Z serii: Kultura polska bez granic

Kazimierz Podwawelski

"Der Polizei wurde am Sonntag gegen 20 Uhr gemeldet, dass mehrere mit
Messern bewaffnete Männer in die Asylbewerberunterkunft eindringen
wollten (...) . Vor Ort konnte die Polizei schließlich nur noch fünf
Männer antreffen, von denen einer flüchten wollte. Der Flüchtige wurde
von einem Polizeihund gestellt und dabei leicht verletzt.
Ein anderer Mann hatte eine Schnittverletzung - woher diese stammt,
konnte bislang nicht ermittelt werden.

Bei allen beim Eintreffen der Polizei vor der Flüchtlingsunterkunft
Anwesenden handelte es sich nicht um Asylbewerber, sondern um Polen, die
in einem benachbarten Gebäude leben.

Vier dieser Polen im Alter zwischen 22 und 43 Jahren, die deutlich unter
alkoholischer Beeinflussung standen, wurden von der Polizei in Gewahrsam
genommen."

http://www.rnz.de/nachrichten/buchen_artikel,-Adelsheim-Mit-Messern-bewaffnet-vor-Fluechtlingsheim-_arid,161000.html

--
"Polacy lubia sie obrazac. Jesli nie moga obrazic sie za siebie,
obrazaja sie za innych"

Coroner

on Tue, 12 Jan 2016 18:26:22 +0100 Kazimierz Podwawelski wrote:

> [...]
>
> http://www.rnz.de/nachrichten/buchen_artikel,-Adelsheim-Mit-Messern-
bewaffnet-vor-Fluechtlingsheim-_arid,161000.html

szwagier mial wlasnie urodziny, a jakies chamy smietniki powywracaly, od
slowa do slowa...

brat_olin

Kazimierz Podwawelski wqrote:

> http://www.rnz.de/nachrichten/buchen_artikel,-Adelsheim-Mit-Messern-bewaffnet-vor-Fluechtlingsheim-_arid,161000.html

W polskich doniesieniach czytalem, ze ci tzw. uchodzcy
rozwalali smieci po ulicy, co sie Polakom nie spodobalo.
Moze Angela na czas nie podeslala kurew tym tzw. uchodzcom,
i nie mieli sie jak inaczej rozladowac? Tu link:

http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/3559-do-nemecka-jsou-svazeny-autobusy-plne-ceskych-prositutek-pro-uspokojeni-mladych-utecencu

Do Německa jsou sváženy autobusy plné českých prositutek, pro uspokojení mladých utečenců /.../

--
Smart questions tostupid answers

fatso

Nadchodzi Nowa Kultura:
http://webmail.topaz.synacor.com/service/home/~/?auth=co&id=108563&part=2.2

Dzentelmeni arabscy z rekami w kieszeniach, dobrze obuci.Ich samica objuczona trojka malych dzieci idzie boso po sniegu i gololedzi.Nikt jej nie pomoze.

Basia

On Wednesday, January 13, 2016 at 2:33:41 AM UTC-8, fatso wrote:

> Nadchodzi Nowa Kultura:

Przesada, panie Fatso.

Kobiety zawsze preferowaly mezczyzn z bardziej
satysfakcjonyjacym je przyrodzeniem, jezeli duzym
to bojazliwie, ale jednak, najlepiej obrzezanym.
Okaleczenie pracia wymaga wiecej pracy od mezczyzny
by osiagnal orgazm, co daje kobiecie wieksza
satysfakcje.

Kobiety sa w stanie wiele zaplacic, wiele zniesc
dla takiej a nie innej przyjemnosci!

Te czeskie prostytutki, ide o zaklad ze bezproblemowo
daly sie zwerbowc, na wiesc ze jada do Mahometan, obrzezanych
Semitow.

Niemieckie towarzystwo zabijajace sie w Kolonii by poznac
Mahometanca, nie inaczej. Polki, Ukrainki, tez tam podobno
byly, nasze dziewczyny przeciez nie glupie, a wiesc sie
rozniosla szybko. W Europie Hitler porozganial
obrzezanych, wiec jest wielki problem z dostepem do
takiego czlonka.

Wszystko za sprawa tego ze wyszlismy z Afryki,

...tam goraco I duzy dobrze ukrwiony fallus jak,
u dzisiajeszego Murzyna, oprocz swoich normalnych
funkcji sluzyl rowniez usprawnieniu, i lepszemu
chlodzeniu organizmu.

Na Polnocy przeciwnie, stad u Aryan i Azjatow siusiaki
mniejsze nizeli u Murzyna. Taki wieloryb, plywajacy
w arktycznych lodowatych wodach, ma kosc w praciu,
pozwalajaca na erekcje, by zapobiec nadmiernemu ukrwieniu
tego narzadu podczas wzwodu, i w zimnym srodowisku znaczna
utrate kalorii, ciepla- niepotrzebne schlodzenie ciala.

Z kobietami preferujacymi Murzynow miali juz utrapienie
starozytni. Wszystkie narody na pograniczu Sub-Sahary
do ktorych Murzini docierali.

Powstawaly z tego powodu rozne systemy odporu, kasty spoleczne
majace separowac, uniemozliwiac kobiecie kontakt z Murzynem.
Jak np. w Indiach, Egipcie. Zydzi zawsze innowacyjni, wymyslili
obrzezanie by byc bardziej kompetytywnym z Murzynem, oraz
dla pewnosci nie zapomnieli obsmarowac ciemnoskorych w Biblii.

Hindusi dali odpor kamastutra, inne ludy promocja seksu oralnego.
Wszystko by zachowac kompetytywnosc.

Nie dziwne wcale ze Murzynow nigdzie mezczyzni nie lubia!!

http://38.media.tumblr.com/2f58c5f4c97b3e73b158e7dac35a5fe4/tumblr_n7edf2lDuM1qdlh1io1_400.gif

:))
Basia

szklan...@gmail.com

użytkownik Basia napisał:

> Kobiety zawsze preferowaly mezczyzn z bardziej
> satysfakcjonyjacym je przyrodzeniem

Niekoniecznie
http://www.rodaknet.com/rp_art_4795_czytelnia_los_kolaboranta.htm

W miastach, w których doszło do publicznego strzyżenia "szkopskich dziwek" praktycznie nie było potem przypadków linczu. Te "akty sprawiedliwości ludowej" rozładowywały wściekłość tłumu i dawały upust nagromadzonej przez lata złości i chęci odwetu.

Basia

Basia

U Slowian pewnie taka jest geneza matriarchalnosci,
bezgranicznej ustepliwosci i pantoflarstwa wobec
kobiety, ...pozwolenia jej na wszystko (!), jak w
Rosji, byle tylko nie odeszla z Murzynem, nie
zdradzala z obrzezanym jakim Semita, itd.

Roznie rozne kultury reagowaly i reaguja na
ten odwieczny problem.

Jak sie niema duzej fujarki, albo obrzezanej,
trzeba czyms nadrabiac.

http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_eRUVyUyO92oKOjtqJb8M6BEkQg35S8Cz,w400.jpg

Basia

Wiesiek

W dniu 1/13/2016 1:27 PM, Basia pisze:
> On Wednesday, January 13, 2016 at 9:50:55 AM UTC-8, Basia wrote:
Oj Zwolan, Zwolan, znowu trelisz glupoty. W USA murzynskich i
obrzezanych penisow nigdy nie brakowalo, a mieszane malzenstwa
to zaledwie 3% doroslej populacji. Nimfomanki tak jak faceci
w szpilkach to margines, ale co ty mozesz wiedziec o kobietach
skoro cale swoje zycie spolkujesz z facetami z zaburzeniami na
tle seksualnym.

Married couples in the United States in 2010
White Wife Black Wife
White Husband 50,410,000 168,000
Black Husband 390,000 4,072,000
Asian Husband 219,000 9,000
Other Husband 488,000 18,000

Basia

Ten Wiesiek to jakis kolejny idiota z PRL'bisu?
Pewnie niewie ze 99 procent Amerykanow jest
obrzezanych. Obrzezanie to do niedawna rutynowy
zabieg wykonywany wkoitce po urodzeniu we wszystkich
niemal amerykanskich szpitalach.

Tak jak pisalam, rozne kultury w rozny sposob
probowaly odpierac konmkurencje.

W Ameryce jest ponad 15% populacji murzynskiej.

Basia

Wiesiek

W dniu 1/13/2016 1:58 PM, Basia pisze:

> Ten Wiesiek to jakis kolejny idiota z PRL'bisu?

Ogladales juz dzisiaj swojego penisa? Czerwony?
To znaczy ze z PRL-u, a nie z Afryki.

> Pewnie niewie ze 99 procent Amerykanow jest obrzezanych.

Tatus byl obrzezany, czy mamusia wolala Murzyna?
Masz bardzo bujna wyobraznie Zwolan, nic dziwnego
ze uroiles sobie, ze jestes kobieta. U lekarza z
tym juz byles? Zalecil obrzezac razem z jajami?

http://www.reviewjournal.com/life/health/studies-show-circumcision-decline

Basia

On Wednesday, January 13, 2016 at 11:50:16 AM UTC-8, Wiesiek wrote:
Dlatego ze w amerykanskim spoleczenstwie mieszane
malzenstwo jest 'be' I jest ostracyzowane. Za to
mozna bylo do niedawna zostac w pewnych lokacjach
np. na Poludniu, doslownie zamordowanym.

Nie slyszal pan nigdy o Klanie, KKK klanie.

Powtarzam co juz wczesniej pisalam, rozne spoleczenstwa
w rozny sposob reagowaly na konkurencje.

Poczawszy juz od Starozytnych, tworzono rozne sposoby i
formy odporu, ...kasty spoleczne, w Indiach, obrzezanie
wsrod Semitow, Kamasutra znowu Indie, promocja seksu
oralnego, matriarchalnosc jak u Slowian. W USA pietnowanie
malzenstw mieszanych, terror KKK, I mass obrzezanie wsrod
WASP'ow Bialych Protestantow.

Prosze idiotow o chwilke zastanowienie sie w temacie,
a nie odruchowa, sciegnami wrecz probe argumentacji.

Basia

Wiesiek

W dniu 1/13/2016 2:17 PM, Basia pisze:

> Dlatego ze w amerykanskim spoleczenstwie mieszane malzenstwo jest
> 'be' I jest ostracyzowane. Za to mozna bylo do niedawna zostac w
> pewnych lokacjach np. na Poludniu, doslownie zamordowanym.

To straszne sa tam warunki spolkowania z Murzynami:)
A juz myslalem, ze Amerykanki tak jak Niemki, gotowe
sa na wszystko :)

"Niemieckie towarzystwo zabijajace sie w Kolonii by poznac
Mahometanca"

Chore fantazje tak jak u Treli, nic wiecej prosze glupka.

Basia

On Wednesday, January 13, 2016 at 12:25:21 PM UTC-8, Wiesiek wrote:

> "Niemieckie towarzystwo zabijajace sie w Kolonii by poznac
> Mahometanca"
>
> Chore fantazje tak jak u Treli, nic wiecej prosze glupka.

Burmistrz Kolonii badz co badz blizej sprawy
nizeli ktokolwiek inny powiedziala ze te
kobiety chcialy tam spotkac tych mezczyzn.

Basia

Wiesiek

W dniu 1/13/2016 2:41 PM, Basia pisze:
Skad on moze wiedziec czego chcialy? A nawet jezeli chcialy.
Czym sie rozni mlody Syryjczyk od mlodego Turka? Turek nie
jest obrzezany? Bzdury i brednie.

Basia

A kto powiedzial ze Turek byl dyskryminowany czy ze
nie mial wziecia? Jedne chcialy Turkow inne chcialy
seksualnie wyposzczonych uchodzcow.

Basia

Wiesiek

W dniu 1/13/2016 2:58 PM, Basia pisze:
Obrzezani Turcy zyja w RFN od wielu, wielu lat, nikt za
nimi po ulicy nie gania zeby spotkac. Sprowadzanie tematu
tych bredni do dlugosci i obrzezania penisa, moglo urodzic
sie tylko w glowie faceta ktory ma tym tym punkcie fijola.

Basia

Tak, fiola mieli starozytni Egipcjanie, Hindusi, Semici,
ci ktorzy wprowadzili kasty spoleczne, co napisali
Kamasutre, albo ktorzy propagowali seks oralny,
fiola mieli Ci co zainstytuowali mass obrzezanie
populacji, Semici, pozniej WASP'y,

...wszyscy w bliskim kontakcie z Murzynami!

Badz to z racji lokacji bliskiej Sub-Saharze,
Egipt, Irak-babilonia, antyczny Izrael, badz to z
racji wysokiego procenta Czarnych w polulacji,
starozytny Sub-kontynent Indyjski przed inwazja
aryjska, oraz Ameryka kolonialna, USA po sprowadzeniu
do niej afrykanskich niewolnikow.

Trzeba byc ignorantem by tych spraw nie zauwazac,
malo tego uwazac kogos kto zauwaza za maniaka,
ale wolnosc Tomku w swoim domku.

Basia

szklan...@gmail.com

użytkownik Basia napisał:
> Obrzezanie to do niedawna rutynowy
> zabieg wykonywany wkoitce po urodzeniu we wszystkich
> niemal amerykanskich szpitalach.

Podobno modne, bo jebanko dłuższe, a i mętna lepiej mixuje się
z plemnikami, statystycznie powinno podnieść płodność.

Nie głupi ten Stary testament, ale ciągle nie wiem po co pejsy?

Basia

TYo proste, zeby zakryc oralny seks, homoseksualny!
W Biblii zabroniony.

;)))
Basia

Wiesiek

W dniu 1/13/2016 3:19 PM, Basia pisze:

> [...]
> obrzezanie populacji, Semici, pozniej WASP'y,
>
> ...wszyscy w bliskim kontakcie z Murzynami!

Dlatego amerykanskie Murzynki to najszczesliwsze
kobiety w USA, tak jak izraelskie Zydowki, ktorych
mezowie masowo odwiedzaja burdele bo ich zony maja
juz przesyt obrzezanych rozkoszy.

Wystarczy na dzisiaj tych homo bzdur :)

Basia

Przykro mi ale jestes ignorantem.

Wyhodowanym (przez Kosciol?) gdzies na Polnocy,
na lodowcu z daleka od center kulturowych Swiata,
zarowno dzisiejszego jak i antycznego, ...debilem
wyhodowanym w ekskluzywnie heteroseksualnym i rasowo
czystym spoleczenstwie/kulturze, ...twoja edukacja
z PRL'u jest raczej skrajnie ograniczona,
doswiadczenie w swiecie zadne, alo mizerne,
znajomosc historii zwlaszcza antycznej bliska zeru,
jezeli nie zerowa!

Czegoz tu chciec jezeli nie bezmyslnego wysmiewania
sie z rzeczy o ktorych niema sie pojecia.

Basia

Basia

Wednesday, January 13, 2016 at 1:39:29 PM UTC-8, Basia wrote:

> To proste, zeby zakryc oralny seks, homoseksualny!
> W Biblii zabroniony.

Jehowie nie mily :)))

Zartuje, ale prosze wziasc poprawke na fakt ze gdy
Biblie pisano, i zalecano Zydom noszenie pejsow,
ich nie golenie, hetereseksualne spoleczesnwto
bylo dopiero w poczatkowych fazach formowania sie.

Ten nakaz jest z Ksiag Mojzesza, czyli raptem kilka,
kilkadziesiat lat po wyjsciu Zydow Egiptu, rownie
dobrze mogl byc wlasnie po to, by pomoc Mezczyznom
skrywac to co w nowym spoleczesnstwie mialo byc juz
grzechem.

Basia

Basia

Zas pio kilku tysiacach lat pewnie I sami Ortodoki,
moze poza ich Papiezem, jezeli takowego maja, nie
wiedza dobrze po co pejsy nosza.

Ide o zaklad ze tak jest. Panie zalku raczy pan
skomentowac, moze zapytac znajomego Ortodoksa?
Albo lepiej nie, bo sie jeszcze oburzy I dojdzie
do rekoczynow - nie chciala bym wystawiac pana na
takie ryzyko.

:))
Basia

Wiesiek

W dniu 1/13/2016 4:00 PM, Basia pisze:

> Przykro mi ale jestes ignorantem.

Nie przejmuj sie drobiazgami, mnie tez jest przykro ze nie masz
penisa do ziemi i meza Murzyna.

> [...]
> od center kulturowych Swiata, zarowno dzisiejszego jak i antycznego,
> ...debilem wyhodowanym w ekskluzywnie heteroseksualnym i rasowo

Uhhmm, dokladnie tak jak Trela zawsze zaczynasz od wymyslenia
jakiejs idiotycznej teorii, a pozniej ubijasz to tak dlugo az
dojdziesz do przekonania, ze nie urodziles sie debilem. Reszta
bajdurzenia zawsze sie powtarza, nic nowego nie wymyslisz i
99% Amerykanow juz o tym wie :)

> twoja edukacja

Zwolan, zlituj sie nad swoja glupota, jestes przecietnym
absolwentem jakiegos gowno uniwersytetu, zatrudnionym w
dead-end job, twoje zycie to scp i szafa z sukienkami,
o edukacji bedziesz mogl pogadac kiedy ja zdobedziesz.

Basia

Nie zapluwaj sie Wiesiu, nie dlugo razem ze
swoim bossem Putyniem innymi KGB'owcami przejdziesz
do historii.

Basia

Wiesiek

W dniu 1/13/2016 6:06 PM, Basia pisze:

> Nie zapluwaj sie Wiesiu, nie dlugo razem ze swoim bossem Putyniem
> innymi KGB'owcami przejdziesz do historii.

Na pewno przejde i razem ze, a troche pozniej urosna ci piersi
i penis do kolan :)

Basia

Wiesiek

W dniu 1/13/2016 6:22 PM, Basia pisze:

> http://www.marketwatch.com/investing/future/crude%20oil%20-%20electronic
/charts?symb=CLG6&countrycode=US&time=9&startdate=1%2F4%2F1999&enddate=1%2F
13%2F2016&freq=1&compidx=none&compind=none&comptemptext=Enter+Symbol%28s%29&

https://www.youtube.com/watch?v=R2Z0T_VnPJg

andal

Zwolan, zapomniales dodac jak wielka masz dziure w dupie

napisz to znajdziemy ci murzyna

Piotr

Whau, nie spodziewalem sie ze bede mogl sie z zgodzic w czymkolwiek z ksywa Wiesiek.

Piotr

On Wednesday, January 13, 2016 at 8:23:25 PM UTC-3:30, Wiesiek wrote:

> Uhhmm, dokladnie tak jak Trela

tja, nie ma to jak anonim wstydzacy sie swojego nazwiska wycierajacy sobie gebe nazwiskami innych.

andal

twoje nadaje sie tylko do podtarcia dupy

Basia

No prosze, pan Trela pojawil sie w watku.

Na logike panu jakas niedorzecznosc wyszla?
Nie pierwszy raz chyba, right?

:))
Basia

Piotr

On Wednesday, January 13, 2016 at 2:20:55 PM UTC-3:30, Basia wrote:

> [...]
> tego narzadu podczas wzwodu, i w zimnym srodowisku znaczna
> utrate kalorii, ciepla- niepotrzebne schlodzenie ciala.

jedyny problem, ze wieloryby nie maja kosci w penisie, a maja je za to zwierzeta zyjace w tak "arktycznych lodowatych" klimatach jak tropikalna Afryka (goryle i szympansy) ... ;-)

No ale jesli trzeba zmyslac fakty na poparcie ubzduranej tezy, to Basia zmysli i fakty.

==
Piotr

Piotr

On Wednesday, January 13, 2016 at 10:00:40 PM UTC-3:30, andal wrote:

> twoje nadaje sie tylko do podtarcia dupy

Pan mowi to doswiadczenia z tego co zrobil Pan ze swoim?

" Co robi maly zydek na kominie?
- Czeka na mamusie."
Andrzej da Lancia
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!original/soc.culture.polish/WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

" Ile wedlug Hansa wazy zydowskie dziecko?
- Dwa kilo bez kosci."
Andrzej da Lancia
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!original/soc.culture.polish/WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

" Jak najlepiej wytruc zydow?
- Miliard w srode, miliard w sobote."
Andrzej da Lancia
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!original/soc.culture.polish/WfU2St1qPKE/TLpjfwrn-aAJ

" Czym sie rozni zyd od zapiekanki?
- Zapiekanka nie puka w szybke."

Basia

On Wednesday, January 13, 2016 at 5:53:16 PM UTC-8, Piotr wrote:

> jedyny problem, ze wieloryby nie maja kosci w penisie, a maja je za to zwierzeta zyjace w tak "arktycznych lodowatych" klimatach jak tropikalna Afryka (goryle i szympansy) ... ;-)

Mozna sobie przy-googlowac "Blue whale" I dowiedziec sie
co to jest i gdzie mieszka. Pozniej "Walrus" co to takiego,
gdzie mieszka, a jeszcze pozniej Blue Whale Penis, Walrus
Baculum, Oosik, i przekopnac sie samemu, jak ktos Basi
nie wierzy.

Przy okazji sprawdzic termy takie jak:

"Oceanography" "Biology" "Professor Trela" i "Nieuk"

Ciekawe co tam pisza?

> No ale jesli trzeba zmyslac fakty na poparcie ubzduranej tezy, to Basia zmysli i fakty.

Jak wyzej, pomoge:

https://en.wikipedia.org/wiki/Blue_whale_penis
https://en.wikipedia.org/wiki/Baculum#/media/File:Armand_de_Montlezun_(1841-1914)_Bacalum_Morse.jpg

Basia

> Piotr

Jakub A. Krzewicki

Muzeum penisów (The Icelandic Phallological Museum) jest w realu tu:
Laugavegur 116, 101 Reykjavik
W sieci: http://www.phallus.is/en/

Basia

Oczywiscie panie Jakubie ze istnieje w realu.
Basia nie klamie, na wlasne oczy widziala.

Przed kilku latu gigantyczne muzeum biologii California
Academy of Sciences w San Francisco, urzadzalo z okazji
dnia Pride, Drag Show, I tam dobrali tematycznie
wystawe, o Penisach. Mozna bylo sobie posluchac lektorki,
mowiacej o najwiekszych rozmiarowo penisach w swiecie
zwierzat, ...i taki olbrzymi penis wieloryba, a raczej
kosc penisowa mozna bylo sobie obejrzec.

Ze pracownik Nowofunlndzkiego Uniwersytetu, o tym nie wie?

Nowa Funlandia to wyspa na Polnocnym Atlantyku, u wybrzezy
Kanady, gdzie maja w departamencie Biologii Profesora Trele
- podaje sie jako Oceanographer, Biologist, Env. Consultant,
Lecturer in Biology, I tam ten professor nigdy nie slyszal
o kosci penisowej wsrod ssakow morskich, marine mammals,
to jestem nieco zdziwiona.

No ale teraz zatrudniaja po uniwersytetach przeroznych nieukow
aby tylko grosz zaoszczedzic.

Piotr Trela niby ma magistra z Uniwerstety Gdanskiego, z Bilogii
rzekomo, ale z okresu Stanu Wojennego jednak- pewnie jakas falszywka,
czy cos robionego "na Kwacha" w Partii, czy tym podobnie.
Kanadyjskie papiery mozliwe ze tez "czerwone" ...kiedys pytalam kto rekomendowal na studia Phd. to pan Trela usilnie milczal.

Nie zdziwila bym sie gdyby zadnego PhD nigdy nie bylo, aby
wyprawa do kanadyjskiego Rembertowa czy na odpowiednik
bazaru Rozyckiego, po zakup takowego dyplomu.

Mowie serio.

Basia

Basia

> jedyny problem, ze wieloryby nie maja kosci w penisie, a maja je za to zwierzeta zyjace w tak "arktycznych lodowatych" klimatach jak tropikalna Afryka (goryle i szympansy) ... ;-)

O Morsie arktycznym pan Trela kiedykolwiek slyszal?

Z pewnoscia Mors taka kosc posiada, widialam na wlasne
oczy. To zwierze mieszka w arktyce i plywa w lodowatych
wodach, na nim tez opiera sie moja teza.

Napisalam wieloryb, Mors nie jest wielorybem, ale w kategoryzacji zwierzat
to takze marine mammal, ssak morski, jak wieloryb, nie chodzi o
kategoryzacje a o podpierajacy moja teze dowod. Gdyby pan Trela nie
byl w stanie zrozumiec roznicy, zacytuje wypowiedz z poprawka:

Taki MORS ARKTYCZNY plywajacy w arktycznych lodowatych
> [...]
niepotrzebne schlodzenie ciala.

> No ale jesli trzeba zmyslac fakty na poparcie ubzduranej tezy, to Basia zmysli i fakty.

Profesor Marine Biology, z Kanada, czlowiek ktory nie nigdy
nie slyszal o kosci penisowej u tak arktycznego zwierzecia
jakim jest Mors.

Uslyszawszy pierwszy raz w zyciu chyba informacje o istnieniu
kosci penisowej u arktycznego morskiego ssaka, przychodzi mu
na mysl tropikalna Afryka, zwierzeta takie jak szympans I goryl.

Caly pan profesor Trela, ordynarny nieuk.

Basia

Piotr

On Thursday, January 14, 2016 at 1:02:04 AM UTC-3:30, Basia wrote:

> Mozna sobie przy-googlowac "Blue whale" I dowiedziec sie
> co to jest i gdzie mieszka.

i gdyby pogooglowal sie Pan zanim wyjdzie Pan na pewnego siebie osla to wiedzialby Pan ze ani ten "Blue whale" ani zaden inny wieloryb NIE MA jak Pan wtwierdzil:
"kosc w praciu"

> Pozniej "Walrus" co to takiego,

- i odpowiedz dalej: "Walrus - not a whale"

> gdzie mieszka,

a moze mieszkac z Basiem, ale to i tak nie zrobi z niego wieloryba

> a jeszcze pozniej Blue Whale Penis,

gdzie dalej , ehem, stoi, ze Blue Whale Penis nie ma kosci penisowej?

> Walrus

ze nie wieloryb?

> Baculum,

ze dalej nie maja go "cetaceans" (wieloryby, definy i morswiny)

>Oosik,

wieloryby dalej go nie maja

>i przekopnac sie samemu, jak ktos Basi nie wierzy.

Dokladnie - kazdy kto wierzy ze fakt wieloryby NIE maja "kosci w praciu" dowodzi, ze ja ... MAJA, oraz ze morsy sa wielorybami - powinien wierzyc Basiowi.

> Przy okazji sprawdzic termy takie jak:
> "Oceanography" "Biology" "Professor Trela" i "Nieuk"
> Ciekawe co tam pisza?

ze utarl nosa pewnemu siebie nieukowi, ktory dowodzil swoich zmyslonych tez o penisie zmyslajac fakty na ich poparcie: twierdzac, ze
a) wieloryby maja kosci w penisie
b) morsy sa wielorybami
c) ze google popiera jego zmyslenia

i zeby bylo lepiej - wyzywal po tym _innych_ ze sa nieukami?

Piotr

==

> Jak wyzej, pomoge:
> https://en.wikipedia.org/wiki/Blue_whale_penis

Search within this page:
"penis bone" - 0 of 0
"baculum" - 0 of 0
"ossik - 0 of 0
"bone" - 0 of 0

> https://en.wikipedia.org/wiki/Baculum#/media/File:Armand_de_Montlezun_(1841-1914)_Bacalum_Morse.jpg

jak wyzej - mors nie jest wielorybem. Zupelnie nie ta sam bajka - nawet nie ten sam rzad - blizej mu kota czy nawet mrowkojada niz do wieloryba.

> Basia

Wiadomo ... ;-)

===
Piotr

Piotr

Dyskusja do ktorej sie Pan wlacza nie jest o tym czy w realu istnieje muzeum penisow, czy nie, lecz o zapewnieniach pana Basia ze a) wieloryby maja "kosc w praciu" oraz b) ze "morsy" to "wieloryby".

A wiec Panski wklad w te dyskusje - jakby z tego muzeum. ;-)

==
Piotr

Basia

A teraz spojrzmy na wklad w dyskusje profesora Treli.

Na moja teze o tym ze duzy ukrwiony penis moze
u Murzyna oprocz normalnych funkcji sluzyc do
chlodzenia organizmu,

...podanie jako dowodu przyklad organizmu arktycznego
zyjacego w lodowatej wodzie, ktory posiada kosc penisowa
zamiast skomplikowanego ukladu naczyn krwionosnych,

-jako przyklad podalam blednie, wieloryba, gdy
tymczasem chodzilo mi o Morsa i zaraz podalam link do
fotografii kosci penisowej Morsa, zwanej Batulum, albo
Oosik, -taka kosc posiadaja rowniez foki, lwy morskie,
oraz niedzwiedz polarny, wszystkie zwierzeta zyjace w
arktycznym mroznym srodowisku,

https://en.wikipedia.org/wiki/Baculum),

...uslyszawszy bledny przyklad wieloryba, ktory akurat
takiej kosci nie posiada, Marine Biologist Piotr Trela,
professor Uniwersytetu Nowej Funlanmdii, rzekomy posiadacz
magistra Biologii Morskiej I Oceanografii Uniwersytetu Gdanskiego,
oraz doktoratu Biologii Morskiej I Oceanografii Universytetu
Dalhousie, podajacego sie na swojej stronie za Oceanografa
Biologa, konsutata srodowiskowego, lektora Biologii, Biochemii,
oraz speca od modelowania Ekosystemow,

...temu ekspertowi na wiesc o nieistniejacej kosci penisowej
wieloryba, przychodza na mysl z pominieciem Morsa (Walrusa)
Lwa Morskiego, foki, niedzwiedza polarnego, takie tropicalne zwierzeta
jak szympans I goryl !!

Dr. Trela pisze w swojej riposcie jak ponizej:

"jedyny problem, ze wieloryby nie maja kosci w penisie, a maja
je za to zwierzeta zyjace w tak "arktycznych lodowatych" klimatach
jak tropikalna Afryka (goryle i szympansy) ... ;-)'

Powyzsza wypowiedz pomijajaca istnienie kosci penisowej
u takich arktycznych morskich zwierzat jak Mors, foka,
Lew Morski, czy nawet Niedzwiedz Polarny, a sugerowanie
tropikalnych szympansow, czy goryla swiadczy o tym ze nasz
ekspert Biologii morskiej professor Trela jest ignorantem (!),

albo ze jest naukowcem nieuczciwym!!!

...umyslnie pomijajacym te zwierzeta, pozytywnie dowodzace
Basiowej tezy. Dr. Trela pomija te zwierzeta, istnienie
u nich kosci penisowej dla wprowadzenia czytelnika w blad,
w celu podwarzenia wierygodnosci swojego oponenta z innych
watkow, a mianowicie Basi!

Dr. Trela pisze dalej:

"No ale jesli trzeba zmyslac fakty na poparcie ubzduranej tezy, to Basia zmysli i fakty."

To nieprawda, aczkolwiek wieloryb nie posiada kosci
penisowej, posiadaja ja inne arktyczne ssaki wodne,
oraz Niedzwiedz Polarny -zwierze pewnie bardziej
zblizone do czlowieka nizeli Mors.

Tak wiec Basi oryginalna teza stoi, i ma sie dobrze gdy
tymczasem reputacja Dr. Treli lezy w gruzach.

Prosze pisac dalej panie Piotrze, wklad w dyskusje " z
Muzeum" jak to pan okresli, czyli podanie przez laika informacji
malo precyzyjnej jest niczym w porownaniu z ignorancja
doktora nauk morskich, badz tez jego swiadoma informacyjna
nieuczciwoscia.

Dr. Piotr Trela udowodnil ponad wszelka watpliwosc
ze jest albo ignorantem albo naukowcem nieuczciwym.

Prosze pisac dalej, doktorze Trela, najlepiej o tym co slychac
w naukowym swiecie trendow Global Warming, gdyz w tej materii
jest na sciepie o wiele wieksze zainteresowanie nizeli w
jakichs kosciach penisowych.

Basia

u2

W dniu 2016-01-14 o 18:20, Basia pisze:
> Tak wiec Basi oryginalna teza stoi, i ma sie dobrze gdy
> tymczasem reputacja Dr. Treli lezy w gruzach.

nie ma czegos takiego jak "reputacja" Dr.Treli:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Piotr

On Thursday, January 14, 2016 at 4:36:49 AM UTC-3:30, Basia wrote:

> O Morsie arktycznym pan Trela kiedykolwiek slyszal?

Slyszalem ze pewien siebie nieuk podawal go za przyklad wieloryba. Does it count?

> Z pewnoscia Mors taka kosc posiada, widialam na wlasne oczy.

I tak sie nasz Basia zafikoswal na penisie, ze nie zauwazyl tej drobnostki ze mors to nie wieloryb ???

>To zwierze mieszka w arktyce i plywa w lodowatych
> wodach, na nim tez opiera sie moja teza.

Panska teza opiera sie na wylacznie na hucpie. Aby moc "opierac" swoja teze na faktach musialby Pan dowiesc ze "kosc w praciu" jest adaptacja do zimnego srodowiska - a wiec musialby Pan wykazac DWA warunki konieczne: ze Panska "kosc w praciu":

a) jest powszechna w gatunkah zyjacych w zimnym srodowisku ORAZ

b) nie wystepuje w gatunkach ktore zyja, albo przynajmniej rozmanazja sie, w cieplych warunkach.

Aby obalic Panska teze wystwaczy obalic chocby jeden z tych warunkow , co o tyle latwe ze mozna latwo obalic oba:

a) jest wiele gatunkow zyjacych i rozmanazajacych sie z zimnym srodowisku - jak chocby wspomniane przez Pana samego "wieloryby" - ktore NIE MAJA "kosci w praciu"

b) wsrod gatunkow z "koscia w praciu" jest duzo wiecej gatunkow zyjacych w umiarkowanych lub wrecz goracych klimatach niz tych zyjacych w zimnie - na kazdego morsa bedzie mial Pan wiele lwow, tygrysow, hien, szympansow czy goryli, ktore wg Panskich zapewnien nie mialy zadnych powodow aby miec "kosc w praciu".

Tak wiec drogi panie Basia
- LUFA z umiejetnosci czytania
- LUFA z umiejetnosci myslenia,
- LUFA ze zrozumienia na czym Polega argument naukowy
i najwazniejsze:

- LUFA z etyki za hucpe - nieuk wyzywajacy innych od nieukow

> Napisalam wieloryb, Mors nie jest wielorybem,

i dlatego na dowod na to jak to WIELORYBY maja "kosc w praciu" Basia odaje ... morsy, ktorym blizej do mrowkojada niz do wieloryba? I po czyms takim wyzywa _innych_ od nieukow?

> ale w kategoryzacji zwierzat to takze marine mammal, ssak morski, jak wieloryb,

tyle ze mu blizej do mrowkojada czy hieny niz do wieloryba.

> nie chodzi o kategoryzacje a o podpierajacy moja teze dowod.

Nie prosze Pana:

- skoro to Pan SAM oparl SWOJ WLASNY _dowod_ na "wielorybach",

- skoro to Pan zapewnial, ze na wlasne oczy widzial: "olbrzymi penis wieloryba, a raczej kosc penisowa"

- skoro Pan sam pogardliwie radzil: "Mozna sobie przy-googlowac "Blue whale" I dowiedziec sie co to jest i gdzie mieszka."

-i skoro Pan, twierdzil ze jestem nieukiem, wysmiewal moja edukacje i ... zapisywal mnie zaocznie do komunistow z czasu wojennego bo nie slyszalem o kosciach penisowych "blue whale"

to liczy sie to co Pan pisal o WIELORYBACH i podawal morasa jako przyklad wieloryba -
z tych wpadek tylcem sie Pan nie wyslizgnie.

> [...]
> zapobiec nadmiernemu ukrwieniu tego narzadu podczas wzwodu,
> i w zimnym srodowisku znaczna utrate kalorii, ciepla-

Nie, prosze Pana - cytat po ZMIENIENIU zakwestioniowanego slowa nie juz zadnym "cytatem" a zwykla proba zatarcia komporomitujacej wpadki po fakcie - dyskusja byla o Panskiech twierdzeniach o WIELORYBACH, pouczal Pan mnie o "Blue Whale", odsylal mnie do webpage o "Blue Whale Penis" i podawal ... morsa jako przyklad WIELORYBA, a wiec dyskutowany tu CYTAT dalej brzmi tak jak brzmial w oryginale:
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!original/soc.culture.polish/30tYD0Os2MM/wCFPLFB3BgAJ

[...]
"Basia"

> Profesor Marine Biology, z Kanada, czlowiek ktory nie nigdy
> nie slyszal o kosci penisowej u tak arktycznego zwierzecia
> jakim jest Mors.

Klamie Pan, drogi anonimie - nigdzie nie kwestionowalem koscie penisowej morsa. Kwestionowalem natomiast zapewnienia anonima "Basia", ze wieloryby maja takie kosci
oraz podawanie przez niego morsa jako przykladu ... wieloryba.

> Uslyszawszy pierwszy raz w zyciu chyba informacje o istnieniu
> kosci penisowej u arktycznego morskiego ssaka, przychodzi mu
> na mysl tropikalna Afryka, zwierzeta takie jak szympans I goryl.

Pierwszy raz w zyciu to spotkalem sie z czlowiekiem ktory uwazal ze mors jest wielorybem i w oparciu o to buduje teze, ze to nie on. lecz inni ludzie sa "nieukami", i ktory gdy skonfrontowany z faktami - nie tylko ze nie ma kosci penisowej (jak mozna bylo oczekiwac), ale nawet balls, aby przyznac sie do bledu i zamiast tego probuje tak swoja tak oczywista kompromitacje obrocic w zwyciestwo:

> Caly pan profesor Trela, ordynarny nieuk.

"kazdy mogl obejrzec olbrzymi penis wieloryba, a raczej kosc penisowa"
Basia

" O Morsie arktycznym pan Trela kiedykolwiek slyszal?"
Basia podajac przyklad ... "wieloryba"

> Basia

Piotr

Basia

On Thursday, January 14, 2016 at 10:17:37 AM UTC-8, Piotr wrote:

> [...]
>
> b) wsrod gatunkow z "koscia w praciu" jest duzo wiecej gatunkow zyjacych w umiarkowanych lub wrecz goracych klimatach niz tych zyjacych w zimnie - na kazdego morsa bedzie mial Pan wiele lwow, tygrysow, hien, szympansow czy goryli, ktore wg Panskich zapewnien nie mialy zadnych powodow aby miec "kosc w praciu".

Myli sie pan, jest uparty- co cecha ignorantow, generalnie
glupcow. Problem obalenia tezy adaptacyjnej do zimnego klimatu
nie jest taki prosty jakby sie profesorowi ignorantowi wydawalo,
jako ze ssaki arktyczne takie jak Mors, Lwy morskie, foki, Niedzwiedz
polarny posiadja, kosc penisowa proporcjonalnie o wiele wiele
wieksza nizeli ssaki tropikalne.

Kosc penisowa Morsa jest najwiesza w swiecie zwierzat gdy
liczy kilkadziesiat centymetrow, do metra (!) gdy tymczasem
u szympansa innego tropikalnego zwierzecia to praktyznie
szczatek. Wieloryb zas, aczkoliek nie posiada kosci penisowej
skrywa swojego siusiaka przed zimnem w pochwie, szczelinie
penisowej, ...wiec wieloryb rowniz wyksztaltowal sposob by
unikac strat cieplnych charakterystycznych dla penisa ktorego
wzwod zalezny jest tylko I wylacznie od naplywu krwi.

> Tak wiec drogi panie Basia
> - LUFA z umiejetnosci czytania
> - LUFA z umiejetnosci myslenia,
> - LUFA ze zrozumienia na czym Polega argument naukowy
> i najwazniejsze:

Nosens panie Belfrze ignorancie, Basi dalej stoi,
a panskie opinie nieuczciwego naukowca sa raczej
bezwartosciowe.

Reszta bzdet wycieta, szkoda czasu na odpowiedz.

Basia

Basia

On Thursday, January 14, 2016 at 10:17:37 AM UTC-8, Piotr wrote:

> Klamie Pan, drogi anonimie - nigdzie nie kwestionowalem koscie penisowej morsa.

Pomijajac dowod w postaci Morsa, foki, lwa morskiego,
a podajac kontr-przyklad malp tropikalnych u ktorych
aczkolwiek isnieje kosc penisowa ale w formie szczatkowej,
nie obalil pan tezy Basi, a tylko udowodnil ze sam jest
albo ignorantem albo naukowcem nieuczciwym.

Czy kosc penisowa jest adaptacja do zimnego klimatu,
czy na opak jej zanik jest adaptacja do cieplego,
trudno jest Basi oszacowac, co bezsprzecznie moze
udowodnic to to ze Dr.Trela to ignorant albo naukowiec
nieuczciwy.

Gdyby Dr.Trela nie byl ignorantem albo byl uczciwy
jego kontrybucja do watku polegalaby na korekcie
ze wieloryb takiej kosci nie posiada, ze posiada
ja w poteznym, najwiekszym w swiecie zwiarzat
rozmiarze inny ssak arktyczny I morski a mianowicie
Mors.

Niestety taki Dr.Trela nie isnieje, istnieje
aby wersja ignoranta badz tez nieuczciwieca.

Basia

Piotr

On Thursday, January 14, 2016 at 4:23:12 PM UTC-3:30, Basia wrote:

> Pomijajac dowod w postaci Morsa, foki, lwa morskiego,

nic dziwnego, ze Pan "pomija" - po tym jak wykazalem,ze Panski "dowod" dowodzi tylko Panskiej ignorancji i hucpy (patrz poprzedni post, czesc od dwoch warunkach koniecznych)

> a podajac kontr-przyklad malp tropikalnych u ktorych
> aczkolwiek isnieje kosc penisowa ale w formie szczatkowej,
> nie obalil pan tezy Basi,

jak to nie? Wykazujac, ze Panskie "dowody" nie spelniaja ani jednego ani drugiego z dwoch warunkow koniecznych ( a co dopiero warunkow wystarczajacych) - wykazalem, ze zmysla Pan fakty dla obrony swojej penisowej tezy, i swojego zalosnego ego.

>a tylko udowodnil ze sam jest
> albo ignorantem albo naukowcem nieuczciwym.

kazdy moze sam sprawdzic ktory z nas dwoch twierdzil ze "blue whale" ma kosc penisowa i zapewnial ze sam widzial "olbrzymi penis wieloryba, a raczej kosc penisowa" i podawal morsa za przyklad wieloryba.

> Czy kosc penisowa jest adaptacja do zimnego klimatu,
> czy na opak jej zanik jest adaptacja do cieplego,
> trudno jest Basi oszacowac,

jak to trudno - przeciez na twierdzeniu ze JEST adaptacja Basia opieral cala swoja teze, cytuje:

[...]

Basia, ten watek
> co bezsprzecznie moze
> udowodnic to to ze Dr.Trela to ignorant albo naukowiec
> nieuczciwy.

na to juz odpowiedzialem gdy pare linijek powyzej gdy robil Pan _te sama_ insynuacje, a wiec tylko copy and paste tamtej odpowiedzi:

> [...]

> Gdyby Dr.Trela nie byl ignorantem albo byl uczciwy
> jego kontrybucja do watku polegalaby na korekcie

Stad zwrocilem uwage Basiowi ze "jedyny problem, ze wieloryby nie maja kosci w penisie"

Na co Basia sprawdzil fakty, zorietnowal sie ze zrobil bubu i przeprosil za swoja hucpe. O, przepraszam, nic takiego nie zrobil - wprost przeciwnie - pan Basia dalej byl przekonany ze ma racje - odsylajac do Google i szydzac ze zwrajacego mu uwage:

" Mozna sobie przy-googlowac "Blue whale" I dowiedziec sie
co to jest i gdzie mieszka. [...] Przy okazji sprawdzic termy takie jak: "Oceanography" "Biology" "Professor Trela" i "Nieuk" Ciekawe co tam pisza? [...]
" Caly pan profesor Trela, ordynarny nieuk. "

i zapewnial jak to na waslne oczy ogladal:
"olbrzymi penis wieloryba, a raczej kosc penisowa"

Po czym podawal ... morsa jako przyklad ... wieloryba, caly czas zapewniajac o wlasnej wiedzy i nieuctwie innych:

" Caly pan profesor Trela, ordynarny nieuk. "
pan Basia, co to widywal na wlasne oczy "kosc penisowa wieloryba" i nazywal morsy wielorybami.

===

Piotr

Basia

> [...]

> i najwazniejsze:
>
> - LUFA z etyki za hucpe - nieuk wyzywajacy innych od nieukow

O stanie umyslu belfra Treli niech poswiadczy ze
przyparty do muru zaczal stawiac ludziom na sciepie
dwojki :)))

....lufy pisane duzymi literami.

Dawno podejrzewalam Go o infantylizm!

Niczym dziecko nie jest w stanie zrozumiec ze dla
argumentu ze penis jest organem regulujacym
temperature ciala, a ze im wiekszy tym bardziej
pewnie wydajny w tym wzgledzie, jest obojetne czy
wieloryb, mors, czy inny ssak morski ma kosc penisowa
czy tez jej niema. To byla dodatkowa informacja
dodatkowa.

Powinien sobie Dr.Trela postawic dwojke z logiki.

Co za pozalowania godny idiota, jeszcze czegos
takiego na sciepie nie widzialam.

Basia

Unicorn

"Kazimierz Podberlinski" naspamowal niekulturalnie in message

>"Der Polizei wurde am Sonntag gegen 20 Uhr gemeldet, dass mehrere mit
> Messern bewaffnete Männer in die Asylbewerberunterkunft eindringen
> wollten (...) .[.../]
.8<<<<<<< snip
> Vier dieser Polen im Alter zwischen 22 und 43 Jahren, die deutlich unter
> alkoholischer Beeinflussung standen, wurden von der Polizei in Gewahrsam
> [...]

??? "Niemcy lubia sie obrazac. Jesli nie moga obrazic sie za siebie,
obrazaja sie za innych"

Smolil kociol garkowi - jak mawiala do swego
pana i wladcy, pewna elokwentna suka partnerka
udajaca alzatczyka......-;)

Wiesiek

W dniu 1/13/2016 7:19 PM, Piotr pisze:

> tja, nie ma to jak anonim wstydzacy sie swojego nazwiska

Trela, trele, trele morele. Podpisuj sie swoim nazwiskiem,
zawsze, nie wstydz sie tego. Kiedy sie obudzisz, pokombinuj
sobie, w jaki sposob odroznisz nazwisko anonimowe od nazwiska
w metryce urodzenia. No to glowkuj.

> wycierajacy sobie gebe nazwiskami innych.

Uczono mnie, ze papieru toaletowego nie uzywa sie do
wycierania geby, ale inne czesci ciala mozna. Nie wiem
o co sie Trela burzysz.

P.S.
Kilka centymetrow nad klawiatura, naklej sobie kartke z
takim wierszykiem "nie wycieraj sobie geby, nie bedziesz
wycierany".

Wiesiek

W dniu 1/13/2016 7:16 PM, Piotr pisze:

> Whau, nie spodziewalem sie ze bede mogl sie z zgodzic w czymkolwiek z
> ksywa Wiesiek.

Whau, chyba rozplacze sie z radosci ze
zostalem o tym publicznie poinformowany.

Wiesiek

W dniu 1/13/2016 10:32 PM, Basia pisze:

> [...]
> gdzie mieszka. Pozniej "Walrus" co to takiego, gdzie mieszka, a
> jeszcze pozniej Blue Whale Penis, Walrus Baculum, Oosik, i przekopnac

No i widzisz Zwolan ile warta jest ta twoja edukacja :)
Przygooglowac potrafisz, ale czytac juz nie.

Piotr

On Friday, January 15, 2016 at 1:09:13 AM UTC-3:30, Basia wrote:

> O stanie umyslu belfra Treli niech poswiadczy ze
> przyparty do muru zaczal stawiac ludziom na sciepie
> dwojki :)))

Pan sie nie obrazi, panie Basiu jesli wkleje kontekst ktory Pan wycial?
Wie Pan, ten ktory wycial Pan ze wygladalo ze moje oceny Pana byly wziete z powietrza, a nie ze sa tylko podsumowanie falsyfikowalanej oceny Panskiego argumentu ? No wlasnie oto wyciety przez Pana POWOD powyszych ocen

=== koniec Basiowego wyciecia ================

I w oparciu wlasnie o to byly te moje oceny p. Basia

> Dawno podejrzewalam Go o infantylizm!

Slyszy ze dzwonia na Prida Parade, ale nie wie w ktorym miescie.

To co Basia nazywa infantylizmem nazywa sie w rzeczywistosci - dostosowaniem formatu argumentu do poziomu intelektualnego rozmowcy. Choc akurat slowo infantylizm nie oddaje w pelni Panskiego poziomu intelektualnego:

a) dziecko ze starszych klas podstawowki na ogol wie, ze mors to nie wieloryb
- pan Basia do czasu tej dyskusji nie mial pojecia - podawal wrecz morsa na dowod anatomii wielorybow

b) dziecko ze starszych klas podstawowki wie, ze jesli website nie mowi o slowie X, to w zadaniu domowym nie mozna sie na nie powolywac jako _dowod_ na X

-pan Basia powoluje sie: "Pomoge: https://en.wikipedia.org/wiki/Blue_whale_penis" i pisze ze kazdy bedzie sie mogl z tam przekonac "czy Basia ma racje", ze "wieloryby maja kosci w praciu".

Tyle, ze podana przez Basia strona nie tylko tego nie dowodzi "kosci penisowej" i "baculum", ale nie zawiera nawet bone" czy "baculum".

c) nawet dziecko ze starszych klas podstawowki ma na tyle samorefleksji, ze wie ze wyjdzie na nadetego osla jesli bedzie sie wysmiewac z innych za rzeczy o ktorych samo nie ma zielonego pojecia.

pan Basia, z drugiej strony, po zapewnieniach, ze "wieloryby [maja] kosc w praciu" i po podaniu morsow jako przyklad ... wielorybow - nazywa "ordynarnym nieukiem" nie siebie lecz kogos kto zwrocil mu uwage na jego
strzaly w stope, insynuuje oponentom komuniznm i oszustwo edukacyjne (kupienie dyplomu naukowego na bazarze).

Tak wiec, drogi panie "Basia", nazwanie _Panskiego_ poziomu intelektualnego infantylnym - byloby nie fair wobec dzieci.

Hope this helps. Jesli powyzsze za trudne - pan Poporsi 6-to klasiste o wytlumaczenie.

Piotr
=======================

Madry Basia: "Taki wieloryb, plywajacy w arktycznych lodowatych wodach, ma kosc w praciu,pozwalajaca na erekcje"

"ordynarny idiota": "jedyny problem, ze wieloryby nie maja kosci w penisie"

Madry Basia: "O Morsie arktycznym pan Trela kiedykolwiek slyszal? "

Basia

Powtarzam panie Fatso moja odpowiedz,
z korekta wieloryba na morsa, Piotr Trela
mi szarpie nogawke nie mam innego sposobu
sie go pozbyc:

Basia:

> [...]
>
> Z kobietami preferujacymi Murzynow miali juz utrapienie
> starozytni. Wszystkie narody na pograniczu Sub-Sahary

Basia

Jestes Trela po prostu glupi.

Przypomne Ci ze oprocz przykladu i linku do strony
wieloryba podalam rownoczesnie link do Morsa. Ot
wielka pomylka, kosc penisowa ma Mors a nie wieloryb.

Basia:
https://en.wikipedia.org/wiki/Baculum#/media/File:Armand_de_Montlezun_(1841-1914)_Bacalum_Morse.jpg

>Basia

Masz Trela ponizej poprawka calego paragrafu,
ustatysfakcjonowany jestes, idioto?

Basia:

> [...]
> tego narzadu podczas wzwodu, i w zimnym srodowisku znaczna
> utrate kalorii, ciepla- niepotrzebne schlodzenie ciala.

Piotr

Dokladnie- bo to dowodzi ze myslal Pan wtedy, ze mors to wieloryb.

Co byloby zwykla wpadka, gdyby nie Panska nadrabianie swojej ignorancji hucpa - Panski paternalistyczny ton i buta z ktora pieprzyl Pan zadowoelony z siebie glupoty o morsie jako przykladzie wieloryba:

[...]

i wyzywal Pan zwracajacych Panu uwage na to ze mors nie jest wielorybem od ... "ordynarnych nieukow".

Ignorancje mozna wybaczyc, buty i opluwania innych za wlasne wpadki - nigdy, bo pierwsze moze sie zdazyc kazdemu, drugie mowi o tym jakim czlowiekiem wybral Pan byc.

Piotr

Basia

Mylisz sie Trela, jestes idiota, gdybys nie byl
skapowal bys od razu ze chodzilo mi o Morsa,
pisalam zreszta w wyjasnieniu na samym wstepie
ze Walrus, i podalam link o Morsie.

Po prostu myslalam ze zarowno Mors jak I wieloryb maja taka
kosc.

Jestes skonczonym kretynem.

Basia

Basia

On Friday, January 15, 2016 at 11:07:14 PM UTC-8, Basia wrote:

> Mylisz sie Trela, jestes idiota, gdybys nie byl
> skapowal bys od razu ze chodzilo mi o Morsa,
> pisalam zreszta w wyjasnieniu na samym wstepie
> ze Walrus, i podalam link o Morsie.

Cytuje swoja wypowiedz jak bys zapomnial,
idioci maja krotka pamiec:

> [...]
nie wierzy."

> Po prostu myslalam ze zarowno Mors jak I wieloryb maja taka

Jak powyzej,
Basia

Piotr

sure, panie Basia - "niech sie wstydzi ten kto widzi" - nie musi sie wstydzic hucpiarz ktory podawal morsa za wieloryba aby w oparciu o to moc opluwac oponenta jako "ordynarnego nieuka" - wstydzic ma sie opluty.

> ze nie
> pisalam zreszta w wyjasnieniu na samym wstepie
> ze Walrus, i podalam link o Morsie.

Nice try but no cigar - "na samym wstepie" Basia nie pisal NIC "ze Walrus" tylko ze "wieloryb":

1. Basia, "na samym wstepie" :
"Taki wieloryb, plywajacy w arktycznych lodowatych wodach, ma kosc w praciu"
oraz:
"Basia nie klamie, na wlasne oczy widziala. [w czasie Drag Show w San Francisco] taki olbrzymi penis wieloryba, a raczej kosc penisowa mozna bylo sobie obejrzec.
Ze pracownik Nowofunlndzkiego Uniwersytetu, o tym nie wie? "

2. ja: "jedyny problem, ze wieloryby nie maja kosci w penisie"

3. na co Basia: "O Morsie arktycznym pan Trela kiedykolwiek slyszal? [...]
Caly pan profesor Trela, ordynarny nieuk. "

> Po prostu myslalam ze zarowno Mors jak I wieloryb maja taka
> kosc.

Basia klamie w zywe oczy - bo gdyby tak bylo to Basia nie podawalby MORSA jako falsyfikacji stwierdzenia faktu o WIELORYBACH i nie nazywalby penisa MORSA "takim olbrzymim penisem wieloryba".

A wiec Basia byl pewien siebie, ze mors to wieloryb, ze jesli ktos tego nie kupil- to nazywal go "ordynarnym nieukiem" a teraz probuje robic damage control piszac ze on ... wcale nie nazywal morsa wielorybem a tylko wymienial jako przyklad zupelnie innej grupy ssakow morskich niz wieloryby ... ;-)

Klase czlowieka poznaje sie nie po zwyciestwie, lecz w tym jak sie zachowuje po porazce:

> Jestes skonczonym kretynem.

Decydowanie o tym nie jest niestety w Pana gestii - ktory z nas jest "skonczonym kretynem" i co gorsza hucpiarzem maskujacym swoja ignorancje buta i agresja - kazdy moze sie sam przekonacc z Pana i moich postow w tym watku. Patrz podsumowanie ponizej:

===
1.Basia: "Taki wieloryb, plywajacy w arktycznych lodowatych wodach, ma kosc w praciu [...] i taki olbrzymi penis wieloryba, a raczej kosc penisowa mozna bylo sobie obejrzec. Ze pracownik Nowofunlndzkiego Uniwersytetu, o tym nie wie? "

2. ja: "jedyny problem, ze wieloryby nie maja kosci w penisie"

3. Basia: "O Morsie arktycznym pan Trela kiedykolwiek slyszal? [...]
Caly pan profesor Trela, ordynarny nieuk. "

4. ja: "Mors to nie wieloryb"

5. Basia: "Jestes skonczonym kretynem". "Co za pozalowania godny idiota, jeszcze czegos takiego na sciepie nie widzialam." "Mylisz sie Trela, jestes idiota" "Jak bys zapomnial, idioci maja krotka pamiec", "ustatysfakcjonowany jestes, idioto? "
[...]

Po ich postach poznacie ich. Pan Basia.

=
Piotr

Piotr

Poniewaz nie nawiazuje Pan do mojego postu a tylko swoj post sprzed paru godzin - moja odpowiedz na ten Panski post sprzed paru godzin powinna calkowie wystarczyc. Nie mnozmy bytow ponad miare.

Piotr

Jakub A. Krzewicki

W dniu piątek, 15 stycznia 2016 07:25:43 UTC+1 użytkownik Unicorn napisał:

> Smolil kociol garkowi - jak mawiala do swego
> pana i wladcy, pewna elokwentna suka partnerka
> udajaca alzatczyka......-;)

"Ludwiku! Sabo! Nie idźcie tą drogą!"

Piotr

On Friday, January 15, 2016 at 4:41:09 AM UTC-3:30, Wiesiek wrote:

> Whau, chyba rozplacze sie z radosci ze
> zostalem o tym publicznie poinformowany.

Aaaach, ksywka mysli, ze moj post byl w celu jego poinformowania. How sweet...

Piotr

Basia

> [...]
> Ze pracownik Nowofunlndzkiego Uniwersytetu, o tym nie wie? "

Na co profesor Biologii pan Trela zareagowal kompletna
profesjonalna nieuczciwoscia sugerujac nie-arktyczne
ale afrykanskie tropikalne zwierzeta takie jak szympans
i goryl jako przyklady posiadajacych kosc penisowa,

...skrywajac wiedze ze Mors takowa posiada, i jest rowniez
ssakiem morskim tak samo jak wieloryb, zyjacym rowniez w
lodowatych wodach Arktyki, jak opisywala takowe zwierze
Basia.

Teza laiczki Basi brzmiala:

1) Ssak Morski zyjacy w lodowatych wodach Arktyki
posiadajacy kosc penisowa? Odpowiedz Basi: Wieloryb

Prawdziwa odpowiedz: Mors

Profesor Marine Biologii, Dr. Trela:

1) Ssak Morski zyjacy w lodowatych wodach Arktyki
posiadajacy kosc penisowa? Odpowiedz: Szympans, Goryl.

Koniec dyskusji,
Basia

Basia

On Saturday, January 16, 2016 at 9:29:27 AM UTC-8, Basia wrote:

> [...]
> i goryl jako przyklady posiadajacych kosc penisowa,
>
> ...skrywajac wiedze ze Mors takowa posiada,

I nie tylko Mors, zapomnialam dodac, takze foka,
lew morski, oraz niedzwiedz polarny posiadaja
kosc penisowa.

Mors posiada najwieksza kosc penisowa w swiecie
zwierzat !!!

Dr. Trela chcac podwazyc wiarygodnosc swojego oponenta
pominal te zwierzeta, nieuczciwie i cynicznie
przytoczyl przyklady tropikalnych, ktorych kosc
penisowa w dodatku jest niewielka, czy szczatkowa.

Warto ta wymiane slow przeczytac ponownie bo
jest dowodem na to ze Dr. Trela jest bezsprzecznie
nieuczciwy profesjonalnie, manipuluje swoja wiedza
wedle wlasnych osobistych potrzeb I wytycznych.

> O Morsie arktycznym pan Trela kiedykolwiek slyszal?
.
.

----------------------

Piotr

On Saturday, January 16, 2016 at 1:59:27 PM UTC-3:30, Basia wrote:

> Na co profesor Biologii pan Trela zareagowal kompletna
> profesjonalna nieuczciwoscia

- Alex, I would like the category: "Famous sayings of a man called Basia" for $400

- "jedyny problem, ze wieloryby nie maja kosci w penisie"

- What is: "kompletna profesjonalna nieuczciwa reakcja na twierdzenie Basia ze wieloryb ma kosc w penisie i nazywanie ludzi ktorzy twierdza ze wieloryby jej nie maja - "ordynarnymi nieukami" ?

==Piotr

=== Synteza dyskusji o anatomicznych teoria pana Basia ========

= =====

Wiesiek

W dniu 1/16/2016 12:01 PM, Basia pisze:

> Na co profesor Biologii pan Trela zareagowal

Z treli taki sam profesor jak z ciebie kobieta :)

Przewinac do konca strony
http://www.mun.ca/earthsciences/Our_People/

Simple Definition of instructor
a person who teaches a subject or skill : someone who instructs people
a teacher in a college or university who is not a professor
http://www.merriam-webster.com/dictionary/instructor

Wiesiek

W dniu 1/16/2016 10:34 AM, Piotr pisze:
Instruktor trela, jest tutaj od instruowania i wszyscy o tym wiedza.

P.S. podpisuj sie swoim nazwiskiem tchorzu, zawsze, nie wstydz sie,
anonimowosc nie pasuje do twojej glupoty.

Piotr

;-) Projekcyjki, drogi Anonimie. To Anonim wystepuje tu jako ksywa "Wiesiek" - ja swojego nazwiska nie ukrywam i najlepszy dowod w pisaniu o moim nazwisku przez rozne wiesieki broneki, Basie, andale, u2 i inne basie i jeneraly kniaziewicze.
===
Piotr

andal

z czego sie cieszysz pojebie ?

andal

On Sat, 16 Jan 2016 10:06:03 -0800, Piotr wrote:

> Po ich postach poznacie ich.
> = =====

juz cie wszyscy zznaja od dawna