Re: pentru domnul sabin!

† Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

On Aug 29, 7:42 pm, Basil <Ba...@arcor.de> wrote:
> bai sabine, baiatule! nu ai vrea tu sa discuti cu noi, live?
> sa nu ne mai ascundem dupa degete?
> daca da, te invit la o discutie live, pe yahoo messenger. da-ne ID-ul
> tau, si incepem discutia.
> nu stiu daca ne mai vezi pe soc.culture. romanian, dar se pare ca ai
> facut acolo oarecare valva, oamenii sunt curiosi sa vada ce ai de spus,
> si de ce spui tu aceste lucruri.
> ar putea fi interesant, nu crezi?
> daca vrei, baga id-ul si te apelam imediat, dupa care, putem discuta,
> despre ce vrei tu, inclusiv despre al cincilea element...
> .

Sa vina, facem conferinta.

? "Basil" <Ba...@arcor.de> ?????? ??? ??????

> [...]
> daca vrei, baga id-ul si te apelam imediat, dupa care, putem discuta,
> despre ce vrei tu, inclusiv despre al cincilea element...

Sabina e prea LASHA ca sa accepte propunerea ta!
Sabinei ii e FRICA sa discute ca un om normal, Sabina prefera sa-si ascunda
incapabilitatea de o discutie civilizata urlind si vorbind singura!
Sabina e o PSIHOPATA si o LASHA, asa ca nu astepta sa accepte o propunere
civilizata...
Sabina e o TERORISTA agramata care nu stie sa discute, e prea PROASTA pt asa
ceva.
Locul Sabinei e la inchisoare impreuna cu Osama Bin Laden, seful ei si
mentorul.

chaos kermit

On Aug 30, 5:28 pm, "gogu" <RuminiiSugPu...@Greci.com> wrote:,

* 1 TRILLION EURO SECOND FINE ON THE ODESSANSACIA, PENTRU INCERCAREA
TA DE SP ACUM .
* ESTII RIP . TOATA DATELE SINT AFARA .SI TU MERGII LA NEW ICC ETC CU
TOT CE INCLUDE SELF MADE 9/11 TOWERS .

*WRONG TRIP .