Nastase cu sula-n coaste - hahaha

Petre

Adrian Nastase o-ntoarce ca la Ploiesti cind vede ca evreii vor
de la un deget, toata mana...

Adevarul marturiseste:

Adrian Nastase ii raspunde ambasadorului Michael Guest
"Nu sunt de acord cu incercarile de a culpabiliza intreg poporul roman
pentru actiunile care tin de Holocaust"

"Nu sunt de acord cu incercarile de a culpabiliza intreg poporul roman
pentru actiunile care tin de Holocaust. Exista unii care incearca sa
stabileasca culpabilizarea poporului roman, insa, daca au existat
responsabilitati, acestea trebuie fixate clar pentru unele dintre actiunile
din perioada celui de-al doilea razboi si atunci ele trebuie puse pe seama
conducatorilor si a guvernelor din acea vreme", a declarat, ieri, premierul
Adrian Nastase, in timpul videoconferintei cu prefectii. El a raspuns astfel
indirect discursului dur rostit recent de ambasadorul SUA la Bucuresti,
Michael Guest, la ceremonia de deschidere a cursului de "Istorie a
Holocaustului". "Este usor", spunea Michael Guest, "sa punem tragediile
istoriei pe seama unor forte externe, asa cum incearca unele voci din
Romania. Romania a participat la Holocaust nu doar prin deciziile si
actiunile generalului Antonescu si ale Garzii de Fier, ci si prin cetatenii
care au sprijinit acele evenimente in mod deschis sau prin tacerea lor",
spunea ambasadorul SUA, adaugand ca "altii, precum cei din Cernauti, au spus
"Nu" acestei uri (n.r. - antievreiesti), cu riscul vietii lor". Prin
interventia sa de ieri, premierul Adrian Nastase a incercat sa puna
lucrurile la punct, subliniind ca pentru greselile comise fiecare guvern
raspunde in fata contemporanilor sau a istoriei. Adrian Nastase a respins
categoric principiul invinuirii unei natiuni pentru greselile comise de
conducatorii ei. "In istorie au existat situatii de acest fel mult mai
grave. Nimeni nu a incercat vreodata sa culpabilizeze pentru astfel de
situatii poporul german, poporul rus, american sau orice alt popor", a
afirmat seful guvernului roman.
El a precizat ca problematica evreilor face parte din planul de pregatire a
candidaturii Romaniei pentru intrarea in NATO, motiv pentru care i se acorda
o atentie deosebita, mentionand insa ca nu este cazul "sa trecem de la o
extrema la alta" atunci cand se discuta astfel de probleme.
Pentru a demonstra seriozitatea cu care Executivul abordeaza aceasta
problematica, Nastase a amintit doua acte normative foarte importante care
reglementeaza, pe de o parte, dreptul de proprietate al Federatiei
Comunitatilor Evreiesti din Romania asupra lacasurilor de cult, cimitirelor
si altor imobile destinate activitatilor cultului mozaic, iar pe de alta
parte interzic organizatiile si simbolurile cu caracter fascist, rasist sau
xenofob si promovarea cultului unor persoane vinovate de savarsirea unor
infractiuni contra pacii si omenirii.
Cel de-al doilea act normativ, adoptat in ultima sedinta de guvern, prevede
pedepse cu inchisoarea de la 5 la 15 ani si interzicerea unor drepturi
pentru cei care constituie sau adera la astfel de organizatii. De asemenea,
cei care "raspandesc, vand, confectioneaza, detin sau utilizeaza in public"
drapele, embleme, insigne s.a.m.d. care promoveaza ideile fasciste, rasiste
si xenofobe sunt pasibili de inchisoare de la 6 luni la 5 ani, cu
interzicerea unor drepturi. Aceeasi pedeapsa este stabilita si pentru
promovarea cultului "persoanelor vinovate de savarsirea unor infractiuni
contra pacii si omenirii". In textul ordonantei, o astfel de persoana este
considerata cea care "a fost condamnata definitiv de o instanta
judecatoreasca romana sau straina" pentru astfel de infractiuni, inclusiv
"persoanele condamnate de o instanta penala internationala pentru crime de
razboi sau crime impotriva umanitatii". Totodata, ordonanta prevede ca
"negarea sau contestarea in public a Holocaustului ori a efectelor acestuia
se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 5 ani si interzicerea unor
drepturi". Cu exceptia muzeelor, este interzisa ridicarea sau mentinerea in
locuri publice a unor statui sau placi comemorative referitoare la
persoanele vinovate de savarsirea infractiunilor mentionate, precum si
acordarea numelor acestor persoane unor strazi, piete, parcuri sau alte
locuri publice.
"Dezbaterile istorice pot continua, dar, din punctul de vedere al
intereselor guvernului si ale Romaniei, este important sa luam masuri pe
linia unor hotarari si valori care sunt acceptate peste tot in lume", a
conchis Adrian Nastase.

Misu Orasel

"Petre" <petre_was_here@dick's.last.resort.ca>

> Responsabilitatea privind Holocaustul revine conducatorilor romāni
> din perioada respectiva

Vina pentru care acei conducatori au platit-o cu viata.

Ce rost are acum dupa 50 de ani de la consumarea evenimentelor
(intre timp marele invins, Germania, a ajuns cel mai important
factor de stabilitate in Europa, iar conducatorii ei din acea
perioada au fost condamnati de catre tribunalul de la Nurnberg)
sa rascolim mortii?

Intre timp Romania si-a platit datoriile de razboi, poporul roman
a fost adus la sapa de lemn, civilizatia Romania a fost distrusa.
Antonescu a fost condamnat de catre un tribunal care a actionat
la ordinele sovietice, iar in rindul procurorilor se afla si
sotia lui Brucan, si Antonescu a fost condamnat la moarte si
executat.

Te intrebi ce rost are toata tevatura asta mai ales ca in timpul
a 45 de ani de comunism elevii au fost indoctrinati cu imaginea
negativa a "fascistilor", a "nazistilor", a "legionarilor",
a "regelui", a lui "Antonescu". Pina in anii 1970, cind cu cartea
lui A.Simion, Antonescu era considerat un personaj negativ, era
portretizat ca un dusman al poporului roman,
un dusman al poporului frate sovietic, un dusman al lui Lumumba,
a pasaricii pacii samd.

Ce rost a avut dintr-o data reabilitarea lui Antonescu de catre
cei mai mari dusmani ai lui, comunistii, iar dupa 1989 de catre
indivizi dusi cu leuca, niste imbecili inculti, murdari la suflet,
niste bestii cu trese de ofiteri, fosti comunisti si celebrii
prin atrocitatile comise de catre ei impotriva cetatenii Romaniei?

De ce campania pro-Antonescu a fost pornita de catre indivizi
precum Ilie Neacsu, astazi membru marcant al partidului lui
Anastase si Ilich? Cum adica, partidul care isi toarna astazi cenusa
in cap, este partidul care a inceput de fapt campania pro-Antonescu?
De ce antisemitii celebrii se regasesc in partidul lui Ilich
si Anastase, cei doi lideri primiti cu bratele deschise de catre
comunitatea evreiasca din SUA?

Nu este cumva vorba aici de foarte multa ipocrizie?

Mai ales ca cei care il condamna astazi pe Antonescu sint aceeasi
care l-au reabilitat pe Antonescu, si mai ales ca ei sint aceeasi
care astazi controleaza economia si politica romaneasca?

> El a afirmat ca, īn legatura cu problematica evreilor, Guvernul
> urmareste sa īndeparteze orice sursa de discriminare, iar prin
> legislatia adoptata se vor restitui proprietatile confiscate abuziv
> īn perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989.

Nu era firesc ca problema reglementarii proprietatii sa se faca
intr-un cadru legal civil? De ce trebuie aceasta problema sa fie
politizata, mai ales ca scandalurile privind retrocedarea averii
bisericesti greco-catolice se tin lant? Sa nu uitam la porcariile
la care se dedau preotii ortodocsi sub obladuirea unor lideri
precum Anastase si Ilich!!!! Mai ales ca acei preoti si episcopi,
sint dovediti ca agenti ai Securitatii (Anania et Co).

> Ordonanta de Urgenta privind interzicerea organizatiilor
> cu carcater fascist, rasist sau xenofob
> si a promovarii unor persoane vinovate de savīrsirea unor

> infractiuni contra pacii si omenirii.

Nu este acesta un act de suprimare a drepturile politice ale
cetatenilor Romaniei? Cu alte cuvinte la latitudinea cui sta
a aprecia ca cineva este fascist, rasist si xenofob?
Care este institutia si persoanele cu autoritate si responsabilitate
care vor stabili vinovatia unui cetatean de comiterea unor acte
rasiste, fasciste si xenofobe?

Faptul ca eu BSchiau imi exprim ingrijorarea ca o minoritate
etnica se cocoata in virful piramidei puterii in Romania,
prin acte ilegale, infractionale (delapidarea de intreprinderi,
cum a fost cazul Sidex care a imbogatit un neam intreg) ma face
rasist? Faptul ca sint ingrijorat ca in Romania contemporana
batrinii sint aruncati din case fiindca nu au bani sa-si plateasca
facturile de intretinere, in schimb tigani care detin palate,
apartamente de lux nu platesc nici un fel de impozite, ba
cersesc ajutoare sociale, ma face rasist?

Stiu, in ochii d-voastra sint rasist (ceea ce nu sint, fiindca
o cunosc mai bine ca d-voastra ce gindesc). Dar d-voastra
care aveti astfel de facultati de decizie (proaste) cum puteti
sa ma judecati pe mine ce sint? Este exact situatia in care
se scufunda acuma Romania!!!! Am ajuns ca pe vremea instaurarii
comunismului cind indivizi fara nici o morala ii acuzau pe
altii (in numele propriului lor BINE) ca sint imperialisti,
capitalisti, anticomunisti, dusmani ai poporului samd.

Este incorect si necinstit ca in numele antifascismului, al
antirasismului, al antisemitismului sa comiti crime si injustitie.
Este strigator la cer cum indivizi pe acest forum si pe alte
forumuri se erijeaza in numele antisemitismului si antirasismului
in sustinatorii instaurarii dictaturii in Romania. Si sa nu uitam,
este vorba de dictatura unei minoritati care prezinta un caracter
etnic foarte vizibil.

> "Dezbaterile istorice pot continua, dar, din punctul de vedere al

>intereselor Guvernului si ale Romāniei, este important sa luam masuri
>pe linia unor hotarīri si valori care sīnt acceptate peste tot īn
>lume", a mai spus Nastase.

Si care or fi alea domnule Nastase, cele pe care ni le-au transmis
prin manualele de istorie un Bratianu, un Maniu, sau cele pe
care ni le oferiti d-voastra, Ilich si Brucan?

Cu alte cuvinte luati masuri pentru instaurarea dictaturii
fiindca va este frica de critica!!!!

> Premierul Nastase a mai precizat ca problematica evreiasca face
> parte din planul pregatirii candidaturii Romāniei la NATO.

Exact. Totul are un scop. Intii instaurarea unui cadru legislativ
represiv, si pe urma sintem la cheremul vostru.

Curata ipocrizie.

ESte condamnabila atitudinea unor indivizi care traiesc in
occident, si care nu au invatat ca in numele antirasismului
si antisemitismului se pot comit crime si injustitie.

Unde este gindirea d-voastra critica domnilor si doamnelor?

Cum puteti invinovati un popor de crimele comise acum 50 de ani
in urma? De ce credeti ca este necesara promulgarea unor
Ordonante de Urgenta in numele antisemitismului si antirasismului?

Nu credeti ca legislatia romaneasca este inca destul de represiva
si injusta fata de simplul cetatean roman incit nu mai are
nevoie de instaurarea unei legislatii si mai severe?

De ce prin atitudinea d-voastra necritica ajutati instaurarea
dictaturii in Romania? De ce evreii sint incapabili sa discerne
momentele istorice prin care traim si ca prin atitudinea lor
dau apa la moara unor delicventi care se folosesc de ei ca
sa instaureze dictatura in Romania? Cu alte cuvinte de ce acesti
evrei devin complici?

Pentru evrei: vreti dezbatere istorica sau vreti invinovatirea
unui popor? Actele d-voastra de sustinere a lui Ilich si Nastase
sint acte politice, cu alte cuvinte voi invinovatiti un popor,
sinteti de partea lui Ilich si Nastase!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Petre

"Misu Orasel" <misu_...@yahoo.com> wrote in message

> [...]
> apartamente de lux nu platesc nici un fel de impozite, ba
> cersesc ajutoare sociale, ma face rasist?

Domnuu, BeSchiau,
de ce te caci pe D-voastra?!?
Nu va considera nimeni rasist, fascist, antisemit sau impertinent,
atit timp cit militati pentru o viata mai buna a cetatenilor romani
indiferent de etnie, sex sau orientare sexuala, religie, etc.
Apreciez atitudinea D-voastra cind nu va aliniati la mentalitatea
mea retrograda de jeg penal cind spun si sustin pina-n pinzele
albe:
Ma cac pe toti tiganii iar cu Pulibasa ma sterg la cur!!!

Bula 00001

don pedro juanez citeaza din razboiu poponishtilor:

> [...]

>care au sprijinit acele evenimente in mod deschis sau prin tacerea lor",

uell, uell! domnu guest uita da holocaustu populatzii indigene americane si da
al sclavilor negrii. uita da discriminarili la care iera supushi in america,
pina acu tot fo 50 da ani, negrii, nativi americani, chinezii, ovreii(si nu in
ultimu rand!), polacii, italieanii si mai nou mecsicanii ?!
ie vinovat tot popo'u american? atunci dice aiea care ie inpotriva platirii da
daspagubiri la negrii si ridica vocea cel mai sus ie tot ovreii?!
dice americanii nu sa simte vinovatzi da toate ali da mai sus?! si dice
anbasadoru american nu propune la congresu tzarii lui(vorba lu Domnu ashkiutza)
sa adopte aceleashi legi la care ie'npinsa romania?!
dala recunoashterea vinii pentru poporu roman pina la iekstoarcerea unor
"reparatzii" mai ie numa un pas.

peseu:apropou, guvernu american si altzi alieatzi nu shtiea da holokaust?!
atunci dice sa mai lauda cu faptili da ieroizm si vitejie ale inegalabilor lor
servicii sicretze?!
s'o spuna lu mutu.

cum zicea mutu:
s'auzim numa da bine!

bula

Petre

"Bula 00001" <bula...@aol.com> wrote in message

> [...]
nu in
> ultimu rand!), polacii, italieanii si mai nou mecsicanii ?!

Don Bula,
da le zici ca la Primu amendament...
Auzi, da ce-ar fi sa ne suparam pa boboru amerikan
ca ne-a trimes ambasador un elton jon, mincati-as...
Da ce parca noi sintem fraieri?!? acu in era poponautilor
ciocu mic...hihihi.

Misu Orasel

"Petre" <petre_was_here@dick's.last.resort.ca>

> Domnuu, BeSchiau,
> de ce te caci pe D-voastra?!?

Dar ce te caci matale pe d-voastra?
Nu vezi ca BSchiau se traduce in Brasov Schiau si ca este EU?
ADica un brasovean din Schei?

> Nu va considera nimeni rasist, fascist, antisemit sau impertinent,
> atit timp cit militati pentru o viata mai buna a cetatenilor romani
> indiferent de etnie, sex sau orientare sexuala, religie, etc.

Ceea ce si fac, fiindca cred in natiunea civica. Nu numai atit,
dar ca roman la sasi am fost facut in nenumerate ori
Schweinrumaene, mai ales de catre Philipi care isi punea mina
la urechile lui clapauge de nazist imputzit si-mi striga:
"Bitte? Was sagst Du Schweinrumaene" sa-l fut in git.
L-am intilnit acum 6 ani pe Alee, saracul imbatrinit rau de tot,
ma tinea minte. I-am facut pe plac, i-am vorbit despre perioada
gepida din Transilvania, despre prusacii lui Hitler, despre
armata de femei de la ferma de copii nazisti de la Cristian
samd. Era fericit, delira.

> [...]
> albe:
> Ma cac pe toti tiganii iar cu Pulibasa ma sterg la cur!!!

Din punctul meu esti liber sa gindesti si sa zici ce vrei, este
optiunea ta personala, nimeni nu te poate controla.
Convingerea mea, este ca si cea a lui Adam Smith, ca
globul lui Gauss controleaza societatile umane, cu alte
cuvinte exista fenomenul roirii, ca la albine. Nu e nevoie
de modele decizionale si control care sa impuna, ci
ajung modelele adaptive. Intotdeauna va exista o minoritate
care da tonul, majoritatea se repliaza. Ori de cite ori
cineva vrea sa puna mina pe control, pe decizie,
este semn de dictatura. De aceea eu cred in primul
rind in libertate, cred in dreptul minoritatilor sa se manifesteze
sa-si promoveze propria lor cultura. Nu cred insa
in dreptul minoritatilor ca prin inselaciune sa puna
mina pe controlul societatii, pe aparatul decizional.

Caci in definitiv despre asta discutam.
Despre dictatura tziganului Anastase.

Misu

Petre

> Dar ce te caci matale pe d-voastra?
> Nu vezi ca BSchiau se traduce in Brasov Schiau si ca este EU?
> ADica un brasovean din Schei?

Va stie toata America+Europa de Vest,
chiar ma credeti dement?!?

> Din punctul meu esti liber

Multumesc mult!

> Caci in definitiv despre asta discutam.
> Despre dictatura tziganului Anastase.

Eh,
asta da bafta pe capul romanilor!

Aschiutza

In article <a7g0pg$9ho$1...@newsreader.mailgate.org>,
<petre_was_here@dick's.last.resort.ca> wrote:

> [...]
>
>Adrian Nastase ii raspunde ambasadorului Michael Guest
>"Nu sunt de acord cu incercarile de a culpabiliza intreg poporul roman

Io , Aschiutza, cetatean roman al planetei Terra, ma dezic de invinuirile care
mi se aduc in privinta holocaustului. Celor care cred ca io as fi vinovat cu
ceva nu le doresc decit sa ma pupe drept in borta curului.

Gebeleides

> [...]
>in
>ultimu rand!), polacii, italieanii si mai nou mecsicanii ?!

ai uitat de irlandezi.

drepturili nu se da, se ia

Bula 00001

>From: gebel...@aol.com (Gebeleides)
>Date: 3/23/02 3:22 AM Pacific Standard Time

aha! deci anbasadoru aiea urmareshte ...
iute-al boali ponponel, si bruma da drepturi care le mai are romanu...:0)

Aschiutza

1. Coane Croitoru, la intrebarea mata ca "da' furci nu mai exista?, io as zice
ca furcile alea-s cam tocite. Cu poporu (uite-al naibi de typo, am vrut sa
scriu toporu) si cu coasa, chiar daca nu-s ele prea ascutite, tot mai faci cite
o gaura pe ici pe colo.

2. Coane Bula, de ce ma acuzi ca "vrei sa aduci minerii iar"? De ce iar, eu
i-am adus si datile alelante? Dac-ar fi dupa mine, eu i-as aduce pe toti
romanii, fara mineri, ca aia e compromisi.

Bula 00001

>From: asch...@aol.com

>2. Coane Bula, de ce ma acuzi ca "vrei sa aduci minerii iar"? De ce iar, eu
>i-am adus si datile alelante?

cin'te-acuza bre? intreaba si mata linbishtii daspre semantica: Io am zis aduci
nu readuci. sezizezi?! :0)

> Dac-ar fi dupa mine, eu i-as aduce pe toti
>romanii

unde bre? in aidahu?!

Aschiutza

In article <20020325104226...@mb-ce.aol.com>, bula...@aol.com
wrote:

>eu
>
>cin'te-acuza bre? intreaba si mata linbishtii daspre semantica: Io am zis
>aduci
>nu readuci. sezizezi?! :0)

Pai atunci care-i difetrenta intre "a readuce" si "a aduce iar"?

>unde bre? in aidahu?!

Ar vrea ei! Ce, sa-mi fure cartofii?

Basil

cine spui ca vorbeste despre romani si romania ? un american ?
sa ne pupe-n cur acesta, mai intii sa-nvete sa fie civilizat, sa nu mai
inceapa rasboaie prin lume , sa nu mai faca pe politzistul international,
sa-si reglementeze la el in tara mai intii problemele, sa se uite mai intii
la el in tara ce criminalitate are, ce prostitutie are, citi analfabeti are,
citi oameni fara locuinte, ce sistem social are poporul american, cita
aroganta , cita tampenie(in germania , dupa 4 ani de stationare, nici macar
guten tag nu stiu sa spuna), sa vedem si noi cit NAPAL si ''ALTE CHESTII'' a
servit poporului vietnamez si la urma urmei, care-i de fapt deosebirea
dintre poporul roman la inceputul anului 1939 si cel american in 1970 ? nu
a fost acelasi dusman, comunismul ? de ce ei au voie sa ''CURETE'' un popor
intreg iar noi, care nici pe departe nu am facut asa ceva, sa fim trasi acu'
la raspundere de catre chiar gidea cu satirul ?
sictir !
Basil.

"Petre" <petre_was_here@dick's.last.resort.ca> schrieb im Newsbeitrag