Ati belit-o !

Raspopitul

Ati belit-o, si-au facut si evreii secereaua lor. Telectualii cotetzari v-au
dat cu tifla demult. Secereaua e ca si moarta. Amerigo si DACIA KLAN vor mai
latra un timp la stafiile trecutului, dar secereaua nu mai are multe zile.
Pocaitiva intru Martin Luther King negroteilor...

http://www.geocities.com/raspopitul/

DACIA LAN

> [...]

>latra un timp la stafiile trecutului, dar secereaua nu mai are multe zile.
>Pocaitiva intru Martin Luther King negroteilor...

Ai belit-o tu Luciferule, Raspopitule, Orasele sau cum dracul te mai cheama, in
curand incepe cel de-al 3-lea razboi mondial. Semnalul a fost tras !

AS,88

DOMNITZA

>From: lucea...@aol.com (Raspopitul)
>Date: 10/27/00 8:33 PM Eastern

>Ati belit-o, si-au facut si evreii secereaua lor. Telectualii cotetzari v-au

>dat cu tifla demult. Secereaua e ca si moarta.

baaaa, tu'ti descanti din nou?
pai secereaua este: 95% tu si 4.5% im_balarile&batalia cu si despre tine si
restul niscai 'brainwashing r>l l>r si toate celelalte direptii!!!!

LOZINPLIC

lucea...@aol.com trage cagula de pe cap:

Stai vericule asa, ca iarba rea nu chiere! :))
Hai, mai trage odata!

Cot Codak

>Ati belit-o, si-au facut si evreii secereaua lor.
A inceput si la ei scandaluri. E o babornitza Edelyna care facea mereu
observatzii si la Cotetz, acum l-a pus la punct si pe Coren ca de ce pune poze
cu nuduri pe Rom. Jews. Baba e foarte geloasa sa nu fie poze cu gagici misto,
vrea numai pe ea sa o admire, i-a trimis la saitul ei pe toti sa le arate poza.
Baaaaaaaaaaaaaa Freduleo, daca ai pus poza lui Gogulea, de ce nu pui si poza
babornitzei aici pe scr-ea ca vine Haloinul baaaaaaaaaaa.

DOMNITZA

>From: cotc...@aol.com (Cot Codak)

ie'te drace ca avem si gaini in secerea!!!!!
vezi ca e unu ce stringe voturi la coceni .... da si tu cu ciocu!

DACIA LAN

>Subject: Re: Ati belit-o !
>From: domn...@aol.com (DOMNITZA)
>Date: 10/28/00 12:37 AM Eastern Daylight Time

>ie'te drace ca avem si gaini in secerea!!!!!

Nu-i gaina doamna, e cocosul ciufulit de Lucian V.Orasel Tomberg, care ne mai
putand striga "Votati-l pe Orasel !" a luat-o pe limba pasareasca, ca poate se
va indura de el vreo gaina sa-l voteze.

AS,88

C.M.T.

Iar ai mincat toata fasolea?

DACIA LAN schrieb in Nachricht
<20001027214739...@ng-mk1.aol.com>...

Basil

Da-l in pizda masii de porc comunist !!!
Raspoitule sa-mi bei pisatul !
Basil.
"DACIA LAN" <daci...@aol.com> schrieb im Newsbeitrag

Bula 00001

> [...]
>latra un timp la stafiile trecutului, dar secereaua nu mai are multe zile.
>Pocaitiva intru Martin Luther King negroteilor...

Tu ce mai ashteptzi pagane ?! Pashol na turbinka ciorti !!
Intri clar in turbinka alora da ofera jerfe da singe :0))

Bula 00001

>!
>From: domn...@aol.com (DOMNITZA)
>Date: 10/28/00 12:16 AM Eastern Daylight Time

>baaaa, tu'ti descanti din nou?
>pai secereaua este: 95% tu si 4.5% im_balarile&batalia cu si despre tine si
>restul niscai 'brainwashing r>

Kevin Clain : Opseishan !!!!!!

Helo mai dia' 4.5 porcentzi !!

Raspopitul

Bula 00001

>Tu ce mai ashteptzi pagane ?! Pashol na turbinka ciorti !!
>Intri clar in turbinka alora da ofera jerfe da singe :0))

Baaaaa ciobane, bunicii si stramosii mei sint rrromani de zece mii de ani.

DACIA LAN

>Subject: Re: Ati belit-o !
>From: "C.M.T." 320088...@T-Online.de
>Date: 10/28/00 2:35 AM Eastern Daylight Time

>Iar ai mincat toata fasolea?

Fasole daca este bine gatita e un deliciu, dar tu nu i-ai simtit nicipodata
gustul pentru ca toata viata ta te-ai hranit numai cu cu zoi si cu latri,de
aceia esti asa cum esti, adica un tampit. Numai cand veneai pe la mine te
indeletniceai cu cele mai bune bucate din arta culinara romaneasca, dar cum
esti un tampit ai uitat aceasta si-ti place sa latri tot felul de baliverne.

AS, 88

DACIA LAN

>Subject: Re: Ati belit-o !
>From: lucea...@aol.com (Raspopitul)
>Date: 10/28/00 2:15 PM Eastern Daylight Time

>rrromani de zece mii de ani.

Nu ma indoiesc,dar cand te intorci inapoi in Neapal ?

AS,88

Bula 00001

>Subject: Re: Ati belit-o !
>From: lucea...@aol.com (Raspopitul)
>Date: 10/28/00 2:15 PM Eastern Daylight Time

=====================

Pazea !! :0))

DOMNITZA

>From: bula...@aol.com (Bula 00001)
>Date: 10/28/00 1:15 PM Eastern Daylight Time

>Kevin Clain : Opseishan !!!!!!
>
>Helo mai dia' 4.5 porcentzi !!

bulina te'a lasat creativitatea'n shantz!
ti s'au scurs creierii prin scula de taorcomunal...... ce bou esti , cu ce sa
te lauzi, cu niste oo?!!!!
tu, nema taor .... numa bou!!!!!!

C.M.T.

Baaaaa pinguine cu papion!

>curand incepe cel de-al 3-lea razboi mondial.
>Semnalul a fost tras !
Ai dat o tu din cur, ca trompetele din iericho
dupa ce ai halit tot restul de fasole?:-)))

Hai timpitzel ca maninci cacat cu tot meseria
ta in arta culinara. Cum e reteta tortei de morcovi,
de care am cacat asa de suptiri ca nimerea in
flaconul tau de Apa de Ras, K&C

DACIA LAN schrieb in Nachricht

<20001028151051...@ng-df1.aol.com>...