legea evreiasca...

petre

Am intrebat un evreu batrin:
-cine este d-le evreu si cine nu?
-Dupa legea veche evreiasca,evreu este considerat cel
a carui mama este evreica.
-De ce?
-Pentru ca talmudul a lasat o portita spre intinerirea
singelui.Femeia evreica sta sub acoperisul banilor mei,
dar preferintele ei sexuale sint indreptate tot spre
crestin,care nefiind circumscris,are inca unghia pe
capul pulii,ceeace nu-i de colea...
Se aude dom' pulosu???
VANDANA

Se intelege ca Lucian

>From: "petre" pet...@sympatico.ca

>Am intrebat un evreu batrin:

SA FII SANATOS!

>Se aude dom' pulosu???

CE MA INTERESEAZA PE MINE CINE CE E SI DE CE?

TRAIASCA PIZDA!

C.M.T.

"petre" <pet...@sympatico.ca> schrieb im Newsbeitrag

Ionica draga.
Duminica numa pentru asta maduc la biserica, vorbesc cu preotul si dau cinci
marci ca dupamasa sa faca liturgia pentru binele tau.
Adica sati creasca unghi, varice, neguri si alte chitibusuri pe virful
pulii. Numa ca-sa vezi diferenta dintre iudaizm si ortodoxia. :-))))))))

Se intelege ca Lucian

>From: "C.M.T." 320088...@T-Online.de

>Adica sati creasca unghi, varice, neguri si alte chitibusuri pe virful
>pulii.

HA HA HA!!!
CEO FI VRUT SA ZICA CU UNGHIA DE PE CAPUL PULII?

Gicabulla

>From: "C.M.T."

>Ionica draga.
>Duminica numa pentru asta maduc la biserica, vorbesc cu preotul si dau cinci
>marci ca dupamasa sa faca liturgia pentru binele tau.

mai bineai cheltui pa indulgentze ca multa nevoie la tine are:0))

Ashkiutza

In article <20010903100819...@mb-ck.aol.com>, domnul...@aol.com
wrote:

>HA HA HA!!!
>CEO FI VRUT SA ZICA CU UNGHIA DE PE CAPUL PULII?

Asta-i o chestie tiganeasca!

Se intelege ca Lucian

>From: ashk...@aol.com (Ashkiutza)

>Asta-i o chestie tiganeasca!

SI CENSEAMNA? CUM SA AI UNGHIE PE CAPUL PULII?

TRAIASCA PIZDA!

Ashkiutza

domnul...@aol.com wrote:

Nu stiu baaaa, ca eu nu-s tzigan!

Se intelege ca Lucian

>From: ashk...@aol.com (Ashkiutza)

>Nu stiu baaaa, ca eu nu-s tzigan!

DACA STII ENGLEZA ESTI ENGLEZ?
CE PULA MEA BA CA PUTEAI INTIMPLATOR SA STII ASA CUM STII CAI O CHESTIE
TIGANEASCA.
POATE CA STIE CALANCEA NICU.

TRAIASCA PIZDA!

Ashkiutza

In article <20010903134313...@mb-fd.aol.com>, domnul...@aol.com
wrote:

>DACA STII ENGLEZA ESTI ENGLEZ?
>CE PULA MEA BA CA PUTEAI INTIMPLATOR SA STII ASA CUM STII CAI O CHESTIE
>TIGANEASCA.
>POATE CA STIE CALANCEA NICU.

Eu nu stiu baaa, ce pula mea ma futi la cap?

Se intelege ca Lucian

>From: ashk...@aol.com (Ashkiutza)

>Eu nu stiu baaa, ce pula mea ma futi la cap?

NU STII NU STII NUI NICI O PROBLEMA!

TRAIASCA PIZDA!

Gicabulla

>From: ashk...@aol.com (Ashkiutza)
>Date: 9/3/01 9:58 AM Pacific Daylight Time

da ashkiea ta nare un askutzishi ashea ca un virf da unghe?

Ashkiutza

In article <20010903143510...@mb-fd.aol.com>, domnul...@aol.com
wrote:

>NU STII NU STII NUI NICI O PROBLEMA!

Daca afli imi spui si mie, nu?

Se intelege ca Lucian

>From: ashk...@aol.com (Ashkiutza)

>Daca afli imi spui si mie, nu?

NORMAL! TOT CEI IN LEGATURA CU FUTEREA TREBUIE RASPINDIT CA SA BENEFICIEZE TOTI
OAMENII!

TRAIASCA PIZDA!

C.M.T.

"Se intelege ca Lucian" <domnul...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag

> HA HA HA!!!
> CEO FI VRUT SA ZICA CU UNGHIA DE PE CAPUL PULII?

Nu stiu bre, dar daca el doreste asaceva dece sa nu ajutam.:-)))))))
cmt