Despre genii

Mircea Stanescu

Dr.Horst

Mircea Stanescu <mirceas...@aol.com> :

Bai, da unu nu-i in stare domne sa dea un link care sa mearga? Si mai esti si tizul
meu pe deasupra.

Mircea Stanescu

>Mircea Stanescu <mirceas...@aol.com> :

Adressa este mai luga de un rind, dar numai un singur rind a fost inalbastrit.
Trebuie s-o copiezi litera cu litera, semn cu semn tizule.
Adresa este corecta! Mai trage odata!

mihai.ch...@usa.net

In article <20000423094324...@ng-fo1.aol.com>,
mirceas...@aol.com (Mircea Stanescu) wrote:

> Adressa este mai luga de un rind, dar numai un singur rind a fost
inalbastrit.
> Trebuie s-o copiezi litera cu litera, semn cu semn tizule.
> Adresa este corecta! Mai trage odata!

www.deja.com/[ST_artlink=www.guardianunlimited.co.uk]/jump/http:/www.gua
rdianunlimited.co.uk/uk_news/story/0,3604,193656,00.html

Articolul e corect, asta se stie din totdeauna, numai
ca majoritatea ingurgiteaza gogonelele. Fara multa munca
si perseverenta nu se pot obtine rezultate stralucite.

Mai demult am avut o discutie aici pe scr despre cazul
Mozart si rolul tatalui sau, cum in cazul lui Nadia Comanici
rolul lui Karolyi a fost esential.

Mishu

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Mircea Stanescu

Domnule Chivu,

Nu stiu daca ai sesizat esenta articolului. Munca este necesara, esentiala, dar
nu suficienta.Dar merge si reciproca: degeaba talent fara munca. Sa stiti ca
testul care l-a facut Dr.Nicolas pe rom.list nu este chiar pentru animale. Este
foarte gradual dozat si trebuie realizat in 25 min. El reflecta mai aproape de
adevarat IQ in sesul clasic fiindca nu masoara inteligenta verbala care variaza
si functie de cultura, educatie. Politicienii si flecarii sint buni la vorbe.
Cine nu a facut testul lui Dr. Nicolas pina la capat a crezut poate ca nu are
rabdare, dar poate sa fie si altceva? Adica munca fara talent este inutila.
La mine sunt probleme ca nu intra raspunsul pe rom.list dar v-am raspuns aici.

Cu stima,

Mircea

mihai.ch...@usa.net

In article <20000423180219...@ng-fk1.aol.com>,

"IQ in sesul clasic" ce ati vrut sa spuneti. In sensul
clasic IQ-ul a fost definit de catre Binnet.

Binnet cind si-a creat primele teste le-a facut cu scopul
de a-si testa evolutia culturala a fiicei sale. Testa evolutia
deprinderii anumitor concepte. Este clar ca perceptia este
esentiala in dobindirea conceptelor. De fapt, la genii, mai mult
de cit la oamenii obisnuiti, apare fenomenul handicapului, in
sensul ca anumite facultati senzoriale sint deficitare. Tocmai
de aici apare genialitatea, fiindca prin munca ei trebuie
sa recupereze anumite deficiente de unde adincirea unor senzori
launtrici mai putin elucidati de catre psihologi.

Testele postate de Nicolas nu au nimic de a face cu facultatile
rationale. Ele tin de anumiti senzori. Inchipuiti-va aceleasi
teste administrate unui orb, sau unui daltonist. Probabil mai
exista deficiente ce tin de perceperea figurilor geometrice.
Stiti probabil ca conceptul de grupare are influente culturale,
sint societati unde gruparea poate avea loc pe forme neconcepute
de catre europeni.

Oricum cine a postat testele respective a facut-o la misto,
sau nu v-ati prins.

Apropo, ati locuit cumva la Durham?

Mishu

PS: daca ati studia inteligenta artificiala ati intelege mai
bine raportul ce se creeaza intre "har" si "munca". Am intilnit
prea multe "genii" in Romania care astazi isi petrec vremea
perorind prin circiumi, sau in cel mai bun caz au ajuns politicieni
sau ziaristi.

Aschiuta

Domnule, eu ma dau in vint dupa teste. M-il puteti furniza si mie?

A666Z2000

http://perso.wanadoo.fr/nicolas-elena/Nicolas-Elena/

Mircea Stanescu

mihai.ch...@usa.net:

>Oricum cine a postat testele respective a facut-o la misto,
>sau nu v-ati prins.

Daca asa este, atunci se vede clar cine este tinta "mistoului", chiar prin
reactia la testul respectiv: cred ca marea majoritate au ignorat testul, sau in
cel mai bun caz l-au facut "save" ca sa-l faca mi tirziu (adica niciodata).
Normal, lumea vine aici in weekend sa discute alte chestii. Unii au fost
tentati probabil, dar la prima vedere s-au plictisit si nu l-au rezolvat. Ei
voiau sa mai si invete ceva din test cum ar fi cuvinte noi, sau sa se bucure ca
le stiu pe cele de origine Latina. O alta categorie a inceput testul, au vazut
ca prima intrebare este extraordinar de usoara (de fapt raspunsul era cel
similar explicatiei date pentru rezolvrea testului) si s-au lasat pagubasi
crezind ca si dvs. ca este pentru animale. O alta categorie a perseverat,
incurajati de "instant gratification" a primelor intrebari, realizind totusi ca
sunt graduale in dificultate. Unii s-au oprit cind s-a intensificat gradul de
dificultate, motivind ca "nu am rabdare". Altii au continuat. Poate ca unii au
ajuns pina la capat si au obtinut rezultatul perfect in 25 de minute. Astia
nici intr-un caz nu ar zice ca testul este foarte simplu din 2 motive
principale:

1. Sint geniali si nu minimalizeaza lucrul asta ("pentru animale")
2. Sunt lipsiti de aroganta omului simplu care daca nu esti la nivelul lui
inseamna ca esti prost. Daca nu stii ce stie el, sa zicem intre ce ani a domnit
Stefan cel Mare sau care este formula acidului sulfuric (in general cunostinte
din domeniul nivelului sau maxim de studiu) inseamna ca esti incult. Asa cum
ati scris in mesaj, geniile pot fi lipsite de unele (chiar multe) calitati ale
oamenilor obisnuiti, cum ar fi abilitate lingvistica, ritm, dexteritate
mecanica, etc.
D-voastra ati manifestat foarte multa imaginatie si chiar creativitate in
abordarea multor probleme. Dar va rog sa nu minimalizati calitatile care va
lipsesc sau poate ca nu le-ati dezvoltat fiindca "nu aveti rabdare".

Cu stima,

Mircea

Mircea Stanescu

"gogu" gola...@yahoo.com

>Stati un pic ca nu-nteleg! Eu am fost tentat dar l-am si facut pina la urma!
>Dar nicaieri n-am vazut cuvinte!!! Erau numai scheme si atit! Nu cumva
>vorbim de alt test?

Nu. Ma refeream la cei care au abandonat chiar si ideea de a incepe testul cind
au vazut betisoarele si cerculetele. Multi fac teste IQ sa se amuze dar si sa
invete cite ceva. Din testul Dr. Nicolas se exclude incidental learning, cel
putin nu acel foarte evident. Unii se duc la diverse quiz-uri de trivia, "mind
teasers" ca sa mai si absoarba informatii.

A666Z2000

> [...]

>Dar nicaieri n-am vazut cuvinte!!! Erau numai scheme si atit! Nu cumva

Nu era nici un cuvant si rezultatul nu-l vezi decat la final.
Ti-am zis ca nu merita sa iei in serios.

Csaba Takacs

Horica baiatule.
Tu te duci peste tot unde te
trimita lumea?:-))

Sanatate si sarbatori fericite.
De doua ori, acum si peste o
saptamina.

Dr.Horst schrieb in Nachricht <8duhn7$pqq$1...@news3.isdnet.net>...

Ο "Mircea Stanescu" <mirceas...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Ο "A666Z2000" <a666...@cs.com> έγραψε στο μήνυμα

> Nu era nici un cuvant si rezultatul nu-l vezi decat la final.

Pai stiu! N-auzi ca l-am facut? Si m-ai pus dracului sa zic si public cit am
luat:-)
Hai ca glumesc!

> Ti-am zis ca nu merita sa iei in serios.

Nu-l iau bre Sorine, doar glumesc si eu ca copchil:-)

A666Z2000

>From: mirceas...@aol.com (Mircea Stanescu)

>Din testul Dr. Nicolas se exclude incidental learning, cel
>putin nu acel foarte evident.

Da, acum inteleg de ce nu am obtinut mai mult de 99 de puncte. E o chestie de
doctorat!

Mircea Stanescu

a666...@cs.com (A666Z2000)

>Da, acum inteleg de ce nu am obtinut mai mult de 99 de puncte. E o chestie de
>doctorat!

Nici intr-un caz! Eu v-as sugera sa-l mai rezolvati inca odata in 2-3 zile, dar
cu o different frame of mind: sa-l luati in serios.
Acum l-ati trecut in revista impreuna cu celelalte mesaje si erati mult mai
nerabdator sa vedeti ce v-au raspuns interlocutorii. Este si normal, doar nu
ati venit la examene, ci doar sa va amuzati. Ati aruncat un ochi pe test si
v-au plictisit bettisoarele. Era mult mai interesant sa cititi un instant
feed-back fiindca nici nu erati sigur daca testul este serios.
Daca doriti sa aflati cu aproximatie ce IQ aveti, va sugerez sa faceti testul
in 25 de minute si sa nu va preocupe comunicarea publica a rezultatului.
Daca ati citit cumva articolul pe care l-am recomandat despre genii ati vazut
ca perseverenta este un ingredient esential.
Pe de alta parte, e drept ca cineva care este versat in astfel de teste are
rezultate mai bune decit un novice, dar tot nu ajunge la nivel de geniu cu
toate exercitiile pentru simplul motiv ca isi pierde interesul. Eu va propun
totusi sa luati testul serios, poate veti avea o surpriza foarte placuta. In
cazul asta pot sa va garantez ca nu veti mai face nici un comentariu ca testul
este o gluma.
Altfel, sour grapes.

Bula 00001

>From: asch...@aol.com (Aschiuta)
>Date: 4/23/00 7:00 PM Eastern Daylight Time

>Domnule, eu ma dau in vint dupa teste. M-il puteti furniza si mie?

Ba Aschiutza ba un fusesi cam fu dor da tine cit daspre test mai dal incolo ca
tu sti: lemn !

Saltare bre

Baronu

A666Z2000

>From: mirceas...@aol.com (Mircea Stanescu)

>Ati aruncat un ochi pe test si
>v-au plictisit bettisoarele.

Nici n-am inteles ce vrea testul.

>Daca doriti sa aflati cu aproximatie ce IQ aveti, va sugerez sa faceti testul
>in 25 de minute si sa nu va preocupe comunicarea publica a rezultatului.

N-as vrea sa ma ingrozesc :-)

>Daca ati citit cumva articolul pe care l-am recomandat despre genii ati vazut
>ca perseverenta este un ingredient esential.

Asa o fi, dar nu doresc sa devin geniu.

>Pe de alta parte, e drept ca cineva care este versat in astfel de teste are
>rezultate mai bune decit un novice, dar tot nu ajunge la nivel de geniu cu
>toate exercitiile pentru simplul motiv ca isi pierde interesul.

Vreti sa-mi spuneti ca acea persoana care obtine rezultatul maxim la testul
asta este un geniu?

Eu va propun
>totusi sa luati testul serios, poate veti avea o surpriza foarte placuta.

Am o vaga idee fata de cat de tampit si cat de destept sunt.

In
>cazul asta pot sa va garantez ca nu veti mai face nici un comentariu ca
>testul
>este o gluma.
>Altfel, sour grapes.

Am sa ma uit mai atent si poate ca o sa-l vad altfel, dar tot nu cred ca
rezultatul unui asemenea test ar releva mare lucru.

Aschiuta

In article <20000423203707...@ng-ck1.aol.com>, bula...@aol.com
wrote:

>Ba Aschiutza ba un fusesi cam fu dor da tine cit daspre test mai dal incolo ca
>tu sti: lemn !
>
>Saltare bre
>
>Baronu

Shichin pacs bre, caz greu, cu basici pa peste tot, pina si pe limba, si nici
globii-mi oculari n-au scapat. Cit despre test, OK, eu ca lemnu, da' tu cum
esti, ca buturuga? Ca vad ca te tot pui in fata carului, poate-poate...

Aschiuta

In article <20000423190524...@ng-ba1.news.cs.com>, a666...@cs.com
wrote:

>http://perso.wanadoo.fr/nicolas-elena/Nicolas-Elena/

Am incercat si nu merge. Te pomeni ca e vreun "ceva" elitist de care treci
numai cu bilet de intrare ca la romlist?

A666Z2000

>From: asch...@aol.com (Aschiuta)

Mai incearca!

mihai.ch...@usa.net

In article <20000423202856...@ng-ba1.aol.com>,
> [...]

placuta. In

> cazul asta pot sa va garantez ca nu veti mai face nici un comentariu

La noi in Romania, ca sa li se tina treaz interesul militienilor
li se punea un os in fata, la care lor militienilor le curgeau balele.
Cica drept urmare, aveau loc niste secretii in glandele de pe hemisfera
stinga, drept care ii baga intr-o trepanare de ii facea sa cinte
Cintarea Romaniei, si atunci ei isi aminteau de Deceneu si strigau
in gura mare: PCR, Ceausescu ROmania.

Oricum domnule, testul meu de inteligenta pe care-l administrez
eu romanilor si nu dau gres e format din doua intrebari:
1) unde s-a format poporul roman
2) etnonimul roman s-a transmis subconstient de a lungul vailor
si coclaiurilor prin intermediul buciumului de a lungul mileniilor?

Raspundeti in 25 de minute si am sa va spun IQ-ul.

Mishu

Aschiuta

In article <20000423220955...@ng-bd1.news.cs.com>, a666...@cs.com
wrote:

>Mai incearca!

Daca incerc de prea multe ori ma scot astia geniu, ca parca asa se zice, ca
tre' sa perseverezi si sa insisti. Doar ai vazut ce ti-au scris tie!

A666Z2000

>From: asch...@aol.com (Aschiuta)

>Daca incerc de prea multe ori ma scot astia geniu, ca parca asa se zice, ca
>tre' sa perseverezi si sa insisti. Doar ai vazut ce ti-au scris tie!

Eu imi cunosc limitele mediocritatii mele atat de comode, dar poate ca tu esti
inca in cautarea adevarului doctorului Nicolas.
Persevereaza!

Mircea Stanescu

asch...@aol.com (Aschiuta)

>Am incercat si nu merge. Te pomeni ca e vreun "ceva" elitist de care treci
>numai cu bilet de intrare ca la romlist?

Tot la fel a incercat si Dr. Horst azi dimineata un alt site si n-a mers. Nu
sunteti in stare nici macar de un exercitiu elementar de atentie. Cascati baaaa
ochii, ca cine nu beleste ochii, o incurca foarte nasol!
Bre Aschimodie, sa te scoli maine la 5 a.m. ca sa faci testu pe stomacul gol,
ai inteles?

Cu asemenea atitudine secerista total neserioasa nu veti patrunde niciodata pe
rom.list.

Cu profunda dezamagire,

Mirciulica fara frica de teste

Mircea Stanescu

mihai.ch...@usa.net:

>La noi in Romania, ca sa li se tina treaz interesul militienilor
>li se punea un os in fata, la care lor militienilor le curgeau balele.

Aceasta este o reactie tipica cunoscuta si sub numele de reflexul lui Pavlov,
tot la fel cum cind iti trage cineva ciocane in genunchi ricosezi self-defensiv
de-i sar maselele aluia cu ciocanu.

>Cica drept urmare, aveau loc niste secretii in glandele de pe hemisfera
>stinga,

Intotdeauna am apreciat discutiile stiintifice deghizate politic (stinga-
dreapta).

>drept care ii baga intr-o trepanare de ii >facea sa cinte

Probabil ca se forma un fel de vestij vestibular de incurcau stinga cu dreapta,
sau mai rau, dezvoltau chiar obsesii pe aceasta tema.

>Oricum domnule, testul meu de inteligenta pe care-l administrez
>eu romanilor si nu dau gres e format din doua intrebari:
>1) unde s-a format poporul roman

Domnule Chivu, scuza-ma, am crezut ca esti un om serios, dar esti un obsedat
sexual!
Refuz sa mai continui o atare discutie.

Ma retrag cu demnitate nu inainte de a te introduce in plonkomatique.

P.S. Daca indraznesti sa mai raspunzi la acest ultimatum, te voi face de 2
parale!!!

mihai.ch...@usa.net

In article <20000424001703...@ng-fa1.aol.com>,
> [...]

> Ma retrag cu demnitate nu inainte de a te introduce in plonkomatique.
>
> P.S. Daca indraznesti sa mai raspunzi la acest ultimatum, te voi face

Ai vazut cum functioneaza testul meu de inteligenta?
Ce ti-am spus!

Mishu IQ

Aschiuta

In article <20000423235146...@ng-ba1.news.cs.com>, a666...@cs.com
wrote:

>Eu imi cunosc limitele mediocritatii mele atat de comode, dar poate ca tu esti
>inca in cautarea adevarului doctorului Nicolas.
>Persevereaza!

Fii serios, io-l caut numa' p-ala ce-o dat cu chiatra-n buna!

Aschiuta

In article <20000424000320...@ng-fa1.aol.com>,
mirceas...@aol.com wrote:

> [...]
baaaa
>ochii, ca cine nu beleste ochii, o incurca foarte nasol!

Si cum o incurcam, ne impusca?

>Bre Aschimodie, sa te scoli maine la 5 a.m. ca sa faci testu pe stomacul gol,
>ai inteles?

Crezi c-am capiat? Test la 5AM? Nici cu pistolul la ceafa nu ma scol asa de
devreme.

>Cu asemenea atitudine secerista total neserioasa nu veti patrunde niciodata pe
>rom.list.

Am inteles, geniile de acolo sint numai seriosii!

>Cu profunda dezamagire,
>
>Mirciulica fara frica de teste

Aschiuta antigeniu 3,14z2

Dr.Horst

Mircea Stanescu <mirceas...@aol.com> wrote:

> Tot la fel a incercat si Dr. Horst azi dimineata un alt site si n-a mers. Nu
> sunteti in stare nici macar de un exercitiu elementar de atentie. Cascati baaaa
> ochii, ca cine nu beleste ochii, o incurca foarte nasol!

Baaaa, tizule, baaaa, e cazul ca tie si altor romani sa va mai iasa ceva din fumurile
din nas ca habar n-aveti ce inseamna calitatea la om. Vorbiti atata de inteligenta si
de perfectionism la romani. Io zic ca mai bine v-ati duce la culcare. Ala de e
perfectionist nu lasa jos din mana o chestie pana nu-i perfecta. Daca voiai sa faci
treaba ca lumea trebuia sa-ti trimiti tie insuti mesajul sau stiu si io in pula mea ce
alta metoda sa gasesti ca sa verifici ca linkul apare ca lumea. Si-abia apoi sa ni-l
dai noua. Nu vad de ce trebuia io sa fac munca in locul matale. Sa stii o chestie de
la mine ca inteligenta la om se vede dupa cum stie sa-si economiseasca eforturile, ca
asta ii da timp sa faca in viata o gramada de lucruri. Ala destept se uita la linkul
matale si se intreaba: are rost sa ma apuc sa copiez litera cu litera cacatul asta, ce
ma astept io sa gasesc asa de important acolo si dupa ce se uita la ce-ai mai scris
matale o lasa probabil balta, ca nu merita efortul. Nu stiu daca pricepi. Mai fa niste
teste.

Bula 00001

>From: asch...@aol.com (Aschiuta)
>Date: 4/23/00 10:04 PM Eastern Daylight Time

Iote domle si io care te credeam pa coclauri....rio frio sau cine stie pa unde
.
Asai bre buturuga mica ...
Da nu sa potriveste can proverbe .
Cine stie ...poate...poate ?!

Saltare

Bula

PS crez ca nai ramas cu niscai desfigurari dupe urma spuzelii. Ei, asai cind
iesti mic faci toate bolili copilarii :)))

Bula 00001

Ba Ashiutza tu cazi tecstele pina sa le dai ? Vorba aluia cun copil alb si unu
negru:
cum.....?

Bula 00001

>From: mihai.ch...@usa.net
>Date: 4/24/00 12:53 AM Eastern Daylight Time

Daca taceai poate cal treceai .

>Mishu IQ

:(((((

Aschiuta

bula...@aol.com wrote:

> [...]

>PS crez ca nai ramas cu niscai desfigurari dupe urma spuzelii. Ei, asai cind
>iesti mic faci toate bolili copilarii :)))

Nu d-asta mi-e mie frica acum! Ma gindeam ca daca Mishu ajunge preshident
poate-ar fi bine sa ne dam cu el, tu ce crezi? Eu m-am avut rau cu el, si nici
cu tine nu mi-e rusine, ca si tu i-ai zis atitea, si la IQ-ul lui nu ne iarta.
Ce ne facem, ai?

Aschiuta

bula...@aol.com wrote:

>Ba Ashiutza tu cazi tecstele pina sa le dai ? Vorba aluia cun copil alb si unu
>negru:
>cum.....?

Pai vezi Don Bula, asa te miri si tu cum se mira ala cu doi copii, unul alb si
unul negru.

Bula 00001

>From: asch...@aol.com (Aschiuta)
>Date: 4/25/00 12:29 AM Eastern Daylight Time

Sal vedem noi presedinte ca dupe aia trecem la opzitie s'ii frecam ridichia cum
ii facuram si lu Milu, saracu :)

Baronu

Bula 00001

>From: asch...@aol.com (Aschiuta)
>Date: 4/25/00 12:29 AM Eastern Daylight Time

Pai nu ?!

Aschiuta

bula...@aol.com wrote:

>Pai nu ?!

Is this your final answer?

Aschiuta

bula...@aol.com wrote:

>Sal vedem noi presedinte ca dupe aia trecem la opzitie s'ii frecam ridichia
cum
>ii facuram si lu Milu, saracu :)

Da' ceva mangoti iese la afacerea asta, sau e asa o chestie, hai sa ne contram
unul pe altul? Daca da, sper ca numai de la $48 in sus, ca la coperisuri si
'drumuri si poduri'

Bula 00001

>From: asch...@aol.com (Aschiuta)
>Date: 4/26/00 9:10 AM Eastern Daylight Time

Certo che no !

Aschiuta

bula...@aol.com wrote:

>Certo che no !

Fatti mandare dalla mamma

Bula 00001

>From: asch...@aol.com (Aschiuta)
>Date: 4/27/00 11:46 PM Eastern Daylight Time

>Fatti mandare dalla mamma

Mi no sonno fatto !!
OK ....mamma ?!~ :0)))))

Aschiuta

bula...@aol.com wrote:

>Mi no sonno fatto !!
>OK ....mamma ?!~ :0)))))

Bon giorno principessa

Bula 00001

>From: asch...@aol.com (Aschiuta)
>Date: 4/28/00 11:31 PM Eastern Daylight Time

Baaaa ....lemn tanase doar noi vrea sa zici cash fi ... aahh ?
Pushkea pa linba baaa !
Principasha !!!

Salutti a te & famillia :OO)))))

Aschiuta

bula...@aol.com wrote:

>Baaaa ....lemn tanase doar noi vrea sa zici cash fi ... aahh ?
>Pushkea pa linba baaa !
>Principasha !!!
>
>Salutti a te & famillia :OO)))))

Ba Bula, sint in pasa proasta, tu nu vezi ca nimica nu se mai infiripa pe tasta
mea? Ce naiba ma, nu pricepi? De cind am fost bolnav n-am mai vindut nici un
brigegutz elvetian, credeam ca le-am dat pe toate, da' am mai gasit vreo 100
intr-o boxa ratacita in pod.
Mia famillia iti transmite...stii tu ce!
Urari de Paste nu-ti fac ca tu esti ateu. C U

PS: Daca nu-ti deblochezi imul, sa stii ca te injur