istinskite myzhe

george taran

iz
http://www.zone168.com/news.html?date=20020603&topic=politics_bg&story=00401.htm

"
Войник от химическото поделение в Мусачево беше прегазен от пиян сержант
в 4 часа сутринта вчера на полигона в Сливница.

Прекалилият с алкохола старшина Ангелов с тежък камион “Урал” е преминал
на заден ход през главата на редник Даниел Славчев Иванов, докато той
спял в палатката си
................."

ето защо р-к иванов не съжалява, че е бил в казармата - просто вече не може.

HuliUlichnika

From: george taran :

Bulgarite opredeleno imat otvratitelen problem s alkohola i kazarmata e edno
miasto kudeto mnogo chesto decata-muje propivat.
Tova e chast ot Bulgarskata Idiotshtina i sega e vreme govedata ot
pravitelstvoto da si razmurdat zadnicite i da izmuchat neshto smisleno po
vuprosa.
I.

>iz

> [...]
Ìóñà÷åâî áåøå ïðåãàçåí îò ïèÿí ñåðæàíò
>â 4 ÷àñà ñóòðèíòà â÷åðà íà ïîëèãîíà â
Ñëèâíèöà.

>Ïðåêàëèëèÿò ñ àëêîõîëà ñòàðøèíà Àíãåëîâ ñ
òåæúê êàìèîí “Óðàë” å ïðåìèíàë
>íà çàäåí õîä ïðåç ãëàâàòà íà ðåäíèê Äàíèåë
Ñëàâ÷åâ Èâàíîâ, äîêàòî òîé
>ñïÿë â ïàëàòêàòà ñè
>................."
>
>åòî çàùî ð-ê èâàíîâ íå ñúæàëÿâà, ÷å å áèë â
êàçàðìàòà - ïðîñòî âå÷å íå ìîæå.

Simeon Vlahov

"HuliUlichnika" <huliul...@aol.com> wrote in message

> [...]
> Tova e chast ot Bulgarskata Idiotshtina i sega e vreme govedata ot
> pravitelstvoto da si razmurdat zadnicite i da izmuchat neshto smisleno po

Като например какво? Да раздават шишета с мляко, а не с ракия, на
сержантите? :)
Проблема не е в това ... докато държавата ни е такава, ще има пияници и в
армията, ще има извращения, побоища, убийства по непредпазливост и по
предпазливост там и никой нищо не може да направи по въпроса ...
Правилно искат да може гражданския съд да се меси на такива като въпросните
сержанти -
само че, дали ще се приеме, не знам ...

> 401.htm

> Ìóñà ÷åâî áåøå ïðåãà çåí îò ïèÿí ñåðæà íò
> Ñëèâíèöà .

Г±
> òåæúê êà ìèîí “Óðà ë” å ïðåìèíà ë
Г­ГЁГҐГ«
> Ñëà â÷åâ Èâà íîâ, äîêà òî òîé

ГЎГЁГ« Гў

george taran

HuliUlichnika wrote:

> [...]
> Tova e chast ot Bulgarskata Idiotshtina i sega e vreme govedata ot
> pravitelstvoto da si razmurdat zadnicite i da izmuchat neshto smisleno po

защо сега е моментът?

JoZ

"george taran" <ch...@talasym.com> wrote in message

Аха, същия въпрос имам и аз. Какво пък му е на момента
и интересно защо по дяволите, когато стане нещо трагично
се решава, че видите ли "сега е момента"?

JoZ

Gratzian

"JoZ" <joz...@yahoo.com> wrote in message

Борбата срещу алкохолизма ще бъде точно толкова плодотворна колкото и борбата
срещу ебането.(ако изобщо има такава)

Nick Angelow

On Mon, 3 Jun 2002 16:42:46 +0200, "Simeon Vlahov" <mon...@hotmail.com> wrote:

> [...]
>предпазливост там и никой нищо не може да направи по въпроса ...
>Правилно искат да може гражданския съд да се меси на такива като въпросните

мони, не е нужно граждански съд да се меси. достатъчно е военният да си свърши
работата.

---
nick @ngelow

CoPeRnIk

Ne che az sum za prikazvane ama az mislia che cialata bulgarska armia e
goliama izlagacia. Ako Albania(Albanicite ot Kosovo) reshiha da ni atakuvat
shtiahme da se predadem sled 2 dni .

Uvazavam opitite na Milosevic da im pokaze koi e shefa ama pusto Nato is
Amerikancite vse se mesiat v chuzdite aferi.

--
CoPeRnIk

JoZ

"Nick Angelow" <an_g...@mail.bol.bg> wrote in message

Ако ще я върши, както до сега... може да не започва изобщо!

JoZ

Nick Angelow

там е работата, че не я е върши.
затова и се изразих по този начин. има някаква криворазбрана мания за пазене
честта на пагона и като правило военният съд си затваря очите за подобни
издънки.

---
nick @ngelow

HuliUlichnika

>Като например какво? Да раздават Moni pisa:

шишета с мляко, а не с ракия, на
>сержантите? :)
>Проблема не е в това ... докато държавата ни е такава, ще има пияници и в
>армията, ще има извращения, побоища, убийства по

Logikata na gornata misul e, che dokato durjavata e takava, durjavata shte bude
takava.
Sega e momenta za niakoi malki reformi v armiata i e mnogo podhodiasht moment
zashtoto ima tragichen sluchai, koito da specheli obshtestvenoto mnenie na
stranata na reformite.
Ne sum zapozsnat s Ustava na Armiata, no predpolagam, che kolkoto i da e
idealen, sam po sebe si ne e dostatuchen za da ima red i poriaduk v Armiata.
Armiata, ne e demokratichna institucia. Spazvaneto na ustavnite poriadki, moje
da se nalaga sus sila. Suzdavaneto na dve nezavisimi agencii, edna grajdanska i
edna voenna, koito da slediat za narushenia na ustava v Armiata i silovo da go
prilagat, kudeto triabva, moje da e edno reshenie na problema.
Kolkoto do alkohola, tam naistina sa nujni nepopuliarni merki. Neka za
upotreba na alkohol po vreme na slujba da gi nabutvat v pandiza za po 6 meseca
+ uvolnenie + lishavane ot zarabotenia trudov staj + 10,000 leva globa, v kraia
na kraishtata Armiata e miasto za profesionalisti.
I.