Belkis Sögütlü -hèt geheime wapen v/h Vlaams Blok: "Ik bietje goed stoofkarbonaden maken !"

thePiano

"Belkis Sögütlü is op haar zesde van Turkije naar België gehaald, op
haar vijftiende uitgehuwelijkt tijdens een vakantie en vijf jaar lang
mishandeld en opgesloten door haar man. Op haar twintigste vlucht ze
weg, samen met haar zoontje. Een jaar later heeft de vader het zoontje
en zij een Vlaams Vriend. Haar eerste ggrote liefde, zegt ze, waaruit
een tweede zoontje volgt. Vier jaar later trouwt ze met een Tunesiër,
die haar enkele maanden later alweer in de steek laat. De
verblijfspapieren waren voldoende voor hem. Twee maanden nadat zij het
Vlaams Blok vervoegde heeft zij haar echtscheiding van die Tunesiër
ingezet"

Tot zover de autobiografie van het nieuwste geheime wapen van het
Vlaams Blok: Belkis Sögütlü, sinds vorig jaar van Belgische
nationaliteit en <al> drie maanden lid van het Vlaams Blok.

--------------- "eind goed al goed" ? -----------------------

tijd voor reklame:...... "en dan was er koffie...... Douwe Egberts"

--------------- "eind goed al goed" ? -----------------------

Zo te zien aan haar cv heeft ze tot noch toe nog niet veel 'sjaans'
gehad, maar haar ellende moet m.i. nog pas goed beginnen, en daar zal
haar lidmaatschap van het VB helemaal niet *vreemd* aan zijn :p

Sindsdien haar lidmaatschap wordt zij continu ingezet daar waar het
Vlaams Blok deelneemt aan migrantendiscussies.
Haar interpellatie -verleden vrijdag- in het Vlaams Parlement ivm het
migrantendebat -dat ze kort en beknopt samenvatte met de slogan
"aanpassen op opkrassen"- is haar door de Turks/Belgische gemeenschap
biezonder kwalijk genomen.

In de Turkse kranten wordt ze meteen als 'Mevrouw Dewinter'
afgeschilderd en in het populaire dagblad 'Sabah' zelfs als 'Mevrouw
Hitler'..........

(Mev. Dewinter of Mev. Hitler, zoek de 7 verschillen, oplossing
onderaan de post :p)
**********************************************************,

en heeft ze reeds verscheidene doodsbedreigingen mogen in ontvangst
nemen.

Het 'geheime wapen' van het Blok heeft het echt niet onder de markt.
Jarenlang heeft ze zich geoefend in het maken van
bloemkool-met-witte-saus, konijn-met-pruimen, beuling-met-appelspijs,
frieten-met-biefstuk, maar het recept waarmee zij zelfs de allerbeste
autochtone vlaamse koks overtrof was: "stoofkarbonaden-op-zijn-vloms".

Geef toe, kan je nog beter geassimileerd zijn dan deze Mevrouw Belkis?

Als je't mij vraagt kan je maar op één manier bewijzen dat je perfect
geassimileerd bent en dat is.... lid worden van het Vlaamse
Karbonaden-Stoofpot-Blok :)

bron: artikel van Ayfer Erkul: "Ik kan stoofvlees maken, Heel goed
zelfs" - De Turkse Vlaams Blokster Belkis Sögütlü over haar Vlaming
zijn. - De Morgen van 1 juli 2000

hehe :)))

gegroet

thePiano

1 DW heeft er twee, Hitler slechts ene (teelbal)
2 DW heeft een lul, Hitler wŕs een lul
3 Hitler sprak Duits, DW Neder-Duits
4 DW: "Auslander Raus", Hitler: "Juden Raus"
5 DW sprekt 'aantwaarps' maar komt van Brugge, Hitler sprak Duits maar
kwam van Oostenrijk
6 DW lust Vlaams Stoofvlees, Hitler was vegetariër
7 DW wilt baas zijn in Vlaanderen, Hitler wilde dat ook ;)

Tinus

On Sat, 01 Jul 2000 21:29:36 GMT, amar...@pandora.be (thePiano)
wrote:

>Tot zover de autobiografie van het nieuwste geheime wapen van het
>Vlaams Blok: Belkis Sögütlü, sinds vorig jaar van Belgische
>nationaliteit en <al> drie maanden lid van het Vlaams Blok.

Goh, heeft het VB eindelijk ook z'n eigen "troetelturk" (benaming
afkomstig van de Nederlandse zanger/cafebaas/politicus Henk Westbroek
voor migranten die alleen op de lijst van een partij gezet worden om
er goede politiek correcte sier mee te maken, of om stemmen van
migranten te trekken).

Het lijkt me dat de enige Turken die op het VB stemmen hen zijn die
een gratis reis naar Turkije willen krijgen. ;-)

Martijn

Tinus

wrote:

>1 DW heeft er twee, Hitler slechts ene (teelbal)
Geen verband dus. En?
>2 DW heeft een lul, Hitler wąs een lul
Ik heb er ook een. Ben ik nu fout?

>3 Hitler sprak Duits, DW Neder-Duits

Waarom is iemand die Duits spreekt gelijk slecht? Is dat anti-Duitse
xenofobie van jou?

>4 DW: "Auslander Raus", Hitler: "Juden Raus"

Weer dat Duits...
thePiano: "Auslander Rein, deutsch-Belgischen raus".

>5 DW sprekt 'aantwaarps' maar komt van Brugge, Hitler sprak Duits maar
>kwam van Oostenrijk

Laten ze daar nu ook Duits spreken...
>6 DW lust Vlaams Stoofvlees, Hitler was vegetariėr
Een mythe, hij kon op een gegeven moment echter geen vlees meer
verdragen, daarom at hij het ook niet.

>7 DW wilt baas zijn in Vlaanderen, Hitler wilde dat ook ;)

De meeste politici zijn uit op macht.

Martijn

thePiano

On Sat, 01 Jul 2000 21:41:57 GMT, Tinus
<DrStra...@LoveTheBomb.com> schreef:

> [...]
>
>Het lijkt me dat de enige Turken die op het VB stemmen hen zijn die
>een gratis reis naar Turkije willen krijgen. ;-)

Bah, nu weet de lokale afdeling van de Belgisch/Turkse "Grijze Wolven"
meteen ook op wie ze op 8 oktober a.s. kunnen stemmen: nl op de
"Bruine Honden" van het Blok, alhoewel.... wie zei er weer dat "het
origineel is toch altijd beter dan de kopie" ? ;)

thePiano

thePiano

> [...]

>Het lijkt me dat de enige Turken die op het VB stemmen hen zijn die
>een gratis reis naar Turkije willen krijgen. ;-)

Maar nu begrijp ik pas čcht goed wat het Vlaams Blok bedoelde met haar
recente slogan "Stop Asielmisbruik", dit gaat echt tč ver... Turken in
het Blok verdekkemme, als dat geen MISBRUIK van het asielrecht is !

:))))

thePiano

Faber

Hi there!

Dat er steeds meer fascisten,racisten en nazi's bijkomen is enkel en
alleen omdat jij en je kornuiten iedereen die het niet met jullie
multikullers eens zijn steeds weer voor fascisten,racisten en nazi's
uitmaken. Daardoor zie je op een gegeven moment door de bomen het bos niet
meer en dan moet je niet raar staan te kijken als er op een kwaaie dag
een echte fascist, racist en nazi opstaat die de macht overneemt. Je hebt
in je bezetenheid je frustratie op de verkeerde mensen gebotvierd en die
gaan dan echt niet aan jouw kant staan als het te laat is. Het ware beter
dat jij en je multikulvrindjes ophouden met jullie schimmige praktijken
zodat we de zaken waar het werkelijk om gaat aan te pakken, maar ik
verdenk jullie ervan dat jullie op de een of andere manier (geestelijke
zelfbevrediging of financieel voordeel) profiteren van mensensmokkel,
asielzoekers, economische vluchtelingen e.d.
Als er in Nederland strax een soort Jörg Haider 20 zetels haalt is dat
voor een heel groot gedeelte aan de PvdA, Groen Linx en thePiano te
danken.

F@ber

thePiano

On Sun, 02 Jul 2000 01:14:58 +0200, Faber <H.F...@cable.a2000.nl>
schreef:

> [...]
>meer en dan moet je niet raar staan te kijken als er op een kwaaie dag
>een echte fascist, racist en nazi opstaat die de macht overneemt.

Bestaan die nog? echte racisten enzo ?

> [...]

recente slogan "Stop Asielmisbruik", dit gaat echt tč ver... Turken in
het Blok verdekkemme, als dat geen MISBRUIK van het asielrecht is !

Sorry, maar ik kan't gewoon nie laten :p

> met jullie schimmige praktijken
Bah, een beetje humor op zijn tijd is toch leuk, tenslotte, in alle
tijden hielden koningen er wel een 'hofnar' bij die al zingend 'de
waarheid' bracht :)

> [...]
>zelfbevrediging of financieel voordeel) profiteren van mensensmokkel,
>asielzoekers, economische vluchtelingen e.d.

Yep, ik en de mijnen vragen overal 1% commissie. Btw, heb jij je
bijdrage van deze maand al gestort ? :)

>Als er in Nederland strax een soort Jörg Haider 20 zetels haalt is dat
>voor een heel groot gedeelte aan de PvdA, Groen Linx en thePiano te
>danken.

Ah ? thePiano... is dat een partij ? Eindelijk weet ik op wie ik
stemmen ga in oktober a.s. :)

thePiano

thePiano

schreef:

> [...]
>alleen omdat jij en je kornuiten iedereen die het niet met jullie
>multikullers eens zijn steeds weer voor fascisten,racisten en nazi's

Tjah Faber, maar geef toe, als nu ook het Vlaams Blok aan multicul
binnen zijn eigen gelederen gaat doen, waar stopt die multicul dan
ooit nog hé ? :)

thePiano

thePiano

On Sat, 01 Jul 2000 21:47:26 GMT, Tinus
<DrStra...@LoveTheBomb.com> schreef:

>On Sat, 01 Jul 2000 21:29:36 GMT, amar...@pandora.be (thePiano)
>wrote:

Ok, ik geef toe, flauwe grapjes van me.
Maar alle gekheid op een stokje, schrok jij ook niet even van dat
bericht dat thans ook het Vlaams Blok migranten werft ?
Stel je voor zeg, dat straks een Belg van Marokkaanse of Turkse
origine, in het parlement gaat zetel voor het Blok ? Of een zwarte
Vlaams Blok burgemeester in Antwerpen ? Een bruine had zeker gekund,
maar een zwarte ?

;)

thePiano

Tinus

On Sun, 02 Jul 2000 05:15:09 GMT, amar...@pandora.be (thePiano)
wrote:

Het Vlaams Blok, een kleurrijke partij?

Martijn

Luke Dierick

Zeer juist !
Luke
.

> Als er in Nederland strax een soort Jörg Haider 20 zetels haalt is dat
> voor een heel groot gedeelte aan de PvdA, Groen Linx en thePiano te
> danken.
>
> F@ber

Black Attila

vergelijk met dit artikel, in de archievven gevonden:

http://194.7.253.55/nbif9903vblok.html
Het Nieuwsblad 15 maart 1999
Opa aan Oostfront weegt niet op tegen Marokkaanse moeder
Scheurtjes binnen Vlaams Blok
door Gunter VAN PRAET
Oostende
Het Vlaams Blok wees Koen Bultinck uit Diksmuide, hoofd van de
VB-studiedienst, als lijsttrekker aan voor de Kamer. Het Oostends
gemeenteraadslid Gerard Thys voelt zich gepasseerd en stapt op, maar niet
zonder enkele Blok-keukengeheimen aan de grote klok te hangen. Hij
verklaarde dat hij de partij verliet omdat het Blok teveel evolueerde naar
een anti-vreemdelingenpartij.
Als bewijs haalde hij een verslag boven van een bestuursvergadering in mei
vorig jaar, dat handelt over kandidaat-bestuurslid Jan Callebaut: ,,Die
jongen is van goede wil, werft leden en is een actieve plakker van stickers.
Probleem is dat hij van gemengde afkomst is (vader Vlaming - moeder
Marokkaanse), wat blijkt aan zijn uiterlijk. Tevens heeft hij een
spreekhandicap. Hij komt echter uit een Vlaams-nationaal nest (grootvader
was Oostfronter). Binnen het aftredend bestuur waren er pro's en contra's''.
Verdrongen
De Oostendse afdeling van het Vlaams Blok heeft dus een bestuurslid geweerd
vanwege van zijn huidskleur en zich dan ook bezondigd aan racisme, aldus
Thys en enkele medestanders. Hij meent dat de vreemdelingenthema het
Vlaams-nationalistische te zeer verdrongen heeft.
VB-provincieraadslid Didier Versieck zei op de persconferentie zaterdag dat
het in verschillende afdelingen van het Vlaams Blok rommelt: ,,Er zijn
besprekingen bezig om in bijna heel Vlaanderen een scheurlijst samen te
stellen.''
Hij neemt het niet dat de partij ,,dictatoriaal wordt bestuurd, dat het
tweetalige karakter van Brussel werd aanvaard om Johan Demol te lanceren en
dat het Blok een pure anti-vreemdelingenpartij is geworden.''
Het Blok zou volgens Versieck beter in eigen boezem kijken ,,want het
Oostendse lokaal wordt regelmatig leeggeplunderd door eigen mensen''.
Naast Thys en Versieck zegden ook gemeenteraadsleden Max Vanhaelst uit
Oostende en Henri Croos uit Bredene het Blok vaarwel; net als de Oostendse
afdelingsvoorzitter André Janssens.
Die laatste kreeg vrijdag, toeval of niet, thuis het bezoek van vier
speurders. Ze voerden een huiszoeking uit omdat hij, volgens een klacht,
over racistische pamfletten beschikte. Ze hebben niets gevonden, zei
Janssens.

Black Attila

thePiano a écrit dans le message <395e6afd...@news.pandora.be>...

> [...]
>"Bruine Honden" van het Blok, alhoewel.... wie zei er weer dat "het
>origineel is toch altijd beter dan de kopie" ? ;)

Ah, voor de Brusselse gewestelijke verkiezingen hadden ze voor Brigitte
Grouwels (CVP) en Nebahat Acar (lid van haar kabinet) campagne gevoerd, nu
vinden het minder interessant voor de CVP te stemmen, ze willen allen maar
een partij steunen die aan de macht is...

Pierre-Yves Lambert
allochtone kandidaten:
http://users.skynet.be/suffrage-universel/elections2000.htm

Black Attila

thePiano a écrit dans le message <395ece6b...@news.pandora.be>...

> [...]
>origine, in het parlement gaat zetel voor het Blok ? Of een zwarte
>Vlaams Blok burgemeester in Antwerpen ? Een bruine had zeker gekund,

Er zijn maar vier gewestraadsleden van Maghrebijnse afkomst in hele
Frankrijk, waaronder twee die Front National-verkozenen zijn, een in Parijs
en een in Zuid-Oost Frankrijk. Er is een "debat" sinds twee jaren ontstaan
binnen de FN, en dan ook tussen FN en MNR (van Megret), over de
caractisering van Frankrijk als "société pluriconfessionnelle", er bestaat
zelfs nu een vleugel van de FN die erkent dat niet alle Fransen zijn
Roomskatholieken, en dat Islam ook een Franse godsdienst is, de tweede in
cijfers. Waarschinlijk heeft het VB lessen gekregen van haar Franse oversten
:-))

thePiano

On Sun, 2 Jul 2000 11:52:15 +0200, "Black Attila"
<black....@leviathan.fi> schreef:

> [...]

>het in verschillende afdelingen van het Vlaams Blok rommelt: ,,Er zijn
>besprekingen bezig om in bijna heel Vlaanderen een scheurlijst samen te

Aha, onze akties beginnen vruchten af te werpen PYL ! :))))
De vrucht is bijna zo rijp dat ze rot van de boom gaat vallen ;)

groetjes

thePiano

thePiano

On Sun, 02 Jul 2000 07:37:31 GMT, Tinus
<DrStra...@LoveTheBomb.com> schreef:

>Het Vlaams Blok, een kleurrijke partij?

Jamaar zeg ! Straks gaan we niet meer weten 'wie dat wie' is, als
iedereen plots Turken en Marokkanen op zijn lijsten gaan zetten... :)

thePiano

thePiano

On Sun, 2 Jul 2000 12:07:15 +0200, "Black Attila"
<black....@leviathan.fi> schreef:

> [...]
>cijfers. Waarschinlijk heeft het VB lessen gekregen van haar Franse oversten

Hé ? Goed zeg, we zullen onze vriend Wim Elbers even voor bijscholing
naar La Douce France sturen. Of ze hem daar graag zien komen is een
andere zaak, ze zullen hem daar meteen verwelkomen in de trant van:
"kijk daar heb je dat detail uit de geschiedenis van Vlaanderen"

;)

thePiano

Batlock

thePiano <amar...@pandora.be> wrote in message

> [...]
> frieten-met-biefstuk, maar het recept waarmee zij zelfs de allerbeste
> autochtone vlaamse koks overtrof was: "stoofkarbonaden-op-zijn-vloms".

In het interview herhaalt ze wel heel vaak dat ze in staat is om Vlaamse
kost te bereiden. Maar anders heeft ze niet echt veel te zeggen.

Batlock...
---
I'm not a diplomat. I'm the reason for diplomats.

thePiano

On Sun, 2 Jul 2000 11:30:33 +0200, "Luke Dierick"
<ldie...@eircom.net> schreef:

>Zeer juist !
>Luke

Btw Luke, wat vind je d'r zelf van dat het Vlaams Blok allochtonen
binnen zijn partij (kader) aanwerft ? Een 'nieuwe marsrichting' (alla
Joris Van Severen in de jaren dertig) die beslist aan te moedigen is,
of toch maar "comme si comme ça" ?

thePiano

Black Attila

thePiano a écrit dans le message <395f3e5...@news.pandora.be>...

>Aha, onze akties beginnen vruchten af te werpen PYL ! :))))
>De vrucht is bijna zo rijp dat ze rot van de boom gaat vallen ;)

straks zal Alexandra Colen een kartellijst met Noor vormen, beide zijn toch
ongeveer van dezelfde integristische aard... http://noor.ovh.org/program.htm

Tinus

On Sun, 02 Jul 2000 13:15:53 GMT, amar...@pandora.be (thePiano)
wrote:

>Jamaar zeg ! Straks gaan we niet meer weten 'wie dat wie' is, als
>iedereen plots Turken en Marokkanen op zijn lijsten gaan zetten... :)

Ja zeg, straks gaat de Islamitische Partij nog Roomse paters op z'n
lijst zetten. ;-)

Vroeger was het nog simpel toen de PvdA nog echte rooien waren en de
VVD de partij van de rijken en de CDA een christelijke partij was.

thePiano

On Sun, 02 Jul 2000 13:38:43 GMT, Tinus
> [...]

>Vroeger was het nog simpel toen de PvdA nog echte rooien waren en de
>VVD de partij van de rijken en de CDA een christelijke partij was.

Yep, dat was nog eens den goeien ouwen tijd zeg ! :)))

thePiano

thePiano

On Sun, 2 Jul 2000 15:27:04 +0200, "Black Attila"
<black....@leviathan.fi> schreef:

>straks zal Alexandra Colen een kartellijst met Noor vormen, beide zijn toch
>ongeveer van dezelfde integristische aard... http://noor.ovh.org/program.htm

"Lors des élections du 13 juin 1999, la liste islamique NOOR a
remporté 1.244 voix (soit 0,02% des votes valables) à l'élection de la
Chambre des Représentants. Au 1er AVRIL 1999, la Communauté Musulmane
de Belgique représentait quelques 400.000 membres (soit 4% de la
population), dont 125.000 sont électeurs."

Allez zeg, van de 125 000 op 400 000 potentiële stemmers hebben ze d'r
toch al zo'n 1 244 meegekregen alhoewel, 't waren misschien allemaal
Vlaams Blokkers die op Noor hebben gestemd, zoiets weet je natuurlijk
nooit zeker hé ? ;)))

thePiano

theo1610

amar...@pandora.be (thePiano) wrote:

Nou ja, de allochtonen ondervinden zelf de meeste narigheid van
de ongecontroleerde drift hier iedere vreemde snoeshaan onderdak
te willen geven. Dus het is niet zo gek dat die zich aansluiten
bij 't VB, maar kunnen die anders terecht....

>thePiano

theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."

Black Attila

thePiano a écrit dans le message <395f4022...@news.pandora.be>...

> [...]
>andere zaak, ze zullen hem daar meteen verwelkomen in de trant van:
>"kijk daar heb je dat detail uit de geschiedenis van Vlaanderen"

Zoals dit detail, de "Vlaamse Leeuw", Robert de Béthune, was helemaal geen
Vlaming, hij was een Fransman zoals mezelf ;-)))

Black Attila

Tinus a écrit dans le message ...

>Ja zeg, straks gaat de Islamitische Partij nog Roomse paters op z'n
>lijst zetten. ;-)

Moslimfundamentalisten zouden met alle handen stemmen voor de Christian
Right, da's zeker !

Black Attila

thePiano a écrit dans le message <395f4a40...@news.pandora.be>...
>On Sun, 2 Jul 2000 15:27:04 +0200, "Black Attila"
><black....@leviathan.fi> schreef:

Het is wel een feite dat de oprichters van Noor, Redouan Ahrouch en Jawe
Madamo, zijn totaal onbekend binnen de echte Moslimfunadmentalisten (Ikhwan
al-Muslimîn enz.), die verdenken hen extreem-rechtse onderzeërs te zijn die
voor het Vlaams Blok (of FNB of FN) of zelfs voor een buitenlandse geheime
dienst werken, blijkbaar voor Iran in dit geval (Ahrouch is een shi'a
Moslem). Er zijn ook andere allochtone politici di vreemde verbanden hebben
met moslimfundamentalisten:
http://users.skynet.be/suffrage-universel/bencheikh.htm (zie o.a. het einde
van de pagina...)

F u s t i g a t o

Vitae forma vocatur, amar...@pandora.be (thePiano), die Sun, 02 Jul
2000 13:15:53 GMT, in littera <395f3fa...@news.pandora.be> in
foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur:

>Jamaar zeg ! Straks gaan we niet meer weten 'wie dat wie' is, als
>iedereen plots Turken en Marokkanen op zijn lijsten gaan zetten... :)

De zgn "nieuwe" Belgen van allochtoonse oorsprong vormen toch een
kiezersgroep waaraan de partijen niet meer voorbij kunne gaan. Nu gaan
ze proberen in alle partijen te krijgen. Dat lijkt mij een volkomen
normale evolutie. Dit bevordert ook een goede integratie.

>thePiano

Fusti

F u s t i g a t o

Vitae forma vocatur, "Black Attila" <black....@leviathan.fi>, die
Sun, 2 Jul 2000 15:27:04 +0200, in littera
<8jng26$81r$1...@news0.skynet.be> in foro be.politics (et aliis) vere
scripsit quod sequitur:

>dat

>straks zal Alexandra Colen een kartellijst met Noor vormen, beide zijn toch
>ongeveer van dezelfde integristische aard... http://noor.ovh.org/program.htm

Dan kan A. Colen moeilijk raciste blijven (als ze het was) als ze met
een arabisch-ge-orienteerde lijst samen werkt.

Comprenne qui pourra...

Fusti

Black Attila

F u s t i g a t o r...@guindailllle.com (F u s t i g a t o r) a écrit dans le
message <39624cb6...@news.arcadis.be>...

1) niet "arabisch-ge-orienteerde", juist moslimfundamentaliste, da's iets
anders
2) volgens "pater Leman" is A. Colen geen raciste, ze zou maar een
extreem-rechtse catholieke fundamentaliste zijn, that's all, maar als
niet-Vlaming en vooral niet-catholiek ken ik ze niet zo goed als jou...

Pieter Wierenga (DTC)

On Sun, 02 Jul 2000 05:15:09 GMT, amar...@pandora.be (thePiano) wrote:

>Maar alle gekheid op een stokje, schrok jij ook niet even van dat
>bericht dat thans ook het Vlaams Blok migranten werft ?

het is hier in nl. al lang bekend dat VB vrijt met haar extreem rechtse
collega's van de Grijze Wolven.
nix om zoveel ophef van te maken dus.

Cheers, Pieter

Black Attila

Pieter Wierenga (DTC) a écrit dans le message
<395ee70...@news.hacom.nl>...

zie o.a. hier http://www.ozgurluk.org/boek/

er zijn ook contacten tussen de CVP en de grijze Wolven:
"11 mei 1996, Hasselt, Belgiė: Het 5e congres van de Belēika Ülkücü Türk
Federasyonu, werd bezocht door meer dan 5000 mensen. Gasten waren onder
andere Türkmen Onur (voorzitter van de Europese Federatie), Hikmet Yildizeli
(voorzitter van de Nederlandse Federatie HTF), Alparslan Türkes en Jef
Gabriels van de Christelijke Volks Partij (CVP) uit Belgiė. Gabriels zei
onder andere: "Het congres zal een brug slaan tussen de Belgische en Turkse
gemeenschap. De Belgische staat zal binnenkort de federatie financieel
ondersteunen." (Türkiye, 13 mei 1996) "
http://www.ozgurluk.org/boek/bijlage1.html#xtocid112082

en:
"In 1980 was George Claeys van de Vlaamse Militanten Orde (VMO) uit Belgiė
gastspreker op het eerste congres van de op de MHP georiėnteerde federatie
in Antwerpen. Hij sprak er in naam van de VMO en het Vlaams Blok over het
'gemeenschappelijk anti-communisme' van beider organisaties. Wie er precies
achter de contacten tussen de MHP-aanhangers en het Vlaams Blok zitten is
niet bekend, maar de contacten zijn er wel: de ministers van Binnenlandse,
respectievelijk Buitenlandse Zaken van Belgiė, Tobback en Claes, verklaarden
beiden na de aanvallen op Koerdische demonstranten in Brussel door Grijze
Wolven in januari 1994, dat Grijze Wolven in Belgiė goede contacten
onderhouden met het Vlaams Blok. "
http://www.ozgurluk.org/boek/hfstuk8.html#xtocid1120873

Ik moet ook zeggen dat een kandidaat (van Turks afkomst) van de Parti
Socialiste in Brussel heeft gezegd in een radio-interview dat hij is voor de
MHP (de Grijze Wolven) in Turkije maar dat het "helemaal verschillend" is in
Belgiė, en dat deze dualiteit voor hem geen problemen stelt... nu heeft ie
geen plaats op de PS-lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen gekregen, en is
naar de PRL (rechtsliberalen) overgestapt. Ik heb hier al over Brigitte
Grouwels (CVP) en haar medewerkster ook geschreven, die hebben een toespraak
gemaakt vorige jaar in een grijze Wolvenlokaal in Schaarbeek (Bruissel)
gedurende de kiescampagne.
Er bestaat een lijst (die moet nog geactualiseerd worden !) van de
GW-verenigingen in Belgiė in 1995:
http://www.ozgurluk.org/boek/bijlage2.html#xtocid112085

Pierre-Yves Lambert
http://users.skynet.be/suffrage-universel/artikelen.htm

Pieter Wierenga (DTC)

bij Patisserie Eric Vergucht in Elsene.
een klusje voor Patty Wereldsman zo te zien.

Cheers, Pieter

F u s t i g a t o

Vitae forma vocatur, "Black Attila" <black....@leviathan.fi>, die
Sun, 2 Jul 2000 17:01:24 +0200, in littera
<8jnlhh$a3k$1...@news0.skynet.be> in foro be.politics (et aliis) vere
scripsit quod sequitur:

ja, natuurlijk, Je hebt wel gelijk maar de meeste muslims in België
zijn arabieren....
(1999: 125.082 Marokkanen plus nog Algerijnen en Tunesiers tegen
70.701 Turken )(Bron: Council of Europe). Natuurlijk weet ik niet als
er meer Turken dan Marokkanen zijn die de Belgische nationaliteit
hebben, want die zijn uiteraard niet bijgerekend.

>2) volgens "pater Leman" is A. Colen geen raciste, ze zou maar een
>extreem-rechtse catholieke fundamentaliste zijn, that's all,

Goed als Pater Leman dat zegt....

>maar als
>niet-Vlaming en vooral niet-catholiek ken ik ze niet zo goed als jou...

Waarom zou ik ze beter kennen?

Fusti

F u s t i g a t o

Vitae forma vocatur, "Black Attila" <black....@leviathan.fi>, die
Sun, 2 Jul 2000 16:18:49 +0200, in littera
<8jnjrc$9gr$1...@news0.skynet.be> in foro be.politics (et aliis) vere
scripsit quod sequitur:

>Parijs
>oversten

>Zoals dit detail, de "Vlaamse Leeuw", Robert de Béthune, was helemaal geen
>Vlaming, hij was een Fransman zoals mezelf ;-)))

Béthune ligt in Artois (62-Pas de Calais) en niet in Vlaanderen
(59-Nord, westerhelft, de rest zijnde Frans Henegouwen)

Maar ten tijde van de Guldensporenslag voelden zich die mensen zich
regionaal verbonden niet Frans Hexagonaal.
Anders hadden ze nooit tegen de Koning gevochten.

De Leeuw van Vlanderen was dus zeker geen Vlaming, maar als ie
Fransman was, dat valt nog te bediscussiëren met historici. Misschien
aan de Franco-Saxon vragen?

Fusti

jafar-Bart-...@still-invalid.org

thePiano <amar...@pandora.be> wrote:
> en heeft ze reeds verscheidene doodsbedreigingen mogen in ontvangst
> nemen.

Wegens een politieke stellingname in een democratisch land. Ik mag
toch hopen dat we dat samen veroordelen?

cu bart

Pros Robaer

Op Sun, 02 Jul 2000 schreef Pieter Wierenga (DTC:

} bij Patisserie Eric Vergucht in Elsene.
} een klusje voor Patty Wereldsman zo te zien.

Ga jij je nieuwe cheffin opdrachten geven? ;-)

Vriendelijke GNUtjes,
Pros
---
Nieuw op http://home4.freegates.be/Pros-Robaer/nieuw.html :

De Truffelteelt in Perigord.

De varkens worden vooral in het noorden gebruikt. Wanneer een
varken een truffel vindt en ze bloot wroet, moet men er als de
kippen bij zijn, want vriend zwijn is er ook niet vies van.

Hyena

Grijze wolven leven in Canada en jagen op elanden.

thePiano

On Mon, 3 Jul 2000 00:57:03 +0200, "Hyena" <ericsson@t18.s> schreef:

>Grijze wolven leven in Canada en jagen op elanden.

Kunnen het ook geen hyena's zijn misschien ?

thePiano

Jan Holland

Of piano's ?

Jan Holland
De NL-moeder is gemiddeld ouder (dan ~1970)
in 1955, vanwege de grote gezinnen
in 1995, vanwege de emancipatie.

Tinus

On Sun, 02 Jul 2000 18:00:28 GMT, pie...@hacom.nl (Pieter Wierenga
(DTC)) wrote:

>bij Patisserie Eric Vergucht in Elsene.
>een klusje voor Patty Wereldsman zo te zien.

Nee, in de krant stond een foto van die man die als slaaf gehouden
werd en het was een bleke.

Bleken zijn allemaal monsterlijke slavendrijvers en verdienen geen
sympathie van onze verheven Wereldsman.

Hyena

Hyena's leven in Afrika en daar heb je geen elanden en kariboes.

> Kunnen het ook geen hyena's zijn misschien ?
>

> thePiano

thePiano

On Sun, 2 Jul 2000 22:07:03 +0200,
jafar-Bart-...@still-invalid.org schreef:

In alle ernst ? Uiteraard.

Alleen kan ik me niet van de indruk ontdoen dat die Belkis Sögütlü
zich -in haar onwetendheid (om maar niet domheid te zeggen)- zich wat
voor de kar van het Blok heeft laten spannen. Moest ze het programma
(beter) kennen zou ze weten dat allochtonen nooit geen kans maken bij
het Blok, en erger nog: moest het Blok het ooit voor het zeggen
krijgen, ook zij meteen kan opkrassen.
Natuurlijk is het voor het Blok mooi meegenomen dat ze zo'n allochtone
even kunnen manipuleren voor hun boosaardige zaak, maar of ze d'r
werkelijk kiezers mee gaan bijwinnen... ik heb zo mijn twijfels.

thePiano

thePiano

On Mon, 3 Jul 2000 13:07:22 +0200, "Hyena" <ericsson@t18.s> schreef:

>Hyena's leven in Afrika en daar heb je geen elanden en kariboes.

Ah ? Ik wist niet dat jij een Afrikaan was ? Leuk, een allochtoon in
ons midden, blijf nog wat hangen :)

thePiano

thePiano

On Sun, 2 Jul 2000 17:01:24 +0200, "Black Attila"
<black....@leviathan.fi> schreef:

>2) volgens "pater Leman" is A. Colen geen raciste, ze zou maar een

>extreem-rechtse catholieke fundamentaliste zijn, that's all, maar als

>niet-Vlaming en vooral niet-catholiek ken ik ze niet zo goed als jou...

Zo heeft het Vlaams Blok er waarschijnlijk ook over A. Coolen gedacht,
vandaar dat ze haar gedumpt hebben als lijstduwster op de
provincieraadsverkiezingen.
De zwanenzang van Coolen bij het Blok wellicht.

gegroet

thePiano

thePiano

On Sun, 02 Jul 2000 18:38:15 GMT, F u s t i g a t o r...@guindailllle.com
(F u s t i g a t o r) schreef:

> [...]

>er meer Turken dan Marokkanen zijn die de Belgische nationaliteit
>hebben, want die zijn uiteraard niet bijgerekend.

Ik dacht dat Marokko en Algerije in Afrika lagen, dus zeker niet in
het midden oosten :p

-niet alle arabieren zijn moslim
-niet alle islamieten zijn arabieren
er zijn ook autochtone islamieten (plus/min 30 000 belgen)
-niet alle Marokkanen zijn islamieten (er zijn bv ook christenen)
-er zijn ook plus/min 30 000 protestanten en nog eens zoveel
boeddisten in Belgiė

groetjes

thePiano

thePiano

On Sun, 02 Jul 2000 13:24:23 GMT, "Batlock" <bat...@hotmail.com>
schreef:

>thePiano <amar...@pandora.be> wrote in message

>In het interview herhaalt ze wel heel vaak dat ze in staat is om Vlaamse
>kost te bereiden. Maar anders heeft ze niet echt veel te zeggen.

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat die Belkis Sögütlü
zich -in haar onwetendheid (om maar niet domheid te zeggen)- wat

thePiano

(DTC)) schreef:

>bij Patisserie Eric Vergucht in Elsene.
>een klusje voor Patty Wereldsman zo te zien.

Btw, hoe staat het met haar (->PW) kruistocht tegen 'racistische
ratten met een bleke staart' ?
Heeft ze al wat resultaat kunnen boeken ? Ik volg dat in nl.politiek
maar met een half oog :p

thePiano

Black Attila

thePiano a écrit dans le message <39608c3...@news.pandora.be>...

bovendien is ze maar een Ierse allochtoon, en er zijn niet veel Ierse
kiezers in A'pen, minder dan Turkse grijze Wolven ;-)))

Black Attila

thePiano a écrit dans le message <39608d0c...@news.pandora.be>...

> [...]
>er zijn ook autochtone islamieten (plus/min 30 000 belgen)
>-niet alle Marokkanen zijn islamieten (er zijn bv ook christenen)

en Joden

>-er zijn ook plus/min 30 000 protestanten en nog eens zoveel

>boeddisten in België

bovendien sprak ik over Noor "le parti islamique de Belgique", dus niets te
maken met Arabieren, dus Fusti had niet gelijk !

thePiano

On Mon, 3 Jul 2000 15:15:17 +0200, "Black Attila"
<black....@leviathan.fi> schreef:

>bovendien is ze maar een Ierse allochtoon,

Klopt ook PYL ! Dat was ik al bijna vergeten :)

>en er zijn niet veel Ierse kiezers in A'pen,
>minder dan Turkse grijze Wolven ;-)))

Tenzij ze zich vermomd hebben als "grijze muizen" :)

gegroet

thePiano

Black Attila

thePiano a écrit dans le message <39609287...@news.pandora.be>...

>Klopt ook PYL ! Dat was ik al bijna vergeten :)

ik denk zelfs dat je was de eerste die mij dat had gezegd :-)

>Tenzij ze zich vermomd hebben als "grijze muizen" :)

is dat niet een ingrediënt van "Irish stew" ? :-))

Faber

Hi there!

thePiano wrote:

> [...]
> -niet alle Marokkanen zijn islamieten (er zijn bv ook christenen)

> -er zijn ook plus/min 30 000 protestanten en nog eens zoveel

En niet alle mensensmokkelaars en massamoordenaars zijn racistische
Nederlanders tenzij je racistische Turxe mensensmokkelaars en
massamoordenaars met een Nederlands paspoort (naast het Turxe en wie weet
nog meer paspoorten van nog meer landen) Nederlanders noemt HAHAHA!!!

Btw, gemiste kans voor de VARA en met name voor Sonja B. van het programma
B&W om kansarme allochtone cultuurverrijkende criminelen weer lekker af te
schilderen als Nederlandse criminelen.

F@ber

F u s t i g a t o

Vitae forma vocatur, amar...@pandora.be (thePiano), die Mon, 03 Jul
2000 12:56:17 GMT, in littera <39608c3...@news.pandora.be> in

> [...]

>vandaar dat ze haar gedumpt hebben als lijstduwster op de
>provincieraadsverkiezingen.

>De zwanenzang van Coolen bij het Blok wellicht.

Dat zou best kunnen.

>gegroet
>
>thePiano

Fusti

F u s t i g a t o

Vitae forma vocatur, amar...@pandora.be (thePiano), die Mon, 03 Jul
2000 13:01:08 GMT, in littera <39608d0c...@news.pandora.be> in

foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur:

>Ik dacht dat Marokko en Algerije in Afrika lagen, dus zeker niet in
>het midden oosten :p

Dat dacht ik ook. Waar heb ik geschreven dat ze in het Midden -oosten
leven?

>-niet alle arabieren zijn moslim
>-niet alle islamieten zijn arabieren
>er zijn ook autochtone islamieten (plus/min 30 000 belgen)
>-niet alle Marokkanen zijn islamieten (er zijn bv ook christenen)

(Morocco)
Religions: Muslim 98.7%, Christian 1.1%, Jewish 0.2%
(bron: http://www.odci.gov/cia/publications/factbook/mo.html#people )
waarvan zeker sommigen "marokkanen " zijn van europese oorsprong.

je hebt gelijk, maar "nauwelijks" ;-)

>-er zijn ook plus/min 30 000 protestanten en nog eens zoveel
>boeddisten in Belgiė

ik ben het daar allemaal mee eens.

>groetjes
>
>thePiano

Fusti (bril kopen, Hugo!)

F u s t i g a t o

Vitae forma vocatur, "Black Attila" <black....@leviathan.fi>, die
Mon, 3 Jul 2000 15:17:20 +0200, in littera
<8jq3ql$3rg$3...@news0.skynet.be> in foro be.politics (et aliis) vere
scripsit quod sequitur:

>en Joden

0,02% van de totale bevolking (zie full religious statistics over
Marokko in mijn antwoord aan Piano in deze draad.)

>bovendien sprak ik over Noor "le parti islamique de Belgique", dus niets te
>maken met Arabieren, dus Fusti had niet gelijk !

Natuurlijk heb ik geen gelijk omdat de arabieren zeker geen islamieten
hebben??? PYL, je overdrijft!

Driekwart van de islamieten in Belgie zijn van arabische komaf, de
rest is hoofdzakelijk Turks en de rest (zwart Afrika, midden oosten en
enkele duizenden Belgische bekeerlingen).

Fusti (PYL heeft altijd gelijk ook als ie ongelijk heeft! ;-) )

F u s t i g a t o

Vitae forma vocatur, "Black Attila" <black....@leviathan.fi>, die
Mon, 3 Jul 2000 16:25:39 +0200, in littera
<8jq7s8$eeb$2...@news1.skynet.be> in foro be.politics (et aliis) vere
scripsit quod sequitur:

>ik denk zelfs dat je was de eerste die mij dat had gezegd :-)

>is dat niet een ingrediënt van "Irish stew" ? :-))

Beurk..
PYL eet jij maar die Ierse stew op, liefst met bloemCoolen !

mij niet gezien.

Fusti

F u s t i g a t o

Vitae forma vocatur, amar...@pandora.be (thePiano), die Mon, 03 Jul
2000 13:22:34 GMT, in littera <39609287...@news.pandora.be> in

foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur:

>Klopt ook PYL ! Dat was ik al bijna vergeten :)

Coolen lijkt mij toch een Kempische naam. Of was dat O'Cool ?
Maar ze heeft inderdaad haar jeugd in Ierland doorgebracht.

>Tenzij ze zich vermomd hebben als "grijze muizen" :)

's nachts zijn alle muizen grijs (overdag ook buiten de witte)
dat geldt evenzeer voor katten en wolven...

>gegroet

Slainte,

>thePiano

the O'Fusti

F u s t i g a t o

Vitae forma vocatur, amar...@pandora.be (thePiano), die Mon, 03 Jul
2000 13:05:42 GMT, in littera <39608eb9...@news.pandora.be> in

foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur:

>Btw, hoe staat het met haar (->PW) kruistocht tegen 'racistische
>ratten met een bleke staart' ?

Volgens Antoon Pardon is ze zelf in de rassisstische valkuil gevallen
die ze voor andedren graafde(*)

>Heeft ze al wat resultaat kunnen boeken ? Ik volg dat in nl.politiek
>maar met een half oog :p

en gecross-posted oog? ;-)))

sodoeaaj...

>thePiano

Fusti
_____
(*)"Patty hanteert definities waardoor rassime verbonden wordt met
een blanke huid en door het hanteren van een dergelijke definitie
is Patty dus zelf een eerste klas rassist." Antoon Pardon
From: <apa...@trout.vub.ac.be>
Newsgroups: nl.politiek,be.politics,soc.culture.netherlands
Subject: Re: REPOST: mijn post van 10 juni 2000, in nl.wetenschap
Date: 19 Jun 2000 07:54:48 GMT
Organization:VUB/ULB Computing Centre

Pros Robaer

Op Mon, 3 Jul 2000 schreef Black Attila:

[...]

Als ze maar geen Ierse wolfshond is... ;-)

Pros Robaer

Op Mon, 03 Jul 2000 schreef thePiano:

} On Mon, 3 Jul 2000 00:57:03 +0200, "Hyena" <ericsson@t18.s> schreef:

}>Grijze wolven leven in Canada en jagen op elanden.
}>
} Kunnen het ook geen hyena's zijn misschien ?

Grijze wolven jagen *niet* op hyena's. Zeker niet in het
Amazonegebied...

Pros Robaer

Op Sun, 2 Jul 2000 schreef Black Attila:

} Zoals dit detail, de "Vlaamse Leeuw", Robert de Béthune, was helemaal geen
} Vlaming, hij was een Fransman zoals mezelf ;-)))

Jamaar, PYL, dat was toch Robrecht van Bethune? ;-)

Pros Robaer

} (DTC)) schreef:

[...]

Je bent gewoon bang voor Cmd. Hotlips. Geef het maar toe... ;-)

jafar-Bart-...@still-invalid.org

> In alle ernst ? Uiteraard.

Goed. Helaas jammer dat de site van de morgen het artikel niet tevoorschijn
tovert. En ook op de site van het vlaams parlement vond ik helaas niets
over die interpellatie. Kan je mij daar eens wat meer over vertellen.
Ik ben bijvoorbeeld zeer geinteresseerd waarom de Turkse pers haar als
mev Hitler afschildert.

> Alleen kan ik me niet van de indruk ontdoen dat die Belkis Sögütlü
> zich -in haar onwetendheid (om maar niet domheid te zeggen)- zich wat

> voor de kar van het Blok heeft laten spannen. Moest ze het programma

Zelfs al zou dat zo zijn, wat dan nog?

Btw : bij iedere parallelle verkiezing voor migranten haalde het VB op
zijn minst altijd een score vergelijkbaar met de PvdA bij de echte
verkiezingen. Uiterst marginaal natuurlijk, maar niet nul. Het verwondert
mij dan ook niet dat er ook in die groep migranten zijn die openlijk voor
hun sympathie-en uitkomen.

> (beter) kennen zou ze weten dat allochtonen nooit geen kans maken bij
> het Blok, en erger nog: moest het Blok het ooit voor het zeggen
> krijgen, ook zij meteen kan opkrassen.

Ik weet het niet. Hun slogans zijn toch duidelijk : aanpassen of
opkrassen? Misschien deelt ze wel de analyse van Van Tastenhoye (je weet
wel, die journalist die VB'er werd) over het VB programma. Je kan die
man namelijk moeilijk van lichtzinnigheid beweren en aangezien hij
helemaal niet met een Vlaamse schone getrouwd is, veronderstel ik
wel dat die er vertrouwen in heeft?

cu bart

Black Attila

Pros Robaer a écrit dans le message <0001F052@malpertuis>...

> [...]
geen
>} Vlaming, hij was een Fransman zoals mezelf ;-)))
>
>Jamaar, PYL, dat was toch Robrecht van Bethune? ;-)

LOL
Dan zou ik alleen maar Piet Lambert moeten worden om een Vlaming te worden ?
:-)

Black Attila

Pros Robaer a écrit dans le message <0001F04B@malpertuis>...

> [...]

>} kiezers in A'pen, minder dan Turkse grijze Wolven ;-)))

>Als ze maar geen Ierse wolfshond is... ;-)

of een weerwolvin, 'sdags VB'ster 'snachts CVP'ster :-)

Black Attila

F u s t i g a t o r...@guindailllle.com (F u s t i g a t o r) a écrit dans le
message <3971b04d...@news.arcadis.be>...

> [...]

>0,02% van de totale bevolking (zie full religious statistics over
>Marokko in mijn antwoord aan Piano in deze draad.)

er zijn veel meer Marokkaanse Joden, waarvan de meerderheid nu in Israel
woont, en ook in Frankrijk en Canada, ze zijn waarschijnlijk meer dan half
miljoen nu

>Natuurlijk heb ik geen gelijk omdat de arabieren zeker geen islamieten
>hebben??? PYL, je overdrijft!

deze partij is een "parti islamique", geen "parti arabe"

> [...]
>enkele duizenden Belgische bekeerlingen).

>Fusti (PYL heeft altijd gelijk ook als ie ongelijk heeft! ;-) )

zestig procent van roomskatholieken in Belgiė zijn Vlamingen, een Belgische
Katholieke partij moet dus een Vlaamse partij bestempeld worden, de PSC
bestaat dus niet, volgens Fustigator...

F u s t i g a t o

Vitae forma vocatur, "Black Attila" <black....@leviathan.fi>, die
Mon, 3 Jul 2000 23:45:18 +0200, in littera
<8jr1po$ic6$3...@news0.skynet.be> in foro be.politics (et aliis) vere
scripsit quod sequitur:

dat kan. Die zijn zeker nog Joods, maar inzoverre men ze nog
"Marokkaans" mag noemen is de vraag.

>te

>deze partij is een "parti islamique", geen "parti arabe"

Maar de meeste mensen van Noor zullen wel arabieren zijn, of mensen
van arabische komaf.
Of ben ik verkeerd?

>zestig procent van roomskatholieken in Belgiė zijn Vlamingen, een Belgische
>Katholieke partij moet dus een Vlaamse partij bestempeld worden, de PSC
>bestaat dus niet, volgens Fustigator...

Zestig procent van de Belgen zijn Vlamingen.
Hoezo, what's the point?

De PSC heeft met het Vlaamse Gewest nix te maken, trouwens de CVP is
niet eens een Rooms Katholieke partij. In hun statuten staat enkel dat
ze van "christelijke inspiratie" zijn of zoiets.
Als Rooms-Katholiek stem ik bv zelf nooit (meer) op de CVP (sedert
jaren). Mijn godsdienst bepaalt dus niet mijn politieke keuze.

hartelijke groeten,

F wrote:
> Zestig procent van de Belgen zijn Vlamingen.

Hoezo? Sinds wanneer beschouw jij Antwerpenaren en Brabanders als
Vlamingen?? Want anders kom je toch maar moeilijk aan die 60%, hoor.

cu bart

Jo Depreitere

Ach! De eerste 1000 keer was dat grapje best leuk, maar de volgende
1000000 keer begon het toch wat afgezaagd te worden.

Da's nog een graad erger dan Vlaams-Nationalisme, dit Antwerps- en
Brabants-Nationalisme.

--
=======================< mailto:j...@elis.rug.ac.be >=======================
"I admit I lost control...", Lost Control -- Anathema

Pieter Wierenga (DTC)

On Mon, 03 Jul 2000 21:55:03 MET, Pros Robaer
<pr...@village.uunet.be.cut.this.tail> wrote:

>Je bent gewoon bang voor Cmd. Hotlips. Geef het maar toe... ;-)

piano is veel te jong om met Patty te stoeien.
Laat hem maar wat rijpen met zijn tartaarse schone.
(of was het een oezbeekse?)

Cheers, Pieter

Jean-Pierre Vanderwaeren

On Wed, 05 Jul 2000 13:52:05 GMT, pie...@hacom.nl (Pieter Wierenga
(DTC)) wrote:

> piano is veel te jong om met Patty te stoeien.
> Laat hem maar wat rijpen met zijn tartaarse schone.

Iemand neemt de term "vleselijke" geneugtes wel heel letterlijk.

JP Vanderwaeren

thePiano

(DTC)) schreef:

>piano is veel te jong om met Patty te stoeien.
>Laat hem maar wat rijpen met zijn tartaarse schone.

Tartaar ? Ik lust liever <met> mayonaise =-)

thePiano

F u s t i g a t o r

Vitae forma vocatur, jafar-Bart-...@still-invalid.org, die
Wed, 5 Jul 2000 00:19:55 +0200, in littera
<buntj8...@ns.vanhauwaert.net> in foro be.politics (et aliis)
vere scripsit quod sequitur:

>Hoezo? Sinds wanneer beschouw jij Antwerpenaren en Brabanders als
>Vlamingen?? Want anders kom je toch maar moeilijk aan die 60%, hoor.

Inderdaad, maar dat willen ze toch zelf.

Anders haden ze het "Vlaamse Gewest" toch "Nederlandstalig Gewest" of
zoiets laten noemen. Ze hebben zich vrijwillig in de jaren 60 bij het
echte Vlaanderen aangesloten, ofte ge Anschlußt, vind je het leuk of
niet.

>cu bart

Fusti

F u s t i g a t o r

Vitae forma vocatur, Jo Depreitere <jdp_n...@elis.rug.ac.be>, die
Wed, 05 Jul 2000 10:43:15 +0200, in littera
<3962F523...@elis.rug.ac.be> in foro be.politics (et aliis)
> [...]

>1000000 keer begon het toch wat afgezaagd te worden.

>Da's nog een graad erger dan Vlaams-Nationalisme, dit Antwerps- en

Och Jo, de niet, als echte Vlaming zoals ik, zo opzichtelijk
expansionnistisch.
We hebben ze in 1963 gefagocyteerd, opgeslorpt, ingelijfd. De meesten
vinden dat fijn en nu noemen ze zich tot aan de oevers van de Maas en
zelfs ietsjes verder (Voeren) "Vlamingen". Maar sommigen hebben het
toch door dat ze door ons op vreedzame wijze overrompeld werden.dat
zijn de slimmere. Maar die zijn gelukkig zwaar in de minderheid en
kunne het tij niet meer keren! Ze zijn eindelijk *ook* <Vlamingen>
geworden.... Wij waren het al in de 11e eeuw, zij hebben tot in 1963
moeten wachten om eindelijk bij ons te *mogen* horen.

F u s t i g a t o r <Fusti...@guindaille.com> wrote:
> [...]
> zoiets laten noemen. Ze hebben zich vrijwillig in de jaren 60 bij het
> echte Vlaanderen aangesloten, ofte ge Anschlußt, vind je het leuk of

Ik vind dat inderdaad perfect normaal en ik beschouw mezelf (antwerpenaar
zijnde) als vlaming. Het ben _jij_ die daar altijd tegen fustigeert,
ik wijs je gewoon op je eigen standpunt.

cu bart

F u s t i g a t o r

Vitae forma vocatur, jafar-Bart-...@still-invalid.org, die
Thu, 6 Jul 2000 12:49:08 +0200, in littera
<47o1k8...@ns.vanhauwaert.net> in foro be.politics (et aliis)
vere scripsit quod sequitur:

>Ik vind dat inderdaad perfect normaal en ik beschouw mezelf (antwerpenaar
>zijnde) als vlaming.

Inderdaad, jij ben ge-assimileerd. Proficiat. Welcome home!
Andere Antwerpenaars niet, nietwaar Pros?

>Het ben _jij_ die daar altijd tegen fustigeert,
>ik wijs je gewoon op je eigen standpunt.

Omdat ik merk dat deze assimilatie niet vlekkeloos verloopt en dat er
dikkenekken zijn buiten het aloude Vlaanderen-van-altijd zijn die dit
nog niet hebben begrepen. Wij zijn de leidende kracht in Vlaanderen.
>cu bart

Fusti

Pros Robaer

Op Thu, 6 Jul 2000 schreef jafar-Bart-...@still-invalid.org:

[...]

Foei!
Heb je dan helemaal geen eergevoel? :^)

Vriendelijke GNUtjes,
Pros

Pros Robaer

}> F wrote:
[...]

Ik kan er niet om lachen, als een of ander kieken mij "Vlaming"
noemt! Dat ben ik namelijk slechts ten dele.

} Da's nog een graad erger dan Vlaams-Nationalisme, dit Antwerps- en
} Brabants-Nationalisme.

Wacht maar tot de Limburgers wakker worden. Het kan wel enkele
(tientallen) jaren duren, maar eens het zover is... ;-)

Vriendelijke GNUtjes,
Pros

_Hail The Celtic Cross _.

On Mon, 03 Jul 2000 03:27:40 GMT, amar...@pandora.be (thePiano)
wrote:

>Kunnen het ook geen hyena's zijn misschien ?

Of jakhalsen ?

>thePiano

Francus uilus plumatus cum loofus maximus (ere-Belg)

Jakhals, Professor in de Wereldsmanologie