NU EXISTA DACIA LAN

Horia Sima

Moaso, ma descreierata menopauzala ce esti te apuca caldurile si tu
arzi gazu pe secerea.

Prostatico, a fost Craciunul, te-am lasat sa-ti aerisesti pe secerea
chilotii tetra contaminati cu basini de sarmale si mamaliga. Trebuie sa-
ti dau peste bot tzatzo, ca nu ai nici masura nici rusine.

Cind nu esti data in tribunal, stai toata ziua cu mainile in pizda si
te-ai cocosat mintal.

E clar ca pula din cap te alearga cu "penis envy" sa te dai mascul.
L-ai inventat pe acest "Dacia Lan", un fruct virtual al schizofreniei
care te bantuie.

Ma babornita debusolata, te-ai dat de gol, ai inceput sa dai poezii si
sub sn ul acestui personaj sifilitic.

Credeam ca o sa gasesti metrii de pula in Romania sa-ti linisteasca
angstul existential, dar ai luat-o razna de tot. De la WC Tudor ti se
trage fa, ti-ai frecat lindicii cu ei si prostia e molipsitoare.

De ce nu-ti vezi de lungul nasului, de treaba ta si de familie ? In loc
sa faci nebunii pe internet si sa-ti futi creierii si mai rau, ar fi
mai bine sa-ti gasesti un bosorog de virsta ta, sa va bucurati impreuna
de cite zile va mai lasat Dumnezeu. Baga la cap, toanto.

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Magicianul

Horia Sima wrote:

>Moaso, ma descreierata menopauzala ce esti te apuca caldurile si tu
>arzi gazu pe secerea.

Bravo Horica, si eu in gura cui ma mai cac? Ca de moasha aia bolnava nu mai
apropii de nici un fel. Desi stiu ca i'ar cam place sa ma cac in gura ei, ca
macar i'ar mirosi mai bine placa aia dentara, dar nici de fel, sa n'aud asa
ceva!

>Cind nu esti data in tribunal, stai toata ziua cu mainile in pizda si
>te-ai cocosat mintal.

Da chiar zi'ne si noua, macar a pierdut bine procesele alea? Sa fereasca
Dumnezeu sa mai poata aia sa practice medicina pe undeva! Da' sa stii ca m'ai
data gata cu cocoasa mintala!

>Ma babornita debusolata, te-ai dat de gol, ai inceput sa dai poezii si
>sub sn ul acestui personaj sifilitic.

Hai ca esti rau de tot. Ii strici femeii ultimile sperante, fii si tu mai
ingaduitor, asta este tot ce poate si ea, ce vrei si tu, zau!

>Credeam ca o sa gasesti metrii de pula in Romania sa-ti linisteasca
>angstul existential, dar ai luat-o razna de tot.

O fi gasit dar poate nu i'au facut metehnele, si e si ea plina de ofuri acum.
Vai de noi taica, pazea ca vine cosmarul peste noi.

Da'ne si noua vreun sfat bade, ca de asta nu scapam.

Bula 00001

Individioshilor ! Jos laba dupe Domnitza !

Magicianul

bula0001 wrote:

>Individioshilor ! Jos laba dupe Domnitza !

Ia'o bre si pune'o bine la naftalina ca sa'ti tina, ca vad ca ai suflet bun si
esti milos. Sa nu uiti sa te vaccinezi insa ca esti baiat simpatic, si'ar fi
pacat sa te molipsesti de turbarea ei.

Donkey Dick

>E clar ca pula din cap te alearga cu "penis envy" sa te dai mascul.
>L-ai inventat pe acest "Dacia Lan", un fruct virtual al schizofreniei
>care te bantuie.

Foatre urit din partea ei. Eu ma gindeam serios sa-l blagoslovesc pe Dacia si
cind colo el era ea, ce porcarie.

Cine stie citi oameni de buna credinta a mai pacalit scorpia prin uz de fals,
inselaciune si smen. Ar trebui sa se dea ceva lege sa pedepseasca pe astia care
profita de buna credinta altora.

ARDei

>From: popo...@aol.com (Donkey Dick)

Da, vedeti, astia sint oamenii lui Vadim in SUA. Indivizi dubiosi, extremisti,
infractori, legionari, curisti, sectari. Pleava comunitatilor romanesti. Nici
un om serios nu vrea sa aiba de a face cu acesti degenerati.

RTheodoru

ar...@aol.com (ARDei):

> [...]

>infractori, legionari, curisti, sectari. Pleava comunitatilor romanesti. Nici
>un om serios nu vrea sa aiba de a face cu acesti degenerati.

Esti o lichea, dar o sa va vina ignatul si tie si lui Nea Nelu. Voi ati angajat
niste oameni dubiosi, fosti securisti ajunsi derbedei in lumea larga, ca sa
dezbine romanii expatriati si sa-i dezguste cu vocabularul cel mai ordinar.

Si pe scr montati campanii de discreditare a unor patrioti si intelectuali,
care nu se lasa inselati de propaganda voastra. Grosalaniile la adresa Domnitei
sint doar una dintre manifestarile antisociale la care recurgeti. De la
injuraturi, de la presa de maidan si radio romanesc in America pina la pagini
pe internet, faceti orice in incercarea de a pacalii romanii.

C.M.T.

Dar nici cu tine!!!

ARDei schrieb in Nachricht
<20001227104303...@ng-cg1.aol.com>...