Top Planet Level Safety Watch Intel Permanent Secret Commission & Planet Level Secret Intel Tribunal & FSB & ICC Integrated Interrogation Prime Suspect in Serghey Murder > gogu lol no capra ]

planetn...@gmail.com

Jul 28, 2020, 9:55:20 AM7/28/20
Context
https://groups.google.com/forum/#!searchin/soc.culture.netherlands/http$3A$2F$2Fwww.coverbrowser.com$2Fimage$2Feconomist$2F1753-5.jpg%7Csort:date
&
[
https://groups.google.com/d/msg/soc.culture.romanian/vPW9Scv1noE/Z4iKymqQt_UJ
https://www.youtube.com/results?search_query=%5BHQ%5D+-+Florian+Silbereisen+-+links+a+Madl%2C+rechts+a+Madl+-+17.07.2000+-+Die+Goldene+1+Hitparade
https://groups.google.com/d/msg/soc.culture.romanian/pE7Tp4BuwK8/ZXCEU4gxMmgJ
]
https://groups.google.com/forum/#!searchin/soc.culture.netherlands/https$3A$2F$2Fen.wikipedia.org$2Fwiki$2FWernher_von_Braun%7Csort:date
[

https://groups.google.com/d/msg/soc.culture.romanian/w18gcb96Gm0/Ay4IXFcEX38J
https://www.scientificamerican.com/article/the-oceans-salt-fingers/
https://en.wikipedia.org/wiki/Wernher_von_Braun

https://groups.google.com/forum/#!original/soc.culture.romanian/btg495A33rs/zxizYigTCFsJ
From: "gogu" <rumin...@usenet.cnntp.org>
Newsgroups: soc.culture.romanian
Subject: Nepurcelu prostu nostru de toate zilele;-)
Date: Thu, 9 Aug 2012 13:45:44 +0300

Nepurcelu merge la doctor si spune atingind diferite parti ale corpului:
- Doctore, cind imi apas bratul ma doare. Cind ating gitul ma doare.
Cind imi ating stomacul ma doare. Am o boala rara?
- Nu, ai degetul fracturat.

https://en.wikipedia.org/wiki/Messinian_salinity_crisis
https://en.wikipedia.org/wiki/1908_Messina_earthquake
http://www.coverbrowser.com/covers/economist/36
http://www.coverbrowser.com/image/economist/1753-5.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/Messinian_salinity_crisis
https://en.wikipedia.org/wiki/Beaker_(laboratory_equipment)
]
https://groups.google.com/forum/#!topicsearchin/alt.politics.org.un/30$20AND$20Billion$20AND$20Gaza
[

https://en.wikipedia.org/wiki/Atlantropa
https://groups.google.com/d/msg/soc.culture.romanian/VFyAETyycTQ/SfJpu8yZyXcJ
https://en.wikipedia.org/wiki/Finisar
https://finder.startupnationcentral.org/mnc_page/finisar
https://groups.google.com/forum/#!original/soc.culture.romanian/0rkWxhu_LxU/1xy0_3DgUd8J
https://groups.google.com/d/msg/soc.culture.romanian/fdPzHJ86SqI/YW5hV9i5g_4J

Name Serghei One Code
]
https://groups.google.com/forum/#!searchin/soc.culture.netherlands/Toma$20Caragiu%7Csort:date
[
Second Series Look alike

]
https://en.wikipedia.org/wiki/Parsing

https://groups.google.com/forum/#!searchin/soc.culture.netherlands/ICC$20%5BSudburry$26NSA$20$26$20Slipt$20$26$20Pin$20Hole$20$26$20Vagina$20$26$20Hymen$20$26$20Hymenal$20Blood$20$20$20$20$20_$20$20$20%5D$20(2)%7Csort:date
&
https://groups.google.com/forum/#!searchin/alt.politics.org.un/https$3A$2F$2Fen.wikipedia.org$2Fwiki$2FAtlantropa%7Csort:date
https://groups.google.com/forum/#!searchin/soc.culture.netherlands/Salt%7Csort:date
https://groups.google.com/forum/#!searchin/soc.culture.netherlands/https$3A$2F$2Fen.wikipedia.org$2Fwiki$2FFinisar%7Csort:date
https://groups.google.com/forum/#!searchin/soc.culture.netherlands/Messina%7Csort:date

https://groups.google.com/d/msg/soc.culture.netherlands/Cvn9fukDEek/d_OU7JPWAQAJ
Russia & PRC & UK & RII & PLSIT & ICC Integrated Decision Arresting Jail at Hague Under www.un.org/en/genocideprevention/genocide-convention.shtml>FalseFlag911>CWarCrimes>65=BNDCIA]>Burlacu Bush Clinton gogu&Schroder Bibi MEli Ilan IngridAlon Sergio]