Monato: stranga esprimo

Manuel M Campagna

In Article 23067 ni...@glas.apc.org typed recently :

<<
eble ankaux cxe mi kasxas iu subpremita IDITY (AEDIPa, cxu?)-komplekso
kaj mi konstante pensas pri Simono kaj Manuhuelo, sed samtempe
[eble] pro tio konstante miksas 'seksojn' de niaj resp. landoj.

Kiel mi konstatis delonge, temas pri obsedo.

Cetere estas Freud [frojd] (gxoj'), ne Freund (amiko) !!! Plie,
Zigmundon hispana vi versxajne kredis, pensante pri la mondfamaj
lipizanoj -- blankaj cxevaloj breditaj en Lipizo (urbeto proksima de
Triesto) de la "Hispana"[-Stila] Rajda Lernejo en Vieno.

<<
Certe, mi memoras pri "Ocxjo Sem" [angle: Sam]

Nur tiuj, kiuj ne vere scipovas la anglan, konfuzas ties sonojn /e/
(e) kaj /{a/e}/ (a).

"Sem" estas variajxo de "Shem" (Sxemo), la unuenaskito de "Noah"
(Noao). "Sam" (Samcxjo) estas karecformo de "Samuel" (Samvxelo avx
Samuelo).

Cetere en Kanadio ni konas nek Panjon nek Ocxjon sed la
"superviro"-stilan Kapitanon Kanadion ("Captain Canada").

Manvxelo

La 14-an de Nivozo en la jaro 203 de Libero.

.
Manvxelo KAMPANJAHXA . . . . 1 613 789 21 11
opini-enketisto . . Otavo (Ontario) Kanadio
tradukisto (an/it/Eo -> fr) . . ah...@freenet.carleton.ca