Богато лято?

Chorbalan

$1=1.75 лева :-D
До лятото като нищо ще стане $1=2 лева!

prizrak

On Sunday, January 25, 2015 at 10:10:24 PM UTC-5, Chorbalan wrote:
> $1=1.75 лева :-D
> До лятото като нищо ще стане $1=2 лева!

В Гърция може да е още по-евтино до лятото ;))))

Chorbalan

Въй! Нали новия магьосник ще им запазва доходите ?

prizrak

Ха-ха! Хубаво ще ги запази той. Докато си отидеш на ваканция в София на Лъвов мост може да са
се насабрали бая гъркини.

Chorbalan

Надявам се да са обръснати, че не обичам космати жени,
а те са известни чубаки :-)

Който си спомня аз го бях предвидил това още преди
да почнат да ги "спасяват" преди 4-5 години, не че
беше толкова трудно, де..

prizrak

On Monday, January 26, 2015 at 1:52:26 AM UTC-5, Chorbalan wrote:

> Който си спомня аз го бях предвидил това още преди
> да почнат да ги "спасяват" преди 4-5 години, не че
> беше толкова трудно, де..

То това не беше трудно за предсказване. Мен ми е интересно друго. Като дошли антикомунистите на власт и Гърция, и след победата им в гражданската война, половината гръцки комунисти се изнизали
в НРБ. По мое време още ги имаше, до към края на 80-те. Интересно дали пък сега РБ няма да се
напълни гръцки бизнесмени бягащи от комунисите. Би било доста добре за България. Та да видим.

Chorbalan

On Mon, 26 Jan 2015 21:18:43 -0800, prizrak wrote:

> Интересно дали пък сега РБ няма да се напълни гръцки
> бизнесмени бягащи от комунисите.

Какви бизнесмени в Гърция?

Nick

On Mon, 26 Jan 2015 21:18:43 -0800, prizrak wrote:

Имаше подобни индикации по вестниците, но ще видим.

То бизнес не се мести толкова бързо. А повечето анализатори очакват това
правителство да не остане дълго на власт.

--
«地 球 誕 生 在 牛 市 的 小 時 — Earth is born in the Bull's hour»

Stephan Niklov

Да се надяваме. Не е на хубаво комшията да е зле.

---
Този имейл е проверен за вируси от Avast.

prizrak

On Tuesday, January 27, 2015 at 6:10:48 AM UTC-5, SN wrote:
> На 27.1.2015 г. в 08:26 ч., Nick написа:

> Да се надяваме.

Едва ли ще се задържи за кратко. Веднъж добрали се до власт демагозите не си тръгват лесно.

> Не е на хубаво комшията да е зле.

Съгласен, но това което човек си направи сам никой друг не може да му го направи. Ако искат
комунизъм ще го получат, и за тоалетна хартия до България ще ходят. Апропо, гледам че
американските университети са се изчистили от гръцки комунисти та не бих се учудил ако потока
на гръцки бизнесмени в другата посока (вкл. България) също тръгне съвсем скоро.

За България най-голямата опасност е вероятния фалит на гръцките банки, че много имат клонове
и в България. Понижения износ за Гърция може да се преживее.

moni

Да се чуди човек защо... при 17 ТРИЛИОНА дълг.

Chorbalan

On Wed, 28 Jan 2015 20:11:04 +0200, moni wrote:

> Да се чуди човек защо... при 17 ТРИЛИОНА дълг.

Който се изплаща. Па и тука се работи сериозно, не по гръцки
или български. или албански ..

Chorbalan

On Thu, 29 Jan 2015 02:53:55 +0000, Chorbalan wrote:

> Който се изплаща. Па и тука се работи сериозно, не по гръцки или
> български. или албански ..

Бе и ние сме духачи, ама вие си немате еша...

prizrak

On Wednesday, January 28, 2015 at 9:54:07 PM UTC-5, Chorbalan wrote:

> Който се изплаща. Па и тука се работи сериозно, не по гръцки
> или български. или албански ..

Пък и печатниците ни работят! Гърция няма как да си ги напечата тези 280 милиарда евро.

moni

On Thu, 29 Jan 2015 02:53:55 +0000 (UTC), Chorbalan
<chor...@smap.no> wrote:

>Който се изплаща. Па и тука се работи сериозно, не по гръцки
>или български. или албански ..

Изплаща се, изплаща се, колко да се изплаща?
Я погледни тук - www.usdebtclock.org
и забележи, дали дългът всяка секунда се увеличава, или намалява?
Независимо от прясно отпечатаните всекидневно купища банкноти.

Radostina

On 28.1.2015 г. 18:53 ч., Chorbalan wrote:

> Който се изплаща. Па и тука се работи сериозно, не по гръцки
> или български. или албански ..

ха ха ха ха

Radostina

виж това е "по-вярно"

dimita...@gmail.com

On Sunday, January 25, 2015 at 10:10:24 PM UTC-5, Chorbalan wrote:
> $1=1.75 лева :-D
> До лятото като нищо ще стане $1=2 лева!

Вие парите си в БГ ли ги харчите ?

Chorbalan

Заглавието какво казва?

ilie...@gmail.com

Защо пък да не ги харчим в БГ? В момента правя точно това :)

Rumen

schrieb im Newsbeitrag

On Friday, February 6, 2015 at 10:59:58 PM UTC+2, Chorbalan wrote:
> [...]
Що? Ти като си в БГ от въздуха и слънцето ли живееш?