Co sie w tym Izraelu dzieje?

brat_olin

Z bozooki do cywilow? To by w Polsce nie przeszlo!

Leszek
---
Smart questions to stupid answers
Pisz z sensem - rob dwie spacje po kropce

Kama'aina

"brat_olin" <les...@olav.home.com> wrote in message

> Z bozooki do cywilow? To by w Polsce nie przeszlo!
>
> Leszek

Nie placz, Kleczkowski, pojda proso do nieba.
The attacks followed an ambush by gunmen in which three Israeli
soldiers were killed in the West Bank and the launch of eight makeshift
rockets from Gaza into southern Israel on Sunday. http://www.att.net/

OdrzanskiS

>Subject: Re: Co sie w tym Izraelu dzieje?
>From: "Kama'aina" dubious...@att.net
>Date: 10/20/03 7:07 PM Eastern Daylight Time

to, ze zolnierze okupanci gina, jest bardzo prawidlowe i sprawiedliwe..Faszym
ma to jednak do siebie, ze slepa zemsta wywierana jest na palestynskich
cywilach

Adam R.Tomaszewski

"brat_olin" <les...@olav.home.com> wrote in message

Niesamowite, ludobojstwo pod plaszczykiem walki z teroryzmem!!!
The Israel Defense Forces on Monday carried out
five aerial strikes in the Gaza Strip in which 14
Palestinians were killed and about 100 were
wounded.
Na pewno oglosza ze wszyscy zabici i ranni to byli terrorystami na podstawie
donosu Kochanskiego!!!

Adam R. Tomaszewski

Alexander Sharon

"Adam R.Tomaszewski"

Mustafa, piekarniczy specjalista od bliskowschodnich zagadnien podaje glos:

> Niesamowite, ludobojstwo pod plaszczykiem walki z teroryzmem!!!

Czy nie zauwazyl koles, ze byl powod do tej akcji, po zamordowaniu trzech
izraelskich zolnierzy i obstrzeliwnia katiuszami terytorium Izraela.

> [...]
> wounded.
> Na pewno oglosza ze wszyscy zabici i ranni to byli terrorystami na

Wytrzyj nos, Mustafa.

vladek

czyzby Pan nie widzial, ze powodem akcji arabskich partyzantow jest obrona
przed okupantem rownym
hitlerowskiemu ?
Vladek

"Alexander Sharon" <a.sh...@shaw.ca> wrote in message

jorgus

Tam juz jest tak to wszystko zapętlone, ze trudno przewidywac jakis
optymistyczny final.Moim zdaniem OBIE STRONY co jakis czas dokonuja
eskalacji konfliktu, uniemozliwajac doprowadzenie do konca kazdej inicjatywy
pokojowej. Przypomina to troche sytuacje z bajki "Zuraw i czapla". To fakt,
ze palestynscy bojownicy stosuja nieuprawnione metody terrorystyczne, w
ktorych gina zupelnie niewinni ludzie. Jednak i wsrod Izraelczykow podnosza
sie glosy, ze rzad i armia Izraela tez nie powinna stosowac wszystkich
metod, jakie stosuje obecnie - np. zaplanowane likwidacje prominentnych
terrorystow - egzekucje bez sadu. Szczegolnie ta metoda wydaje mi sie
niezrozumiala, przeciez kazdy taki akt powoduje kontrzamach, w ktorym gina
niewinni cywile, mlodziez, dzieci w Telawiwie czy Hajfie.To sie nie skonczy
dobrze, jesli nie pojawi sie ktos kto powie "dosc" i zostanie usluchany
przez obie strony. Na tazie nikogo takiego niestety nie widac.
Pozdr Jorg

szczupak

Użytkownik brat_olin <les...@olav.home.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bn1ms9$m94$1...@readme.uio.no...

> Z bozooki do cywilow? To by w Polsce nie przeszlo!

Witam

A kto strzelal, bo trudno wywnioskowac.
Jedni i drudzy nie maja wiekszych oporow.

szczupak

Jerzy

jorgus wrote:

> [...]
> optymistyczny final.Moim zdaniem OBIE STRONY co jakis czas dokonuja
> eskalacji konfliktu, uniemozliwajac doprowadzenie do konca kazdej inicjatywy

To dobre, to jakby nazwac Powstanie Warszawskie "eskalacja konfliktu
polsko -niemieckiego" ! Co to pranie muzgow juz z ludzi nie robi.... .

Jerzy

J D Ross

To nie "Mustafa" - a Sharon-szmalcowniczek "pierniczy",
wbrew temu co agencje podaja.

Hitler rownal Warszawe z ziemia, bo tez mu sie Powstania nie podobaly....
A Warszawiacy walczacy z okupacja niemiecka, byli wg hitlerowskiej oceny, -
rowniez "terrostami"....

From the BBC;

Israel hits Gaza hard
Five Israeli air strikes on Monday leave at least nine Palestinians
dead and dozens wounded.

A series of intensive Israeli air attacks on the Gaza Strip has killed
at least nine people and injured many more.

In the deadliest of five attacks on Monday, helicopters fired two
missiles at a car near a refugee camp in central Gaza killing at least six
people.

The Israeli action came a day after three Israeli soldiers were killed
in an ambush near the West Bank town of Ramallah - an attack claimed by the
al-Aqsa Martyrs' Brigade.

As the violence continued, Arab nations have tabled resolutions at the
United Nations to try to stop the construction of the controversial security
barrier Israel is building in the West Bank.

One resolution calls for the legality of the barrier to be referred to
the International Court of Justice. [...]

Mr Sharon said the Palestinian leader was "the biggest obstacle to
peace and therefore Israel is determined to bring about his removal from the
political arena". [...]

More.....

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/3209132.stm

http://news.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2003/10/21/wmid21.xml&sSheet=/news/2003/10/21/ixworld.html

http://www.guardian.co.uk/israel/Story/0,2763,1067560,00.html

http://www.nytimes.com/

----------
Reuters,

Israel Kills 10, Wounds 100 in Gaza Air Raids Updated 10:36 PM ET October
20, 2003

GAZA (Reuters) - Israel killed 10 Palestinians, most of them civilians, and
wounded about 100 in the Gaza Strip on Monday in its heaviest air strikes
for months, and Prime Minister Ariel Sharon renewed a threat to remove
Yasser Arafat.

The casualties were inflicted in five air raids over a 12-hour period, which
followed an ambush by gunmen who killed three Israeli soldiers in the West
Bank and the launch of eight makeshift rockets from Gaza into Israel on
Sunday.

The tit-for-tat violence dealt a severe new setback to a stalled U.S.-backed
peace plan and touched off new vows of revenge by the Palestinians.

http://dailynews.att.net/cgi-bin/news?e=pub&dt=031020&cat=news&st=newsmideastdc

> [...]

> Czy nie zauwazyl koles, ze byl powod do tej akcji, po zamordowaniu trzech
> izraelskich zolnierzy i obstrzeliwnia katiuszami terytorium Izraela.

ZoltAn

Użytkownik "brat_olin"

> To by w Polsce nie przeszlo!

Tam przechodzi!

Za akceptacja calego - oglupionego srebrnikami i globalistyczna propaganda -
swiata!

]W końcu nie na darmo tak dogłebnie analizuje sie tam zagadnienia
holokaustu: dopasowujac do miejscowych realiow metody niewiele rozniace sie
od tych sprawdzonych w praktyce przez hitlerowcow podczas Endlosung.

ZoltAn

Krzychas

Adam R.Tomaszewski napisał/a:

> Na pewno oglosza ze wszyscy zabici i ranni to byli terrorystami na podstawie
> donosu Kochanskiego!!!

Eetam; Wieslaw nie zna hebrajskiego. On tylko symuluje Zyda :)))
--
pozdr, Krzychas

J D Ross

An interesting initiative of Sesame Street...

Sesame Street airs peace propaganda

October 21: Sesame Street's Big Bird is hoping to triumph where George Bush,
Tony Blair and numerous heads of state have failed, by bringing peace to the
Middle East.
http://www.guardian.co.uk/israel/Story/0,2763,1067509,00.html

Zalek Bloom

Ma Pan racje - to oczywiste ze to ludobujstwo, gdyz to wynika
z Prawdziwie Humanistycznej definicji ludobujstwa ktora brzmi:
Jezeli obrzezani strzelaja i gina cywile - to jest ludobujstwo.
Jezeli nieobrzezani strzelaja i gina cywile - to ludobujstwem
nie jest. Dlatego w Iraku, Afganistanie czy Serbi Amerykanie i NATO
nie popelnili zadnego ludobujstwa pomimo ze tam zabili cywilow.

Zalek

Zalek Bloom

Panie Leszku,

Przeciez Pan wie ze w Polsce by takie rzeczy przeszly - wszystko
zalezy kto i do kogo by strzelal. Nie tak dawno odkryto ze w Polsce
palono cywilow - i wielu ludziom to przeszlo, dlaczego wiec inaczej
mialo by byc z bazuka?
Prorokuje ze jesli (bron Boze!!!) i Polakom w Iraku wydarzy sie zabic
arabskich cywilow - to w Polsce to przejdzie tak samo jak w Izraelu.

Zalek

szczupak

Użytkownik ZoltAn <and...@rmt4.kmt.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bn2lj4$mjc$1...@zeus.polsl.gliwice.pl...

> [...]
sie
> od tych sprawdzonych w praktyce przez hitlerowcow podczas Endlosung.

Ze dwa lata temu slyszalem na Planete wypowiedz
zydowskiego filozofa, ktory stwierdzil,ze Zydzi
musza przejsc ta sama droge co Niemcy.
Od wywyzszenia do zezwierzecenia.
Jak tak dalej pojdzie to moze miec racje

szczupak

ZoltAn

Uzytkownik "Zalek Bloom"

> Ma Pan racje - to oczywiste ze to ludobujstwo,

Znaczy bujanie ludów?
Tradycyjna specjalnosc USraelitów...
I w Palestynie...
I w Jugoslawii...
I w Iraku...
I W Afganistanie...
Jak w warszawskiej piosence: "bujaj sie, bujaj wysoko..."
Oczywiscie Ludu!

ZoltAn

narciasz

Rzeczywiscie jesien. Coraz wiecej lazegow zlazi sie na sciepe

Uzytkownik "szczupak" <or...@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
:
[...]

ZoltAn

Uzytkownik "Zalek Bloom"

Nie tak dawno odkryto ze w Polsce
> palono cywilow - i wielu ludziom to przeszlo,

Wcale nie tak niedawno...

I wcale nie musiano tego odkrywac, Drogi Panie Zalek!

Duzo bylo tych spalonych cywilow, oj duzo!

Pare milionów.

W Auschwitz, w Birkenau, w Majdanku, Sobiborze, Belzcu plus chocby podczas
likwidacji getta we Lwowie w 1942/43r.

Leona Weliczkera "Himmelfartkommando" Pan czytales?

A i ludziom wcale nie przeszlo, Drogi Panie Zalek!
Tylko jakos dziwnie coraz mniej sie o tym mowi!
To dzisiaj trefny temat, "political incorrect": wszak "wchodzimy do Europy"
Wiec "gospodarzom" nie wypada wymawiac, ze obszczali deske i nie splukali
gowna podczas niezapowiedzianej wizyty... co nie ???

:>>>

> Prorokuje ze jesli (bron Boze!!!) i Polakom w Iraku wydarzy sie zabic
> arabskich cywilow - to w Polsce to przejdzie tak samo jak w Izraelu.

Oby nie! Niech Bóg broni.
A komu przejdzie temu przejdzie.
Napewno nie napadnietym Arabom i napewno nie polskim przeciwnikom tej
dupolizackiej Bush(it)owskiej awantury.

Pzdr. ZoltAn

ZoltAn

Użytkownik "narciasz"

> Rzeczywiscie jesien. Coraz wiecej lazegow zlazi sie na sciepe

Z toba na czele...
Rybki oskrobane? Pospiesz sie bo zasmiardna!

Musze otworzyc okno: zaduch i cuchnie podlaskim serkiem tudziez warzywami
cebulowymi...

Zoltan

narciasz

Uzytkownik "ZoltAn" <and...@rmt4.kmt.polsl.gliwice.pl> napisal w wiadomosci
:
: Użytkownik "narciasz"
:
:
Pisz, pisz jesli ci to doktor zalecil. Jestes lepszy od rosa

Adam R.Tomaszewski

"Zalek Bloom" <Zalek...@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> z Prawdziwie Humanistycznej definicji ludobujstwa ktora brzmi:
> Jezeli obrzezani strzelaja i gina cywile - to jest ludobujstwo.

Od dzis panie Zalek, bede zamienial slowo ludobojstwona slowo milosc
blizniego
i tak bedzie z milosci do blizniego rakieta z helikoptera , bomba z F-16
pociskiem z czolgu albo buldozerem!!

Adam R. Tomaszewsski

jorgus

Uzytkownik "Zalek Bloom" <Zalek...@hotmail.com> napisal w wiadomosci

Panie Zalek, jak pan wie, zawsze jestem przeciw antysemitom, ale przeczytaj
moj poprzedni post w tym watku. Nie uwazasz, ze przy wszystkich
uwarunkowaniach armia izraelska tez nie zawsze jest w porzadku?
Pozdr Jorg

szczupak

Użytkownik narciasz <na...@sz.Berdyczow.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:hK8lb.2350$aw5.1...@news20.bellglobal.com...

> Rzeczywiscie jesien. Coraz wiecej lazegow zlazi sie na sciepe

Witam

Niech Pan goni to talatajstwo.
Jak tam liscie, teraz juz nie dokuczaja ?

szczupak

szczupak

Użytkownik Zalek Bloom <Zalek...@hotmail.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:pan.2003.10.21...@hotmail.com...

> Prorokuje ze jesli (bron Boze!!!) i Polakom w Iraku wydarzy sie zabic
> arabskich cywilow - to w Polsce to przejdzie tak samo jak > w Izraelu.

Witam

To nie jest zadne usprawiedliwienie.
Poza jest kolosalna roznica miedzy tym gdy
do cywilow strzelaja terrorysci niz
gdy strzela regularna armia.
Gdyby takiej roznicy nie bylo to jak bysmy
rozrozniali terrorystow od zolnierzy ?

szczupak

Alexander Sharon

"jorgus" <usj...@interia.pl> wrote in message

Jorgus,

Armia Izraela tak jak i Wojsko Polskie sa zawsze w porzadku

Alexander

szczupak

Użytkownik Alexander Sharon <a.sh...@shaw.ca> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:64alb.138668$6C4.113267@pd7tw1no...

> Armia Izraela tak jak i Wojsko Polskie sa zawsze w porzadku

Witam

A co z Wermachtem ?

szczupak

Jacek Lipkowski

szczupak <or...@poczta.onet.pl> wrote:

> Użytkownik Alexander Sharon <a.sh...@shaw.ca> w wiadomości do grup

> dyskusyjnych napisa":64alb.138668$6C4.113267@pd7tw1no...

> Witam
>
> A co z Wermachtem ?
>
> szczupak

Wehrmacht BYL zawsze w porzadku.

Jacek

--
"Der Verstand und die Fähigkeit,
ihn zu gebrauchen, sind zwei verschiedene Gaben."

Krzychas

Jacek Lipkowski napisał/a:

> Wehrmacht BYL zawsze w porzadku.

Wobec kogo ?
--
pozdr, Krzychas

Krzychas

Alexander Sharon napisał/a:

> Armia Izraela tak jak i Wojsko Polskie sa zawsze w porzadku

Nie ma nic w porzadku w waleniu na oslep - cywil, czy terrorysta; wsio
rawno...
A wiec porownanie do WP chybione.
--
pozdr, Krzychas

Jacek Lipkowski

Krzychas <krzychas1@_go2_.pl> wrote:

> Jacek Lipkowski napisa"/a:

> Wobec kogo ?

Panie Krzychas, Pan wyraznie nie zrozumial pytania, a ja
specjalnie dla blyskotliwych podkreslilem slowo *byl*.

Krzychas

Jacek Lipkowski napisał/a:

> Panie Krzychas, Pan wyraznie nie zrozumial pytania, a ja
> specjalnie dla blyskotliwych podkreslilem slowo *byl*.

Panie Jacku, za duzo Pana "czytalem" aby sie domyslac co Pan chce
podkreslac.
--
pozdr, Krzychas

Jacek Lipkowski

Krzychas <krzychas1@_go2_.pl> wrote:

> Jacek Lipkowski napisa"/a:

> Panie Jacku, za duzo Pana "czytalem" aby sie domyslac co Pan chce
> podkreslac.

Na litosc, tylko niech Pan czasem nie zaczyna z jakims neonazizmem i
wrogoscia do polskiego narodu! :-)

Jeszcze raz.
Pan Sharon rzekl:

> Armia Izraela tak jak i Wojsko Polskie sa zawsze w porzadku

Na co p. Szczupak:

> Witam
> A co z Wermachtem ?

I tu wlaczam sie ja, poprawiajac p. szczupaka, ze Wehrmacht nie moze
*byc* w porzadku, poniewaz nie istnieje, dlatego podalem czas przeszly.

Ale dla Pana podam jeszcze druga, alternatywna odpowiedz:
Wehrmacht nie BYL w porzadku.

W porzadku?

Krzychas

Jacek Lipkowski napisał/a:

> W porzadku?

Panie Jacku; doceniam panski wysilek.
Umowmy sie, ze narciasz zrozumial.
--
pozdr, Krzychas

Jacek Lipkowski

Krzychas <krzychas1@_go2_.pl> wrote:

> Jacek Lipkowski napisa"/a:

> Panie Jacku; doceniam panski wysilek.
> Umowmy sie, ze narciasz zrozumial.

Panie Krzychas, nie o narciasza tu chodzi, Pan wie.
Tu sa _prawdziwe_ okazy ktore maja problemy z percepcja!

Prosze usiasc i poczekac... :-)

Jerzy Pawlowski

In article <bn2jt4$sqf$1...@atlantis.news.tpi.pl>,
szczupak <or...@poczta.onet.pl> wrote:

> A kto strzelal, bo trudno wywnioskowac.
> Jedni i drudzy nie maja wiekszych oporow.

Tak, z tym ze I-sra-el ma poparcie USA, ktore
rzekomo walczy o prawa czlowieka na calym swiecie,
i po kolei "wyzwala" kolejne kraje muzulmanskie.

Czemu nie nazwac dzialan USA po imieniu: globalenj
agresji w imieniu hegemonii I-sra-ela ?

--
"Imbéciles réveillez vous!"

Jerzy Pawlowski (j...@panix.com)

narciasz

Uzytkownik "Krzychas" <krzychas1@_go2_.pl> napisal w wiadomosci
: Alexander Sharon napisał/a:
:
Wieeeeeeeeeeeedzialem ze od *IDIOTY* nie dotrze

brat_olin

: : Alexander Sharon napisał/a:

[...]

Czemu sie Pan z p. Aleksandrem popsztrykal, p. Edziku?

narciasz

te, Pa'wlowski Imbéciles réveillez vous! - ten pobyt we wiadomej zatoce nic cie
nie odchudzil, ale sie nie zrazaj. Kiedys, kazda swinia trafi na swego rzeznika

narciasz

Uzytkownik "brat_olin" <les...@olav.home.com> napisal w wiadomosci

: : : Alexander Sharon napisał/a:
:
[...]
: : Wieeeeeeeeeeeedzialem ze _"DO"_ *IDIOTY* nie dotrze
^^^^^^^^
:
: Czemu sie Pan z p. Aleksandrem popsztrykal, p. Edziku?
:
: Leszek
:
Poprawilem. Dzieki za chodzenie moimi sladami docent.
Jak, juz obeschles?
Widze ze skorzystales z okazji i czmychles za rosem

Popilnuj troche sciepy, by nic tu nie popierdolili.
Ide cus zezryc, bo trebacza juz ubili, a mnie zaczelo ssac

J D Ross

"Jacek Lipkowski" <bos...@epost.de> wrote in message

> [...]
>
> --
> "Der Verstand und die Fähigkeit,
> ihn zu gebrauchen, sind zwei verschiedene Gaben."

? ? ?
Nawet w dniu 1 wrzesnia 1939 roku? A nastepnie,
czy rowniez byl w porzadku w czasie okupacji
w lach 1939 -1945?

Przypomne panie Lipkowski... jak to
"Wehrmacht BYL zawsze w porzadku"...
w mysl hitlerowskich zalozen taktyki wojennej:

"We wrześniu 1939 r. nazistowscy przywódcy dobrze wiedzieli, o jaką grają
stawkę. Celem wojny - jak powiedział Hitler dowódcom wojskowym na odprawie
22 sierpnia - jest zniszczenie Polski. "Niech litość nie ma dostępu do
waszych serc. Działajcie brutalnie. 80 milionów ludzi musi osiągnąć to, co
jest ich prawem. Musi mieć zapewniony byt. Rację ma silniejszy. Jak
największa surowość". Tu nie było wątpliwości, kto jest winien. "Jeśli
Niemcy przegrają tę wojnę, to niech Bóg zmiłuje się nad nimi" - powiedział
Göring 3 września 1939 r. na wiadomość o tym, że Anglia i Francja jednak
wypowiedziały Rzeszy wojnę."

http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34474,1644303.html

J D Ross

> Na litosc, tylko niech Pan czasem nie zaczyna z jakims neonazizmem i
> wrogoscia do polskiego narodu! :-)

Oczywiscie panie Lipkowski ...
Wehrmacht zabijal Polakow , palil polskie miasta i wsie,
niszczyl polskie fabryki - w imie germanskiej milosci do Polakow....;-)
Tak to pan rozumie , panie Lipkowski? Czy my tez may to tak
rozumiec?
Wybaczy pan...Nie wiem co gorsze, panski cynizm, czy bezdenna
glupota....

I znow fantazja zaprowadzila pana na manowce...;-)
Przypomne wiec,

[...]

J D Ross

"narciasz" <na...@sz.Berdyczow.com> wrote in message

I znow Pleva fajda publicznie, ku radosci jego wspolnikowi obroncow
i serdecznych przyjaciol, - "myslac" ze jest zabawny.
Jego bluzgi przypadaja im do gustu bo i sami plawia sie
w rynsztoku plevizny i koprolalii.

http://www.yahooligans.com/reference/dictionary/entries/11/c0631100.html

Jezeli nie chcesz byc nazywany po imieniu, pospolity zlodzieju
i koprolalisto namoly - przestan pluc na ludzi, ktorzy ci w niczym
nie zawinili! Przestan krasc teksty z internetu.
Podawaj scieki do zrodel, z ktorych korzystasz -
tak jak to robia inni.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lewandowskie E. Plewa -"narciasz" <na...@sz.z.Berdyczowa -
godla - "chuj" - Lewandowski, 210 Hillside Ave. Timmins,
On, P4N 4J6 Tel. +1 (705) 268-334 ICQ#: 20646529
L. Lewandowski, 1008 Raintree Lane, Mississauga, ON L5H 3Y6.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lewandowski - Pleva - narciasz - to zlodziej i wrog czlowieka.
Byl zlodziejem, jest zlodziejem i jako zlodziej skonczy swoja
nedzna wegetacje.

Postingi Plevy ( te nie kradzione) nie zawieraja zadnej tresci,
wyjete sa prosto z rynsztoka plevizny. To co w glowie i w sercu
u niego - to i w gebie - tylko bluzgi i smord kloaczny.
Jest wrogiem czlowieka, zlodziejem i bydleciem najpodlejszego
gatunku. Porownanie go z bydleciem jest wlasciwie obraza
dla bydlecia. Nie nauczyl sie komunikowac z ludzmi, okrada
ich i pluje na nich codziennie bez najmniejszego nawet powodu.
Nie jest ich przyjacielem.

Poskapila natura Lewandowskiemu-Plevie rozumu i hamulcow
moralnych a obdarzyla w nadmiarze bezczelnoscia.

Wpisujac "zlodziej Pleva" w okienko wyszukiwacza,
na Google http://groups.google.com/ otrzymamy;

Searched Groups for zlodziej Pleva. Results 1 - 10 of about 937. Search took
0.41 seconds

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=zlodziej+Pleva
&btnG=Google+Search

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=plagiat+Pleva&sa=N&tab=wg

http://www.plagiarism.org/

*********************************

Jacek Lipkowski

> [...]

> Panie Krzychas, nie o narciasza tu chodzi, Pan wie.
> Tu sa _prawdziwe_ okazy ktore maja problemy z percepcja!

Dlugo nie trzeba bylo czekac, Panie Krzychas. Widzial juz Pan komentarz
sciepowego mistrza intelektu Rossa?

A Pan o narciaszu... :-D

Jacek

--
"Mam zelazne zasady, jezeli one sie wam nie podobaja,
to mam jeszcze inne."

J D Ross

Jacek Lipkowski

J D Ross <j...@work.net> wrote:

> [...]

> Przypomne wiec,
>

> "We wrzesniu 1939 r. nazistowscy przywódcy dobrze wiedzieli, o jaka graja

Alez bzdury wygadujesz Ross. Historia mowi, jak powiedzial Joseph
Goebbels:

1.September 1939:

"Polen hat heute Nacht zum ersten Mal
auf unserem eigenen Territorium,
auch mit bereits regulären Soldaten geschossen!
Seit 5 Uhr 45 wird jetzt zurück geschossen
und von jetzt ab wird Bombe mit Bombe vergolten!

Alexander Sharon

"Krzychas" <krzychas1@_go2_.pl> wrote in message
> [...]

co tam chybione?

Jak tchorz sie chowa pomiedzy cywilami i bomby na kuchni u zony robi, to co
pan chcesz?

Pozdrawiam rowniez

Alexander

OdrzanskiS

>Armia Izraela tak jak i Wojsko Polskie sa zawsze w porzadku
>
>Alexander

nie porownuj faszystow z Polakami szmondaku

OdrzanskiS

>Subject: Re: Co sie w tym Izraelu dzieje?
>From: Krzychas krzychas1@_go2_.pl
>Date: 10/21/03 9:50 AM Eastern Daylight Time

wobec mordowanych

Zalek Bloom

On Tue, 21 Oct 2003 14:48:33 +0200, "jorgus" <usj...@interia.pl>
wrote:

> [...]

>moj poprzedni post w tym watku. Nie uwazasz, ze przy wszystkich
>uwarunkowaniach armia izraelska tez nie zawsze jest w porzadku?

A gdzie ja mowie ze armia izraelska jest zawsze w porzadku? Jesli Pan
znajdzie taki moj post prosze podac - zaraz sprostuje.
To co ja twierdze, to ze izraelska armia postepuje dokladnie tak samo
jak armia demokratycznego kraju w podobnej sytuacji. Nie widze
wielkiej roznicy miedzy postepowaniem armi izraelskiej, a armii
amerykanskiej w Iraku lub w Afganistanie, a widze ogromna roznice w
postepowaniu armii izraelskiej i armi rosyjskiej w Czeczni. Za to
widze na sciepie jak niektorzy Prawdziwi Humanisci koncentruja sie na
zachowaniu sie armii izraelskiej, pomijajac delikatnym milczeniem
podobne postepowanie armii nieobrzezanej.
A jesli chodzi o krytyke armii izraelskiej - to nawet w izraelskim
rzadzie niektorzy ministrowie skrytykowali ostatnia akcje.

Zalek

Zalek Bloom

On Tue, 21 Oct 2003 12:09:34 GMT, "Adam R.Tomaszewski"
<artoma...@sbcglobal.net> wrote:

> [...]
>blizniego
>i tak bedzie z milosci do blizniego rakieta z helikoptera , bomba z F-16

No wiec nich Pan skomentuje milosc do blizniego i niech Pan bron Boze
nie twierdzi ze o ludobujstwie mowa:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/3209426.stm

US urged to probe Baghdad deaths

The report says US troops are not prepared to police Iraq

The US military has failed to conduct proper
investigations into the killings of Iraqi civilians by
American soldiers in Baghdad, a human rights group
says.

In its new report, New York-based Human Rights Watch
accuses the military of acting with virtual impunity
in the Iraqi capital and using excessive or
indiscriminate force.

The group says it has confirmed that 20 civilians have
been killed in Baghdad by US troops since President
George W Bush declared the end of major combat
operations on 1 May.

In response, Pentagon spokesman Army Major Joseph
Yoswa said US troops went to "extraordinary lengths to
avoid civilian casualties", but added that unintended
consequences are inevitable in any conflict.

Major Yoswa said that the "the rare circumstances"
where a US soldier was accused in the death of a
civilian "are always thoroughly investigated and
corrective actions are taken".

The alleged misuse of force by American troops has
already been the source of tension between members of
the US-appointed Iraq's Governing Council and the
US-led occupation coalition.

Trigger-happy

The 56-page report entitled "Hearts and Minds:
Post-War Civilian Casualties in Baghdad by US Forces"
says 20 civilians were killed in Baghdad between 1 May
and 30 September.

Anti-American feelings run high among many Iraqis

The group also says it has credible reports of 94
civilian death in the city "under questionable
circumstances" that need to be urgently investigated.

"It's a tragedy that US soldiers have killed so many
civilians in Baghdad," said Joe Stork, acting
executive director of the Middle East and North Africa
division at Human Rights Watch.

"But it's really incredible that the US military does
not even count these deaths. Any time US forces kill
an Iraqi civilian in questionable circumstances, they
should investigate the incident," Mr Stork added.

The group says that part of the problem is that many
of the same US troops who have fought their way into
Baghdad were not trained, equipped or psychologically
prepared for policing the country.

Human Rights Watch acknowledges that the US military
does not deliberately target civilians, but accuses
some soldiers of being trigger-happy.

'Over-aggressive tactics'

The US military has completed five investigations
above the division level into alleged unlawful deaths
of Iraqi civilians, the report says.

It says that in four cases, soldiers were found to
have acted "within the rules of engagement".

In the fifth case, a helicopter pilot and his
commander face disciplinary action for trying to tear
down a Shia banner in Baghdad, which triggered a
violent clash with protesters on 13 August.

The group said that after conducting its own
investigation into two of the five incidents it found
evidence to suggest that soldiers used excessive
forces.

"The cases we documented in this report reveal a
pattern of over-aggressive tactics, excessive shooting
in residential areas and hasty reliance on lethal
force," Mr Stork said.

"Right now soldiers feel they can pull the trigger
without coming under review," he added.

Human Rights Watch says its report is based on more
than 60 interviews, police records and media accounts,
and also collected information from the US military
and human rights groups.

OdrzanskiS

>Subject: Re: Co sie w tym Izraelu dzieje?
>From: "Alexander Sharon" a.sh...@shaw.ca
>Date: 10/21/03 5:45 PM Eastern Daylight Time

chory i glupi faszysto, zydowskie bomby sa zrzucane na osiedla pelne ludzi.
Stary durniu, wymysl lepsze klamstwa

Arek

j...@panix.com ("Jerzy Pawlowski") wrote in message news:<bn3jtf$j1a$1...@panix1.panix.com>...

> [...]
> i po kolei "wyzwala" kolejne kraje muzulmanskie.
>
> Czemu nie nazwac dzialan USA po imieniu: globalenj

To wychodzi ze malezyjski PM mial racje.

Arek

"szczupak" <or...@poczta.onet.pl> wrote in message news:<bn34vc$3qs$1...@nemesis.news.tpi.pl>...
> [...]
> musza przejsc ta sama droge co Niemcy.
> Od wywyzszenia do zezwierzecenia.
> Jak tak dalej pojdzie to moze miec racje

Ciekawym w ktorym miejscu tej drogi znajduja sie obecnie. Wywyzszenie
maja juz juz dobrze za soba ...

jorgus

> A jesli chodzi o krytyke armii izraelskiej - to nawet w izraelskim
> rzadzie niektorzy ministrowie skrytykowali ostatnia akcje.
>
> Zalek

I wlasnie o to mi chodzilo.
Pozdr Jorg

Jdr

> A jesli chodzi o krytyke armii izraelskiej - to nawet w izraelskim
> rzadzie niektorzy ministrowie skrytykowali ostatnia akcje.
>
> Zalek

Panie Zalek,

"to nawet w izraelskim rzadzie".... ale nie na sciepeie...;-)

> Armia Izraela tak jak i Wojsko Polskie sa zawsze w porzadku
>

> Alexander

"Zalek Bloom" <Zalek...@hotmail.com> wrote in message

Adam R.Tomaszewski

UNITED NATIONS - In a decision seen as a gauge of world opinion, the U.N.
General Assembly overwhelmingly approved a resolution demanding that Israel
tear down a barrier that it says is needed to protect it from suicide
bombers, but that Palestinians call a land grab. Israeli officials said
Wednesday that construction of the fence would continue, while Palestinians
applauded the U.N. decision.

Moze potrzeba chwili jest uzycie F16 , zbombardowanie i zburzenie tego muru,

Adam R. Tomaszewski

Alexander Sharon

"Adam R.Tomaszewski" <artoma...@sbcglobal.net> wrote in message

Czy piekarze pilotuja F16?

Jerzy Pawlowski

In article <42b8377e.03102...@posting.google.com>,
Arek <ar...@checkhouston.net> wrote:

> To wychodzi ze malezyjski PM mial racje.

No bo on jest dokhtor!

http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/3204001.stm

Mahathir attacks 'state terrorism'

The Malaysian Prime Minister Mahathir Mohamad has accused
countries he called the "great practitioners of democracy"
of "terrorising the world."

Dr Mahathir took care not to name the countries, though in
the past he has been a regular and outspoken critic of
Israel, the United States and Australia.

[...]

In his latest speech, made in the Indonesian city of
Yogyakarta, Dr Mahathir criticised states who launched
"massive retaliation" for terrorist acts.

"We see states launching massive retaliation, not just to
curb suspected terrorists, but his family, his home, his
village and his town.

"It would be ridiculous to think that such attacks do not
terrorise the innocent.

"It would seem that the great exponents and practitioners of
democracy believe that the way to spread the doctrine and to
break down resistance is by terrorising the world," he said.

[...]

His recent remark that "Jews rule the world by proxy,"
brought widespread criticism which he said only proved he
was right.

[...]

During his speech on Wednesday Dr Mahathir also attacked the
World Trade Organisation (WTO), whose aim is to liberalise
international trade.

"Like the World Bank and the IMF (International Monetary
Fund), the WTO is now being made into yet another instrument
to enrich the rich and impoverish the poor," he said.

Zalek Bloom

To rzeczywiscie okropne ze Izrael probuje bronic sie przed samobujcami
budujac mur ktory ma ich zatrzymac. Przeciez to faszyzm i hitleryzm
gdy obrzezani nie chca byc wysadzani przez bohaterskich bojownikow o
Prawdziwy Pokoj i Prawdziwy Humanizm.
Zadam wolnego wejscia do Izraela dla bohaterskich samobojcow, bo
inaczej biedacy beda musieli sie wysadzac wsrod swoich.

Zalek

Zalek Bloom

To bardzo latwo sprawdzic - wystarczy porownac ilu Palestyczykow
zabili Izraelczycy i ilu Polakow zabili Niemcy - i wtedy bedziemy
wiedzieli jak "blisko" Niemcow znajduja sie Izraelczycy.
A wiec sprawdzmy - liczby jakie podaje sa "okolo", wiec jesli sie myle
prosze mnie poprawic.

Na terenach palestynskich zyje okolo 3 miliony Palestynczykow. Zalozmy
ze Izraelczycy w ciagu 6 lat zabili 5000 Palestyczykow. A wiec
Izraelczycy zabili okolo 0.167 procentu ludnosci
W 1939 roku bylo okolo 35 milionow Polakow. Niemcy zabili okolo 3
miliony Polakow, czyli okolo 8.57 procentu ludnosci. A wiec
Izraelczycy musieli by okolo 50 razy wiecej zabijac aby dorownac
Niemcom. A wiec jak na razie bardzo daleko im do Niemcow.

Zalek

Zalek Bloom

A mi sie wydaje ze ten malezyjski PM kompletnie nie ma racji, gdyz to
oczywiste ze USA wyzwolilo Irak na wskutek presji Polski i Polakow.
Izraelowi Saddam Hussein nie przeszkadzal - to bylo na reke Izraela ze
w Iraku byl dyktator ktory wywolywal wiele zamieszania wsrod krajow
arabskich a ONZ patrzylo mu na rece czy nie produkuje niedozwolonych
broni. A Polska? Polska potrzebuje rope naftowa. Dlaczego USA dzieli
sie z Polska Irakiem? Dlaczego USA daje Polsce nowoczesna bron?
Najpierw Polacy zawladneli Kosciolem Katolickim a teraz opanowali USA.
Z poufnych zrodel wiem ze Bill Gates nie moze tej sytuacji zniesc i
zaczal pisac ksiazke "Miedzynarodowy Polak".
Jak skonczy ja pisac, zaczne publikowac urywki.

Zalek

Arek

Zalek Bloom <Zalek...@hotmail.com> wrote in message news:<mgrdpv4l13nru0qph...@4ax.com>...

Panie Zalku ci wszyscy redaktorzy naczelni gazet nalezacych do
"wiadomych sil przewodnich" to idioci. Powinni wypieprzyc swoich
pismakow i zatrudnic pana na to miejsce. Pan zaraz przyznalby
Mahathirowi racje i jeszcze dolozylby pan wiecej od siebie calkowicie
zbijajac faceta z tropu. Zaraz zrobiloby sie smiesznie bo jakis panski
krajan bez poczucia chumoru zamiast do Mahathira czepilby sie pana
nazywajac antysemita. Mozesz pan wyobrazic sobie jaka bylaby zabawa? A
wiadomo ze any-... to najlepiej zwalczac dowcipem.

Arek

Zalek Bloom <Zalek...@hotmail.com> wrote in message news:<4drdpvkpl4t5irjo5...@4ax.com>...

Prosze sie nimi nie przejmowac bo to durnie. Tylko durnie mogli sie
nie poznac na wartosciach przyniesionych im przez Izrael: prawa
czlowieka, rownouprawnienie religijne i rasowe, respektowanie
wlasnosci, tolerancja itd. No bo musieli sie nie poznac bo inaczej
czego przenosiliby sie do Przedwiecznego?

Adam R.Tomaszewski

> [...]

> budujac mur ktory ma ich zatrzymac. Przeciez to faszyzm i hitleryzm
> gdy obrzezani nie chca byc wysadzani przez bohaterskich bojownikow o

Proponuje dozbroic Palestynczykow, dac im F16, czolgi , buldozery zareczam
ze nie bedzie samobojcow!!!!

Adam R. Tomaszewski

Zalek Bloom

Panie Arek,

Zle Pan definiuje durniow. W zaleznosci od tego gdzie sie wysadzaja,
to durnie albo Prawdziwy Bojownicy o Prawdziwy Pokoj i Prawdziwy
Humanizm albo durnie. Jesli Bron Boze jakis z nich postanowi sie
wysadzic w Warszawie to bedzie morderca, jesli w Tel-Avivie to oznacza
ze jest on nieustraszonym Prawdziwym Bojownikiem o Prawdziwy Pokoj i
Prawdziwy Humanizm. To przeciez logiczne.

Zalek

Zalek Bloom

On Thu, 23 Oct 2003 10:14:32 GMT, "Adam R.Tomaszewski"
<artoma...@sbcglobal.net> wrote:

> [...]
>muru,

>Proponuje dozbroic Palestynczykow, dac im F16, czolgi , buldozery zareczam

Panie Tomaszewski,

Przeciez wiadomo od dawna o czym Pan marzy - Pan jest Prawdziwym
Humanista.

Zalek

Arek

Zalek Bloom <Zalek...@hotmail.com> wrote in message news:<rdrdpv0tj2jv461qn...@4ax.com>...

Bardzo ladnie pan to wyjasnil. Paniskim zdaniem kurwa ktora spala z
20-oma klientami jest bardziej moralna od tej co spala z 50-cioma.
Trudno polemizowac z takim argumentem.

Arek

Zalek Bloom <Zalek...@hotmail.com> wrote in message news:<f7mgpv8e2c1002nr9...@4ax.com>...

Jezeli Warszawa bylaby ziemia jego ojcow to bohaterstwo zdobylby
wysadzjac sie w Warszawie. Ale tak sie sklada ze to TelAviv lezy na
terenach palestynskich wiec tam tez maja miejsce czyny bohaterskie.

Zalek Bloom

Moze ma Pan racje, chociaz z mojego listu wynika raczej ze powinien
Pan podac przypadek kurew z ktorych jedna spala z jednym klijentem, a
druga z 50-cioma. Moze rzeczywiscie nie ma wielkiej roznicy - wiec nie
znowu wielkiej roznicy miedzy tymi co zamordowali kilka milionow a
tymi co zamordowali kilka tysiecy i palili ludzi w stodolach.
Ladnie Pan to wyjasnil - wychodzi ze Polak, Izraelczyk, Niemiec - 3
bratanki.

Zalek

Zalek Bloom

Po polsku mowi sie - glupi ma szczesci - to rzeczywiscie szczescie ze
Niemcy nie chca sie wysadzac na Ziemiach Odzyskanych, bo z Panskiego
listu wynika ze takich Niemcow wysadzajacych sie w szczecinskich czy
wroclawskich kawiarniach za bohaterow by Pan uznawal.

Zalek

Piotrek

Zalek...@hotmail.com> wrote

>Po polsku mowi sie - glupi ma szczesci - to rzeczywiscie szczescie >ze Niemcy
nie chca sie wysadzac na Ziemiach Odzyskanych,

Wszystko sie zgadza prawie tak samo jak w przypadku belkotania
histeryka Michnika. Czyli - najpierw byla ciemnosc, a Zydzi przez
dwa tysiace lat biegali po swiecie wykrzykujac "ojwej, ojwej, ojwej..." nagle
znalazl sie jeden mundry Zyd, przystanal i pokazal palcem ze w
Talmudzie napisano: " Izrael nalezy do Zydow", a jak napisano to znaczy
ze nasze i juz, a jak nie ma Izraela to znaczy ze byl, a jak go nie bylo
to znaczy ze bedzie. Od tej chwili, tabuny uzbrojonych Arabow zaczely sciagac
do Izraela i wcale im nie przeszkadzalo ze nie mieli pojecia gdzie go szukac,
ale wiadomo ze to terrorysci czyli durnie i na razie
szukali wokol wlasnego domu. A tymczasem, bogobojni Zydzi wzieli
sie ostro za zwalczanie terroryzmu we wlasnym skadinad Izraelu:

July 2, 1946: The King David Hotel in Jerusalem was bombed, killing
91 people.

April 9, 1948: A combined force of Irgun and Stern Gangs committed a
brutal massacre of 260 Arab residents of the village of Deir Yassin.
Most of whom were women and children.

Ben Gurion said that "without Deir Yasin there would be no Israel."

Accounts by Red Cross and United Nations observers who visited the scene said
that the houses were first set on fire and the occupants were shot down as they
came out to escape the flames. One pregnant woman had her baby cut out of her
stomach with a knife. The head of the International Red Cross delegation in
Palestine, Jacques de Reynier, drove into the village and was met by a
detachment of Irgun terrorists. In his report of the massacre the previous
night, he wrote: "All of them were young, some even adolescents, men and women
armed to the teeth: revolvers, machine-guns, hand-grenades, and knives, most of
them still blood-stained. A beautiful young girl with criminal eyes showed me
hers (knife) still dripping with blood, she displayed it like a trophy."

May 1948: The U.S. appointed Count Folke Bernadotte of Sweden to mediate
between the Arabs and the Israelis. In his first progress report (of
Sept. 16, 1948) he recommended that the U.N. should affirm "the right of
the Arab refugees to return to their homes in Jewish controlled
territory at the earliest possible date." The Israelis responded in
their own quiet way. The following day Bernadotte was murdered in
Jerusalem.

Zalek Bloom

On 24 Oct 2003 19:32:41 GMT, grto...@aol.com (Piotrek) wrote:

> [...]
>Talmudzie napisano: " Izrael nalezy do Zydow", a jak napisano to znaczy
>ze nasze i juz, a jak nie ma Izraela to znaczy ze byl, a jak go nie bylo

[...]

Toz to okrutny spisek z Zydzi z Kosciolem Katolickim zawiazali
twierdzac ze w Palestynie kiedys Zydzi zyli - nic na nie moge
poradzic, nawet gdybym ja twierdzil ze to nieprawda, to i tak ksieza z
ambony przeroznymi swietymi beda wymachiwac twierdzac ze to Zydzi co
jakies 2000 last temu w Palestynie zyli.
Nic nie mozna na to poradzic - Katolik, Zyd - dwa bratanki!!

Zalek

Arek

Zalek Bloom <Zalek...@hotmail.com> wrote in message news:<gs1ipvo2hpv05tf6v...@4ax.com>...

Problem polega na tym ze probuje zrownac pan mordy
sponsorowane/wdrazane przez rzady Niemiec i Izraela (z pelna aprobata
i poparciem spoleczenstw tych panstw) z mordami dokonanymi przez kilka
osob, ktore za wykonane czyny byly traktowane jako przestepcy. Widzi
pan roznice? Ludobojstwo w wykonaniu Niemiec i Izraela z poklaskiem
spoleczensw tych panstw versus zabojstwo przez kilku Polakow nastepnie
sciganych za to przez rzad polski.

Piotrek

Zalek...@hotmail.com wrote

>Toz to okrutny spisek z Zydzi z Kosciolem Katolickim zawiazali

Tak wlasnie bylo, najpierw wzieli i zawiazali, a pozniej sam papiez
wyslal na Bliski Wschod zydowskich komunistow aby stworzyli tam Watykan. Zydzi
sie jednak wycwanili i wspolnymi silami z ZSRR zawiazali Izrael, swiatowa
kolebke demokracji i tolerancji religijnej.

>twierdzac ze w Palestynie kiedys Zydzi zyli - nic na nie moge
>poradzic, nawet gdybym ja twierdzil ze to nieprawda

Coz ma piernik do wiatraka ? W Polsce i w calej Europie tez zyli i
to calkiem niedawno, w USA zyje ichdzisiaj dosyc sporo. I co ?
To ma byc wystarczajacy powod aby w Warszawie czy Nowym Jorku
powstal Izrael bis ?

Prosze oszczedzic Zydom wstydu ta swoja dziecinna
"argumentacja", Michnik w tym tygodniu zrobil to za was wszystkich.

Alexander Sharon

"Arek" wrote

> [...]
> pan roznice? Ludobojstwo w wykonaniu Niemiec i Izraela z poklaskiem
> spoleczensw tych panstw versus zabojstwo przez kilku Polakow nastepnie

O czym warszawski ormowiec przetransplantowany do Saskatchewan moze
dyskutowac?

Splaw tego andala, Zalku.

Jdr

No prosze i oczym to szmalcowniczek Olus "przetransplantowany" do Vancouver
rozprawia....
Nie ma sie co obawiac p. Sharom, jak na razie nie zanosi sie na
"Norymberge"
w sprawie poczynan armii izraelskiej wobec palestynskiej ludnosci cywilnej.

"Alexander Sharon" <a.sh...@shaw.ca> wrote in message

Zalek Bloom

Myli sie - jaz zwykle zreszta. To wlasnie Pan zaczal te porownania
miedzy Izraelem a Niemcami. Ja wykazalem ze Niemcy mordowali 50 razy
wiecej nie Izrael, wiec Pan podal przyklad z kurwami majacy dowodzic
ze ilosc nie ma znaczenia. Jesli ilosc nie ma znaczenia, to logiczne
ze i Polacy zaliczaja sie "hitlerowcow".
Teraz rozpoczyna Pan nowy watek - juz Pan nie twierdzi ilosc zabitych
powoduje ze Izrael to "hitlerowcy", gdyz jak Pan zauwazyl uderza to
rowniez w Polske. No, niech Panu bedzie.
Mi trudno jest porownywac sytuacje Polacy-Zydzi i
Izraelczycy-Palestynczycy, gdyz Zydzi nie probowali zniszczyc Polski
ani mordowac Polakow, ale mysle ze akcja Wisla czy wysiedlanie Niemcow
z Ziem Odzyskanych w zupelnosci kwalifikuje do Panskiego "ludobojstwo
w wykonaniu Polski z poklaskiem spoleczenswa".

A wiec znowu wychodzi ze Polak, Izraelczyk, Niemiec - 3 bratanki.

Zalek

Jerzy

Zalek Bloom wrote:

[...]

> Mi trudno jest porownywac sytuacje Polacy-Zydzi i
> Izraelczycy-Palestynczycy, gdyz Zydzi nie probowali zniszczyc Polski

> ani mordowac Polakow, [...]

Bez przesady Panie Zalek.

Jerzy

Piotrek

In article <gpokpvobmg27rg990...@4ax.com>, Zalek Bloom
<Zalek...@hotmail.com> writes:

> Ja wykazalem ze Niemcy mordowali 50 razy wiecej nie Izrael,

Dosyc ciekawe zestawienie: Niemcy i Izrael
A nie latwiej Niemcy i Zydzi ?

Skoro juz mowa o wykazywaniu kto kogo i ile, to mam pytanie o
to 50 razy. Moglby Pan podac gdzie dokladniej to mordowanie mialo
miejsce i ilu bylo mordujacych ? Bo mnie jakos nadal wychodzi wedlug
Panskiego wzoru, ze: Zyd i Niemiec dwa bratanki.

Zalek Bloom

Prosze przesledzic caly watek - tam udowodnilem matematycznie ze jesli
prawda jest ze Izraelczyk i Niemiec to dwa bratanki, lo logicznie
wychodzi ze Polak, Izraelczyk i Niemiec to 3 bratanki.

Zalek

Arek

Zalek Bloom <Zalek...@hotmail.com> wrote in message news:<gpokpvobmg27rg990...@4ax.com>...

Ciesze sie bardzo ze sie myle jak zwykle zreszta. I milo mi ze to ja
zaczolem porownanie pomiedzy Niemcami a Izraelem piszac

> "Ze dwa lata temu slyszalem na Planete wypowiedz

ale dla pana moge sie nawet szczupak nazywac.

Niestety musze pana zmartwic. Gdy byla przeprowadzana akcja Wisla to
Polska nie byla ani woln ani demokratyczna (czego tez nie bardzo mozna
powiedziec o Niemcach 3 Rzeszy). Natomiast slyszelismy tutaj nie jeden
raz o tym jaka jedyna demokracja jest Izrael na Bliskim Wschodzie.

Alexander Sharon

"Arek" <ar...@checkhouston.net>

> [...]
> powiedziec o Niemcach 3 Rzeszy). Natomiast slyszelismy tutaj nie jeden
> raz o tym jaka jedyna demokracja jest Izrael na Bliskim Wschodzie.

Arku, andalu czy jak ci tam, obecnie.

Musze cie rowniez zmartwic.

Wg twojego przedszkolnego rozumowania, Polska przeciez nigdy nie byla
jednoczesnie wolna i demokratyczna.

Pzred rozbiorami rzadzila nia arystokracja i monarchowie, a nawet w okresie
miedzywojennym, od maja 1926 przestala byc rowniez demokratyczna po
przewrocie wojennym Dziadka. Obecnie zas, wg PPP (Prawdziwych Polskich
Patriotow, do ktorych sie przeciez zaliczasz) rzadza nia nadal Zydzi.

No to kiedy wiec Polska czy Polacy mogli byc odpowiedzialni za jakiekolwiek
swoje czyny?

--
Alexander

OdrzanskiS

>Subject: Re: Co sie w tym Izraelu dzieje?
>From: "Alexander Sharon" a.sh...@shaw.ca
>Date: 10/27/03 8:13 AM Eastern Standard Time

CIESZE SIE, ZE ZROZUMIALES JAKIM JESTESCIE CHORYM PLEMIENIEM, przyszlosc pokaze
jakiej Polacy chca przyszlosci, glosujac na Mnie

Krzychas

Arek napisał/a:

> Ciesze sie bardzo ze sie myle jak zwykle zreszta. I milo mi ze to ja
> zaczolem porownanie pomiedzy Niemcami a Izraelem piszac
> ale dla pana moge sie nawet szczupak nazywac.

Pan Bloom myli sie i to czesto:

Pan Bloom porownuje zwykly akt kryminalny (Jedwabne) z masowa
eksterminacja w imieniu i na rozkaz rzadu, tak, jakby Majdanek,
Treblinka czy tez Brzezinka to spontanicznie organizowane Jedwabne. W
tym przypadku odpowieddzialnosc spada nie tylko na bezposrednich
sprawcow, ale takze na rzad niemiecki i panstwo niemieckie, ktorego
elementem polityki wspomniania juz eksterminacja byla.
Wszelkie proby "zaliczania" do htlerowcow oraz pociagniecia do
odpowiedzialnosci calego narodu spala wiec na panewce.
--
pozdr, Krzychas

Zalek Bloom

On Mon, 27 Oct 2003 16:07:03 +0100, Krzychas <krzychas1@_go2_.pl>
wrote:

Jesli Pan wie lepjej co ja mysle - to ma Pan racje, a jezeli Pan nie
wie - to racji Pan nie ma.
Ja probuje sie domyslic co wedlug Pana myslalem, ale nie daje rady.

Ktos porownal Izrael do Niemcow, a nie np do USA lub Polski. Ja
wykazalem ze Niemcy zabijali co najmniej 50 razy wiecej niz Izrael,
wiec moj oponent stwierdzil ze tu nie ilosc chodzi. Pokazalem i Polacy
zabijali, ale to tez nie wystarcza. Prawde mowiac nie bardzo wiem o co
chodzilo - gdyz ludnosc cywilna zabijaja dzisiaj Amerykanie, jak
kiedys robil to polski niedemokratyczny rzad PRL-oski, czy tez polskie
wojsko podczas walki z sowietami w 1921 roku. Jedyna roznice jaka
widze miedzy zabijaniem cywilow przez USA czy przez wojsko polskie,
jest roznica rozporkowa. Jesli sa jakies inne roznice ktorych nie
widze, chetnie poslucham.

Zalke

Alexander Sharon

"Krzychas"

> Pan Bloom porownuje zwykly akt kryminalny (Jedwabne) z masowa
> eksterminacja w imieniu i na rozkaz rzadu,

Spalenie zywcem 1600 osob dokonane przy milczeniu (z malymi wyatkami) calej
gminy, 60 tysiecy szmalcownikow w samej tylko Malopolsce zerujacy na niedoli
zydowskiej, powojenne pogromy i zamordowanie ponad 1000 osob, wlaczajac w
to slawetny kielecki pogrom, zaszczuwanie Zydow w marcu 68 - to sa tylko
zwykle akta kryminalne?

Tas to panie istna pasja narodowa.

> [...]
> sprawcow, ale takze na rzad niemiecki i panstwo niemieckie, ktorego
> elementem polityki wspomniania juz eksterminacja byla.

Ty co bratku, sciepowierow za durni masz czy jakis polidiotow?

Nie zapomnij tez powtorzyc za Arikiem, ze dzialo sie to wswzztko w okresie
kiedy Polska nie byla ani wolna ani demokratyczna.

> Wszelkie proby "zaliczania" do htlerowcow oraz pociagniecia do
> odpowiedzialnosci calego narodu spala wiec na panewce.

Ty sie powinien spalic ze wstydu, za propagowania obludy.
> --
> pozdr, Krzychas

Alexander

xlmcn

Alexander Sharon wrote:

>"Krzychas"

>Spalenie zywcem 1600 osob dokonane przy milczeniu (z malymi wyatkami) calej
>gminy,

Mam wrażenie, że wyrażenie "_przy_ milczeniu całej gminy" nie ma żadnego
sensu w odniesieniu
do zdarzenia, które nie miało miejsca na terenie całej gminy i nie było
przez całą gminę obserwowane.
Szczegółnie słówko _przy_ wydaje się w przypadku większych odległości
absolutnie _nieadekwatne_.
Równie dobrze możnaby napisać "przy milczeniu całego świata" albo
"Wszechświata".

Alexander Sharon

"xlmcn" <xl...@ctoue.com> wrote in message

O Wszechwiecie juz pan pisal dzis kilkakrotnie - vide odpowiadajc na list
Niny.
NIm powstal ksiazka Jana Grossa "Sasiedzi" "wydarzenia" w Jedwabne byly
szczegolowo opisane w Ksiedze Pamieci tego miasta i okolic, wydane w
Jerozolimie i NY w r. 1980.

Dopiero po ukazaniu sie angielskiego tlumaczenia, Gross zainteresowal sie
tragedia. Angielskie tlumaczenie Ksiegi z r.1980 znajduje sie na tej stronie

http://www.jewishgen.org/yizkor/jedwabne/Yedwabne.html

Oprocz jedwbinskich Zydow, zebrano, albo raczej zgoniono na plac Zydow z
pobliskich okolic> Mozna wiec stwierdzic, ze nie tylko gmina Jedwabne brala
haniebny udzial w mordowni ale rowniez i gminy okoliczne.

Na tej zas stronie zobaczy pan imienny wykaz ludnosci zydowskiej w Jedwabne,
ktora podal p. Kocon z Archiwum Panstwowego w Lomzy, zwroci pan przy tym
uwagem ze bylem wpsoltlumaczem tego sparwozdania.

http://www.jewishgen.org/yizkor/jedwabne/yed960.html

Dalej bedziesz pan mlocil o Wszechswiecie i entropii?

Alexander

Krzychas

Alexander Sharon napisał/a:

> Spalenie zywcem 1600 osob

To zostalo juz zdementowane przez IPN; nawiasem mowiac nie trzeba bylo
nawet sledztwa - czy ktokolwiek widzial stodole mogaca pomiescic tyle
osob ? A moze palili ja kilka razy ? Nie 1600, ale 300 do 400.

> [...]
> to slawetny kielecki pogrom, zaszczuwanie Zydow w marcu 68 - to sa tylko

Czy Ty rozumiesz, o czym pisalem ?
Nikt z nich *nie* dzialal w imieniu rzadu polskiego, tak jak robili to
Niemcy. Eksterminacja innych narodow byla elementem polityki panstwa.
Nie ma zadnych podstaw ani prawa, aby za zbrodnie w Jedwabnem pociagac
do odpowiedzialnosci caly narod, jakbys Ty chcial.

> Tas to panie istna pasja narodowa.

Napisz jeszcze, ze Polacy wyssali antysemityzm z mlekiem matki.
Jestes fanatykiem.

> Ty sie powinien spalic ze wstydu, za propagowania obludy.

Slucham ?? I kto to mowi !

--
pozdr, Krzychas

Krzychas

Krzychas

Alexander Sharon

"Krzychas" wrote

> To zostalo juz zdementowane przez IPN; nawiasem mowiac nie trzeba bylo
> nawet sledztwa - czy ktokolwiek widzial stodole mogaca pomiescic tyle
> osob ? A moze palili ja kilka razy ? Nie 1600, ale 300 do 400.

Wez na logike, Krychas,

Poki na stym pomniku widnial stary napis, ze to Niemcy spalili zywcem 1600
osob, nikt sie nie przejmowal objetoscia stodoly az do ukazania sie ksiazki
Grossa.
Jak tylo okazalo sie, ze to jednak mordu nie dokonali Niemcy, a sasiedzi,
kazdy zostal mierniczym od stodol.

Kto wystawil oryginalny pomnik i napis?

> [...]
> Nie ma zadnych podstaw ani prawa, aby za zbrodnie w Jedwabnem pociagac
> do odpowiedzialnosci caly narod, jakbys Ty chcial.

Wiekszosc narodu sie wykreca nadal, ze mordu nie popelnili jednak Polacy.

> Napisz jeszcze, ze Polacy wyssali antysemityzm z mlekiem matki.
> Jestes fanatykiem.

Nie pisalem nic o mleku. Ty mi dziecka do brzucha nie wmawiaj

> Slucham ?? I kto to mowi !

Ja to mowie.

> --
> pozdr, Krzychas

SBobrow940

Oles,

Znow pieprzysz.

Ja ci cos poradze. Moze to ci pomoze i nie bedziesz tych swoich chorych bzdur
tu wiecej wypisywal.

Pojdz do swojego psychiatry (mowilem ci ze 3x abys sobie znalazl lepszego, ale
to teraz nie wazne).
Pokaz mu swoj srodkowy palec (ten tzw. 'birdy', ktory ci pokazuja przechodnie i
kierowcy). Nastepnie popros go aby on ci ten palec powiekszyl i podluzyl.
A jak ci paluch juz sie zagoi, pojdz do psychiatry jeszcze raz i popros go aby
ci poradzil gdzie sobie ten paluch powinienes teraz wsadzic.

S.B.

Czytam dzisiaj w PAP:

/..../
Nowi zabici zwiększyli do 3589 łączną liczbę ofiar Intifady, czyli
powstania palestyńskiego. Od czasu wybuchu drugiej jego fazy przed
ponad trzema laty, zginęło 2674 Palestyńczyków i 849 Izraelczyków

Czy wsrod ofiar izraelskich sa wliczani tez Palestynczycy obywatele
Izraela?

Leszek
---

narciasz

[...]

: ---
: Smart questions to stupid answers

taki jest iloraz - glupi chuju z Umea - masz cus wobec tego ?

: Pisz z sensem - rob dwie spacje po kropce

brat_olin

[...]

Iloraz jest ok. 3:1, p. Edziku. A jeszcze poltora roku temu bylo
4:1.

Leszek
---
Smart questions to stupid answers

Zalek Bloom

Panie Leszku,

Czy samobojcy i zabici uzbrojeni Palestynczycy to tez ofiary Intifady?
Bo jesli tak, to do ofiar WWII nalezy rowniez zaliczyc zolnierzy
Wermahtu i SS.

Zalek

narciasz

Uzytkownik "Zalek Bloom" <Zalek...@hotmail.com> napisal w wiadomosci
: On Thu, 30 Oct 2003 17:27:38 +0000 (UTC), brat_olin
:
Zalek! - Widze ze ty probujac rozmawiac z idiota sam stajesz sie i .... Ech!

Sciepa! - Najlepsza Grupa! - prowadzaca do IDIOTYZMU - tych, co bladza

OdrzanskiS

>Subject: Re: Co sie w tym Izraelu dzieje?
>From: Zalek Bloom Zalek...@hotmail.com
>Date: 10/30/03 7:10 PM Eastern Standard Time

Zalpraciu; do Wermachtu i SS mozesz tylko porownywac takich jak ty, czyli
I-sra-elska armie

It is loading more messages.