AR vs satanistii, bozgorii, jidanii si tiganii

lsca...@hotmail.com

Domnilor, nu merita sa ne incingem pe seama ticalosiilor si batjocorilor
complotate de aceste caricaturi umane cu atitudini antiromanesti.

Ticalosia lor este evidenta, l-au atacat pana si pe Robul lui Dumnezeu,
un om bland, care nu a injurat si nu a suparat pe nimeni.

Lasati pe acesti paduchi in seama lui Ramiel, care-i va sorta pe masura
ticalosiilor de care se fac vinovati.

In AR vom avea foarte mult de lucru. Se apropie ceasul deciziilor.
Viitorul este azi.

Miercuri vom avea o teleconferinta generala pe net phone.
Se vor discuta masurile necesare pentru realizarea marii adunari
din decembrie.

http://www.dejanews.com/ Search, Read, Discuss, or Start Your Own

Mirceandre

Iscaevola wrote:

>Miercuri vom avea o teleconferinta generala >pe net phone.
>Se vor discuta masurile necesare pentru >realizarea marii adunari
>din decembrie.

Credeti ca o sa aveti destul loc sa acomodati pe cei trei "muschetari" care vor
veni la conferinta?

po...@iname.com

In article <19981110104221...@ng-fi1.aol.com>,

si nunteleg de ce le trebuie masuri, cind au cu totul 15 cm (impreuna)

--
porcu

po...@iname.com

In article <728khq$mop$1...@nnrp1.dejanews.com>,

lsca...@hotmail.com wrote:

> Miercuri vom avea o teleconferinta generala pe net phone.
> Se vor discuta masurile necesare pentru realizarea marii adunari
> din decembrie.

Pe ordinea zilei
08:00 intrunirea la casa verde
08:30 masa de dimineata - kreplah
09:00 cuvinte de deschidere - RTheodoru - carturar in mizerie
10:00 discursul lui NNita - de la oi, la parlament - un cioban cu pagina web
11:00 Arhanghelu '- amintiri din ferentari - din masina de cacanari -
12:00 Hreanu -:despre helicopterele ZOG
13"00 Dejunul: ciulent (hamin) , si reghel krusha (geleu de picior de vaca)
14:00 liberi
19:00 cina : ghefilte fish , kneidalah, zimes
20:00 decizii
22: incheiere

masina cu gunoieri sta la dispozitia participantilor

Grajdanin

> [...]

>20:00 decizii
>22: incheiere
>
>masina cu gunoieri sta la dispozitia participantilor

Da' bashinile de ce nu sunt in ordura zilei ?

Grajdanin Kein

Drusus M

Grajdanin latra:

>Da' bashinile de ce nu sunt in ordura zilei ?
>
>Grajdanin Kein

Ba pramatie cu nume de jidov puturos din gettourile Odesai, tu de
unde pizda matii ai aparut?

po...@iname.com

In article <19981124084049...@ng-cg1.aol.com>,

Ba Drusus ,fututen gat, si pe iapa ce tea balegat ,GRAJDanin nui nume
jidovesc (in ruseste=cetatean).
Poate muscal ?
Oricum, are dreptate !
Basinile e concluziile ce le trage legionarii ...

Grajdanin

Bai vita nepingelita si cu bale la gura, 'tu-tzi grijania ma-tii de idiot
nenorocit,

deoarece esti asa de curios sa stii ce hram port si de unde pizda ma-tii vin,
futu-te'n git, iti aduc la cunostiinta ca, baga'mi-as picioarele in ratul tau
scirbos, vin din Ferentari, de pe strada Veseliei, unde ma-ta si cu tac-tu
veneau adusi de militieni, sa-i consulte dr. Wasserman, de patru ori pe an, sa
vada daca le-au mai scazut din cruci !
De-aia te-a fatat ma-ta vita sifilitica, cu creier cit un cap de pula si far'de
cretzuri la minte.
Ma-ta chivutza vindea floci rele calde'n colt de strada cu puradeii linga ea,
iar tu, gol la buci, la nas cu muci, si-n singe cruci, cereai de pomana cu
laba-tzi puturoasa si nespalata ridicata-intinsa spre trecatorii crestini si
milosi.
Obsesia ta cu pulele taiate se datoreaza faptului ca tac-tu vitreg, ca p'al bun
nici nu ti-l cunosti, ti-a taiat virfu' pulii ca sa-si plateasca datoriile la
barbut, ca altfel il juganeau pe el tovarasii de zaruri.
Asa ca bai, pula belita, nu te lua de oameni cinstiti si nu arunca pe Internet
cacat minjit de laba ta plina de malahia proprie.
Imi fac de pomana cu tine, cur nespalat si plin de tzurtzuri, sa te luminez la
fatza ta mongoloida cu felinare albastre de arierat mintal care se hraneste
numai cu boraturi, cu cutie craniana patrata plina rumegush si-un cap de pula,
cu limba belita de atita latrat din bojocii tai cancerosi si cu singe plin de
cancru ca:

Grajdanin Kein = Citizen Kane = Cetatzeanul Cain ( pentru idiotzi sifilitici ca
tine )

Cu teaca de Vulcan, tzi' Ondess a dinc in cavitatea ta bucala fara dintzi si cu
dantura falsa,

ARbeitenfuehrer SS Kein Nitza
Gheshttappo AOLeu

Post Scrotum
Bai balega imputzita, far' de coaie si adapata la troaca,.... mai vrei ?
+++++++++++++++++++++++++++++
Bai DrususM,
am incercat sa-ti raspund direct la emailul pe care l-ai cacat in computerul
meu. Nu am reusit, deoarece AOL nu iti recunoaste adresa !
La cele zise de mine mai sus, pot adauga ca esti si un CACAT LASH SI PADUCHIOS
!

Grajdanin Kein

Florin Predan

Nene, cred ca ai facut cea mai perfecta sinteza a ceea ce simt marea
majoritate a oamenilor de pe scr. fata de vitele verzi! Sa traiesti si la
mai mare!

Florin