Matrimony

Internacia Familio

Estimataj,
post longdaura analizo de situacio mi venis jenan
konkludon: jam estas tempo por organizi praktikan agadon per Lingvo
Internacia, kiel rimedo.
Ek de hodiau ni jam povas komenci kreadon de internaciaj familioj helpe
de Internacia Agentejo de Konatigxoj.
En Orienta Europo kaj aliloke estas multe da belaj, sanaj, ne difektitaj
de AIDS kaj feminismo, bone konvenaj por felicxa familia kunvivado virinoj,
pretaj konatigxi edzinigxcele kun eksterlandaj viroj.
Post mallonga elementa kurso de Esperanto ili povus interkonatigxi kaj
interkomprenigxi. Tiamaniere komencigxus amasa produktado de multaj
denaskaj esperantidoj.
Mi esperas, ke estimata Simono cxi-foje ne diros pri idiota stultajxo.
Se ni cxion faros serioze, oficiale, kun plena respondeco, iu perspektivo
povas esti.
Min interesas viaj opinioj pri supre menciita problemo.

Amike

-antonio-
maryland

Pejno Simono

Internacia Familio <an...@esperanto.nu> schrieb in im Newsbeitrag:
3.0.5.32.1999052...@pvilnius.omnitel.net...

> [...]
> denaskaj esperantidoj.
> Mi esperas, ke estimata Simono cxi-foje ne diros pri idiota stultajxo.

Nu, fakte mi estas preskaŭ senvorta.

Pripensu. Virino loĝanta en orient-Eŭropa ekonomia mizero kaj volanta
eskapi, ne nur akceptu ĉiun ajn drinkeman, stultan, estreman, bateman,
malbelan kaj kokreman viraĉon de Germanujo, kiun ĉiu normala sanmensa
Germanino tuj evitus, sed ve ho ve, nun la orienta povrulino eĉ aldone ŝarĝu
sin per la lernado de Esperanto!

<ridante>

Simono

Nikolai Grishin

Internacia Familio wrote in message

> [...]
>Internacia, kiel rimedo.
> Ek de hodiau ni jam povas komenci kreadon de internaciaj familioj helpe

Al kiu apartenas tiu ideo? Chu vere al vi, antonio? Nu, verdire la ideo
estas tre bona. Multaj rusaj junaj virinoj konsentos lerni Esperanton, se
tio helpos al ili edzinighi al bona homo. Sed kiel eviti, ke la okcidentaj
viroj nepre ne estu drinkemaj, stultaj, batemaj ktp, kiel Simono skribis?

Unu freshan, neinfektitan ktp junulinon mi jam hodiau povas oferti.

A.Peterson

> [...]
> denaskaj esperantidoj.
> Mi esperas, ke estimata Simono cxi-foje ne diros pri idiota stultajxo.

<> Nu, fakte mi estas preskaý senvorta.

Pripensu. Virino loøanta en orient-Eýropa ekonomia mizero kaj volanta
eskapi, ne nur akceptu æiun ajn drinkeman, stultan, estreman, bateman,
malbelan kaj kokreman viraæon de Germanujo, kiun æiu normala sanmensa
Germanino tuj evitus, sed ve ho ve, nun la orienta povrulino eæ aldone þarøu

sin per la lernado de Esperanto!
<ridante>

Simono < fino > < the end >

Nu, cxi-foje, per tre serioza mieno mi estas devigata konstati plenan
konsenton kun opinio de nia sxatata kontrauversa s-ro Simono.
Bedaurinde, tia estas realo sen vualo.
Eble lernado de Esperanto ne estu deviga, tamen preferinda lauplacxe kaj
libervole.

Ja nuntempe ekzistas multaj privataj / pirataj cxarlatanoj, kiuj simple
misinformante kaj mensogante misuzas edzigxcelajn promesojn por vendi
junajn inojn al diversaj bordeloj.
Estas virinoj kiuj preferus acxan viracxon anstatau prostitucio...

Se ambau partneroj unuavice konatigxas, iomete esploras unu alian, aperas
ebleco por elekti malpli acxan varianton, sercxi alian partneron.

-antonio-
maryland

A.Peterson

=============

[...]

Unu freshan, neinfektitan ktp junulinon mi jam hodiau povas oferti. < the
end>
=========

La ideo estas malnova kaj apartenas al neniu persone.
Gravas serioza maniero de gxia efektivigo.
Mi jam scias kelkajn kazojn similajn al tiuj de Simono menciitajn. Fakte,
tio estas malfacile evitebla.
Ankau mi scias kelkajn eventualajn kandidatinojn.

Min interesas reago de esperantista komunumo pri la problemo.
Ja sistemo devas funkcii plejparte ekster esperantista medio.
Efektiva reklamo postulas multe da mono.

-antonio-

Manuel M Campagna

Internacia Familio (an...@esperanto.nu) writes:
> [...]
> povas esti.
> Min interesas viaj opinioj pri supre menciita problemo.

Nu certe mi ne gravxlos pri la afero. Fakte mi malgravxlos. Mi ecx
miavxos.

Mi sugestas, ke vi starigu en la kadro de via projekto ankavx spermbankon
kaj registron de vehiklaj(?) patrinoj.

Cxi tio estas por gejaj kaj nefekundaj geaj paroj. La gejoj povos provizi
la spermon kaj adopti bebojn. La vehiklaj patrinoj povos esti bonvolemaj
Esperantistinoj, kiuj ne intencas varti la bebojn post la mamnutrado.
Aliflanke nemalmultaj virinoj en nefekundaj paroj tute kapablas vehikli la
embrion kaj mamnutri la naskiton.

Loterio kaj dumUKa kazino povus sekurigi la davxran efektivigxon de la
projekto.

Bonan sxancon.

> Amike
> -antonio-
> maryland

Postskribo -- Hodiavx en Otavo la Plej Supra Kortumo konatigis sian
decidon pri la "MkH"-afero. La detaloj de la afero malgravas sed la
majesta teamo decidis, ke lavxkonstucie la legxoj devas agnoski samseksajn
necivilajn parojn egale kiel geajn. Jen jura cunamo, kiu gravxligas la
foran dekstron.

Manvxelo

.
Manvxelo KAMPANJAHXA . . . . 1 613 789 21 11
opini-enketisto . . Otavo (Ontario) Kanadio
tradukisto (an/it/Eo -> fr) . . ah...@freenet.carleton.ca

Nikolai Grishin

Manuel M Campagna wrote in message...

> [...]
Tio estas vere bona ideo, kiun oni efektivigu nepre kun noblaj celoj - helpi
krei normalajn, felichajn geedzajn parojn, kiuj mem naskos infanojn kaj bone
edukos ilin. Mi petas informi min, kien mi direktu rusajn junulinojn (chu
junuloj estas bonvenaj)?

> [...]
>Esperantistinoj, kiuj ne intencas varti la bebojn post la mamnutrado.
>Aliflanke nemalmultaj virinoj en nefekundaj paroj tute kapablas vehikli la

Lau miaj konvinkoj, tio estas abomeninda. Mi estas kontrau spermbankoj. Ili
estas sensencaj kaj ofendaj por homa digno. Virinoj, kiuj ne intencas varti
siajn proprajn bebojn post la mamnutrado, ne estas patrinoj. Nefekundaj
paroj povas adopti "jam pretajn" orfojn, ja en infandomoj trovighas milionoj
da orfoj.

>Loterio kaj dumUKa kazino povus sekurigi la davxran efektivigxon de la
>projekto.

Kiam amasoj ekscius pri tiu arangho, ili ekmalamus Esperanton.

> [...]

>majesta teamo decidis, ke lavxkonstucie la legxoj devas agnoski samseksajn
>necivilajn parojn egale kiel geajn. Jen jura cunamo, kiu gravxligas la

Mi ne opinias, ke tio pliproksimigos la homojn al Kosmaj Raciuloj. Ial mi
supozas, ke ili estas same konservativaj, kiel mi.

G. van der HORST

Je Thu, 20 May 1999 19:05:30 +0200, pro...@t-online.de (Pejno Simono)
skribis:

>Pripensu. Virino lořanta en orient-Eýropa ekonomia mizero kaj volanta
>eskapi, ne nur akceptu ćiun ajn drinkeman, stultan, estreman, bateman,
>malbelan kaj kokreman viraćon de Germanujo, kiun ćiu normala sanmensa
>Germanino tuj evitus, sed ve ho ve, nun la orienta povrulino eć aldone ţarřu

>sin per la lernado de Esperanto!
>
><ridante>
>
>Simono

Vi pravas, ili ne taugas por germanoj; trasendu ilin al mi, mi jam
ricevis apetiton !

Gerardo.

Manuel M Campagna

"Nikolai Grishin" (konk...@rdven.lv) writes:
> [...]
> edukos ilin. Mi petas informi min, kien mi direktu rusajn junulinojn (chu

Vilagxaj idiotoj malbonvenas.

> [...]
> paroj povas adopti "jam pretajn" orfojn, ja en infandomoj trovighas milionoj

Eble en Rusio. Certe ne en Kanadio. La orfejoj jam delonge fermigxis, kaj
la adoptagentejoj malfermigxis. Multaj kanadiaj nefekundaj paroj savas
orfetojn el siaj teruraj landoj, nemalofte pagante skandalajn trinkmonojn
al la koruptaj funkciuloj, por havi la rajton eltiri orfojn el tiuj
abomenaj diktatorlandoj. Nemalofte la koruptaj naturaj gepatroj perverse
_vendas_ siajn gefilojn.

Multe sxangxigxis de tiam, kiam Britio perforte forportis siajn
150 000 orfojn al la kolonioj por "blankigi" ilin. Felicxe Kanadio
cxesigis tion post sia sendependigxo en 1931.

> Kiam amasoj ekscius pri tiu arangho, ili ekmalamus Esperanton.

Lavx la populareco de spermbankoj, loterioj kaj kazinoj mi konkludas, ke
la amasoj en Norda Ameriko opinius tion signo, ke Esperantio estas tiom
moderna, kiom hejme.

> Mi ne opinias, ke tio pliproksimigos la homojn al Kosmaj Raciuloj. Ial mi
> supozas, ke ili estas same konservativaj, kiel mi.

La vilagxa idiotaro gravxlas, sed la gejfiera parado pasas, dum la amasoj
aplavxdas avx indiferentas -- tiel estas en Otavo.

Tuj post la anonco de la kortuma decido la (tre konservativa) ontaria
cxefministro anoncis, ke lavx sia promeso li respekte obeos gxin kaj
ke li ricevis el la aliaj provincaj cxefministroj la televokan
interkonsenton, ke ankavx ili obeos gxin. La aliaj du partiestroj
(liberala kaj socidemokrata) same aligxis la decidon. La socidemokrata
partiestro ankavx deklaris, ke li legxigos por cxesigi la diskriminacion
kontravx gejaj paroj, kiu malpermesas gejedzigxon.

Nenad Aliix

fon ah...@FreeNet.Carleton.CA (Manuel M Campagna) :

manuel , en xiu amikeco , avertu nin , se vi tian afi$as
aw diskutu qin en l geja movado .

se vi nepre volas kreskigi infanon kun via vivkunulo
tiam kreskigu sengepatran knabion el kosovio .
por tio vi ankaw ne bezonas fremdan helpon .

>Mi sugestas, ke vi starigu en la kadro de via projekto ankavx spermbankon
>kaj registron de vehiklaj(?) patrinoj.

>Cxi tio estas por gejaj kaj nefekundaj geaj paroj. La gejoj povos provizi

e#o$anqo xiuyawde = e^ho^san^go ^ciu^jaúde
NeNaDNePReNePeReU

Nenad Aliix

fon "Nikolai Grishin" <konk...@rdven.lv> :

> [...]
>edukos ilin. Mi petas informi min, kien mi direktu rusajn junulinojn (chu

junuloj ja ne povas naski infanojn . pli bone direktu al ni la junulinojn .
mi jam de longe volas edzinigi . l problemo estas la rasista
awstaregna $tato kiu ex ne donas al $i l $tatcivilecon malgraw
$i geedziqas kun mi .

Yves Bellefeuille

an...@esperanto.nu (Internacia Familio) skribis:

> Ek de hodiau ni jam povas komenci kreadon de internaciaj familioj helpe
> de Internacia Agentejo de Konatigxoj.

Tiu propono shajnos shoka en "Okcidento", kaj ne eblos varbi ghin
publike. Sendube tiaj aferoj ja okazas, sed nur kashe, same kiel
prostituado au vendado de kontrau-leghaj drogoj.

Senkonsidere chu tiu reago estos ghusta, certe estos tiel.

Yves

--
Yves Bellefeuille <y...@storm.ca>, Ottawa, Canada
Francais / English / Esperanto

Nikolai Grishin

Yves Bellefeuille wrote in message...

> [...]
>prostituado au vendado de kontrau-leghaj drogoj.
>
>Senkonsidere chu tiu reago estos ghusta, certe estos tiel.

Kio shoka estas en kreado de klubo por solecaj viroj kaj virinoj, kiuj
serchas personan felichon? Neniu geedzigos ilin perforte. Tiu Agentejo povas
esti loko, kie ili povus interkonatighi, interamikighi kaj eble - en unu
okazo el cent - krei familion. Mi pensas, ke en chiu lando ekzistas similaj
kluboj kaj agentejoj. Chi tie novajho konsistas nur en tio, ke konatighos
homoj de diversaj landoj, helpe de simpla neutrala lingvo - Esperanto. Mi ne
vidas chi tie ion kontraumoralan. Kontraue, la afero estas tre aprobinda.
Ghi povas felichigi iujn homojn, interproksimigi popolojn kaj fari tre bonan
reklamon al Esperanto. Jhus Manvxelo proponis krei spermbankon de
esperantistoj - Yves ne trovis tiun proponon shoka kaj kontraumorala,
kvankam ghi vere estas tia. Iu el ni estas freneza - mi, Yves au tuta
"Okcidento". Kiu?

Pejno Simono

Manuel M Campagna <ah...@FreeNet.Carleton.CA> schrieb in im Newsbeitrag:
7i3i7k$s...@freenet-news.carleton.ca...

> Multaj kanadiaj nefekundaj paroj savas

> orfetojn el siaj teruraj landoj, ...

Temas evidente pri nefekundaj enmigrantoj al Kanado, supozeble el najbara
Usono. <ridante>

Simono

Nikolai Grishin

G. van der HORST wrote in message...

ve ho ve, nun la orienta povrulino eć aldone ţarřu

>Vi pravas, ili ne taugas por germanoj; trasendu ilin al mi, mi jam
>ricevis apetiton !
>
>Gerardo.

Ni delonge scias, ke vi estas kanibalo. Antaue vi manghis esperantistojn,
nun vi volas manghi niajn virinojn?

Michiel Meeuwissen

Nikolaj:

> Kio shoka estas en kreado de klubo por solecaj viroj kaj virinoj, kiuj
> serchas personan felichon? Neniu geedzigos ilin perforte. Tiu Agentejo povas

Nu, cxu tio estu sxoka aux ne, mi kiel okcidentano devas konsenti kun Yves ke
estas ankaux sxoka al miaj oreloj la propono pri prenado virinojn el
nedifektita oriento, kiujn oni unue instruus esperanton nur tiucele.

--
Michiel
http://www.geocities.com/Athens/Acropolis/4675

Nikolai Grishin

Michiel Meeuwissen wrote in message...

> [...]
>ke estas ankaux sxoka al miaj oreloj la propono pri prenado virinojn el
>nedifektita oriento, kiujn oni unue instruus esperanton nur tiucele.

Pri prenado virinojn el nedifektita oriento deliris Simono. Temas, kiom mi
komprenas, pri alio: pri internacia klubo de viroj kaj virinoj, kiuj volas
geedzighi. La oficiala lingvo de tiu klubo estu Esperanto. Ne nepre virinoj
el Oriento veturu edzinighi al Okcidento. Povas veturi ankau viroj. Kaj ne
nur de Oriento al Okcidento, sed ankau de Okcidento al Oriento, de Sudo al
Nordo kaj inverse ktp. Chiu paro decidu mem, kie ili vivu post geedzigho. La
geedzighoj farighu lau reciproka interkonsento, sen iaj profitaj au
ekspluataj celoj kaj nepre pro sincera kor-shato. Internaciaj geedzighoj
estas tre bona afero. Ili pliproksimigos formighon de unueca popolo -
Teranoj. La ideo pri tiu Agentejo estas sendube aprobinda. Certe, ghi
ekzistu ne por kontentigi apetiton de gerardoj...

Michiel Meeuwissen

Nikolaj:

> [...]
> Teranoj. La ideo pri tiu Agentejo estas sendube aprobinda. Certe, ghi
> ekzistu ne por kontentigi apetiton de gerardoj...

Nu, mi ne volas riprocxi vin, sed la originalan artikolon. Cito:
`

[...]

'

Iom sxoka tio ja estas al mi. Precipe la 'difektitaj de AIDS kaj feminismo'
estas preskaux nauxziga.

Ne estis Simono kiu skribis tion.

Nikolai Grishin

> [...]

>'
>
>Iom sxoka tio ja estas al mi. Precipe la 'difektitaj de AIDS kaj feminismo'

Vi pravas, kaj mi petas pardonon. Tion skribis antonio (Antanas Peterson),
kaj Simono nur sarkasme daurigis tiun temon. Vere, bonajn aferojn necesas
reklami saghe. Antonio, eble, ne skribis saghe. Ne nur virinoj deziras
edzinighi, sed ankau multaj viroj deziras edzighi, kaj ne nur en Orienta
Europo, sed ankau en Okcidenta kaj ech ne nur en Europo. Mi pensas, antonio
devas korekti sian afishon kaj substreki, ke li tute ne volis organizi
vendadon de slavaj virinoj; por mi tio estas memkomprenebla.

Kio estas "feminismo" (mi volas komenci novan fadenon)?

Yves Bellefeuille

"Nikolai Grishin" <konk...@rdven.lv> skribis:

> Jhus Manvxelo proponis krei spermbankon de esperantistoj - Yves ne
> trovis tiun proponon shoka kaj kontraumorala, kvankam ghi vere estas
> tia.

Mi ne sciis ke mi ne trovis la menciitan proponon shoka kaj
kontrau-morala. Dankon pro la informo.

Chu vi povas prepari liston de tiuj proponoj kiujn mi subtenas, kaj de
tiuj proponoj kiujn mi opinias shokaj? Mi povus shpari multe da tempo
kaj da laboro se vi simple informus min pri miaj opinioj.

Pejno Simono

Michiel Meeuwissen <mih...@esperanto.nu> schrieb in im Newsbeitrag:
87aeuv7...@warande1124.warande.ruu.nl...

> [...]
> denaskaj esperantidoj.
> '
>
> Iom sxoka tio ja estas al mi. Precipe la 'difektitaj de AIDS kaj

Nu, nia sankta Nikolao neniam tre atente legas, kion aliaj skribas. Nome li
estas tro ensorĉata de liaj propraj vortoj. Entute, ĉia ajn kritiko ne tuŝas
lin, ĉar li kredas sin neerarigebla mikso el Jezuo Kristo kaj Batmano.

Sed aliflanke, kio restus de nia vilaĝa idiotaro, se mankus ĝia ĉefa
frenezulo?

Simono

Michiel Meeuwissen

Simono:
> Sed aliflanke, kio restus de nia vilařa idiotaro, se mankus řia ćefa
> frenezulo?

Jes, estus granda perdo. Nia proindigna amuzigxo tre malpliigxus.

Manuel M Campagna

Pejno Simono (pro...@t-online.de) writes:
> [...]
> Nu, nia sankta Nikolao neniam tre atente legas, kion aliaj skribas.
> Nome li estas tro ensorćata de liaj propraj vortoj. Entute, ćia ajn
siaj

> kritiko ne tuţas lin, ćar li kredas sin neerarigebla mikso el
> Jezuo Kristo kaj Batmano.
Jesuo

Estas interese, ke vi komparas lin al du famaj gejoj (almenavx en la unua
filmo Batmano evidentas kiel gejo -- la revizia filmon montras lin alia).

> Sed aliflanke, kio restus de nia vilařa idiotaro, se mankus řia ćefa
> frenezulo?

La senlaca Matio Mikaelo Faruna sub siaj mil pruntnomoj kaj kamparecacxaj
germana, hungara kaj Esperanto.

Pejno Simono

Manuel M Campagna <ah...@FreeNet.Carleton.CA> schrieb in im Newsbeitrag:
7ibf16$s...@freenet-news.carleton.ca...

> siaj

Ne, "liaj".

Liaj propraj vortoj ensorĉas lin.
Li estas ensorĉata de liaj propraj vortoj.

Komparu:

Li sendis leteron al sia kuzo.
Letero estis sendata de li al sia kuzo.

Mi tre logike rilatigis la refleksivon al la aganto de la pasivo.

Bertilo opinias male pri tio. Fakte jen iomete tikla gramatikero.

Simono

Bertil Wennergren

Pejno Simono skribis:

> [...]

> Li sendis leteron al sia kuzo.
> Letero estis sendata de li al sia kuzo.

> Mi tre logike rilatigis la refleksivon al la aganto de la pasivo.

Ĉu tio estas logika aŭ ne, dependas kompreneble de tio, kia estas
la baza regulo. Ĉu la regulo parolas pri _aganto_ aŭ pri _subjekto_?

> Bertilo opinias male pri tio. Fakte jen iomete tikla gramatikero.

Interesa uzo de la vorto "Bertilo": "Bertilo" = "Zamenhof, PAG,
la Akademio, la tuta gramatika tradicio - kaj Bertilo". :-)

Estas multo tikla pri "si", sed ĉi-okaze estas tiklata nur Si-mono
(kaj eble Mi-moo...).

Bertilo Wennergren
<bert...@hem1.passagen.se>
<http://purl.oclc.org/net/bertilo>

Manuel M Campagna

Pejno Simono (pro...@t-online.de) writes:
> Manuel M Campagna <ah...@FreeNet.Carleton.CA> schrieb in im Newsbeitrag:
> 7ibf16$s...@freenet-news.carleton.ca...
> Ne, "liaj".

Ne, siaj.

> Liaj propraj vortoj ensorćas lin.
> Li estas ensorćata de liaj propraj vortoj.

Tio signifas, ke (ekzemple)
"Matio estas ensorcxata de la de Nikolao propraj vortoj.

> Komparu:
> Li sendis leteron al sia kuzo.
> Letero estis sendata de li al sia kuzo.

Letero estis sendata de li al lia kuzo.

> Mi tre logike rilatigis la refleksivon al la aganto de la pasivo.

Tio estus efektive tre logika. Sed gxi estas entute ne lavxgramatika.

> Bertilo opinias male pri tio. Fakte jen iomete tikla gramatikero.

Refleksivo cxiam aludas la (gramatikan) subjekton de la sama propozicio.
Agento, paciento ktp apartenas al lingviko, ne al cxiutaga gramatiko.

Nikolai Grishin

Pejno Simono wrote in message <7ibmoi$v5h$1...@news08.btx.dtag.de>...

>Ne, "liaj".

Ne, "siaj". "Li" estas subjekto, vortoj apartenas al "li", do ghuste estus
"li estas ensorchata de siaj vortoj".

>Liaj propraj vortoj ensorćas lin.

ghuste

>Li estas ensorćata de liaj propraj vortoj.

malghuste (lau mia opinio). Devas esti:
"Li estas ensorchata de siaj propraj vortoj".

>Komparu:
>
>Li sendis leteron al sia kuzo.

ghuste, char "li" estas subjekto.

>Letero estis sendata de li al sia kuzo.

malghuste, char "letero" estas subjekto.
Tio signifus, ke temas pri "kuzo de letero".

Ghusta varianto: Letero estis sendata de li al lia kuzo.

>Mi tre logike rilatigis la refleksivon al la aganto de la pasivo.

>Bertilo opinias male pri tio. Fakte jen iomete tikla gramatikero.

Al mi shajnas, ke Bertilo estas pli kompetenta, ol Simono.
Tre amuza estas la diskuto inter Bertilo kaj la "birtelo".

>Simono

Nikolao

Nikolai Grishin

Manuel M Campagna wrote in message
>Simono skribis:

Ne, mi legas atente, sed mi preferas paroli pri esenco de la aferoj.
Anstatau priparoli fakte interesan ideon de antonio, vi jam dronigis ghin en
stultajhoj. Tiel same vi estas pretaj per sensenca babilado entombigi chiun
racian proponon.

char senbaza

>Estas interese, ke vi komparas lin al du famaj gejoj (almenavx en la unua

>filmo Batmano evidentas kiel gejo -- la revizia filmon montras lin alia).

Kristo NE estis gejo. Jesuo estis altega Adepto, kaj li memkompreneble
observis "brahmacharion" - plenan abstinecon de seksa agado.

>Manvxelo

Nikolao

Winifred Ellsworth, RN

> [...]
>Teranoj. La ideo pri tiu Agentejo estas sendube aprobinda. Certe, ghi
>ekzistu ne por kontentigi apetiton de gerardoj...

Tiu cxi ideo estas tre interesa kaj bona. Fakte mi mem havas la celon de
edzigxu fremdalanda, inteligenta Esperantisto.
Kompreneble mi ankaux gxojas multe miaj Esperantistaj fremdalandaj geamikoj
pro iliaj malfermaj mensoj kaj koroj, ankaux pro iliaj diversaj kulturoj.
Winnie :-)
Kiel la maljunuleto diris; se la aferoj en la vivo kiuj vere
estas valorindaj estus faritajn facile, iu ajn farus ilin.
-meksikana popoldiro. Esperanto, la amikema lingvo por ni.
Elkore de Winnie <night...@theriver.com>
Como dijo el viejito; si las cosas que realmente valen la pena
en la vida se hicieran fácilmente, cualquier las haría.

Pejno Simono

Bertil Wennergren <bert...@hem1.passagen.se> schrieb in im Newsbeitrag:
7ibpof$ci1$1...@fu-berlin.de...

> [...]
> la Akademio, la tuta gramatika tradicio - kaj Bertilo". :-)
>
> Estas multo tikla pri "si", sed ĉi-okaze estas tiklata nur Si-mono

Fakte. Mi taksas la Mimoan sistemon de refleksivoj brila - speciale la
kia-regulon. Bedaŭrinde ne plu estas eble enkonduki ĝin. La Mimoa uzo de la
refleksivo - simetrie al la aktivo - estas same evidente la plej konvena
solvo.

Leginte pri la Mimoa sistemo, mi tre malvolonte readaptiĝis al la kutima
ne-kia-sistemo. Nur ĉe pasivoj mi iam kaj iam forgesas sen-Mimoigi la aferon
kaj akordi mian uzon kun la gramatika subjekto kaj ne plu kun la aganto de
la pasivo.

Simono

Manuel M Campagna

> Kristo NE estis gejo. Jesuo estis altega Adepto, kaj li memkompreneble
> observis "brahmacharion" - plenan abstinecon de seksa agado.

Jesuo ja estis gejo. Relegu la Evangelion. Speciale la lokon, kie oni
raportas, ke "Jesuo rigardis lin kaj ekamis lin" (parolante pri la ricxa
junulo. Speciale la lokon, kie oni raportas, ke Johano, "la discxiplo,
kiun Jesuo amis", "metis sian kapon sur la sinon de Jesuo". Cetere, tiu
esprimo, "la discxiplo, kiun Jesuo amis", plurfoje revenas en la Evangelio
lavx Johano, kiam li parolis pri si. Estas aliaj detaloj.

Mi ne diris, ke Jesuo seksumadis.

Nikolai Grishin

Manuel M Campagna wrote in message <7ie1r2$c...@freenet-news.carleton.ca>...

> [...]
>esprimo, "la discxiplo, kiun Jesuo amis", plurfoje revenas en la Evangelio
>lavx Johano, kiam li parolis pri si. Estas aliaj detaloj.

Mi komprenas vin. Vi estas gejo, kaj vi bezonas ian autoritatan gejon kun
reklamaj celoj. Kristo estas supera autoritato por chiuj europanoj, tial vi
elpensis tiun stultajhon au ripetas la de iu elpensitan. Proksimume simile,
en soveta epoko iuj sovetaj esperantistoj penis pruvi, ke Lenin shatis
Esperanton.

Vidu, rilatoj inter Guruo kaj chelao (dischiplo) vere bazighas sur amo, sed
ne tia amo, pri kiu vi pensas. Certe, Jesuo amis siajn dischiplojn, kaj ili
Lin amis treege. Sed ili ne fikis unu la aliajn! (Mi ne cheestis, sed ial mi
supozas tiel) Meti kapon sur la sinon de Jesuo estis normala afero por la
Apostolo, tute ne temas pri ia seksa kareso. Inter la akuzoj kontrau Jesuo
mankas akuzo pri pederastio; en lia tempo ghi estis mortpunata, kaj la
fariseoj ja ne forlasus mencii tion.

Bedaurinde, mi devas perdi tempon pro tia sensencajho!

Nikolao

kl...@infotrans.or.jp

In article <FCAoD...@racoon.riga.lv>,
"Nikolai Grishin" <konk...@rdven.lv> wrote:

> Bedaurinde, mi devas perdi tempon pro tia sensencajho!

Tio estas preciza kion mi pensas, kiam mi respondas al
viaj mesaghoj.

> Nikolao

Klivo

--== Sent via Deja.com http://www.deja.com/ ==--
---Share what you know. Learn what you don't.---

kl...@infotrans.or.jp

Nikolai Grishin

kl...@infotrans.or.jp wrote in message

>Tio estas preciza kion mi pensas, kiam mi respondas al
>viaj mesaghoj.
>
>Klivo

Do, vi samopinias kun Manvxelo, ke Kristo estis samseksemulo?

kl...@infotrans.or.jp

In article <FCBqM...@racoon.riga.lv>,

Ne.

Vi ankorau ne respondis al la demando: Kiom da seksumado estas tro?

Mi scivoleme atendas.

Nenad Aliix

fon Michiel Meeuwissen <mih...@esperanto.nu> :

$ajnas ke esperanto ne estas tielnomita "difektita" de l feminismo
xar l feminismaninoj tutforgesis plendi pri xi tio artikolo .
nu , ne mia problemo , kaj kial mi tiam defendu feminismon .

eble , mi iam geedziniqu kun bela rusa esperantismanino
xu $i kapablas diri l lingvon aw ne ; mi ja kapablas al $i
instrui paroli kiel homo .

nu , eble la artikolo estas por nia hodiawa feminisma tempo
ete $oka xar ne temas pri viroj , sed kelkaj jardekoj antawe
tia estis kutima afero .

Nenad Aliix

fon ah...@FreeNet.Carleton.CA (Manuel M Campagna) :

>La senlaca Matio Mikaelo Faruna sub siaj mil pruntnomoj kaj kamparecacxaj
>germana, hungara kaj Esperanto.

pli bone paroli kamparece ol havi " a aufkrozt oaschloch " frot-difektitan
anuson .
xu vi ne ankaw pensas ke la unua estas pli sana .

Nenad Aliix

fon pro...@t-online.de (Pejno Simono) :

>Sed aliflanke, kio restus de nia vilařa idiotaro, se mankus řia ćefa
>frenezulo?

dank al dio - vi tre vivante afi$as .

Nenad Aliix

fon "Nikolai Grishin" <konk...@rdven.lv> :

>Kristo NE estis gejo. Jesuo estis altega Adepto, kaj li memkompreneble
>observis "brahmacharion" - plenan abstinecon de seksa agado.

kampanja ne parolas pri kio estas sed pri tio kion li volonte havontus .

Nenad Aliix

fon night...@theriver.com (Winifred Ellsworth, RN) :

>Tiu cxi ideo estas tre interesa kaj bona. Fakte mi mem havas la celon de
>edzigxu fremdalanda, inteligenta Esperantisto.

kaze vi estas ina tiam estas diskutinda afero .
mi estas juna viro , belaspekta , ne vanta kaj alkutimiqema .
mi longtempe vivis sole kaj bone povas fari mastrumadan laboron
kaj bone kuiri ( xiujn krom na $te@c ) .

xu mi vizitu vin aw xu vi volas viziti l belan urbejion .

tre qojas ke iu tie afi$as ion produkteman .

se vi estas samseksumula viro tiam skribu al s-ro kampanja .
li vere bezonas iun kiu lin trankviligas .

Nenad Aliix

fon "Nikolai Grishin" <konk...@rdven.lv> :

>Vidu, rilatoj inter Guruo kaj chelao (dischiplo) vere bazighas sur amo, sed
>ne tia amo, pri kiu vi pensas. Certe, Jesuo amis siajn dischiplojn, kaj ili

ver§ajne li ne scias kio vera amo estas kaj en lia fia menso tiam
pensas ke qi estas seksumado . li estas mensmalsana kaj
tio estas ankaw la kialo xar li estas tiom persvatita de sia
samseksemeco kaj tio estas ankaw xar li volas detruigi xion
bonan .mi ne plu havas la forton diskuti kun li - li ankaw
ne estas homo kun kiu oni povas diskuti . estas jam sufixe
strexa defendi min kontraw liaj danqeraj mensogoj pri mi .

Nenad Aliix

fon kl...@infotrans.or.jp :

>Vi ankorau ne respondis al la demando: Kiom da seksumado estas tro?
>Mi scivoleme atendas.

se vi nenion plu havas en la ovoj tiam certe estis troa ,
sed xi tion vi scias ja tre bone mem .

A.Peterson

>From: y...@storm.ca (Yves Bellefeuille)

>an...@esperanto.nu (Internacia Familio) skribis:

>Tiu propono shajnos shoka en "Okcidento", kaj ne eblos varbi ghin
>publike.

Cxu tio estas kontraulegxa?

> Sendube tiaj aferoj ja okazas, sed nur kashe, same kiel
>prostituado au vendado de kontrau-leghaj drogoj.

Tamen, ja konstruado de internaciaj familioj kun reciproka ambauflanka
interkonsento
ne apartenas al tiuj du lastaj krimoj de vi menciitaj.
Cxu vi vidas ion strangan pri internaciaj geedzigxoj?

>Senkonsidere chu tiu reago estos ghusta, certe estos tiel.
>
>Yves

Nu, mi ege ne subtenas kontrabandon de virinoj.

-antonio-

Nikolai Grishin

kl...@infotrans.or.jp wrote in

>Vi ankorau ne respondis al la demando: Kiom da seksumado estas tro?
>
>Mi scivoleme atendas.
>
>Klivo

Mi komprenas, ke vi serchas pretekston, por primoki vin. Tial mi ne deziras
detale diskuti pri tiu grava kaj interesa temo, pri kiu vi evidente
malkompetentas. Mi rekomendas al vi iomete konatighi kun Tantra doktrino kaj
Daosa jogo. Poste skribu vian opinion.

Nikolao

kl...@infotrans.or.jp

In article <FCE54...@racoon.riga.lv>,

"Nikolai Grishin" <konk...@rdven.lv> wrote:

> kl...@infotrans.or.jp wrote in

> Mi komprenas, ke vi serchas pretekston, por primoki vin.

Ne, mi neniam farus tion.

Mi fakte serchas pretekston por moki vin.

> [...]
> detale diskuti pri tiu grava kaj interesa temo, pri kiu vi evidente
> malkompetentas. Mi rekomendas al vi iomete konatighi kun Tantra

Estas tre strange, averti homojn ke ili ne tro
seksumu, kaj tiam rifuzi klarigi kiom estas tro.

Sed la kialo estas klara.

Jens S. Larsen

Skribis kl...@infotrans.or.jp:

> Estas tre strange, averti homojn ke ili ne tro

> seksumu, kaj tiam rifuzi klarigi kiom estas tro.
>
> Sed la kialo estas klara.

Ne al mi. Kiom mi konas Dauxismon kaj Tantron (kaj tio ne estas
multe), ili rekomendas seksumi lauxeble multe, sed kun lauxeble plej
malmulte da sperm-elversxo. Se tiel estas, kial Nikolai elektas
misinformi pri ili?

--
Jens S. Larsen

Yves Bellefeuille

"Nikolai Grishin" <konk...@rdven.lv> skribis:

> Mi komprenas, ke vi serchas pretekston, por primoki vin. Tial mi ne

> deziras detale diskuti pri tiu grava kaj interesa temo, pri kiu vi
> evidente malkompetentas.

Antau unu semajno vi tamen afishis:

> Pri troa seksumado mi iam respondos. Estu pacienca.

Shajne vi trompis nin. Ve! :-(

Yves

Winifred Ellsworth, RN

At 04:06 PM 5/26/99 GMT, you wrote:
> [...]
>
>se vi estas samseksumula viro tiam skribu al s-ro kampanja .
>li vere bezonas iun kiu lin trankviligas .

Pincxanta Papago (sxerce),
Chu vi nur moketas min aux cxu vi volis gxeni min? :-)

Kompreneble, mi ne skribi tion kiel reklamado sed nur kiel komento.

...Do, mi estas 34-agxa bela kaj sana flegistino el Usono...
Eble oni renkontos min en la Berlina UK!

Kisojn :-*
Winnie

Michiel Meeuwissen

Winifred:

> ...Do, mi estas 34-agxa bela kaj sana flegistino el Usono...
> Eble oni renkontos min en la Berlina UK!

Eble ankaux menciu ke vi estas ne feminisma. Tio ja estis ankaux bona eco de la
nedifektitaj orientulinoj.

--
Michiel
http://www.geocities.com/Athens/Acropolis/4675

Bertil Wennergren

Michiel Meeuwissen skribis:

> Winifred:

> Eble ankaux menciu ke vi estas ne feminisma. Tio ja estis ankaux
> bona eco de la nedifektitaj orientulinoj.

Mi preferas la feminismajn, kaj ankaŭ mi estos en Berlino...

Michiel Meeuwissen

> Michiel Meeuwissen skribis:

> Mi preferas la feminismajn, kaj ankaı mi estos en Berlino...

Mi ne vere seriozis, kaj nur referencis al origala artikolo:

"En Orienta Europo kaj aliloke estas multe da belaj, sanaj, ne difektitaj de
AIDS kaj feminismo, bone konvenaj por felicxa familia kunvivado virinoj, pretaj
konatigxi edzinigxcele kun eksterlandaj viroj."

en kiu feminismo estas rigardata kiel difektigxo, kiu tutklare ne indas.

Nenad Aliix

fon night...@theriver.com (Winifred Ellsworth, RN) :

>Pincxanta Papago (sxerce),

>Chu vi nur moketas min aux cxu vi volis gxeni min? :-)

nek unu de xi tiuj du .

>Kompreneble, mi ne skribi tion kiel reklamado sed nur kiel komento.

>...Do, mi estas 34-agxa bela kaj sana flegistino el Usono...

mi estas pli juna kaj senlabora .

>Eble oni renkontos min en la Berlina UK!

iu certe . vi ja ne estas la senvidebla ino .

Nenad Aliix

fon "Bertil Wennergren" <bert...@hem1.passagen.se> :

>Mi preferas la feminismajn, kaj ankaý mi estos en Berlino...

bon$ancon . mi certas ke $i volas havi pli maljunan edzon
xar tiun $i ja almenaw povas flegi . tial vi estas certe pli
bon$anca ol mi .

A.Peterson

Winifred:

> [...]
> Eble oni renkontos min en la Berlina UK!

<>Eble ankaux menciu ke vi estas ne feminisma. Tio ja estis ankaux bona eco

Cxu ne preferindas paroli pli serioze kun belaj fraulinoj?
Iel nauze aspektas cxi-mesagxo.

Michiel Meeuwissen

> [...]
> nedifektitaj orientulinoj.
> Michiel<>
>
> Cxu ne preferindas paroli pli serioze kun belaj fraulinoj?

Mi nur ripetis la dirojn de la orignala mesagxo, kiun mi ankaux mem jam diris
nauxziga.

Nikolai Grishin

kl...@infotrans.or.jp wrote in message

>Ne, mi neniam farus tion.
>
>Mi fakte serchas pretekston por moki vin.

Chu vi kontrauas uzadon de vorto "primoki"? "Primoki iun" = "moki pri iu",
same kiel "priskribi ion" = "skribi pri io". Normala uzado, lau mi.

>Estas tre strange, averti homojn ke ili ne tro
>seksumu, kaj tiam rifuzi klarigi kiom estas tro.
>
>Sed la kialo estas klara.

Mi konsilas al vi ankau ne drinki tro multe. Se vi interesighas, kioma
drinkado estas troa, bonvolu skribi al mi detale, kiom vi drinkas, kiam, kun
kiu, por kio, pro kio kaj kiajn simptomojn vi sentas post tio.

>Klivo

Nikolao

P.S. Mi bedauras, ke vian sendube havatan intelekton vi uzas por senvaloraj
celoj.

Nikolai Grishin

Yves Bellefeuille wrote in message
>"Nikolai Grishin" <konk...@rdven.lv> skribis:

>Antau unu semajno vi tamen afishis:

>Shajne vi trompis nin. Ve! :-(
>
>Yves

Tiu "iam" ankorau ne venis. Estu do paciencaj, troseksemuloj!

kl...@infotrans.or.jp

In article <FCGLK...@racoon.riga.lv>,

> Chu vi kontrauas uzadon de vorto "primoki"?

Ne. Kial vi demandas?

> [...]
> drinkas, kiam, kun
> kiu, por kio, pro kio kaj kiajn simptomojn vi sentas post tio.

Dankon pro la afablaj konsiloj.

Mi havas konsilojn por vi ankau. Bonvolu ne uzi kokainon. Ghi
estas danghera drogo kiu detruas la menson.

> Nikolao
>
> P.S. Mi bedauras, ke vian sendube havatan intelekton vi uzas por
senvaloraj
> celoj.

Ho, ne bedauru. Mi havas aliajn shatokupojn, krom disputi kun vi.

A.Peterson

>From: y...@storm.ca (Yves Bellefeuille)

>"Nikolai Grishin" <konk...@rdven.lv> skribis:

>La afabla vizagho de Klivo estas videbla che liaj WWW-paghoj:
>
>http://www.infotrans.or.jp/~klivo/aboutme.htm
>http://www.infotrans.or.jp/~klivo/hobbies.htm
>
>Nun vi komprenas kial Klivo ege plachas al virinoj, kaj kial estas grave
>al li scii kioma seksumado esta troa.
>Yves

Ha ha ha ha ... :-)))
Bedaurinde, Klivo ankorau ne gxisatendis respondon: kiom da
estas tro, kaj kiom estas maltro.
Nikola legis Kamasutron, sed ne scias pri la cxefa hinda medicina
traktato "Susxruta-Samhita", kiu prezentas multajn seksmetodojn por
kuracado kaj plifortigo de sanstato.
Ne kredu, Klivo, mensogojn de Mahatmaj profetoj kaj kuragxe provu
efektivan kuracan seksrimedon de malnova Orienta medicino.

Amike
-antonio-

kl...@infotrans.or.jp

A.Peterson

Nikolai Grishin

kl...@infotrans.or.jp wrote in message

>senvaloraj
>
>Ho, ne bedauru. Mi havas aliajn shatokupojn, krom disputi kun vi.
>
>Klivo

Do, Klivo, se vi scipovas ion pozitivan fari ekster SCE, agadu pozitive
ankau en SCE. Se vi havas afablan vizaghon (kiel oni diras), montru do ghin;
ghis nun vi montris chi tie nur vian postajhon.

Yves Bellefeuille

Nikolai Grishin

Yves Bellefeuille wrote in message...
>"Nikolai Grishin" skribis al Klivo:

>La afabla vizagho de Klivo estas videbla che liaj WWW-paghoj:

Nu, jes, ekzistas homoj, kiuj bone kondutas en sia hejmo, sed surstrate
krachas kaj disjhetas rubajhojn. Min ne interesas liaj WWW-paghoj, ili estas
lia persona afero. Por ni pli gravas, ke li montru sian afablan vizaghon chi
tie, en publika forumo.

>Nun vi komprenas kial Klivo ege plachas al virinoj, kaj kial estas grave
>al li scii kioma seksumado esta troa.

Bonaj virinoj donas sin nur al sia edzo. Kiu fikas multajn virinojn, tiu
malchastigas ilin. Bona viro devas rilati al chiuj virinoj, krom sia edzino,
kiel al fratinoj. Certe, iuj fikas ech fratinojn...

Troa seksumemo estas malutila ne nur el fiziologia, sed ankau (kaj chefe) el
morala vidpunkto.

>Yves

Nikolao

Yves Bellefeuille

"Nikolai Grishin" <konk...@rdven.lv> skribis:

> Por ni pli gravas, ke li montru sian afablan vizaghon chi tie, en
> publika forumo.

Vi ja scias ke oni ne rajtas afishi binarajn dosierojn, krom en grupoj
kreitaj tiucele (kia soc.culture.esperanto ne estas).

Mi jam diris al vi la precizajn paghojn kie vi povas vidi la afablan
vizaghon de Klivo.

Nikolai Grishin

Yves Bellefeuille wrote in message

>Mi jam diris al vi la precizajn paghojn kie vi povas vidi la afablan
>vizaghon de Klivo.
>
>Yves

Hm. Se mi vidas chiam nur postajhon de iu homo kaj iu alia diras: iru en
alian lokon, tie vi povos vidi lian afablan vizaghon, mi ne emas iri tien.
Mi konsilas al tiu homo chi tie, en publika forumo, montri nur vizaghon, sed
postajhon montri en sia privata WWW; kiu tre interesighas pri postajhoj, tiu
iru tien.

Nikolai Grishin

A.Peterson wrote in message

> Nikola legis Kamasutron, sed ne scias pri la cxefa hinda medicina
>traktato "Susxruta-Samhita", kiu prezentas multajn seksmetodojn por
>kuracado kaj plifortigo de sanstato.

De kie vi, antonio, scias, kion mi scias kaj kion mi ne scias?

> Ne kredu, Klivo, mensogojn de Mahatmaj profetoj kaj kuragxe provu
>efektivan kuracan seksrimedon de malnova Orienta medicino.

Chu vi volas, antonio, ke Klivo "kuracu" vian edzinon?

>Amike
>-antonio-

Nikolao

Nenad Aliix

fon an...@esperanto.nu (A.Peterson) :

> [...]
>nedifektitaj orientulinoj.
>Michiel<>
> Cxu ne preferindas paroli pli serioze kun belaj fraulinoj?

mi ne juqus frawlino kiel bela se mi nur vidis la postan flankon de $i sed
mi ja ex ne vidis tion . kial vi ne lasas esti la frawlino xagrenita . iel
oni malplaxas xiam senti xagreno anstataw la insultito .

Nenad Aliix

fon an...@esperanto.nu (A.Peterson) :

> Ne kredu, Klivo, mensogojn de Mahatmaj profetoj kaj kuragxe provu
>efektivan kuracan seksrimedon de malnova Orienta medicino.

memorigu min , ke mi iam devis skribi al mia interretdonanto ke li
cenzurigu socoeon kaze tio estis invito por samseksa seksumado .

Nenad Aliix

fon "Nikolai Grishin" <konk...@rdven.lv> :

>P.S. Mi bedauras, ke vian sendube havatan intelekton vi uzas por senvaloraj
>celoj.

xu ne estas dubinda ke iu havas intelekton se li enmiksas na "hodiaw" kun
"hawtoj" .

Nenad Aliix

fon "Nikolai Grishin" <konk...@rdven.lv> :

>P.S. Mi bedauras, ke vian sendube havatan intelekton vi uzas por senvaloraj
>celoj.

sendube estas ke vi sur tio akiras akran komenton
" sicha is dast auf des a bissix komendaa kriaxt "

Nenad Aliix

fon kl...@infotrans.or.jp :

>Mi havas konsilojn por vi ankau. Bonvolu ne uzi kokainon. Ghi
>estas danghera drogo kiu detruas la menson.

nu qi tio estas qenerala eco da inoj . sed pri tiu mi pensas
alie xar mi ja ne estas bestfikanto .

Nenad Aliix

fon y...@storm.ca (Yves Bellefeuille) :

>Nun vi komprenas kial Klivo ege plachas al virinoj, kaj kial estas grave
>al li scii kioma seksumado esta troa.

li devas atenti je Kampanja .

Nenad Aliix

> [...]

>kreitaj tiucele (kia soc.culture.esperanto ne estas).

>Mi jam diris al vi la precizajn paghojn kie vi povas vidi la afablan

oni povas ja asciigi qin al io kiel %>)= aw io simila .

Nenad Aliix

> [...]

>postajhon montri en sia privata WWW; kiu tre interesighas pri postajhoj, tiu

nu , ni scias kial s-ro kampanja estas tie . xar estas sufixaj da postaytruoj .

Nenad Aliix

fon "Nikolai Grishin" <konk...@rdven.lv> :

>Chu vi volas, antonio, ke Klivo "kuracu" vian edzinon?

eble lia ino volas ;
edzino ja ne estas proprayo kaj tial estas malfacilege foryeti
$in

Nikolai Grishin

Nikolai Grishin

Nikolai Grishin

Nikolai Grishin

A.Peterson wrote in message

> [...]

>efektivan kuracan seksrimedon de malnova Orienta medicino.

Chu vi volas, antonio, ke Klivo "kuracu" vian edzinon?

Nikolao

A.Peterson

>From: <konk...@rdven.lv>

>De kie vi, antonio, scias, kion mi scias kaj kion mi ne scias?

De vi mem.

>Chu vi volas, antonio, ke Klivo "kuracu" vian edzinon?

Ja vi ne estas kuracebla.

Sed vian edzinon mi povas kuraci per malnova Orienta medicino lau
Susxruta-Samhita, pri kio vi scias nenion.

kl...@infotrans.or.jp

In article <7ipkki$bqg$7...@news.netcologne.de>,
"Nikolai Grishin" <konk...@rdven.lv> wrote:

> Bonaj virinoj donas sin nur al sia edzo.

> Nikolao

Chi tio respondas al "kiu". Nun, bonvolu klarigi
kiom ofte bona virino donas sin al sia edzo.