Mai ce mai era Vadim urmarit si persecutat de SECURITATE, de se prapadea de ras.

DACIA LAN

Acum 20 de ani… La Herghelia de la Mangalia, doamna Lidia Samson învata sa
calareasca. Alaturi, fratele ei, Corneliu Vadim Tudor, rîde de se prapadeste.
Frumosul cal alb se numea Sultan…
(Text extras din revista "Rromania Mare).

http://www.romare.ro/revrm.html

Grajdanin

>Subject: Mai ce mai era Vadim urmarit si persecutat de SECURITATE, de se
>prapadea de ras.
>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)
>Date: 5/8/2004 11:52 AM Central Standard Time

Ba Kostea,
nu ti-a cazut fisa: Vagim ridea de se prapadea deoarece se visa frate al lu'
imparateasa Maria Tereza, iar el statea sa-i vina rindul pe post de Radu cel
frumos !

Bouleanu

>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

Da asa facea lumea buna, tu esti un taranoi colectivist si invidios. Fac raport
si te spun si la dl. senator Buhoiu pe care l-ai vorbit de rau. Vin eu sa-ti
dac interogatoriul dupa ce te aducem in tara. O aduc pe Asura sa-ti puna lesa
cum a facut politista aceaia americana la arabi la Bagdad.

Cristian Croitoru

"Bouleanu" <boul...@aol.com> :> >From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

> [...]
> sa-ti
> dac interogatoriul dupa ce te aducem in tara...

eu credeam ca dac la dac nu scoate ochii ;-).

DACIA LAN

>Subject: Re: Mai ce mai era Vadim urmarit si persecutat de SECURITATE, de se
>prapadea de ras.
>From: graj...@aol.com (Grajdanin)
>Date: 5/8/04 2:18 PM Eastern Daylight Time
Daca nevasta-sa ar fi romanca si nu tiganca poate ar avea soarta lui Radu cel
Frumos, dar asa vai de capul lui de mojic bolsevic.

DACIA LAN

>Subject: Re: Mai ce mai era Vadim urmarit si persecutat de SECURITATE, de se
>prapadea de ras.
>From: boul...@aol.com (Bouleanu)
>Date: 5/8/04 4:18 PM Eastern Daylight Time

>mb-m03.aol.com>

Ma cac in gura ta, a lui Vadim si Buhoiu si la toti filosemitii si rusofilii ca
voi!

TRAIASCA ROMANIA LEGIONARA!

DACIA LAN

> [...]
>From: "Cristian Croitoru" c_cro...@hotmail.com
>Date: 5/8/04 5:25 PM Eastern Daylight Time

>eu credeam ca dac la dac nu scoate ochii ;-).

Bai jidane imputit si nebun, Bouleanu este drac nu dac!

Ameteala

>boul...@aol.com (Bouleanu)

>O aduc pe Asura sa-ti puna lesa
>cum a facut politista aceaia americana la arabi la Bagdad.

Asta-l castreaza si punele coaie de Burlac in paharu cu vodca sa faca Bloody
Urlaku ha ha ha.

Lupulusa

Care coaiele lu burlacu ca`s de mult stafide. Numa` gura-i de el. daca avea
coaie tari se ducea de mult in Romania si se instaura capiatan sau conducator
sau pula calului si era sefu statului. face atita caz de patriotism si el sta
in New York. Ameninta in stinga si in dreapta si nici macar candidatura la
presedentia Romaniei nu o depune. cred ca singurele coaie tari care le are le
are in git, amigdalele. daia vocifereaza atita.

lupulusa

Lupulusa

Ba sirma imputita cind vorbesti cu Domnul Croitoru fi respectos.

lupulusa

dacia lan scrise:

DACIA LAN

> [...]
>Date: 5/9/04 12:53 AM Eastern Daylight Time

>mb-m11.aol.com>

>Ba sirma imputita cind vorbesti cu Domnul Croitoru fi respectos.

Ba animalule, vezi sa nu'ti bagam noi sarma in bot si tie si lui croitoru.

DACIA LAN

>Subject: Bloody Urlaku Re: Mai ce mai era Vadim urmarit si persecutat de
>SECURITATE
>From: lind...@aol.com (Ameteala)
>Date: 5/8/04 11:17 PM Eastern Daylight Time
Vezi sa nu-ti punem noi capul in poale.

DACIA LAN

>Subject: Re: Bloody Urlaku Re: Mai ce mai era Vadim urmarit si persecutat de
>SECURITATE
>From: lupu...@aol.com (Lupulusa)
>Date: 5/9/04 12:50 AM Eastern Daylight Time

>Care coaiele lu burlacu ca`s de mult stafide.

Le-ai supt tu de stii!

>Numa` gura-i de el

De aceia n'ai curajul sa-ti spuni numele adevarat ca mine, ci ti-ai luat un
nume de javra, pentru ca esti o javra.

>. daca avea
>coaie tari se ducea de mult in Romania si se instaura capiatan sau conducator
>sau pula calului si era sefu statului.

Nu umblu dupa sfie ca tine, Vadim si alti jidani imputiti si nebuni.

>face atita caz de patriotism si el sta
>in New York.

Ei si...de aceia nu poti tu avea liniste ?

> Ameninta in stinga si in dreapta si nici macar candidatura la
>presedentia Romaniei nu o depune.

Iti las tie sansa s-o faci.

>cred ca singurele coaie tari care le are le
>are in git, amigdalele. daia vocifereaza atita.

Faci ce faci si tot la prostitutie intelectuala ajungi si la mancat de cacat.

>lupulusa

Cacat in ploaie.

Basil

lasa-l lupulusho pe dacia , ca asta nu stie ce-i respectul !
Basil

Cristian Croitoru

"DACIA LAN" :

> Ba animalule, vezi sa nu'ti bagam noi sarma in bot si tie si lui croitoru.
Te confunzi cu aschiutza? ca parca el e doctor la ritani..

Grajdanin

Dr.militian Boustantin Curlacu kaka DACIALAN, PhD, BmD, seful noii zGarzi de
fier stropeste:

>Daca nevasta-sa ar fi romanca si nu tiganca poate ar avea soarta lui Radu cel
>Frumos, dar asa vai de capul lui de mojic bolsevic.

De aici intelegem ca Kostea are probleme cu doamna Veta si ca ar dori s-o
schimbe cu doamna Vagim. Este evident ca Kostea se viseaza deja drept Fane
Babanu' numai ca, in dorinta sa de a nu-si amesteca firicelul de singe
coistobok musatin cu ceva impur, sta cu mina pe manivela, ofteaza si viseaza
numai la doamna Vagim consoarta de mojic bolsevic..
Mai mult, intelegem ca Kostea vrea sa i-faca lui Vagim precum Sultanul i-a
facut-o lui Radu cel Frumos. Singurul impediment la actiune este acela ca
doamna Vagim este o roma.
Asa ca Kostea cel multilateral sexuat se resemneaza si se multumeste cu
invirtitul manivelei.

Grajdanin , felcer

spataru

"Lupulusa" <lupu...@aol.com> wrote in message

> Ba sirma imputita cind vorbesti cu Domnul Croitoru fi respectos.

cum ar veni muie sarmelor imputite, cinste moldovenilor cumsecade, ai? ce te
deranjeaza la moldoveni, bai lupuli? ha? zi la bunicu aicea, sa'tz esplice
el, bucurestene.
iar burlacu nu e moldovean!

DACIA LAN

>ubject: Re: Mai ce mai era Vadim urmarit si persecutat de SECURITATE, de se
>prapadea de ras.
>From: graj...@aol.com (Grajdanin)
>Date: 5/9/04 10:08 AM Eastern Daylight Time

Tu nu esti felcer, ci un jidan imputit si nebun.

DACIA LAN

>Subject: Re: Mai ce mai era Vadim urmarit si persecutat de SECURITATE, de
>From: Basil bu...@t-online.de
>Date: 5/9/04 4:54 AM Eastern Daylight Time
>

>lasa-l lupulusho pe dacia , ca asta nu stie ce-i respectul !

Respect pentru diavoli ca tine ?

DACIA LAN

>Subject: Re: Mai ce mai era Vadim urmarit si persecutat de SECURITATE, de se
> [...]

Vezi cum te dai de gol ca esti Gogu, care ii trage cu "cinstea evreii
cumsecade". Ba tu trebuie sa fi complet nebun ca sa-ti pierzi viata pe SCR,
postand tot felul de cacaturi si prostii.

DACIA LAN

> [...]
>Date: 5/9/04 6:57 AM Eastern Daylight Time

>"DACIA LAN" :
>Te confunzi cu aschiutza? ca parca el e doctor la ritani..

Aschiutza si tu sunteti unul si acelas drac, niste caca gura.

Grajdanin

dr. militian Boustantin Curlacu, PhD, MbD, kaka DACIALAN seful noii zGarzi de
fier rage:

>Tu nu esti felcer, ci un jidan imputit si nebun.

Boustantine, pentru tine si toti cei de la Centrul tau din LaPraz, Bovilia sunt
un ajent veterinar.
Sa ma pupi !

Grajdanin, agent veterinar responsabil cu epizootia bovinelor

PS
Boustantine, treci la injectie !

spataru

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> wrote in message

> Vezi cum te dai de gol ca esti Gogu, care ii trage cu "cinstea evreii
> cumsecade".

ala era sarcasm, costica. vrei sa'ti desenez?

> Ba tu trebuie sa fi complet nebun ca sa-ti pierzi viata pe SCR,
> postand tot felul de cacaturi si prostii.

hahahahaha, asta'i buna. io'te cine vorbeste. costica, da'ti un pumn in
barnau, ca sa nu'ti fut io una de'ai sa zici ca te'o palit marfaru. esti
prost de ragi, ar trebi sa te hraneasca veta numa cu frunze de sfecla.

Sora lu Bulibasa

>From: lind...@aol.com (Ameteala)

>Asta-l castreaza si punele coaie de Burlac in paharu cu vodca sa faca Bloody
>Urlaku ha ha ha.

Nu scapa asa usor. La inceput il string de fudulii pina-l vede pe Zamolxes. Pe
urma ii despic punga, las coaiele sa atirne si le bag in paharul de vodca,
auuuuuuu, ce usturime. Dupa acea le tai cu forfecuta si le fac licitatie la
damele din Manhattan. Care da mai mult, le cistiga in paharul de vodca.

Basil

pai daca nu-l respecti pe diavolu, sa vezi numa cum te ia la umeri-craci !!!
Basil

Basil

hahahahahahahahahahahahaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
buna da tat !
Basil.

Basil

uuuuu!... n-as vre sa fiu in pielea lui...
Basil.

Gica Schpritzburgh

> [...]

>sau pula calului si era sefu statului. face atita caz de patriotism si el sta

asta ie bine plasata.
ie numa bun da mancat cacat.

dr.ing. gica

speciealist in proteze orele.

Gica Schpritzburgh

>From: "spataru"

>iar burlacu nu e moldovean!

aci va futuratzi noroku !
mai nasol ca da mama:0))

Gica Schpritzburgh

>From: "spataru"

> ca sa nu'ti fut io una de'ai sa zici ca te'o palit marfaru.

ashea o fi ajuns kostika la bukale.
la bouwagon.

Cristian Croitoru

dar tu?
"DACIA LAN" :

DACIA LAN

> [...]
>From: "spataru" spa...@home.ro
>Date: 5/9/04 2:49 PM Eastern Daylight Time

>ca sa nu'ti fut io una de'ai sa zici ca te'o palit marfaru.

Hai sa te vad! Deabia astep sa-mi apari in fata si sa te trimit pe lumea
cealalta langa Rabin si Ceausescu.

DACIA LAN

>Subject: Re: Mai ce mai era Vadim urmarit si persecutat de SECURITATE, de se
>prapadea de ras.
>From: graj...@aol.com (Grajdanin)
>Date: 5/9/04 2:07 PM Eastern Daylight Time

Ba sonatule, tu esti nu numai un jidan imputit si nebun, dar si un comunist
imputit si nebun. Imi pare rau ca nu ti-am facut felul la Paizan in casa, dar
imi cazi tu in mana, ca esti urmarit peste tot si nu numai de mine ci si de SS
si tu stii bine aceasta.

DACIA LAN

>Subject: Re: Mai ce mai era Vadim urmarit si persecutat de SECURITATE, de se
> [...]

EU SUNT COSMARUL DUSMANILOR TEAMULUI SI AL PATRIEI MELE NATALE.

JOS JIDANII SI JIDANITII !

Cristian Croitoru

"DACIA LAN" :
> EU SUNT COSMARUL (DUSMANILOR NEAMULUI SI AL) PATRIEI MELE NATALE.

cosmarul patriei tale natale.. bine zis..

dar, ca orice vis rau, trece

Gica Schpritzburgh

>From: dacialan

>EU SUNT COSMARUL DUSMANILOR TEAMULUI

care team ba cracanel?!

DACIA LAN

> [...]
>Date: 5/9/04 8:12 PM Eastern Daylight Time

>COSMARUL DUSMANILOR NEAMULUI SI AL PATRIEI MELE NATALE.

>cosmarul patriei tale natale.. bine zis..

De la un jidan imputit si nebun ca tine nu te poti astepta decat sa vorbeasca
prostii si sa spuna ca albul este negru, adevarul este minciuna s.a.m.d. Ba
faci in zadar umbra pamantului cu hoitul tau.

DACIA LAN

>Subject: Re: Mai ce mai era Vadim urmarit si persecutat de SECURITATE, de se
>prapadea de ras.
>From: gica...@aol.comIQ450 (Gica Schpritzburgh)
>Date: 5/9/04 8:51 PM Eastern Daylight Time

Fa pitic-o mica si cracanata, nu-i vorba despre neamul tau de aremeni, tigani
si jidani imputiti si nebuni, ci despre neamul romanesc, urmas al geto-dacilor,
pe care tu si alti cacati de pe SCR il urati de moarte.

Cristian Croitoru

Eu macar fac umbra.. tu ce faci?

"DACIA LAN" :

Gica Schpritzburgh

>From: dacialan

>Fa pitic-o mica si cracanata,

pitica ie mata. adica tu, tu ieshti un bashkir pitiq la minte si cracanat.
ie greu sa pricepi ca nu's cine crezi?
kostikaaaa, ia'o la la...

apropou, dac'ai vrut sa silabiseshti, ie: pi-ti-co.
iear o sa te faca dom spataru da cacat. faci bot'shenii da ocara.
pai !?

Gica Schpritzburgh

>From: "Cristian Croitoru"

>Eu macar fac umbra.. tu ce faci?

>"DACIA LAN" :

laba.

Basil

-:))))))))))))))))))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
enorma treaba, scr-ul cum era pe vremuri. imi place, gata cu monotonia !
sanatate !
Basil.

Basil

dacia este labagiu ?
Basil.

Lupulusa

burlacu nu ie moldovean ie sirma. iexact asta zisei. nu zisei nimic contra
moldovenilor care de altfel ie demni da tot reshpektu`.

lupulusa

> [...]

>deranjeaza la moldoveni, bai lupuli? ha? zi la bunicu aicea, sa'tz esplice

Lupulusa

Se credel el si hitler si decebal si buricu` pamintului.

lupulusa

>Subject: Re: Mai ce mai era Vadim urmarit si persecutat de SECURITATE, de se
>prapadea de ras.

>From: "Cristian Croitoru" c_cro...@hotmail.com
>Date: 5/9/2004 6:57 AM Eastern Daylight Time

Lupulusa

no a calatorit PA bouwagon.

lupulusa

dr. ing. gica scrise mai davreme:

Tchas

> burlacu nu ie moldovean ie sirma. iexact asta zisei. nu zisei nimic contra
> moldovenilor care de altfel ie demni da tot reshpektu`.
>
> lupulusa

Pai izact asta spunea spatauru: sirma ca insulta se refera numai la
moldoveni. N-am auzit pe nimeni numind pe cei din Caracal sirme. Referinte
si stereotipe despre accidentu cu caruta, da. Sirme, nu. Rezervat pentru cei
de la Milcov in north. Nu poti sa desparti referinta de obiect. La fel e si
cu evreii. Spui jidan, fara indoiala o folosesti ca insulta desi poate in
urechile tale suna duios. Sugar coatingu n-are nici un efect. Insulta e
amara ca moartea. Daca intentionezi sa insulti, zi-o pa fata. OK, se
practica!
Daca nu, cere scuze.

Lupulusa

Intentionai numa sa-i vorbrsc burlacului cit mai pa limba lui ca asa poate o
intelege. Lui ca persoana si nu aprtenentei lui geografice.apoi lasa-ma, ti rog
, sa-ti pui o intrebari. daca zici hitleristi or fascisti insulti nemtii pardon
germanii? dapinde da contextul in care folosesti... ase ka mai mediteaza oleaka
pishta baczi.

lupulusa

>Subject: Re: Mai ce mai era Vadim urmarit si persecutat de SECURITATE, de se
>prapadea de ras.

>From: "Tchas" Ar...@yahoo.com
>Date: 5/10/2004 10:10 PM Eastern Daylight Time

Lupulusa

Pai parca-i insurat cu Doamna Veta.

lupulusa

Tchas

> [...]
pardon
> germanii? dapinde da contextul in care folosesti... ase ka mai mediteaza

mei draghe turbatuli, ii vraiste in capu matale! pai in primu rind incercam
sa-ti demonstrez ca exact apartenentei geografice i te adresai. hitlerismu
si fascismu n-are nimic de-a face cu zone etnice sau geografice, ci se
refera pur si simplu la apartenta la un partid. poa'sa hie insultator, ba
din contra sa sune a lauda: uite de exemplu zi-i lu dutch'a'wan ca-i
hitlerist si fascist si o sa-si umfle chieptu, you bet I am!
in rest iti urmez sfatu: meditez... un lek. ighen?

Lupulusa

ma adresai lu camaradu` burlacu si nu moldovenilor. pacat da ieroarea da
interpretare. iote la yankei ca-si facura si echipa de fotbal cu porecla si nu
mai sarira in sus. din porecla in renume aista-i smecheria. il rog pa nea gica
orl sa nu sa supere ca-l facui cowoboy. in rest numa bine si pazeste-te ca
venira caldurili si poa sa faca rau la memeaka si poti sa dai in turbari.
best regards nea ardelenu`!

lupulusa

Gica Schpritzburgh

>(Lupulusa)

>Pai parca-i insurat cu Doamna Veta.
>
>lupulusa

da acoperire.
inamicu veghieaza.

ElOrator

lupulusa wrote:

>daca zici hitleristi or fascisti insulti nemtii pardon
>germanii? dapinde da contextul in care folosesti... ase ka mai mediteaza
>oleaka

Hitleristi se refera evident la cei care l-au sustinut pe Hitler, in marea
majoritate nemti, dar si cei din tarile anexate sau ocupate de el. Fascisti au
existat in multe tari, aceasta fiind o ideologie politica. Cateva exemple?
Italia, Spania, Romania, Ungaria, etc.

Poate ar fi cazul sa mai "meditezi oleaka".

El Orator

Once the Fuhrer said: "In the sphere of the Jewish problem, such people like
Ion Antonescu are acting much more resolutely than we did until now".
http://www.fsumonitor.com/stories/010698mol.shtml

ElOrator

arben wrote:

> hitlerismu
>si fascismu n-are nimic de-a face cu zone etnice sau geografice, ci se
>refera pur si simplu la apartenta la un partid.

Care era partidul hitlerist? In rest sunt cam de acord cu matale.

Tchas

"ElOrator" <elor...@aol.com> wrote in message

> Care era partidul hitlerist? In rest sunt cam de acord cu matale.
>
> El Orator

Apartenenta la partidu lu dolfi te facea automat hitlerist, miss Buran.
Dasemenea capatai patalama de fascist.

Gica Schpritzburgh

>From: "Tchas"

>Dasemenea capatai patalama de fascist.

parca nazist.

ElOrator

arben wrote:

>Apartenenta la partidu lu dolfi te facea automat hitlerist, miss Buran.
>Dasemenea capatai patalama de fascist.

Eu am intrebat:

Presupunand ca as fi de acord ca apartenenta la acest partid (pe care ramane
sa-l definesti) te facea "automat hitlersit", atunci toti cei care au fost
membri PCR erau automat comunisti? Vai de capul lui Gica daca ai dreptate!!!!!

Tchas

"Gica Schpritzburgh" <gica...@aol.comIQ450> wrote in message

> parca nazist.

daaaa! you are correct, sir!

Lupulusa

upsss unde dai si unde crapa. iera un iegzemplu da cum nu tre sa sa simta
insultata o majoritate datorita unei nereprezentative minoritati. daaaa s-o
lasam ashe ca iar ajungem la pasopt pardon la holocaust si ma oboseste deja
subectu. deci daca l-am facut pa burlacu sirma nu inseamna ca am ceva cu
moldovenii. chestia cu sirma tine da anecdotica la fel ca si personaju dacia
lan. capisci? bon somnee si nu te mai infierbinta ase usor ca nu ie cazu. te
anuntz io cind ie kazu.

lupulusa

ElOrator

lupulusa wrote:

>upsss unde dai si unde crapa. iera un iegzemplu da cum nu tre sa sa simta
>insultata o majoritate datorita unei nereprezentative minoritati.

Atunci da un exemplu potrivit, si mai ales corect din pdv istoric.

>asam ashe ca iar ajungem la pasopt pardon la holocaust

Holocaustul era in pasopt?

> bon somnee si nu te mai infierbinta ase usor ca nu ie cazu. te
>anuntz io cind ie kazu.

Multzam pt. considerare, te asigur ca ineptii de acest gen ma lasa chiar rece.

Lupulusa

apartenentii la partidu lu hadolf ierau national socialisti nu hitleristi. in
rest is de acord cu amindoi. :o )))

lupulusa

Tchas

> [...]
> sa-l definesti) te facea "automat hitlersit", atunci toti cei care au fost
> membri PCR erau automat comunisti? Vai de capul lui Gica daca ai

Bre! doo chestii! unu io n-am zis ca exista partidu NUMIT hitlerist, am zis
ca apartenenta la un anume partid...iadaiada, ok?
numero unu juma io n-am habar de "hitlersit"
doi apartenenta la natisoci te facea hitlerist, natzist si toate alea.
apartenenta la particom te face comunist, vrei nu vrei. nominal, din
convingere, de sanki cum vrei mata, dar comunist. io am apucat sa fiu
pionier, nu stiu daca asta ma face pionersit, pioneza sau comunist-infantil.
oricum po'sa-mi zici ilie.

ElOrator

lupulusa wrote:

>apartenentii la partidu lu hadolf ierau national socialisti nu hitleristi.

De acord.

Lupulusa

hopa ie grav rau. da io daca am fost utc-ist ce ma fac? pot sa fiu catalogat ca
precomunist or aspirantcomunist? brr ma ia cu frig.

lupulusa

ElOrator

lupulusa wrote:

>hopa ie grav rau. da io daca am fost utc-ist ce ma fac? pot sa fiu catalogat
>ca
>precomunist or aspirantcomunist? brr ma ia cu frig.
>
>lupulusa

Pai ia trage-i ceasului niste suturi in cur pt. tupeul lui de obraznicie:)))))

Tchas

> hopa ie grav rau. da io daca am fost utc-ist ce ma fac? pot sa fiu
catalogat ca
> precomunist or aspirantcomunist? brr ma ia cu frig.
>
> lupulusa

Lasa lululi, ca e de bine! Pacat ca n-ai avut sansa sa te desavirsesti
intr-un full blown communist. La fel ca mine ai ramas neterminat din punct
de vedere politic. Pa mine, paregzampla, asta ma face sa excelez in alte
domenii. Dameli imi zice ca-s tare ca piatra iute ca sageata. Nu's daca asta
are legatura cu subectu, dar am simtit nevoia sa ma destainuiesc.

Tchas

> Pai ia trage-i ceasului niste suturi in cur pt. tupeul lui de
obraznicie:)))))

> El Orator

alooo! va fut un arc peste bulane pina ziceti "nene, nu mai da! ca nu mai
fac!"

Lupulusa

admiratia mea e la piciorele dumneavoastra. deja mi-a mai trecut din rushine.
ca uite si altii au patit rusinea de a fi fost utc-isti. numa bine si succes la
dame. mie-mi place alea balane cu tzitze mari gen california. da matale?

lupulusa

ElOrator

arben wrote:

> Dameli imi zice ca-s tare ca piatra iute ca sageata. Nu's daca asta
>are legatura cu subectu, dar am simtit nevoia sa ma destainuiesc.

Si acum te simti mai "usurat" asa-i?

Basil

AVEAM UN DOCTOR ROMAN IN ALSACIA; CARE SPUNEA CA O LABA BINE FACUTA ARE
MAI MARE VALOARE DECIT UN FUTAI PROST !
cred ca si daciei ii este acest secret cunoscut...
Basil.

Basil

avea si butleri ?
Basil.

Basil

no fi ines ?
Basil.

Ο "Tchas" <Ar...@yahoo.com> έγραψε στο μήνυμα

Iar ai gresit bre ;-)
Miss buLan bre, miss buLan ;-)

Ea crezi ca a fost membra au ba?

--
http://www.romclub.4t.com/rabin.html

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!
F.d.A

Lupulusa

da doctorii din Lorena ce zic?

lupulusa

>Subject: Re: Mai ce mai era Vadim urmarit si persecutat de SECURITATE, de

>From: Basil bu...@t-online.de
>Date: 5/11/2004 5:01 PM Eastern Daylight Time

Lupulusa

pai daca calatorea la casa intiia avea cu sigurantza

lupulusa

>Subject: Re: Mai ce mai era Vadim urmarit si persecutat de SECURITATE, de
>From: Basil bu...@t-online.de

>Date: 5/11/2004 5:02 PM Eastern Daylight Time

Basil

sti bancul cu cluj-napoca ?
Basil.

Lupulusa

negativ

lupulusa

>Subject: Re: Mai ce mai era Vadim urmarit si persecutat de SECURITATE, de
>From: Basil bu...@t-online.de

>Date: 5/11/2004 7:57 PM Eastern Daylight Time

Basil

eu cred ca la bou-wagon il serveau butlerii-vaci cu balega fara sa
ceara, d-aia a ajuns in halul asta, nu ? ce zici ? eh, lasa si asta ceva
urme, la el este un traumatism ca de aia-i mai tot timpul cu cacat in gura !
Basil.

Basil

pai merge unul la doctor in bucuresti si-i spune acestuia ca-l doare
pula-penis... doftorul il intreaba, ce va doare ? pacientul raspunde din
nou: pula-penis ! la care doc.-ul il intreaba: dar matale de unde esti ?
pacientul : din cluj-napoca !
Basil.

Lupulusa

aaa ie ca kum ar fi cineva din israel/palestina

Basil

daca vrei...republica socialista romania-republica socialista
saracia...si alte exemple
Basil.