d'ale bashescului

1 view

traian cel mare

"as trece prutul, dar n'am cu cine" :-)
"antonescu a fost numai prim ministru, nu sefu' statului"
"de holocaust e vinovat seful statului nu antonescu care era numai
prim ministru"
"abdicarea a fost un act de tradare"
"servitorul rusilor"

si corul raspopitilor:
rejilie a fost decorat de rusi...

regele mihai a primit ordinul victoria/pobeda, de la stalin.
ordinul a fost decernat numai pentru merite legate de al doilea razboi
mondial, de 17 ori. numai cinci straini au primit ordinul, printre
care: regele mihai al romaniei, generalul de cinci stele, ike
eisenhauer, maresalul montgomery, maresalul tito si un polonez, daca
nu ma insel, seful guvernului polonez din exil.

maresalul antonescu, "numai prim ministru" a primit crucea de fier de
la hitler. personal. pentru merite in solutia finala...

ex-capitanul base este de tot rasul.
asta este alesul romanilor, omul laudat de raspopiti si gretzi.

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

On Oct 22, 6:01 am, traian cel mare <g.obore...@gmail.com> wrote:
> [...]
> eisenhauer, maresalul montgomery, maresalul tito si un polonez, daca
> nu ma insel, seful guvernului polonez din exil.

Si nu-i adevarat ?!

> maresalul antonescu, "numai prim ministru" a primit crucea de fier de
> la hitler. personal. pentru merite in solutia finala...

Si nu-i adevararat ?!

> ex-capitanul base este de tot rasul.
> asta este alesul romanilor, omul laudat de raspopiti si gretzi.

Nu-l prea laud pe Ba$ina Voda ! Da' ce sa fak, asa-s Io, nihilist :-)

Cele de mai su duc la lamentarea lui Goga (nu Gogu) la pimul razbel
mondial:

''Tara de secaturi, tara minora, cazuta rusinos la examenul de
capacitate
în fata Europei... Aici ne-au adus politicienii ordinari, hotii
improvizati
astazi în moralisti, ministrii cari s'au vândut o viata întreaga,
deputati
contrabandisti. (...) Nu ne prabusim nici de numarul dusmanului, nici
de
armamentul lui, boala o avem în suflet, e o epidemie înfricosata de
meningita
morala. tara in care un Mortun e ministru de interne, un asa zis Porcu
[Al.
Constantinescu] stâlp de partid, cu conducatori simpli hoti la drumul
mare,
trebuia sa ajunga la marginea prapastiei.''

[dupa caderea capitalei:] ''Piramida noastra sociala e morbida --
varful bolnav
de sifilis, temelia de pelagra. A trebuit acest cataclism ca sa crape
mincinoasa
fatada occidentala, ca sa vedem în dosul ei... Într'o asemenea
situatie tragica,
cu elementele de aici, nefiind o tara de opinie publica sau de
libertate
constitutionala, nu se asteapta nimeni la o schimbare de politica
interna.
Guvernul, care în Franta ar fi cazut în primele zile, si în Italia ar
fi fost
asasinat, e tot atât de sigur la locul lui.''

Io, lui Mihnea Voda, nu-i mai imput nimic. Nu e locul meu sa-l judec
intr-un fel sau altul. Domnul sa-l aiba in paza.
Ce scrie Goga, e in desfasurare si amu. Ticalosia conducatorilor ne-a
facut un popor de curve. Da' "noi" i-am ales nu ??
Asa ca, e mai bine ca Io-s prin coclaurii Hamericii, makar nu-s
ispitit sa-i mai raresc :-)

traian cel mare

On Oct 22, 5:45 am, † Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul
> ispitit sa-i mai raresc :-)- Hide quoted text -

hehehe ! cam matinal prea afurisitule, not even seven o'clock in new
england.
cin' sa scoala de ghimineatza, gheparke ajungie, no !

? "? Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul" <raspo...@yahoo.com>
?????? ??? ??????

>Si nu-i adevarat ?!

Bineinteles!
Un tradator de neam si de tara.

>Si nu-i adevararat ?!

Bineinteles!
Nazist ca majoritatea Rrom-anilor!

>Nu-l prea laud pe Ba$ina Voda ! Da' ce sa fak, asa-s Io, nihilist :-)

Basinescu era idolul lui P(B)ula acum ceva timp, acum in arhicunoscuta
traditia Rrom-aneasca P(B)ulsa isi intoarce spatele la bashina si se da
mare...anti-bashinist!
Sa mori de ris, nu de alta;-)

>''Tara de secaturi, tara minora, cazuta rusinos la examenul de
>capacitate
>în fata Europei...

Asta spune tot!
Atunci ca si acum, Rrom-ania o tara fara mindrie, fara orgoliu, fara
demnitate, fara loialitate, cu "cetateni" numai dupa buzunarul lor, fara
idealuri, fara coloana vertebrala, slugi si hotzi de mortzi, asasini si
violatori, jegurile lumii!
Sa le fie de bine;-)

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

Nuuu taica, azi nu e zi de bursa, dorm pana mai tarziu. Altfel îs
matinal. Da' m-am sculat sa ma pish si am zîs sa vaz ce-i pe secerea.
Pai se poate sa las mesajul dumitale fara raspuns ?!

traian cel mare

On Oct 22, 8:47 am, † Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul
> Pai se poate sa las mesajul dumitale fara raspuns ?!- Hide quoted text -

inteleg. prostata.
ia'o mai usor.

On Oct 22, 3:09 pm, "Chitzimia Rm. Valcea" <nob...@dizum.com> wrote:

> Cine scoate asta in evidentza tace precum guitz in papu$oi pe seama
> precedentzelor Ike, Montgomery & Rola-Jîmierski. O face cu premeditare.

Tontzi e stricati, singura sansa de reabilitare, poate a sufletului,
caci hoitul cel hain si-ar gasi iertarea doar in teapa lui Tepes :-)

> Cele scrise de Goga (si copiate dintr'un posting al meu) dateaza
> cu minimum 3 (trei) ani inainte de nasterea regelui Mihai, respectiv
> cu 27 de ani inainte de 23 Aug 1944.

Ramane adevarat, atunci, ca si acum.

> Ce sa-i imputzi cand s'a pus in fruntea unei actiuni care a scos RO
> din Axa si a repus RO de partea Antantei, in fruntea careia se afla
> si se afla si azi guvernarea NOM, care ti-a dat cetatenie si-ti da
> shelter si potol? :)

Pai sigur, ar trebui sa fiu maniat pe Mnezo', ca a dat Romaniei niste
oameni mici, sa faca fata la timpuri grele. De fapt am mai spus-o,
toata generatia a fost de rahat (cu tembeli care asteptau in puscarie,
sa vina americanii), o generatie care a fatat una de calitate si mai
proasta, vorba aia cu aschia; In cazul de fata aschia a cazut in jos,
in haznaua in care se caca trunchiul.

Se mai poate comenta, dar asta-i slabiciunea monarhiei. Din
Charlemagne, poate izvodi un Carol cel Mic !

> Asa, asa, fii cuminte, nu-l supara pe marele leecooritch.

Ma cac pe likurici, rar sa fie unul mai mult decat o hahalera
cocotata... huo tagmei likuricesti :-)

jack the warrior

On Oct 22, 1:40 pm, "Chitzimia Rm. Valcea" <nob...@dizum.com> wrote:

> Norodul plateste abonament tv, deci are nevoie de Comici Vestiti ai
> Ecranului.
>
> Nu ne relatezi nemica din vieatza de repatriat? Meritatu-s'a stramutarea
> din NYC_TX la Matache & Obor? A ruginit si p'acolo frunza'n vii si
> randunelele-au plecat?

pre cum vezi, mult fun, dinspre cotrocesti, palatu viktoriea
sotzealizmului, dela tenbeliziunile moguleze, tzara lu tapa lapa.
sunt departe de obor. intr'o urbe patriarhala :-)
cu cainii mei, cu gradina...
am si'un motan, pe fomitza.
in randul populatiei e, din ce in ce mai mult, ca'n amerika.
adica ei cu ei, noi cu ale noastre...

> Sânatace.

tutulor

? "jack the warrior" <g.obo...@gmail.com> ?????? ??? ??????
>On Oct 22, 1:40 pm, "Chitzimia Rm. Valcea" <nob...@dizum.com> wrote:
>sunt departe de obor. intr'o urbe patriarhala :-)

Zona Vitan...stim noi jegule!
Pazea noaptea!

--

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
in codesto reame debban risolversi tutte con grandi

Coins, travels and more:
http://s208.photobucket.com/albums/bb120/golanule/
http://gogu.enosi.org/index.html

On Oct 23, 11:31 am, "gogu" <Ruminii...@Pula.com> wrote:
> ? "jack the warrior" <g.obore...@gmail.com> ?????? ??? ??????news:fc4e6453-c7f8-4c23...@v8g2000vbe.googlegroups.com...

> Zona Vitan...stim noi jegule!
> Pazea noaptea!

Nu-i frumos sa-l ataci acilea, pariu ca de frica ta nu prea da
amanunte cum a mers cu repatrierea :-)

? "? Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul" <raspo...@yahoo.com>
?????? ??? ??????
Lasa bre ca eu stiu si unde sta sifiliticu....
Acolo, daca o iei pe linga Unirea, pe linga cheiul Dimbovitei in sus,
uuuurca strada asa de dulce spre spitalu Vitan.
Acolo cum urci si dupa ce mergi putin pe stinga sint casele multor vlahi...
Serviciul nostru a urmarit IP-ul lui si ne a dat o adresa de acolo...
Asa ca...pazea cum am zis!

On Oct 23, 12:11 pm, "gogu" <Ruminii...@Pula.com> wrote:

> [...]
> Acolo cum urci si dupa ce mergi putin pe stinga sint casele multor vlahi...
> Serviciul nostru a urmarit IP-ul lui si ne a dat o adresa de acolo...

Oi, te pomenesti ca o fi ruda cu Jiji. Om s-a facut :-)

? "? Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul" <raspo...@yahoo.com>
?????? ??? ??????
Ruda cu jiji nu e cu toate ca au aceeasi minte, acelas caracter, acelas
tziganism.
Lasa ca vede el de curind, e luat la vizor...

On Oct 23, 2:59 pm, "gogu" <Ruminii...@Pula.com> wrote:
> [...]
>
> Ruda cu jiji nu e cu toate ca au aceeasi minte, acelas caracter, acelas

Las' Jiji, mie mi-e simpatic, considerand lichelele care formeaza
clasa politica.

? "? Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul" <raspo...@yahoo.com>
Dac-o pui asa...se pare ca ai dreptate.
MUIE lui P(B)ula si lui maica-sa;-)