arhivare te fut'n cerul gurii

spa...@my-deja.com

ba arhivare, daca stai seara si ti-o freci sub
carpe si te intrebi cum ar fi cu o femeie!? nu eu
am scris dobitociile astea, baaaaaa, de cate ori
sa va zic, chiar nu se vede diferentza , ba,
omule? ba cioara, ce te-a invatzat tactu de cand
aveai trei ani faptul ca faceai pipi si ti'o luai
la laba baaa? ca un copchil cretin sa aratzi la
toata lumea ca esti viteaz si uite ce multe stii,
inclusiv sa stai in cap si sa-ti dai foc la
basini, muie tie baaa jidane armean din Anatolia
baaa.iar oamenii civilizatzi fut FEMEI, ratane,
numa aurolaci ca tine sug pula pe o cinzeaca
lui stoarfa muista moasa, aia trepanata futut'an
cur de janitor sa'mi suga pula pe paru de la anusu
spart de poponarii din gara basarab.
ca d'aia ii dau eu muie lu Marele Domn Pulosu,
eu respect pula aia cu struna romaneasca
ce o bag pe teava dobitocului conte roman.
muie tie baaa arhivare ti'o indes pina la
limdicul lui moasa, si pula lui dantu caruia
i'o iei la laba, muie baaa!

Eu votez Lucian Orasel Presedinte!
Traiasca Hoasca!

il fut in cerul gurii pe Vadim Tudor!

auguri, sa ti-o trag prin ceru gurii.

spa...@my-deja.com

In article <HFJX4.2$Hl1...@news1.onlynews.com>,
spa...@my-deja.com wrote:
ba prostane, iti trebuie minte, baaaaa, bovina , sa scrii precum
spataru. esti mic, epigonule, da e bine totusi ca imi faci publicitate.
in rest, muie cu cacat, nimicule. zi sarumana ca exist, ca altfel nu te
puteai manifesta, esti nul, umbra puliii mele te va urmari incontinuu,
dar muie nu-i trag decat lu ma'ta si asta numai daca'si spala tatzele.
hai sa traiesti si sa mi'o belesti, m'ai binedispus.

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

DACIA LAN

>Subject: arhivare te fut'n cerul gurii
>From: spa...@my-deja.com
>Date: 5/27/00 2:10 AM Eastern Daylight Time
>

>Eu votez Lucian Orasel Presedinte!
>Traiasca Hoasca!
>
>il fut in cerul gurii pe Vadim Tudor!

Spatare, Spatare, cum doresti tu neaparat ca cineva sa-ti rupa spinare si sa
umbli deselat !

AS,88

spa...@my-deja.com

In article <20000527034025...@ng-df1.aol.com>,
ba, sandule, nu's eu ala care a scris porcaria aia. chiar atat esti de
prost? ti'am mai zis de nu stiu cate ori ca e unu care semneaza spataru
iar diferentza de stil dintre mine si imbecil e evidenta, sau tu nu
stii sa citesti?

DACIA LAN

> [...]

>prost? ti'am mai zis de nu stiu cate ori ca e unu care semneaza spataru
>iar diferentza de stil dintre mine si imbecil e evidenta, sau tu nu

N'are nici un rost s-o mai faci pe-a prostul. Daca situatia ar fi fost altfel,
asa cum spui, te-ai fi legat de cel care ar fi semnat in numele tau, dar n-ai
facut-o pentru ca tu esti acel imbecil, care ma ataci pe mine si pe alti
nationalisti adevarati.

AS,88

spa...@my-deja.com

In article <20000528220928...@ng-cv1.aol.com>,
baaaaaaaaaa, turcule, tu nu intzelegi ca nu's io baaaaaaaaaaa? nu'ti
mai esplic cum potzi sa'tzi dai seama de asta, baaaa, da io nu postez
decat de la portland.quik.com, baaaa, indiferent ca postez la deja
com , prin serverul de news de la quik sau prin alte aconturi ,
totdeauna va fi ip-ul care duce la portland, ba buhaiule. ma doare in
cur pe mine, ba, io nu ma ascund, mi se rupe de cacatzii care posteaza
prin zece mii de servere, care se ascund cind nu'i cauta nimeni.
te'am mai spurcat io de cateva ori, e adevarat, da potzi sa'ti dai
seama ca acu nu's io ca au aprut o gramada de atacuri la adresa unor
persoane de care eu nu m'am luat niciodata. baaaa, insusi faptul ca acu
vorbesc relativ elegant cu tine spune ca nu eu am fost ala care am
sarit la gatul tau. si pe mine ma doare la pula de orasel, numa a666
satana are rahatu ala la sfarsitu fiecarui mesaj, cum ca el voteaza cu
pretenu tau, baaaaa, io nu votez cu nimeni, ma cac in gura la ABSOLUT
toti candidatzii la presedentzie actuali, mai cu seama tzapu, ilici si
meleshcoi, baaa, ca de altzii nu mai stiu. vadim mi'e simpatic, ba, da
ma fut pe poezioarele lui cu muntzii care zbiara vadim si tara in
sarbatoare care il canta pe domnu tudor, baaaa. e megaloman, baaa,
chiar daca mi-e simpatic, baaa, de aia nu am sa'l votez, baaa, ca asa
l'am votat pe tapulete de doua ori si am luat'o in mana mai rau cum o
ia chivu in fiecare dimineatza.
e ultima data cand iti mai esplic frumos, daca nu faci deosebire intre
mesajele mele si ale boului care semneaza cu numele meu, baaa, ca io nu
te atac decat cand ii tragi cu zamolxe si burepizda, te fac ca la usa
cortului lu tacsu lu chivu, baaaaaaaa, ai grija, nu ma fute la caviar
ca belesti belingheru.
baaa, ala care semneaza cu numele meu e prost tare, nu merita nici
mucii sa mi'i streg de camasa lui, cum si el recunoaste in fiecare
mesaj, asa ca ce sa'i spun? ma doare in cur de el, nu'mi racesc gura cu
totzi cacanarii.