Boolean de University of Los Angeles:))))) adika Bulă:)

roliver

Subject: Scripcar cu tichie de margaritar

Boolean  de University of Los Angeles:)))))  adika Bulã:)

> [...]
> la 64-65
> pa zi ceia cemi asigura un trai bun si mai si investesc cam
> 15 protzenturi.
> Mai santinpla sa fac ceva si pa itreid da acu da cind volatilizarile
> pa haitek
> am lasato mai moale .
>
> Saltare
>
> Baronu
>
> PS da voi cum o duceti acolo la buda ?
> Iese ceva groshi daia dai vostri ?Tu cum te dascurci . Sper ca teai
> relizat si
> tiai loat casa masina mica  2 galfrende(gagici) si cont in banga.

stai ca ai pus prea multe intrebari deodata:)

no :)

Io tesfatuiesc sa incerci cu Baiotehnologhi sa joci acolo  nu pe IT,
incerca de asemenea cu Ericcson (fac acu unguri un software de centrale
telefonice de o sa ii trasneasca  pe toti  pe piatza:). Ca lukri in
Constructii ie bine :) mens sana in Bulã sana:) ,chiar asa, pe acolo cit
ii metru patrat construit:?::)
da nu ala facut din carton si chirpici ci ala facut din caramida
arsa:)))))))))     Standard european  B28  izolatie termika de buna kalitate cu k coeficinet de transmisie termika 0.8 Kw/m^^2*Kelvin....apropo nu stiu cum ie da nu imi spune nimeni cit se ia la adincime de inghetz in amerika  imi faci tu rost de marima asta  :?

Pe acilea in Budapesta e in jur de 1 metru da depinde de sol si de unde ii lokata constructia:)

no acu despre mine :

Cont in banga am ca altfel nu se poate ( ie lege ca tot omu mucitor:)
sa  aiba asa ceva ( altfel nu ar avea de unde sa cistige bancile si ei
nist bani marunti (dehh democratia:) -)-).

uite propozitia asta nu o intzeleg sa mor io :
"ese ceva groshi daia dai vostri ?"

ajuta-ma ca sa iti pot raspunde ca atare.

Tu cum te dascurci .
Ma diescurc,  amu astept work licensele pentru nou lok da munka.
somez adika vreo saptamina inka porma incepe lukru di granda:) acolo
unde imi place mie in fabrika de medicamente.:)

Sper ca teai relizat si
tiai loat casa masina mica  2 galfrende(gagici) si cont in banga.

in afara de contu de la bangca mai nimik, numa nevasta, si masina nu
trebuie nici avto Pobeda, ca exista underground:)))))) plus ca mashina face poluare:))))))

Bula, salutare!  Da matale ce-ti face mindra  :?: sau ai lasat-o acasa :?::)

roliver

Bula 00001

Iao mai usor cu rakiu da pere ba nea oliva ca nu te mai pricep desi sa pare ca
vorbesti rum^neste :))

>Boolean de University of Los Angeles:))))) adika Bulã:)

Bouleanu daca te referi la 'mnealui nu mis.
La universitate nam fost in viata mea si la los angelicos nici atit.

> [...]
>telefonice de o sa ii trasneasca pe toti pe piatza:). Ca lukri in
>Constructii ie bine :) mens sana in Bulã sana:) ,chiar asa, pe acolo cit

Tenx da nu mai am parai ca iam piert pa toti cu volatilizarea si azi fu si mai
rau asa ca banii mei sa duse sulii da suflet;))

> [...]
>Kw/m^^2*Kelvin....apropo nu stiu cum ie da nu imi spune nimeni cit se ia
>la adincime de inghetz in amerika imi faci tu rost de marima asta :?

Dice manjuri acu ca io nu fac dacit cemi zice mesteru sau ma banuiesti cunva
casi fi Gogu adica pardon arkitect ?!

>Pe acilea in Budapesta e in jur de 1 metru da depinde de sol si de unde
>ii lokata constructia:)

Ma bucur pentru voi si va doresc cit mai adinc :))

>"ese ceva groshi daia dai vostri ?"

ma refeream la creitzari sau cum aia masii sa numesc zlotzii vostri .

>Tu cum te dascurci .
>Ma diescurc, amu astept work licensele pentru nou lok da munka.
>somez adika vreo saptamina inka porma incepe lukru di granda:)

Hey teikirizi ca nui graba

>acolo
>unde imi place mie in fabrika de medicamente.:)

nu face abuz :))
poatei faci rost da ceva blegomazin si lu Misu ca stiu ca va aveti bine asa
ca'ntre preteni .

> [...]
>

>in afara de contu de la bangca mai nimik, numa nevasta, si masina nu
>trebuie nici avto Pobeda, ca exista underground:)))))) plus ca mashina

Lasa co sati iei si masina mica ca nui graba bine ca iesti singur la nevasta
:)))

>Bula, salutare! Da matale ce-ti face mindra :?: sau ai lasat-o acasa
>:?::)

pai ce sa fac ca trebuit ca na fost chip ca nam scapat da r^ia da nevasta si da
bulisori :))

Saltare si servici !

Baronu

PS pentru mine acasa inseamna in bruklin .fara misto .

roliver

Bula 00001 wrote:

> Iao mai usor cu rakiu da pere ba nea oliva ca nu te mai pricep desi sa
> pare ca
> vorbesti rum^neste :))

> Bouleanu daca te referi la 'mnealui nu mis.

ni ma:) boolean adika legat de logica Booleanã aici nuera vorba de nici
un bou.pa bune.

Daca te uiti mai atent am rastalmacit porekla ta . Am luat-o de acronima
BULA intzelegi:?:)

> La universitate nam fost in viata mea si la los angelicos nici atit.

cum pisicile mele..avetzi ase de mult de construit si de mers cu
taxiul:?

> [...]

> fu si mai
> rau asa ca banii mei sa duse sulii da suflet;))

neplakut iara tre sa incepi da gios taikule...api sport la kladit.si la
taxat :)

> ia
> :?
>

> Dice manjuri acu ca io nu fac dacit cemi zice mesteru sau ma banuiesti
> cunva
> casi fi Gogu adica pardon arkitect ?!

valeu da nu vrei matale sa furi meseria luisa fii porma saf de ehipa :?
cistigi mai multi parai porma bula..

> unde
>

> Ma bucur pentru voi si va doresc cit mai adinc :))

pai as vrea io mai adinc da porma costa investitia de numa numa. nu-i
dupa mine ...

> ma refeream la creitzari sau cum aia masii sa numesc zlotzii vostri .

ainostri se numesc forinti Magyar Forint:)

> Hey teikirizi ca nui graba

ioi nu sepoacse mai la 32 de ani omu tre sa lukre in cimpu munci are
vreme porma la 64 de ani sa iasa in retirement.zau.

> nu face abuz :))

nu fac abuz lukrez numa acolo unde vreau io ca doara de aia am invatzat
la scoala despre industria chimika.stii fiecare cu vrabia lui.vrabia mea
a fost mincarea si industria chimica.

> poatei faci rost da ceva blegomazin si lu Misu ca stiu ca va aveti
> bine asa
> ca'ntre preteni .

Pai iel nu vine io i-am dat si numarul de cell phone da parca se
teme.apropo ce ie blegomazinul acela:?
la ce foloseste .:?

> mashina
>

> Lasa co sati iei si masina mica ca nui graba bine ca iesti singur la
> nevasta
> :)))

Da io nu si nu .mie imi place perpedes apostolorum si cu tramblai
underground ca ie multi niebuni pe strazi la unguri si dejaba conduci
corect ca intra altu drogat sau niebun in tine.

> acasa
>

> pai ce sa fac ca trebuit ca na fost chip ca nam scapat da r^ia da
> nevasta si da
> bulisori :))

auleo si citi bulisori ai :?un bulache si o buleandra:?
orikum sa-ti traiasca si sa-ti cresca mari si frumosi.

> Saltare si servici !

m,ultzam la fel si chip matale si tie .

> Baronu

Principele

> PS pentru mine acasa inseamna in bruklin .fara misto .

bine no...macar acilea ne asemanam la litera:)

Ka io sed in partea de Budavár a Budapestei.