Dzien Wszystkich Swietych

Jdr

1 listopada 2003, Sobota - WSZYSTKICH SWIETYCH

Dzis obchodzony jest Dzien Wszystkich Swietych.

http://info.onet.pl/822241,11,item.html

http://dziennik.pap.com.pl/index.html

--
Jdr

Checked by antivirus system;
http://www.symantec.com/
Version: Norton Antivirus 2003
========================

Jacek Lipkowski

Jdr <j...@world.net> wrote:

> 1 listopada 2003, Sobota - WSZYSTKICH SWIETYCH
>
> Dzis obchodzony jest Dzien Wszystkich Swietych.

I po coz ta informacja, nadmuchana zabo? Czekasz aby tobie zyczania
swiateczne skladac?

--
"Mam zelazne zasady, jezeli one sie wam nie podobaja,
to mam jeszcze inne."

Zachariasz Dorozynski

On Sat, 1 Nov 2003 12:13:18 +0100, bos...@epost.de (Jacek Lipkowski)
wrote:

>I po coz ta informacja, nadmuchana zabo? Czekasz aby tobie zyczania
>swiateczne skladac?

Prosze dzisiaj z umiarem, trwa akcja "Znicz 2003", zadnych pyskowek,
zadnego Wehrmachtu... ;)

"W ramach akcji "Znicz 2003" ok. 15 tys. policjantów bedzie dzis
patrolowac glówne drogi i rejony cmentarzy, czuwajac nad
bezpieczenstwem osób odwiedzajacych groby najblizszych."

Zachcio.

Jdr

"Jacek Lipkowski" <bos...@epost.de> wrote in message

Tym razem fajda publicznie piewca Wehrmachtu;
Jacek Lepkowski, ku radosci jego wspolnikow i
serdecznych przyjaciol ; zlodzieja tekstow ,Plevy Lewand.
i zlodziejaszka mydla, "mgr." Dorozynkskjiego - "myslac"
ze jest zabawnym. Nie masz umiaru i brak ci kultry.

Twoja arogancja nie usprawiedliwia twojej glupoty
i podlosci a tylko ja bardziej eksponuje....
A twoje bezczelne stwierdzenie, ze;

> Wehrmacht BYL zawsze w porzadku.
> Jacek

wypelnilo twoj rynsztok moralny po brzegi. Utopisz sie
w nim Lipkowski....

A teraz wirtualna szczotecza czyszcze swoje obowie
z czegos lepkiego i cuchnaczego rynsztokiem lipkowszczyzny.

Jdr

"Jacek Lipkowski" <bos...@epost.de> wrote in message

Tym razem fajda publicznie piewca Wehrmachtu;

Jacek Lepkowski, ku radosci jego wspolnikow i

serdecznych przyjaciol ; zlodzieja tekstow, Plevy Lewandowskie
i zlodziejaszka mydla, "mgr." Dorozynskiego - "myslac"

> [...]

> Wehrmacht BYL zawsze w porzadku.
> Jacek

- wypelnilo twoj rynsztok moralny po brzegi. Utopisz sie

Jacek Lipkowski

Jdr <j...@world.net> wrote:

I jeszcze z piec razy wyslij to samo, nadmuchana zabo.

PS: Najlepsze zyczania w dniu swieta zmarlych - grabarzu zdrowego
rozsadku.

Jdr

> [...]
> rozsadku.
>
> --
> "Mam zelazne zasady, jezeli one sie wam nie podobaja,

........;-))))))))))))))))
Jestem emerytem moronie. Nie bede ci odbierac pracy .
A co do dozyczen... otrzymywalem lepsze,
ktore to ze wzgledu na pozniejsze twierdzenie, ze;

> Wehrmacht BYL zawsze w porzadku.
>
> Jacek

odeslalem nadawcy....

Jdr <j...@world.net> wrote:

> "Jacek Lipkowski" <bos...@epost.de> wrote in message

> ........;-))))))))))))))))
> Jestem emerytem moronie.

To idz obejrzyj swoj obelisk i nie zawracaj glowy - nadmuchana zabo.

Jdr

I to tu komu zawraca glowe, wysuszona glizdo?
Czepiasz sie moich postingow jak rzep psiego
ogona... Idz porozmawiaj ze swoja suczka, ktora
tak eleokwenta....;-) Ona cie pocieszy...;-)))

"Jacek Lipkowski" <bos...@epost.de> wrote in message

Jdr

I kto tu komu zawraca glowe, wysuszona glizdo?

Czepiasz sie moich postingow jak rzep psiego
ogona... Idz porozmawiaj ze swoja suczka, ktora

jest tak eleokwenta....;-) Ona cie pocieszy...;-)))

Jacek Lipkowski

Jdr <j...@world.net> wrote:

> I kto tu komu zawraca glowe, wysuszona glizdo?
>
> Czepiasz sie moich postingow jak rzep psiego
> ogona... Idz porozmawiaj ze swoja suczka, ktora
> jest tak eleokwenta....;-) Ona cie pocieszy...;-)))

Nie wiem czy to ten 1. listopada, czy twoje pierdzielenie
kaze od czasu do czasu skierowac myli ku leglizacji eutanazjii...

Zachariasz Dorozynski

On Sat, 1 Nov 2003 20:45:54 +0100, bos...@epost.de (Jacek Lipkowski)
wrote:

>Nie wiem czy to ten 1. listopada, czy twoje pierdzielenie

>kaze od czasu do czasu skierowac myli ku leglizacji eutanazjii...

I jedno, i drugie.
Trzeba go jakos namowic na urlop w Niderlandach.

Zachcio.

Jacek Lipkowski

Zachariasz Dorozynski <z_doro...@freenet.de> wrote:

Myslisz, ze rodzina i znajomi juz tego od dawna nie robia?

Jacek

Zachariasz Dorozynski

On Sat, 1 Nov 2003 21:13:31 +0100, bos...@epost.de (Jacek Lipkowski)
wrote:

>Myslisz, ze rodzina i znajomi juz tego od dawna nie robia?
>Jacek

?
W Niderlandach sa z eutanazja pewne mozliwosci...

Ale na dobranoc ciekawszy temat:
Jak Ci sie podoba ten "Und ewig grüßt das Murmeltier"?

Zachcio.

Jdr

Dziwny ten "dialog" zaszuszonej glizdy-Lekowskiego z drobnym zlodziejaszkiem
mydla z PRLu, magistrem Mordensztern-Dorozynskim...

=========? ? ? ===============

Jacek Lipkowski" <bos...@epost.de> wrote in message

> Nie wiem czy to ten 1. listopada, czy twoje pierdzielenie

> kaze od czasu do czasu skierowac myli ku leglizacji eutanazjii...

\/ \/

=================== ....-; ) ============

Jdr

> [...]

> --
> "Mam zelazne zasady, jezeli one sie wam nie podobaja,

Masz bujna fantazje Lepkowsky...;-)
Jak za czasow Furera - eutanazja ci sie marzy...;-)

Jacus ta moja "niedyskrecja" z twoimi zyczeniami o chorobe
psychiczna cie przyprawi....;-) Twoja elokwentna suczka
powinna sie o ciebie niepokoic....;-)))))))

Jacek Lipkowski

Zachariasz Dorozynski <z_doro...@freenet.de> wrote:

Codziennie go ogladam.
Texty zerzniete stad.

*Panie ..., miewa pan od czasu do czasu deja vú?
Nie sadze, ale zapytam w kuchni...*

Zachariasz Dorozynski

On Sat, 1 Nov 2003 21:55:43 +0100, bos...@epost.de (Jacek Lipkowski)
wrote:

>Codziennie go ogladam.
>Texty zerzniete stad.
>*Panie ..., miewa pan od czasu do czasu deja vú?
>Nie sadze, ale zapytam w kuchni...*
>Jacek

Ja tez ogladam codziennie ten sam film.
Scieki, rynsztoki, plewizm, Wehrmacht, magister, nieudolne
blaznowanie.

Wszystkim nieszczesciom na swiecie sa winni emeryci i rencisci.

Zachcio.

Jacek Lipkowski

Jdr <jdr...@world.net> wrote:

> "Jacek Lipkowski" <bos...@epost.de> wrote in message

> Masz bujna fantazje Lepkowsky...;-)
> Jak za czasow Furera - eutanazja ci sie marzy...;-)

*Führera*!
Tak sie Jego tytulowalo!

Verfolgungswahn, nadmuchana zabo?

Jdr

"Zachariasz Dorozynski" <z_doro...@freenet.de> wrote in message

Nie chcesz ogladac "codziennie tego samego filmu" ?
Proste rozwiazanie, ogladac cos innego codziennie
a nie ciagle to samo...;-)

Jezeli drobnego zlodziejaszka mydla z PRLu na to nie stac -
to pan "mgr." Dorozynski moze sobie na to pozwolic...;-)

NB,
A kto ci kaze czepiac sie moich postigow
jak rzep psiego ogona? Obsesja magisterska czy co?
Ja was -neonazistow nie zaczepiam.

Jdr

> *Führera*!
> Tak sie Jego tytulowalo!

No prosze...
Ilez to szacunku jedna kanalia neonazistowska
okazuje innej faszystowskiej kanalii.
Twoj fuhrer i ty - jestescie tego samego gatunku.

OdrzanskiS

> [...]

>Nie wiem czy to ten 1. listopada, czy twoje pierdzielenie
>kaze od czasu do czasu skierowac myli ku leglizacji eutanazjii...

lipkowski

faszyscie marza sie dawne czasy i obozy koncentracyjne

OdrzanskiS

>Subject: Re: Dzien Wszystkich Swietych
>From: z_doro...@freenet.de (Zachariasz Dorozynski)
>Date: 11/1/03 2:49 PM Eastern Standard Time