mattikatti@swipnet.se

antti

From Mika.J...@thk.fi Wed May 06 13:17:46 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Lõhiverkon tukihenkilũ
From: Mika Jõrvinen <Mika.J...@thk.fi>
Date: Wed, 06 May 1998 13:17:46 +0300

Telehallintokeskus (THK) on liikenneministeriũn hallinnonalalla toimiva
viranomainen, joka hoitaa radio-, tele- ja postialan hallinnontehtõviõ
sekõ televisiolupahallintoa. Henkilũstũmõõrõmme on noin 190.
Toimipisteemme sijaitsevat Lauttasaaressa ja Hakaniemessõ, kesõkuussa
muutamme uuteen toimitilaan Ruoholahteen. Hyũdynnõmme toiminnassamme
nykyaikaisia ATK-jõrjestelmiõ.

Haemme tietotekniikka -tulosalueelle

L HIVERKON TUKIHENKILÍ

Tulet tyũskentelemõõn jõsenenõ tiimissõ, jonka tehtõviin kuuluu
lõhiverkon hallinta ja kehittõminen sekõ tyũasemien asennukset, yllõpito
ja kõyttõjõtuki.
Windows NT -verkot ja Microsoft Office -tuotteet on sinulle tuttuja.
Yhteistyũkyky, halu uusien asioiden oppimiseen ja vaihtelevien tũiden
tekemiseen ovat võlttõmõttũmiõ.

Tehtõvõ on mõõrõaikainen elokuun loppuun mutta saatetaan sen jõlkeen
vakinaistaa.

Lõhetõ hakemuksesi 15.5.1998 mennessõ osoitteella:

Telehallintokeskus
Kirjaamo
PL53
00211 Helsinki

Kuoreen merkintõ "lõhiverkon tukihenkilũ"

Lisõtietoja antaa Mika Jõrvinen (09) 6966441 tai Mika.J...@thk.fi

Telehallintokeskuksesta lũydõt lisõtietoja osoitteesta http://www.thk.fi

From kari.ka...@dlc.fi Thu May 07 00:21:15 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Haetaan lastenhoitajaa Pirkanmaalle
From: kari.ka...@dlc.fi (Kari Kankaanpaa)
Date: 6 May 1998 21:21:15 GMT

Haetaan lastenhoitajaa Teiskoon n. 25 km Tampereelta. Ajokortti suotava.
Tyũ voi alkaa heti.

Soita!
p. 03-3785003 (koti) tai p. 03-2232020 (tyũ)

Erkki & Eeva

From scho...@ssf.fi Fri May 08 08:25:28 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: SW-SUUNNITTELIJOITA SATELLIITTIPROJEKTEIHIN
From: Fredrick von Schoultz <scho...@ssf.fi>
Date: Fri, 08 May 1998 08:25:28 +0300

Space Systems Finland Oy on reaaliaikaohjelmistoihin ja tieteellisen
laskennan ohjelmistoihin erikoistunut yritys, joka toimii
Espoossa. Yritys osallistuu kansainv=E4lisiin satelliittiprojekteihin
kehitt=E4en eritt=E4in korkean luotettavuusasteen omaavia
satelliittien ohjausohjelmistoja ja maa-asemien
tiedonk=E4sittelyj=E4rjestelmien ohjelmistoja. Yritys kehitt=E4=E4 my=F6s=
uusia
menetelmi=E4 ohjelmistotuotannon alueella. Yrityksen toiminnasta on
vienti=E4 noin 90%. Etsimme =

SW-SUUNNITTELIJOITA SATELLIITTIPROJEKTEIHIN =

Edellyt=E4mme hakijoilta hyv=E4=E4 ohjelmistokehitystaitoa. Arvostamme
kokemusta reaaliaika-ohjelmistoista, tieteellisest=E4
laskennasta, moderneista ohjelmankehitysmenetelmist=E4, mm.
oliomenetelmist=E4 sek=E4 englannin kielen kirjoitustaitoa.
Tarjoamme mahdollisuuden kehitty=E4 ryhm=E4n vet=E4j=E4ksi ja vastata
itsen=E4isesti projektien l=E4piviennist=E4 kansainv=E4lisess=E4
ymp=E4rist=F6ss=E4. =

LAATUINSIN=D6=D6REJ=C4 SATELLIITTIPROJEKTEIHIN =

Edellyt=E4mme hakijoilta hyv=E4=E4 ymm=E4rt=E4myst=E4 ohjelmistokehitykse=
st=E4,
ohjelmistojen ja ohjelmistokehitysprosessien
laatuteki=F6ist=E4, laadunvalvontamenetelmist=E4 ja mittareista. Arvostam=
me
kokemusta vastaavanlaisista teht=E4vist=E4. Tarjoamme
mahdollisuuden toimia itsen=E4isesti laatuvastaavana kansainv=E4lisiss=E4=

avaruusalan projekteissa. =

Tiedustelut ja vapaamuotoinen hakemus 19.05. menness=E4 osoitteella:
Fredrick von Schoultz, Space Systems Finland Oy, =

Keilaranta 8, 02150 Espoo. p. (09) 61 328 622 tai s=E4hk=F6postilla:
f...@ssf.fi. Ks. my=F6s http://www.ssf.fi/ =

--
Fredrick von Schoultz tel: +358-9-61328622
Space Systems Finland Ltd. fax: +358-9-61328699

From atk.huo...@GNWmail.com Fri May 08 11:54:42 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: ATK-harrastajat -osaajat -ammattilaiset...
From: atk.huo...@GNWmail.com
Date: Fri, 08 May 1998 11:54:42 +0300

Lõhde nyt mukaan!

Suomen ATK-huoltoasema Oy valmistautuu kõynnistõmõõn koko Suomen
kattavan ATK-palveluverkoston.

Verkoston tarkoituksena on auttaa pulassa olevia "amatũũrejõ" kaikissa
tietokoneisiin ja tietotekniikkaan liittyvissõ asioissa - teknisissõ
asioissa, ohjelmistopulmissa jne.

Avaamme syksyllõ palvelupuhelimen, jonka kautta võlitõmme puhelinapua ja
myũs tarvittaessa "mies paikalle" apua. Tavoitteenamme on saada joulun
sesonkiin kattava palveluverkosto.Tulemme kõyttõmõõn apuna
markkinoinnissa lehtiõ ja televisiota.

Jos osaat jotakin alalta - tekniikasta, ohjelmistoista (vaikkapa osaat
kõyttõõ hyvin jotakin sukututkimusohjelmaa jne), internetistõ ym. ja
haluat hyũdyntõõ tietotaitosi, lõhde mukaan. Voit olla myũs todellinen
spesialisti, verkkojen osaaja tms.

Meitõ on jo noin 80 halukasta, mutta paljon tõytyy vielõ tehdõ. Monet
suuretkin paikkakunnat ovat vielõ tõysin vailla palvelua. Yhtiũmme
tarvitsee kuitenkin ainakin 500 henkilũn valmiuden.

Ilmoita kiinnostuksesi e-maililla tai postitse. Lõetõmme
lisõinformaatiota.

Ystõvõllisesti
Suomen ATK-huoltoasema Oy
Pl 72
70110 Kuopio

From xx@xx Wed May 13 12:23:09 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Re: ATK-harrastajat -osaajat -ammattilaiset...
From: "Anu" <xx@xx>
Date: Wed, 13 May 1998 12:23:09 +0300
Muuten kiva, mutta kun paikalle tarvitaan MIES.

Anu

From j...@jee.fi Wed May 13 14:51:08 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
From: j...@jee.fi
Date: 13 May 1998 11:51:08 GMT

In article <6jbnds$2...@kamina.ami.fi>, "Anu" <xx@xx> writes:
> Muuten kiva, mutta kun paikalle tarvitaan MIES.
>
> Anu

Etta jotkut jaksaa...

From tmuh...@sci.fi Fri May 15 15:05:34 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
From: Tero Muhonen <tmuh...@sci.fi>
Date: Fri, 15 May 1998 15:05:34 +0300

Pyysin ja sain ATK-huoltoasemalta materiaalin heidõn liikeideastaan, joka
on
heidõn ilmoituksensa mukainen, paitsi ettõ he perivõt halukkailta
konsulteilta 1000 markan kirjausmaksun.

Kirjausmaksun saa takaisin neljõnõ osana võrvõõmõllõ neljõ uutta
konsulttia.

Huoltoasemalla on kõytũssõõn GNWmail:in sõhkũpostiosoite ja ja tavalliselle
postille lokero.

En suosittele kenellekõõn tonnin lõhettõmistõ kirjautumismaksuksi. Kun
maksoin ko suuruisen summan tyũpaikalleni, sain sillõ yrityksen -
Mediayhtiũ Sansibar Oy:n osakkeen.
--
Tero Muhonen
Onkiniemenkatu 1-3 D 30, 33230 Tampere, Finland

From akar...@sci.fi Fri May 15 17:12:08 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
From: akar...@sci.fi (Aki Karjalainen)
Date: Fri, 15 May 1998 17:12:08 +0300

In article <355C2F8D...@sci.fi>,
Tero Muhonen <tmuh...@sci.fi> writes:
> [...]
tavalliselle
> postille lokero.
> En suosittele kenellekõõn tonnin lõhettõmistõ kirjautumismaksuksi. Kun

ATK-huoltoasemalla ei tainnut olla edes puhelinnumeroa...

--
To see a world in a grain of sand and a heaven in a wild flower,
hold infinity in the palm of your hand and eternity in an hour. (Blake)

http://www.sci.fi/~akarjala/

From Toni.Mi...@spammit.imee.Helsinki.fi Wed May 20 17:31:39 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
From: Toni.Mi...@spammit.imee.Helsinki.fi
Date: 20 May 1998 14:31:39 GMT

Aki Karjalainen <akar...@sci.fi> wrote:
: In article <355C2F8D...@sci.fi>,
: Tero Muhonen <tmuh...@sci.fi> writes:
: > En suosittele kenellekõõn tonnin lõhettõmistõ kirjautumismaksuksi. Kun

: ATK-huoltoasemalla ei tainnut olla edes puhelinnumeroa...

Jee jee, siinõ sitõ on oikea palvelufirma parhaimmillaan ilman
puhelinnumeroa. Yhteydenotot postilokeron kautta?

--
Voi ei! Olin joutunut pahimpaan mahdolliseen paikkaan, nimittõin
suurimpaan nõkemõõni rumpulinkoon. - Taisto Unho

From Pasi.T...@j-m.fi Mon May 18 09:12:49 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
From: "Pasi Turunen" <Pasi.T...@j-m.fi>
Date: Mon, 18 May 1998 09:12:49 +0300

Ainahan lisõtulo on tervetullutta, mutta mõ en kyllõ rupee
makselemaan tyũnantajalle rahaa siitõ ettõ põõsen tekemõõn hommia.
Eihõn nõmõ tyypit toimi edes omilla nimillõõn saati sitten kunnon
yhteystiedoilla.

Kusetusta !!!

Pasi Turunen

From jpo...@sci.fi.np Tue May 19 15:31:35 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
From: jpo...@sci.fi.np (Jukka Poyry)
Date: Tue, 19 May 1998 12:31:35 GMT

On Fri, 08 May 1998 11:54:42 +0300, atk.huo...@GNWmail.com wrote:

>Suomen ATK-huoltoasema Oy
>Pl 72
>70110 Kuopio

Sain erõõn bulvaanin kautta yrityksen lupaamat lisõtiedot. Kuten jo
muutkin totesivat, niissõ mainitaan rekisterũintimaksu 1000 mk ja ettõ
uusia jõseniõ hankkimalla saa palautusta 250 mk kultakin. Siis aivan
selkeõ laiton ketjukirje ja pyramidi.

Yritystõ on viime perjantaina yritetty etsiõ myũs kaupparekisteristõ,
josta ei lũytynyt mitõõn nimellõ Suomen ATK-huoltoasema Oy tai SATKO tai
muutakaan vastaavaa. Huijausta siis koko juttu!

Huijarisivut on muuten põivitetty taas pitkõstõ aikaa ;)
!!! http://www.sci.fi/~jpoyry/huijarit/ !!!

From tmpa...@cc.helsinki.fi Tue May 19 18:13:52 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
From: tmpa...@cc.helsinki.fi (Timo Partanen)
Date: 19 May 1998 18:13:52 +0300

In <35847ba4....@news.sci.fi> jpo...@sci.fi.np (Jukka Poyry) writes:

> [...]

>josta ei lũytynyt mitõõn nimellõ Suomen ATK-huoltoasema Oy tai SATKO tai
>muutakaan vastaavaa. Huijausta siis koko juttu!

Sinõllõõn harmi, koska tuossa olisi oikeastikin hyvõ business-idea
luoda virtuaalinen verkostoyritys, josta lũytyy pikkunũrttejõ
auttamaan atk-ongelmissa.

Useammin kuin kerran olisi minullakin ollut tarvetta lũytõõ
jostain joku joka huntilla asentaa uuden kovalevyn koneeseeni
tai viidellõkympillõ virittõõ pikkusiskoni koneen internet-yhteydet
tai ...

t: Timo

From heik...@koti.tpo.fi Tue May 19 20:02:17 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
From: "Ilkka Heikkinen" <heik...@koti.tpo.fi>
Date: Tue, 19 May 1998 20:02:17 +0300

Esitteessõ tosin mainitaan, ettõ nimen muutos on vireillõ
kaupparekisterissõ. Olisiko Suomen ATK-huoltoasema Oy uusi nimi. Mikõhõn on
vuonna 1989 rekisterũidyn yhtiũn nimi? Jos sellaista on olemassa?

t: Ilkka

From drd...@modeemi.modeemi.cs.tut.fi Wed May 20 06:58:31 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
From: drd...@modeemi.modeemi.cs.tut.fi (Tommi Raulahti)
Date: 20 May 1998 03:58:31 GMT

On Tue, 19 May 1998 20:02:17, Ilkka Heikkinen <heik...@koti.tpo.fi>
wrote:

> [...]
on
>vuonna 1989 rekisterũidyn yhtiũn nimi? Jos sellaista on olemassa?

Voisi ola vaikka finalta joka kokee wanhan nimensõ jo leimatuksi...:)

From kromo@no_spam.sci.fi Thu May 21 20:09:01 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
From: Kimmo Romo <kromo@no_spam.sci.fi>
Date: Thu, 21 May 1998 20:09:01 +0300

> Esitteessõ tosin mainitaan, ettõ nimen muutos on vireillõ
> kaupparekisterissõ. Olisiko Suomen ATK-huoltoasema Oy uusi nimi.

Mitõ? Joko se soneeraus on levinnyt laajemmallekin???

Sinõnsõhõn idea on hyvõ, mutta kuinka moisessa oikein valvotaan kuka
tekee ja mitõ, ja kenenkõ piikkiin? Valtakunnallinen palvelunumero josta
sitten halytetõõn lõhin joutilas paikalle?

Kyllõ moiselle kõyttũõ olisi, kuka pistõõ oikeasti pystyyn?

--

KR
#kr...@sci.fi#

"Suomen kaunein kunta"
"www.kangasniemi.fi"

From fee...@vcoy.pp.sci.fi Fri May 22 03:53:35 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
From: Sami Kuhmonen <fee...@vcoy.pp.sci.fi>
Date: Fri, 22 May 1998 03:53:35 +0300

Kimmo Romo wrote:

> [...]
> sitten halytetõõn lõhin joutilas paikalle?
>
> Kyllõ moiselle kõyttũõ olisi, kuka pistõõ oikeasti pystyyn?

Ongelmaksi voi muodostua aika pian se ettõ jos yritys pitõõ n kpl
ihmisiõ ympõri maata hommissa, pitõõ yrityksellõ olla hyvõt vakuutukset.
Myũs kaikki tyũntekijõt pitõisi olla vakuutuksen alla, ne pitõisi tuntea
hyvin ettei mitõõn tuhoja tejdõ tahallaan etc. Vastuuvakuutukset /
oikeusturvavakuutukset eivõt ole mitõõn halpoja ja sairausvakuutukset,
TELlit etc siihen põõlle, ei ehkõ kannattaisi.

Toinen asia olisi sitten se jos yritys pelkõstõõn 'konsultoisi' eli
tavallaan tietõisi ongelmaan auttajan ja auttaja sitten tekisi homman
omillaan. Sitten yritys velottaisi vain tõstõ konsultoinnista. Tõllũin
ei tulisi ylimõõrõisiõ maksuja. Silti konsulttivastuu- ja
oikeusturvavakuutukset olisi hyvõ olla ja konsulttivastuuvakuutus on
aikalailla kalleimpia vakuutuksia :I

--
Sami Kuhmonen
fee...@vcoy.pp.sci.fi

From jobf...@jobfinder.fi Fri May 08 14:54:11 1998
Newsgroups:
sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan,sfnet.tori.tyopaikat.halutaan,sfnet.tori.tyop
aikat
Subject: ILMOITA/LUE ILMAISEKSI avoimista tyũpaikoista !
From: GLOBAL JobFinder Oy <jobf...@jobfinder.fi>
Date: Fri, 08 May 1998 14:54:11 +0300

ILMOITA/LUE ILMAISEKSI avoimista tyũpaikoista !

http://www.digiway.com/tyopaikat

tai

http://www.jobfinder.fi

Ilmoitusluokkia on tõllõ hetkellõ 22 ja jõrjestelmõn kõyttũ
on koevaiheen ajan ilmaista - toimi siis heti.

Põõset koska tahansa muokkaamaan, uusimaan sekõ poistamaan
jõttõmõsi ilmoituksen salasanan avulla. Voit myũs lisõtõ
ilmoitukseesi linkin (URL-osoitteen), jota klikkaamalla
põõsee esim. lisõtietoja sisõltõville omille kotisivuillesi.

Terveisin,
GLOBAL JobFinder Oy:n rekrytointitiimi

From jobf...@jobfinder.fi Wed May 13 14:51:40 1998
Newsgroups:
sfnet.tori.tyopaikat,sfnet.tori.tyopaikat.halutaan,sfnet.tori.tyopaikat.tarj
otaan
From: GLOBAL JobFinder Oy <jobf...@jobfinder.fi>
Date: Wed, 13 May 1998 14:51:40 +0300

[...]

From jobf...@jobfinder.fi Fri May 15 13:52:59 1998
Newsgroups:
sfnet.tori.tyopaikat,sfnet.tori.tyopaikat.halutaan,sfnet.tori.tyopaikat.tarj
otaan,sfnet.tori.muut,sfnet.tori.uutuudet
From: GLOBAL JobFinder Oy <jobf...@jobfinder.fi>
Date: Fri, 15 May 1998 13:52:59 +0300

[...]

From jobf...@jobfinder.fi Fri May 29 10:20:12 1998
Newsgroups:
sfnet.tori.tyopaikat,sfnet.tori.tyopaikat.halutaan,sfnet.tori.tyopaikat.tarj
otaan,sfnet.tori.muut
From: GLOBAL JobFinder Oy <jobf...@jobfinder.fi>
Date: Fri, 29 May 1998 10:20:12 +0300

ILMOITA/LUE ILMAISEKSI avoimista tyũpaikoista !

http://www.digiway.com/tyopaikat

tai

http://www.jobfinder.fi

Ilmoitusluokkia on tõllõ hetkellõ 22 ja jõrjestelmõn kõyttũ
on toistaiseksi ilmaista - toimi siis heti.

From jobf...@jobfinder.fi Fri May 08 14:58:46 1998
Newsgroups:
Subject: Re: Ilmoita/Lue ILMAISEKSI tyũpaikoista!
From: GLOBAL JobFinder Oy <jobf...@jobfinder.fi>
Date: Fri, 08 May 1998 14:58:46 +0300

Janne Pirinen wrote:

> Jõtin ilmaisen ilmoituksen, sivut kertoivat sen hinnaksi 99 mk???

Toivottavasti sivuilla muutamassa paikassa ilmoitettu hinta ei ole
aiheuttanut hõmminkiõ :-)

Ilmoittaminen on joka tapauksessa vielõ koko toukokuun ilmaista,
joten minkõõn maailman laskuja ilmoittelusta ei vielõ lõhetetõ.

Terveisin,
Global JobFinder Oy

From red...@sci.fi Sun May 10 18:47:42 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Tyũllistõ itsesi suoramyynnillõ!
From: "Antti Ryynõnen" <red...@sci.fi>
Date: Sun, 10 May 1998 18:47:42 +0300

Laadukkaiden kosmetiikkatuotteiden myyntityũtõ tarjolla.
Lue lisõõ:
http://www.sci.fi/~redneck

From sim...@evil.netppl.fi Mon May 11 17:43:12 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Useita hi-tech =?iso-8859-1?Q?-ty=F6paikkoja?= Oulussa
From: sim...@evil.netppl.fi (Simo Aro)
Date: 11 May 1998 14:43:12 GMT

Oulun Teknologiakylõ on vuonna 1982 perustettu Pohjoismaiden
ensimmõinen teknologiakylõ ja alueen parhaiten tunnettu huip-
putekniikan keskittymõ. Teknologiakylõ sijaitsee Oulun yli-
opiston ja Valtion teknillisen tutkimuskeskuksen võlittũmõssõ
lõheisyydessõ. Kylõssõ toimii n. 110 yritystõ, joissa tyũsken-
telee runsaat 2000 henkilũõ. Alueella on toimitilaa lõhes 60000
neliũmetriõ ja uutta tilaa on rakenteilla yhteensõ yli 20000
neliũmetriõ. Teknologiakylõllõ on myũs runsaasti tonttialuetta
edelleenkin laajentumiseen. Yritysten põõtoimialoja ovat tieto-
liikennetekniikka, elektroniikka ja tietotekniikka. Lisõksi
kylõssõ on optoelektroniikkaan sekõ teollisuusautomaatioon
erikoistuneita yrityksiõ. Yritykset ovat suuntautuneet tut-
kimukseen ja tuotekehitykseen sekõ myũs teolliseen tuotantoon.

Oulun Teknologiakylõssõ sijaitsevien yrityksien jatkuvista
rekrytointitarpeista johtuen avaamme nyt Oulun Teknologiakylõn
yrityksille sekõ sieltõ tyũtõ etsiville tarkoitetun WWW-
tyũpaikkatorin osoitteessa:

http://www.sciencepark.com/jobs/

Tõllõ hetkellõ teknologiakylõn yrityksiin etsitõõn mm. RF-,
HW- ja SW-suunnittelun ammattilaisia, ASIC-suunnittelijaa ja
elektroniikkasuunnittelijaa. Lisõksi tyũtõ etsivillõ on mah-
dollisuus lisõtõ oma tyũpaikkahakuilmoituksensa.

Tervetuloa tutustumaan!

--
Simo Aro <simo...@sciencepark.com>
Technopolis Oulu Oyj

From in...@artic.net Mon May 11 20:35:59 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Varkaus, osa-/kokopõivõtyũ
From: infoa <in...@artic.net>
Date: Mon, 11 May 1998 10:35:59 -0700

Tarjoamme mukavaa ja yksinkertaista kotoa kõsin tehtõvõõ tyũtõ.
Koulutamme sinut joten koulutuksellasi tai kokemuksellasi ei ole
merkitystõ. Edellytõmme tõysi-ikõisyyttõ, halua pyrkiõ eteenpõin,
innostuneisuutta. Varkaudesta tai lõhiympõristũstõ. Jõrjestõmme
tyũesittelyn, joten ota yhteyttõ pikaisesti.
in...@artic.net

From Kim.Vi...@SPAMBLOCKHelsinki.FI Mon May 11 21:19:22 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Re: Varkaus, osa-/kokopõivõtyũ
From: Kim.Vi...@SPAMBLOCKHelsinki.FI (Kim Viljanen)
Date: Mon, 11 May 1998 18:19:22 GMT

In article <355736...@artic.net>, in...@artic.net wrote:
> [...]
>innostuneisuutta. Varkaudesta tai lõhiympõristũstõ. Jõrjestõmme
>tyũesittelyn, joten ota yhteyttõ pikaisesti.

Eli mitõ pitõisi varastaa?

(Sori, en voinut vastustaa...)
/Kim

Kim.Vi...@Helsinki.FI - URL: http://www.helsinki.fi/~kimvilja

From kimmo.sa...@pp.inet.fi Mon May 11 22:34:14 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Kotityũtõ esittelijũitõ tarvitaan
From: kotityũ <kimmo.sa...@pp.inet.fi>
Date: Mon, 11 May 1998 12:34:14 -0700

Aloita tekemõõn tuloja joko osa- tai kokoaikaisesti. Meillõ on mukana
tyũssõ kõyviõ, opiskelijoita, tyũttũmiõ jne. Yrityksellõ usean vuoden
toiminta takana joten yhteistyũkumppani on vakaavarainen ja varma.
Kõytũssõsi markkinoiden parhaat tuotteet jotka "myyvõt" itse itsensõ.
Huom. toimintamme kieltõõ ovelta ovelle myynnin. Hankimme yhdessõ
sinulle vakioasiakkaat joita sinõ hoidat jatkossa, ei tarvitse hankkia
uusia asiakkaita. Lõhetõ yhteystietosi niin saat tarkemmat tiedot.
kimmo.sa...@pp.inet.fi

From otto.n...@dlc.fi Mon May 11 22:37:13 1998
Newsgroups:
finet.markkinat,finet.ilmot.henkkoht,finet.ilmot.sekal,finet.markkinat,finet
markkinat.kaupalliset,sfnet.tori.tyopaikat,sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: OSTAN 125cc SUZUKI RGF:N tai CAGIVA MITO EVOLUTION:IN tai HONDA
NSR:N tai APRILIA AF1 FUTURA:N tai YAMAHA TZR:N
From: "otto" <otto.n...@dlc.fi>
Date: Mon, 11 May 1998 22:37:13 +0300

TAHDON OSTAA RGF:N tai MITO EVOLUTIONIN tai NSR:N tai AF1 FUTURA:N tai
TZR:N
HINTAAN 10000-15000/ TARJOA
MIELUUSTI P KAUPUNKI SEUDULTA!
SIIS KEHU MULLE JOTAIN TOMMOSTA KYYKKY PIIKKI !
Otto Nystrũm
otto.n...@dlc.fi

From kari...@na.netppl.fi Sat May 16 02:33:30 1998
Newsgroups:
finet.markkinat,finet.ilmot.henkkoht,finet.ilmot.sekal,finet.markkinat,finet
markkinat.kaupalliset,sfnet.tori.tyopaikat,sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Re: OSTAN 125cc SUZUKI RGF:N tai CAGIVA MITO EVOLUTION:IN tai
HONDA NSR:N tai APRILIA AF1 FUTURA:N tai YAMAHA TZR:N
From: Kari Kõrkkõinen <kari...@na.netppl.fi>
Date: Fri, 15 May 1998 16:33:30 -0700

otto wrote:

> [...]
> HINTAAN 10000-15000/ TARJOA
> MIELUUSTI P KAUPUNKI SEUDULTA!
> SIIS KEHU MULLE JOTAIN TOMMOSTA KYYKKY PIIKKI !

Taitaa olla võõrõ osasto TARKISTA OSASTO JA KOKEILE UUDESTAAN.

From Pasi.T...@j-m.fi Mon May 18 09:14:36 1998
Newsgroups:
From: "Pasi Turunen" <Pasi.T...@j-m.fi>
Date: Mon, 18 May 1998 09:14:36 +0300

Mene poju ostelemaan pyũriõsi jostain muusta ryhmõstõ.

Pasi Turunen

From h...@aura.ttaol.fi Thu May 28 14:03:29 1998
Newsgroups:
From: sirkku aarnio <h...@aura.ttaol.fi>
Date: Thu, 28 May 1998 14:03:29 +0300

otto wrote:

> [...]
> HINTAAN 10000-15000/ TARJOA
> MIELUUSTI P KAUPUNKI SEUDULTA!
> SIIS KEHU MULLE JOTAIN TOMMOSTA KYYKKY PIIKKI !
ei meillõ ole sellaista terv. turun tyttũ

From karpor...@hotmail.com Tue May 12 11:24:00 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Tyũtõ ilman palkkaa?
From: "Karporaattori" <karpor...@hotmail.com>
Date: Tue, 12 May 1998 10:24:00 +0200

Karporaattori on organisaatio, jonka kautta võõryyttõ tai
epõoikeudenmukaisuutta kokeneet voivat hakea itselleen oikeutta
sananvapauden ja internetin mahdollistamin keinoin.

Tarvitsemme lisõõ kirjoittajia laatimaan tiedotteitamme, mutta EMME VOI
MAKSAA PALKKAA.

Pyydõmme lukijoilta myũs mielipiteitõ ja ennen kaikkea rakentavia
kehittõmisehdotuksia toiminnastamme.

Lisõtietoja osoitteesta:
http://www.karporaattori.org/

From Marti...@sprintmail.com Wed May 13 08:34:15 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Re: Tyũtõ ilman palkkaa?
From: Marti...@sprintmail.com (Martin Allen)
Date: Wed, 13 May 1998 05:34:15 GMT

"Karporaattori" <karpor...@hotmail.com> wrote:
>Karporaattori on organisaatio, jonka kautta võõryyttõ tai
>epõoikeudenmukaisuutta kokeneet voivat hakea itselleen oikeutta
>sananvapauden ja internetin mahdollistamin keinoin.

Eli maksamalla nimimerkki "Karporaattorille" tuhannen markan
julkaisupalkkio.

>Tarvitsemme lisõõ kirjoittajia laatimaan tiedotteitamme, mutta EMME VOI
>MAKSAA PALKKAA.

Ette voi vai ette halua? Mikõ se sellainen *tyũpaikka* on, jossa ei palkkaa
makseta??

From uoti...@lpt.fi Wed May 13 08:38:18 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
From: uoti...@lpt.fi
Date: 13 May 1998 05:38:18 GMT

In article <355a2dd4....@nntp.a001.sprintmail.com>,
Marti...@sprintmail.com (Martin Allen) writes:

> Eli maksamalla nimimerkki "Karporaattorille" tuhannen markan
> julkaisupalkkio.

Niin niin, mutta ekan kerran jalkeenhan saa jo 50% alennuksen... jipii...

t: Kapa

PS. Jostain kumman syysta eilisen jalkeen hintatiedot ovat havinneet
jonnekin heidan internet-sivuiltaan. Miksikohan?

From kari...@na.netppl.fi Sat May 16 02:36:06 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
From: Kari Kõrkkõinen <kari...@na.netppl.fi>
Date: Fri, 15 May 1998 16:36:06 -0700

Martin Allen wrote:

> [...]
> julkaisupalkkio.

> Ette voi vai ette halua? Mikõ se sellainen *tyũpaikka* on, jossa ei

EI NIIN . . . MIK N TYÍPAIKKA ! ! !

From pie...@cc.tut.fi Tue May 12 13:59:24 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Tampere: Iltapõivõtũitõ leipomossa kesõn ajaksi.
From: "Petri Partanen" <pie...@cc.tut.fi>
Date: 12 May 1998 10:59:24 GMT

Kesõn ajaksi 18.5 tai 25.5.-98 alkaen tũitõ tarjolla leipomossa
Tampereen Ruskossa.
Tyũ olisi leipomolaatikoiden puhdistusta pesuautomaatilla, johon
laatikot ladotaan sisõõn.
Tũitõ olisi kolmena neljõnõ (ti-to,la) põivõnõ viikossa klo 15 jõlkeen 3-5
tuntia.
Urakkapalkka.

Ota pikaisesti yhteyttõ petri.p...@students.cc.tut.fi

From vesa....@konttorihankinta.fi Tue May 12 16:22:48 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: ATK-sekamiesjantunen
From: "Vesa Pajula" <vesa....@konttorihankinta.fi>
Date: Tue, 12 May 1998 13:22:48 -0000

Konttorihankinta Oy on põõkaupunkiseudulla toimiva, pieni ATK ja
konttoritekniikan ammattilaisyritys. Haemme nyt atk-sekamiesjantusta mukaan
porukkaamme.

Kõytõnnũn tyũmme on lõhinnõ mikrotuki, konsultointi ja tietokantatyũtõ.
Tyũntekijũidemme pitõõ osata olla edustavia ja palvella asiakkaita aina
parhaansa mukaan. Kaikkea ei tarvitse osata - taustavoimamme kyllõ auttavat
ongelmatilanteessa. Põõasia on, ettõ osaat esittõõ asiasi ymmõrrettõvõsti
ja
osaat haistella mistõ kiikastaa. Tõrkein osaamisalue on Windows 95 ja
Microsoft -verkot.

Sekatyũmiesjantusen tyũ soveltuu hyvin myũs alaa opiskeleville, mutta
haluaisimme aluksi mõõrõaikaisena alkavan tyũsuhteen jatkuvan vakituiseksi
tyũpaikaksi.

Kirjoita ja kerro meille kuka olet, mitõ teet, mitõ osaat ja mitkõ voisivat
olla tyũaikasi. Kerro myũs palkkatoiveesi.

From drd...@cherry.modeemi.cs.tut.fi Tue May 12 17:36:14 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Re: =?iso-8859-1?Q?Ty=F6t=E4?= ilman palkkaa?
From: drd...@cherry.modeemi.cs.tut.fi (Tommi Raulahti)
Date: 12 May 1998 14:36:14 GMT

On Tue, 12 May 1998 10:24:00, Karporaattori <karpor...@hotmail.com>
wrote:
> [...]
>sananvapauden ja internetin mahdollistamin keinoin.
>
>Tarvitsemme lisõõ kirjoittajia laatimaan tiedotteitamme, mutta EMME VOI

Kynitte ihmisiltõ 1000mk/case ettekõ voi maksaa kirjoittajille korvausta..
Lievõsti sanottuna epõsosiaalista toimintaa.

En kirjoittaisi teille riviõkõõn noilla ehdoilla.

-Tommi-

From juha.h...@datafrank.fi Tue May 12 20:21:07 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: ATK-KOULUTTAJIA HAETAAN
From: Juha Huhtanen <juha.h...@datafrank.fi>
Date: Tue, 12 May 1998 20:21:07 +0300

--------------95535E30F5B5063E1ACBF96B

--------------48C647A3974B5DFB493A3C28

TARVITSEMME ATK KOULUTTAJIA

Olet ammattilainen, esiintymistaitoinen, innostava ja nuorekas

Perustiedot ainakin seuraavista osa-alueista:

* Tietotekniikan perusteiden hyvõõ hallintaa
* Windows kõyttũjõrjestelmõt
* Microsoft tyũkalut ja Internet
* Hyvõõ suomen kielen suullista ja kirjallista hallintaa

Voisit olla freenlance tyyppinen. Tarvitsemme eri ohjelmistojen
kouluttajia!
Meillõ on mielenkiintoiset asiakkaat, uusia haasteita ja kehittyvõ
tyũympõristũ.

Vapaamuotoiset hakemukset heti:

DATAFRANK OY
Vironkatu 6 A
00170 HELSINKI
tai
Email: juha.h...@datafrank.fi tai jarkko.k...@datafrank.fi

--------------48C647A3974B5DFB493A3C28

<HTML>
<B>TARVITSEMME ATK KOULUTTAJIA</B>

<P>Olet ammattilainen, esiintymistaitoinen, innostava ja nuorekas
<P>Perustiedot ainakin seuraavista osa-alueista:
<UL>
<LI>
Tietotekniikan perusteiden hyv&auml;&auml; hallintaa</LI>

<LI>
Windows k&auml;ytt&ouml;j&auml;rjestelm&auml;t</LI>

<LI>
Microsoft ty&ouml;kalut ja Internet</LI>

<LI>
Hyv&auml;&auml; suomen kielen suullista ja kirjallista hallintaa</LI>
</UL>
Voisit olla freenlance tyyppinen. Tarvitsemme eri ohjelmistojen
kouluttajia!
<BR>Meill&auml; on mielenkiintoiset asiakkaat, uusia haasteita ja
kehittyv&auml;
ty&ouml;ymp&auml;rist&ouml;.

<P>Vapaamuotoiset hakemukset heti:

<P>DATAFRANK OY
<BR>Vironkatu 6 A
<BR>00170 HELSINKI
<BR>tai
<BR>Email: juha.h...@datafrank.fi tai jarkko.k...@datafrank.fi
<BR>&nbsp;
<BR>&nbsp;</HTML>

--------------48C647A3974B5DFB493A3C28--

--------------95535E30F5B5063E1ACBF96B

begin: vcard
fn: Juha Huhtanen
n: Huhtanen;Juha
email;internet: juha.h...@datafrank.fi
x-mozilla-cpt: ;0
x-mozilla-html: FALSE
version: 2.1
end: vcard

--------------95535E30F5B5063E1ACBF96B--

From eer...@kolumbus.fi Wed May 13 13:40:13 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: ATK SUUNNITTELIJOITA
From: "Eero Rinta-Valkama" <eer...@kolumbus.fi>
Date: Wed, 13 May 1998 13:40:13 +0300

Unix tai NT kõyttũjõrjestelmien hallintaa
- kokemusta relaatiotietokantapohjaisista tyũkaluista ( esim. Progress )
- eduksi kokemus automaation tiedonhallinnasta tai jakelusuunnittelusta
- projektityũhũn, kestoltaan puolesta vuodesta vuoteen
- matkustusvalmiutta
- projektiryhmõn jõsenenõ tyũn voi tehdõ osin asiakasyrityksessõmme ja
etõtyũnõ

From kari...@na.netppl.fi Thu May 14 00:34:03 1998
Newsgroups:
Subject: Re: Puuttuuko sinulta tyũ / raha ?
From: Kari Kõrkkõinen <kari...@na.netppl.fi>
Date: Wed, 13 May 1998 14:34:03 -0700

aaro liljelund wrote:

> Tõssõpõ olisi yksi tapa tehdõ elantosi!!
>
> http://personal.inet.fi/business/streamline
>
> aaro.li...@markaarli.inet.fi
Miten siitõ rahaa saa? onko kokemuksia?

From ra...@iki.fi Tue May 19 05:25:56 1998
Newsgroups:
From: Mikko Tuomela <ra...@iki.fi>
Date: Tue, 19 May 1998 00:25:56 -0200

aaro liljelund wrote:

> Tõssõpõ olisi yksi tapa tehdõ elantosi!!
>
> http://personal.inet.fi/business/streamline
>
> aaro.li...@markaarli.inet.fi

Ahaa, tõmõ on nõitõ huijareita, joista Pũyry varoittelee...

--
/* Mikko Tuomela ra...@iki.fi
Puustellinrinne 3 A 7 http://www.iki.fi/ravel/

From gob...@sci.fi Tue May 19 13:28:30 1998
Newsgroups:
From: gob...@sci.fi (Mikko Pikarinen)
Date: 19 May 1998 10:28:30 GMT

Mikko Tuomela (ra...@iki.fi) wrote:
> Ahaa, tõmõ on nõitõ huijareita, joista Pũyry varoittelee...

Mutta toisaalta ajatellen tõssõhõn toteutuu markkinatalous hyvin, eli
rahat pois tyhmiltõ. Antaapa streamline- yms pellejen kusettaa ihmisiõ,
kunhan muistaa pitõõ huolen ettei tule itse huijatuksi ;-)

From kimmo.p...@setele.fi Thu May 14 10:25:41 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: myyntineuvottelija
From: "Kimmo Piispanen" <kimmo.p...@setele.fi>
Date: 14 May 1998 07:25:41 GMT

Setele on Suomen suurin yksityinen, operaattoreista riippumaton
televiestinnõn jõlleenmyyjõ. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissõ,
Vantaalla, Turussa, Tampereella, Porissa, Jyvõskylõssõ, Seinõjoella,
Vaasassa, Kuopiossa ja Oulussa. Meitõ setelelõisiõ on tõllõ hetkellõ jo yli
120. Edustamme kaikkia johtavia televiestinnõn põõmiehiõ, kuten Nokia,
Ericsson, Panasonic, Teleste, Matra ja Xenex.

Etsimme Oulun toimipisteeseen matkapuhelinalalla olevaa tai alalle pyrkivõõ

Toivomme

kaupallista tai teknillistõ koulutusta
joukkuehenkeõ, joustavuutta ja huumorintajua
kykyõ ja halua omaksua uusia asioita
kykyõ paneutua asiakkaan ongelmiin
tuloshakuisuutta, aktiivisuutta ja rohkeutta

Tarjoamme sinulle

koulutuksen tehtõviisi
Suomen parhaat tyũkaverit
mielenkiintoisen nõkũalapaikan alansa johtavassa yrityksessõ
kilpailukykyiset edut
tuloksiin perustuvan palkkauksen

Jos kiinnostuit, lisõtietoja tehtõvõstõ antaa Kimmo Piispanen, puh. 040
5415204 tai sõhkũposti kimmo.p...@setele.fi.

From juha.k...@datafrank.fi Thu May 14 14:50:08 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: LOTUS NOTES KOULUTTAJA
From: "Juha Kalliola" <juha.k...@datafrank.fi>
Date: Thu, 14 May 1998 14:50:08 +0300

Lotus Notes kouluttaja freelance-pohjalta, heti tũitõ põtevõlle
kouluttajalle.

Juha Huhtanen
Datafrank Oy
09-2709 3080

From ta...@pp.kolumbus.fi Thu May 14 22:52:13 1998
Newsgroups:
sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan,sfnet.tori.tyopaikat,finet.markkinat.kaupalli
set,tut.job,hy.tori.tyopaikat
Subject: Au Pair New Jersey USA
From: Markku Nieminen <ta...@pp.kolumbus.fi>
Date: Thu, 14 May 1998 22:52:13 +0300

Au Pair Yhdysvaltoihin New Jersey:iin, New Yorkin kupeeseen

Kolmi-lapsinen perheemme etsii vuodeksi (elokuu -98 - kesõkuu -99) au
pairia luoksensa. Olet n.19-22-vuotias autoa ajava tupakoimaton nuori
nainen. Sinulla on mahdollisuus tõõllõ asuessasi opiskella paikallisessa
College:ssa, voit matkustaa viikonloppuisin New Yorkiin ja perheen
mukana lomamatkoille. Vanhimmat lapsemme kõyvõt põivisin koulua, joten
põõasiallinen tehtõvõsi on huolehtia toukokuussa 3 vuotta tõyttõvõstõ
tyttõrestõmme, vaikka toisinaan olet vastuussa kaikista lapsista.
Tehtõviisi kuuluu myũs kevyitõ kotitũitõ, mutta ruuanlaitosta vastaa
perheen vanhemmat. Jos olet ulospõinsuuntautunut ja aktiivinen, vuosi
tarjoaa sinulle õõrettũmõt mahdollisuudet New Yorkiin kulttuurielõmõõn
perehtymiseen, lõhikaupunkeihin matkusteluun, kielitaidon parantamiseen
ja ihmissuhteiden luomiseen samanikõisten nuorten kanssa. Mikõli olet
kiinnostunut, ota yhteys Suomessa olevaan yhteyshenkilũũmme, jolta saat
tarkempia tietoja.

HUOM! lõhetõ hakemuksesi ja CV suoraan tõhõn sõhkũpostiosoitteeseen.
Sanna-Marja Heinimo

Yhteyshenkilũ

Milka Nieminen
ta...@kolumbus.fi
puh. 0500-103399

From wire...@mindspring.com Thu May 14 23:52:04 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: *GSM - USA*
From: wire...@mindspring.com (Richard Down)
Date: Thu, 14 May 1998 20:52:04 GMT

WorldWide Wireless, Inc. is an engineering and consulting firm
specializing in PCS engineering, especially GSM. We are looking for
English-speaking engineers for US positions. Contract and permanent
positions for GSM engineers with backgrounds in one or more of the
following:

Signalling - SS7, GSM, MAP, Abis, A interface
Fixed Network - ISDN, ISUP, Microwave
Mobile Network - MSC, HLR/VLR, BSC/BTS - Design, Installation,
Integration and Test
AIN
Network Operations, especially TNM, OMC, Q3

Relocation assistance and
Visa sponsorship available.

********************************

Rich Down
WorldWide Wireless, Inc.
403 W. Ponce de Leon Ave.
Suite 211
Decatur, GA 30030-2445 USA
+1.404.320.1975 voice
+1.404.370.1956 fax
wo...@wwwireless.com
http://www.wwwireless.com

From wire...@mindspring.com Tue May 26 22:26:23 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
From: wire...@mindspring.com (Richard Down)
Date: Tue, 26 May 1998 19:26:23 GMT
[...]

+1.404.636.4634 fax
wo...@wwwireless.com
http://www.wwwireless.com

From kari.ka...@dlc.fi Sat May 16 22:30:13 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Ratsastustalleille lastenhoitaja
From: kari.ka...@dlc.fi (Kari Kankaanpaa)
Date: 16 May 1998 19:30:13 GMT

1 ja 9 -vuotiaat tytũt kaipaavat hyvõntuulista lastenhoitajaa. Sijainti 20
km Tampereelta, asunto lũytyy. Hyvõt ratsastusmahdollisuudet.
Ratsastustallit pihapiirissõ.

Soita heti!!!

Erkki 03-2232020

From k...@salama.pp.fi Sat May 16 22:51:15 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Ilta/viikonloppu-hoitajaa lapsille
From: "Kirsi Mattila" <k...@salama.pp.fi>
Date: 16 May 1998 19:51:15 GMT
Kaitsentaa kaipaavat lapsukaiset ovat 10, 8 ja 6. Etsin pitempiaikaista
tuttavuutta eli syksyllõ tulen tarvitsemaan hoitajaa n. kolmena iltana
viikolla. Asumme Hakunilassa (Itõ-Vantaa).

t Kirsi Mattila
puh. koti: 876 9650
tyũ: 437 02668
kõnny: 040 566 8773

From k...@salama.pp.fi Sun May 24 22:36:15 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Re: Ilta/viikonloppu-hoitajaa lapsille
From: "Kirsi Mattila" <k...@salama.pp.fi>
Date: 24 May 1998 19:36:15 GMT

Kiitokset mielenkiinnosta, paikka on tõytetty!

From sari.k...@datex-engstrom.com Mon May 18 11:48:31 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Harj.manuaalitoimitukseen
From: Sari Kajaani <sari.k...@datex-engstrom.com>
Date: Mon, 18 May 1998 11:48:31 +0300

Tule lõõketieteellisen tekniikan maailmanliigaan.

Datex-Ohmeda syntyi huhtikuun alussa Instrumentariumiin kuuluvan
Datex-Engstrũm-ryhmõn yhdistyttyõ toisen alansa johtavan yrityksen,
Ohmedan, kanssa. Toimittamiemme laitteiden ja jõrjestelmien avulla
anestesian ja tehohoidon ammattilaiset voivat parantaa hoidon tulosta ja
tyũnsõ tuottavuutta, ja lõheinen yhteistyũ asiakkaidemme kanssa johtaa
yhõ uusiin innovaatioihin.
Datex-Ohmeda jatkaa kannattavaa kansainvõlistõ kasvua emoyhtiũmme
Instrumentariumin tuella. Liikevaihdostamme 99% tulee Suomen
ulkopuolelta, itsenõisten jõlleenmyyjien ja omien tytõryhtiũidemme
kautta.
Suomessa Datex-Ohmedan tuotteita kehitetõõn ja valmistetaan kolmella
paikkakunnalla. Meitõ on Datex-Ohmedassa 3800, joista noin 700
tyũskentelee Helsingin Vallilassa.

Harjoittelija manuaalitoimitukseen

Haemme manuaalitoimittajaa/harjoittelijaa avustamaan
manuaalitoimitustamme noin 1 vuoden ajaksi. Olet kielitaitoinen (võh.
englanti), osaat tavallisimmat Windows-ohjelmat (võh. Word 6.0), sinulla
on visuaalista nõkemystõ, olet tarkka ja huolellinen etkõ nyrpistele
rutiinihommille.
Kyseessõ on elokuussa -98 alkava osa-aikalisõsijaisuus; edellyttõõ, ettõ
olet ennen tõtõ tyũsuhdetta tyũttũmõnõ tyũnhakijana tyũvoimatoimisossa.
Voit tehdõ kokopõivõtyũtõ tai niin sovittaessa osapõivõtyũtõ.
Tõssõ sinulle oiva tilaisuus põõstõ sisõlle manuaalitoimittajan
ammattiin.
Lisõtietoja tehtõvõstõ antaa Rauni Hukka, puh. (09) 394 1633,
rauni...@datex-ohmeda.com.
Lõhetõ hakemuksesi 31.5.1998 mennessõ osoitteeseen Instrumentarium Oyj,
Datex-Ohmeda-ryhmõ, henkilũstũn kehittõmispõõllikkũ Rosita
Gustafsson-Nyman, PL 900, 00031 Datex-Ohmeda tai sõhkũpostitse
osoitteeseen hakem...@datex-ohmeda.com.

Lisõtietoja Datex-Ohmedasta lũydõt osoitteesta
http://www.datex-ohmeda.com/

From valkeala...@vkk.inet.fi Mon May 18 13:30:34 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Matematiikan ja tietotekniikan opettajan toimen
õitiyslomasijaisuus
From: Valkealan kristillinen kansanopisto <valkeala...@vkk.inet.fi>
Date: Mon, 18 May 1998 13:30:34 +0300

Matematiikan ja tietotekniikan opettajan toimen õitiyslomasijaisuus
Valkealan kristillisessõ kansanopistossa ajalla 27.8.1998-31.5.1999.

Opiston rehtorille osoitetut hakemukset on lõhetettõvõ 29.5 mennessõ.
Toimeen sisõltyy opetustyũn lisõksi kansanopistotyũn luonteesta johtuvia
erityistehtõviõ. Tiedusteluihin vastaa rehtori Lasse Alinen tai
vararehtori Aila Rommi, puh: (05) 387214 tai (05) 387171.

Valkealan kristillinen kansanopisto
kansanopistotie 53,
47830 HASULA

valkeala...@vkk.inet.fi
http://personal.inet.fi/koti/valkealan.opisto

From marja-liis...@vtt.fi Mon May 18 16:00:32 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: VTT Tietotekniikka
From: marja-liisa virtanen <marja-liis...@vtt.fi>
Date: Mon, 18 May 1998 16:00:32 +0300

VTT Tietotekniikan multimedian tutkimusalueen toiminta Tampereen
toimipisteessõmme Hervannassa keskittyy datan visualisointiin,
kõyttũliittymien suunnitteluun ja toteutukseen, ohjelmistojen ja
kõyttũliittymien kõytettõvyystestauksiin sekõ
mobiililikommunikaatiosovelluksiin. Etsimme joukkoomme uusia
asiantuntijoita tehtõviin, jotka tarjoavat nõkũalapaikan tulevaisuuden
teknologioihin ja mahdollisuuden luoda huomisen tuotteita
huippuvõlineillõ.

Haemme palvelukseemme kolmea tutkijaa tai diplomityũn/gradutyũn tekijõõ
seuraaviin tehtõviin:

OHJELMISTOSUUNNITTELIJA

Toimit ohjelmistoasiantuntijana kansallisissa ja EU-tutkimusohjelmien
hankkeissa tutkimus- ja tuotekehitystehtõvissõ. Tehtõvõ edellyttõõ
oliokeskeisten suunnittelumenetelmien (OMT, Booch) ja võlineiden (Java,
C++) osaamista. Etua on myũs Windows 95/NT -ohjelmoinnin,
tietoliikenneprotokollien (TCP/IP) ja puhelinrajapinnan (TAPI)
tuntemisesta.

MOBIILISOVELLUSTEN KEHITT J

Toimit sovelluskehittõjõnõ kommunikaattorityyppisissõ
laiteympõristũissõ. Tehtõvõssõ menestyõksesi tarvitset ainakin joidenkin
seuraavien osa-alueiden osaamista: korkean tason ohjelmointikielet
(C/C++), ohjelmointikokemus graafisissa kõyttũliittymõympõristũissõ
(Windows 95/NT), tietoliikenneprotokollien (TCP/IP) hallinta, ja
upotettujen jõrjestelmien tuntemus.

OHJELMISTOASIANTUNTIJA

Toimit ohjelmistoasiantuntijana hankkeessa, jossa kehitetõõn
lõõketieteellistõ kuvansiirtoa ja visualisointia Internetissõ. Tyũ
edellyttõõ sinulta oliokeskeisten suunnittelumenetelmien tuntemista (mm.
OMT) ja vankkaa ohjelmointiosaamista (Java tai C++).

Odotamme sinulta soveltuvaa korkeakoulututkintoa, valmiutta omaksua ja
soveltaa uusinta teknologiaa sekõ asiakaslõhtũistõ toimintatapaa. Voit
olla myũs vastavalmistunut tai opintojesi loppuvaiheessa. Sinulla on
kykyõ sekõ itsenõiseen ettõ tiimityũskentelyyn, ja lisõksi
matkustusvalmiutta ja kykyõ tulla toimeen kansainvõlisten
yhteistyũpartnerien kanssa. Tehtõvissõ menestyminen edellyttõõ sujuvaa
englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa.

Tarjoamme haasteellisen tyũn uusimpien tietotekniikkaratkaisujen
parissa, nõkũalapaikan nopeasti kehittyvõn alueen kõrjessõ sekõ
dynaamisen ja virikkeellisen tyũympõristũn. Saat myũs kykyjõsi ja
kokemustasi vastaavan palkan sekõ hyvõt mahdollisuudet jatko-opintoihin
ja opinnõytetũihin.

Tiedustelut

Ohjelmistosuunnittelija: tutkija Juha Põrkkõ, puh. (03) 316 3346,
sõhkũposti: juha....@vtt.fi

Mobiilisovellusten kehittõjõ: tutkija Jari Ahola, puh. (03) 316 3334,
sõhkũposti: jari....@vtt.fi

Ohjelmistoasiantuntija: erikoistutkija, PhD Mark van Gils, puh. (03) 316
3342, sõhkũposti: mark.v...@vtt.fi

Lisõtietoja tehtõvistõ antaa myũs ryhmõpõõllikkũ Jukka Perõlõ, puh. (03)
316 3326, sõhkũposti: jukka....@vtt.fi
Lisõtietoja VTT Tietotekniikasta saat kotisivuiltamme
http://www.vtt.fi/tte/

Hakemukset

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoivomuksineen pyydõmme lõhettõmõõn
29.5. mennessõ osoitteella VTT Tietotekniikka, Multimedia, PL 1206,
33101 Tampere. Merkitse kuoreen hakemasi tehtõvõ.

From kari....@lmf.ericsson.se Mon May 18 16:31:37 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Projektipõõllikũitõ + D-tyũn tekijõ
From: Kari Kemppi <kari....@lmf.ericsson.se>
Date: Mon, 18 May 1998 16:31:37 +0300

Tule projektipõõllikũksi Oy LM Ericsson Ab:hen
Suomessa Oy LM Ericsson Ab:n Telecom R&D -divisioonan
liiketoiminta-alueella tyũskentelee yli 600 henkilũõ.
Suomen tuotekehityskeskus on yksi suurimmista Ericsson-
konsernin 40 tuotekehityskeskuksista.

Melkein kaikki Suomessa kehitetyt tuotteet viedõõn maailmanlaajuiseen
kõyttũũn. Infocom Systems -yksikkũ vastaa Ericsson-konsernin
tietoliikenneverkon merkinantosovellusten kehitystyũstõ sekõ
televerkon Internet-sovituksista.

Projektipõõllikũitõ
-------------------
Projektit ovat erikokoisia ja eripituisia. Niistõ lũytyy
omansa sekõ aloittelevalle ettõ kokeneelle projektin vetõjõlle.
Ympõristũ on taatusti kansainvõlinen. Jokaisessa projektissa
on osia useasta maasta (mm. USA, Australia, Saksa, Hollanti, Kreikka,
Norja, Ruotsi).

Aiempaa kokemusta puhelintekniikasta ei edellytetõ. Projekteissa
on tekninen tukihenkilũ(t) erikseen.

Diplomityũntekijõ
-----------------
Teollisuustalous/tuta tai vast. -taustaiselle tai muuten
prosessikehityksestõ kiinnostuneelle teekkarille olisi
mielenkiintoinen D-tyũpaikka tarjolla.

Tyũ sisõltõõ projektiprosessin kehitystõ ja kuvausta.
Toimit samalla prosessinkehitystiimin vetõjõnõ.
Diplomityũn jõlkeen voisit jatkaa projektipõõllikkũnõ.

Lisõtietoja tõssõ mainituista tehtõvistõ ja muista
Oy LM Ericssonin Ab:n avoimista tyũpaikoista
lũytyy webistõ osoitteesta:
http://www.ericsson.fi/Toimet/avoimet.html

Tiedustelut ja vapaamuotoiset hakemukset:

Kari Kemppi
Oy LM Ericsson Ab
Telecom R&D
02420 JORVAS

e-mail: kari....@ericsson.fi
puh. (09) 299 2944

From ta...@kolumbus.fi Mon May 18 17:40:25 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: =?iso-8859-1?B?VG9pbWlzdG90efZudGVraWrkbGxlIHT2aXTk?=
From: "J. Skogstrand" <ta...@kolumbus.fi>
Date: Mon, 18 May 1998 17:40:25 +0300

Tampereen seudun mielenterveysyhdistys on n. 900 jõseninen Mielenterveyden
Keskusliiton suurin jõsenjõrjestũ.

Haemme palvelukseemme toimistotyũntekijõõ, jonka tyũtehtõvõt tulevat
painottumaan taloushallinnon puolelle.

Edellytõmme:
- (laskentatoimen) merkonomin tutkintoa
- tyũkokemusta sosiaali- ja terveysalalta
- mielellõõn yhdistyskokemusta vammaisjõrjestũistõ.
Tarjoamme:
- itsenõisen ja haasteellisen tyũn toiminnanjohtajan tyũparina kasvavassa
ja
kehittyvõssõ jõrjestũssõ.
Tyũsopimus on ainakin aluksi mõõrõaikainen, kestõen v. 1998 loppuun.
Hakemukset koulu- ja tyũtodistuksineen 29.5.1998 mennessõ osoitteella:
Tampereen seudun mielenterveysyhdistys ry. Taimi /toiminnanjohtaja
Motarinkuja 2 A, 33800 Tampere.
Lisõtietoja saa _vain_ maanantaisin 18. ja 25.5. klo 12-17 puhelimitse
numerosta 253 9314.
Hakemuksia emme palauta.

From i...@pcuf.fi Tue May 19 11:05:32 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Etsimme markkinointihenkistõ atk-osaajaa
From: "Mika Vuorelma" <i...@pcuf.fi>
Date: 19 May 1998 08:05:32 GMT

Jõrjestelmõasiantuntija, Oriola Oy

Etsimme markkinointihenkistõ atk-osaajaa vastaamaan nykyaikaisesta
raportointijõrjestelmõstõmme.

Toivomme Sinulta

Tietotekniikan perusteiden tuntemusta
Unix-/NT-/WWW-perusteita
Tietokantatuntemusta (mielellõõn Oracle)
Itsenõistõ ja vastuullista otetta tyũhũn
Asiakaspalvelu- ja markkinointihenkisyyttõ
Englannin kielen taitoa
Ajokorttia

Jõrjestelmõn vastuuhenkilũnõ vastaat jõrjestelmõn toiminnasta ja
kehityksestõ yhteistyũssõ tietohallinnon kanssa. Lisõksi toimit
jõrjestelmõn esittelijõnõ ja kouluttajana.

Lyhyet hakemukset pikaisesti yhteystietoineen osoitteella
mika.v...@oriola.fi

From milla-kimmo...@pp.inet.fi Tue May 19 11:21:34 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Kukapa meistõ ei haluaisi lisõõ rahaa...
From: Millamaria Oravasaari <milla-kimmo...@pp.inet.fi>
Date: 19 May 1998 11:21:34 +0300

Haluatko põõstõ mukaa kunnon bisnekseen? Nyt sinulla on mahdollisuus
tienata verkostomarkkinoinnilla ilman myyntivelvoitteita. Sinun ei myũskõõn
tarvitse rekrytoida võkisin uusia jõseniõ. Nastaa, vai mitõ!?

Tsekkaa kotisivuni ja totea itse kuinka helppoa rahan tienaaminen voi olla!

http://personal.inet.fi/koti/milla-kimmo.oravasaari/

Yhteystiedot: Millamaria Oravasaari, Taivaanvuohentie 8 A 15, 00200 Hki,
Puh. (09) 6821624

E-mail: milla-kimmo...@pp.inet.fi

*----------------------------------------------------------*
Tõmõ ilmoitus on jõtetty NETtorin kautta.
http://www.imaginet.sci.fi/nettori/
Tervetuloa tutustumaan ilmaiseen ilmoituspalstaamme!
*----------------------------------------------------------*

From heikki....@helsinki.fi Tue May 19 22:47:32 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Re: Kukapa meistõ ei haluaisi lisõõ rahaa...
From: Heikki Mõkinen <heikki....@helsinki.fi>
Date: Tue, 19 May 1998 12:47:32 -0700
Eipõs ole tullutkaan võhõõn aikaan seurattua nõitõ tyũpaikkaryhmiõ.

Viheliõistõ todeta, ettõ kohta joka toinen ilmoitus on jonkun
verkostomarkkinointihuijarin (tai huijatuksi tulleen) lõhettõmõõ soopaa.
Nõille pitõisi perustaa oma ryhmõ, vaikkapa sfnet.huijaus.

Tõmõ kannattaa lukea, jos verkostomarkkinointi kiinnostaa:
http://www.vtoy.fi/~teeman/verkostomarkkinointi.htm

Hebe
---------------------

From tpie...@sci.fi Thu May 21 20:02:53 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
From: "Timo Pietilõ" <tpie...@sci.fi>
Date: 21 May 1998 17:02:53 GMT

Millamaria Oravasaari <milla-kimmo...@pp.inet.fi> wrote in article
<6jrfee$2...@sci.fi>...
> [...]
> Tõmõ ilmoitus on jõtetty NETtorin kautta.
> http://www.imaginet.sci.fi/nettori/
> Tervetuloa tutustumaan ilmaiseen ilmoituspalstaamme!

Jos tõmõ EI ole laiton pyramidi, niin mikõ sitten on?
Eikũs tõllõisestõ ole Suomessakin annettu kunnon sakkoja?
Hm. mikõs Kaj Malbergin E-mail taas olikaan, voisi kiinnostaa.

From ah...@dlc.fi Tue May 19 11:22:38 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Mahdollisuus hyviin ansioihin
From: Ahti Tervonen <ah...@dlc.fi>
Date: 19 May 1998 11:22:38 +0300

Tule mukaan markkinoimaan suosittu-
ja ja erittõin korkealuokkaisia
hygienia- ja pesuaine-tuotteita.
Mahdollisuus todella hyviin ansi-
oihin.Ota yhteyttõ - kyllõ kannat-
taa! Ei riskiõ! p.014-737313

Yhteystiedot: Ahti Tervonen, Lautaperõntie 163, 42700 Keuruu, Puh. (014)
737313

E-mail: ah...@dlc.fi

*----------------------------------------------------------*

From tuomo.pe...@tietosavo.fi Tue May 19 16:16:31 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Re: Mahdollisuus hyviin ansioihin
From: "Tuomo Pekkarinen" <tuomo.pe...@tietosavo.fi>
Date: Tue, 19 May 1998 16:16:31 +0300

Ahti Tervonen wrote in message <6jrfge$2...@sci.fi>...
> [...]
>oihin.Ota yhteyttõ - kyllõ kannat-
>taa! Ei riskiõ! p.014-737313
>
>Yhteystiedot: Ahti Tervonen, Lautaperõntie 163, 42700 Keuruu, Puh. (014)

Niinpõ.

From s...@alexpress.fi Tue May 19 12:42:39 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan,tut.job
Subject: Alma Media: Internet-ohjelmistosuunnittelija
From: Sami J. Mõkinen <s...@alexpress.fi>
Date: 19 May 1998 12:42:39 +0300

Alma | Media

Etsimme aktiivista, aloitteikasta ja ammattitaitoista Internet-
ohjelmistosuunnittelijaa, joka puhuu C:tõ, kuuntelee sujuvasti
C++:aa, ui Unixissa kuin kala vedessõ, selviytyy myũs ankarissa
NT-oloissa, nõkee unta Perliksi, syũ SQL:õõ ja hikoilee HTML:õõ.

Toivomme sinulla olevan ainakin 3-5 vuotta tyũkokemusta
vaativista tietotekniikkaprojekteista ja Internetistõ. Tarjoamme
haastavia ja monimuotoisia tehtõviõ sekõ tilaisuuden toimia uuden
median edellõkõvijõyrityksessõ Helsingin ydinkeskustassa.

Hakemukset toivoisimme 25.5. 1998 mennessõ.

Lisõtietoja: Leena...@alexpress.fi
puh. (09) 507 8009.

Alma Net
Alexpress Oy

--
- sjm
f u cn rd ths, u cn gt a gd jb n cmptr prgrmmng.

From gal...@clinet.fi Tue May 19 12:45:31 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: ITALIAN TEACHER FOR SUMMER 1998
From: "Francois Bergeron" <gal...@clinet.fi>
Date: Tue, 19 May 1998 12:45:31 +0300

URGENT
We are looking for a good Italian teacher for June-July-August 1998 for one
private student, elementary level.
Teaching once a week in the evenings.
Please call Frank Bergeron, 040-553 2070 or Therese Sũderman 040-534 9771.

From drd...@modeemi.modeemi.cs.tut.fi Tue May 19 14:57:13 1998
Newsgroups:
Subject: Re: Puuttuuko sinulta =?iso-8859-1?Q?ty=F6?= / raha ?
From: drd...@modeemi.modeemi.cs.tut.fi (Tommi Raulahti)
Date: 19 May 1998 11:57:13 GMT

On 19 May 1998 10:28:30 GMT, Mikko Pikarinen <gob...@sci.fi> wrote:

>Mutta toisaalta ajatellen tõssõhõn toteutuu markkinatalous hyvin, eli
>rahat pois tyhmiltõ. Antaapa streamline- yms pellejen kusettaa ihmisiõ,
>kunhan muistaa pitõõ huolen ettei tule itse huijatuksi ;-)

Niin, eihõn se ole tyhmõ joka pyytõõ vaan se joka maksaa....

Ja tarpeeksi paljon kun nõmõ kusettajat jatkavat toimiaan ja saavat
yhõ useamman pettymõõn, uusien markkinoille tulo vaikeutuu
huomattavasti.

-Tommi-

From Jukka.T...@finndesign.fi Tue May 19 16:31:00 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Kõyttũliittymõsuunnittelun ja multimedian taitajaa etsitõõn
From: "Jukka Tuominen" <Jukka.T...@finndesign.fi>
Date: Tue, 19 May 1998 16:31:00 +0300

Finndesign etsii kõyttũliittymõsuunnittelun ja multimedian taitajaa

Finndesign Oy on pieni mutta tarmokas sõhkũiseen muotoiluun erikoistunut
suunnittelutoimisto Helsingissõ. Erikoisosaamisemme on tietokoneohjelmien
kõyttũliittymõt ja asiakkainamme ovat mm. Nokia ja TeamWARE/Fujitsu.
Lisõtietoa Finndesignista lũydõt osoitteesta: www.finndesign.fi

Tyũnkuvaasi tulee kuulumaan tietokoneohjelmien kõyttũliittymien visuaalinen
suunnittelu. Aikaisempi kokemus juuri kõyttũliittymien suunnittelusta ei
ole
ehdotonta, kunhan hallitset sõhkũisen kuvankõsittelyn ja sommittelun (esim.
Webbisivujen suunnittelu).
Toisena tehtõvõnõsi on multimediatuotannon kehittõminen. Põõset
vaikuttamaan
tarvittavan ympõristũn luomiseen ja tyũvõlineiden valitsemiseen. Multimedia
pitõisi sisõllõõn liikkuvan kuvan ja õõnen tuottamisen ja koostamisen (mm.
2D/3D-animaatio, digitaalivideo, musiikki ja õõnitehosteet). Kaikkea ei
tarvitse osata itse, kunhan sinulla on selkeõ nõkemys kokonaisuudesta ja
taito kõyttõõ ulkopuolisia kykyjõ tarvittaessa.

Edellytõmme ettõ olet valmistunut tai valmistumassa oleva sõhkũinen
suunnittelija esim Taideteollisesta korkeakoulusta, Lahden
muotoiluinstituutista, taiteen ja viestinnõn oppilaitoksesta tms. Omistat
kyvyn hyũdyntõõ osaamistasi ja halun oppia uutta. Taiteellinen nõkemys ja
innostus omaan tyũhũsi kuuluvat asiaan. Hallitset puhutun ja kirjoitetun
englannin ja olet valmis tyũmatkoihinkin tarvittaessa. Et ole haaveksija,
vaan kykenet itsenõiseen tyũskentelyyn ja olet tunnollinen tyũn laadun ja
aikataulujen suhteen. Tyũkokemus yleensõ katsotaan eduksi.
Lõhetõ pikaisesti lyhyt hakemus sõhkũpostilla sisõltõen tyũnõytteen niin
sovimme tapaamisesta.
jukka.t...@finndesign.fi

Muuten, Jos tunnet ettõ juuri tõmõ tyũpaikka ei ole sinua varten, mutta
sinulla olisi muuten jotain tarjottavaa Finndesignille, niin lõhetõ
sõhkũpostia ja kerro meille.

Jukka Tuominen, Finndesign Oy

From pdu...@cc.hut.fi Wed May 20 17:10:10 1998
Newsgroups:
hy.tori.tyopaikat,sfnet.tori.tyopaikat,sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: MYYNTISIHTEERI/KUVAMYYJ saa paikan
From: Paul Dunkel <pdu...@cc.hut.fi>
Date: Wed, 20 May 1998 15:10:10 +0100

--------------FCAE405A27DC9DBBAD3B6274

Bulls Press võlittõõ Tukholmassa, Helsingissõ, Oslossa. Kũũpenhaminassa,

Varsovassa, Tallinnassa ja Frankfurtissa sarjakuvien, kuvien, tekstin,
tietokone-
grafiikan ja muun lehdistũaineiston julkaisuoikeuksia sanoma- ja
aikakausleh-
distũlle, muille viestimille ja mainostoimistoille.

Kiinnostaako Sinua tiimityũskentely ja mahdollisuus kehittõõ
itsenõisesti omaa tyũtõsi?

MYYNTISIHTEERI/KUVAMYYJâ myy kuvia ja muuta lehdistũaineistoa
asiakkaillemme ja avustaa aluepõõllikũn, myyntineuvottelijan ja
graafikon tiimiõmme.

Odotamme Sinulta reipasta mieltõ ja kykyõ tulla toimeen kaikenlaisten
ihmisten kanssa. Osaat englantia; ruotsi ja muu kielitaito on lisõetu.

Tyũskentelemme digitaalissa mac-ympõristũssõ, joten kokemus
tietokonetyũskentelystõ on lisõ-
suositus kuten kiinnostus lehtimaailmaa ja erityisesti julkkiksia
kohtaan.

Hakemukset 28.5. mennessõ osoitteeseen:

Bulls Finska Fũrsõljnings AB
PL 180
00521 HELSINKI

Paul Dunkel
--

Bulls Press http:www.bullspress.fi Tel: +358 9 757 1155
Paul Dunkel Fax +358 9 757 0634

--------------FCAE405A27DC9DBBAD3B6274

<HTML>
Bulls Press v&auml;litt&auml;&auml; Tukholmassa, Helsingiss&auml;, Oslossa.
K&ouml;&ouml;penhaminassa,
<BR>Varsovassa, Tallinnassa ja Frankfurtissa sarjakuvien, kuvien, tekstin,
tietokone-
<BR>grafiikan ja muun lehdist&ouml;aineiston julkaisuoikeuksia sanoma-
ja aikakausleh-
<BR>dist&ouml;lle, muille viestimille ja mainostoimistoille.

<P>Kiinnostaako Sinua tiimity&ouml;skentely ja mahdollisuus
kehitt&auml;&auml;
itsen&auml;isesti omaa ty&ouml;t&auml;si?

<P>MYYNTISIHTEERI/KUVAMYYJ myy kuvia ja muuta lehdist&ouml;aineistoa
asiakkaillemme
ja avustaa aluep&auml;&auml;llik&ouml;n, myyntineuvottelijan ja graafikon
tiimi&auml;mme.

<P>Odotamme Sinulta reipasta mielt&auml; ja kyky&auml; tulla toimeen
kaikenlaisten
ihmisten kanssa. Osaat englantia; ruotsi ja muu kielitaito on lis&auml;etu.

<P>Ty&ouml;skentelemme digitaalissa mac-ymp&auml;rist&ouml;ss&auml;, joten
kokemus tietokonety&ouml;skentelyst&auml; on lis&auml;-
<BR>suositus kuten kiinnostus lehtimaailmaa ja erityisesti julkkiksia
kohtaan.

<P>Hakemukset 28.5. menness&auml; osoitteeseen:

<P>Bulls Finska F&ouml;rs&auml;ljnings AB
<BR>PL 180
<BR>00521 HELSINKI
<BR>&nbsp;
<BR>&nbsp;

<P>Paul Dunkel
<BR>--&nbsp;
<TABLE COLS=3 WIDTH="100%" >
<TR>
<TD><B><FONT COLOR="#052AEA"><FONT SIZE=+1><A
HREF="http://www.bullspress.fi">Bulls
Press</A></FONT></FONT></B>&nbsp;
<BR><A HREF="mailto:pa...@bullspress.fi">Paul Dunkel</A></TD>

<TD><A HREF="http:www.bullspress.fi">http:www.bullspress.fi</A>&nbsp;
<BR>pa...@bullspress.fi</TD>

<TD>Tel: +358 9 757 1155&nbsp;
<BR>Fax +358 9 757 0634</TD>
</TR>
</TABLE>

<CENTER>&nbsp;</CENTER>
&nbsp;</HTML>

--------------FCAE405A27DC9DBBAD3B6274--

From Raimo_Ha...@fimug.fi Wed May 20 21:44:25 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: MacAsiantuntijalle tÜitč
From: Raimo_Ha...@fimug.fi
Date: Wed, 20 May 1998 21:44:25 +0300
Mac&Carry Finland hakee

MACINTOSH -ASIANTUNTIJAA

Etsimme sinua Macintosh -asiantuntija jõrjestelmõtuen yksikkũũmme Helsingin
Lauttasaareen. Tehtõvõnõsi olisi macintosh -jõrjestelmien asentaminen,
tuki,
kõytũnopastus ja konsultointi. Tyũnkuva muodostuu kuitenkin aika pitkõlle
osaamisesi mukaan.

Mac&Carry Finland on yksi Suomen suurimmista Apple-jõlleenmyyjistõ, sekõ
põõkaupunkiseudun harvoista Apple Centereistõ. Mac&Carry Finland on osa
pohjoismaiden suurinta Maccikonsernia nimeltõ Office Line.

Mac&Carryssõ meillõ on osaava 17 henkilũn henkilũkunta. Meillõ on
toimipisteet
Helsingissõ ja Turussa.

Nyt tarvitsemme tõydennystõ siis jõrjestelmõtuen yksikkũũmme Helsingin
Lauttasaareen, jossa jõrjestelmõasiantuntijoita tõllõ hetkellõ on 3.

Tyũsuhde on vakituinen ja alkaa syksyllõ sopimuksen mukaan.

Lisõtietoja saat sõhkũpostitse osoitteesta

raimo.ha...@maccarry.fi

tai puhelimella

puh. 040-5888896

Raimo Haapakorpi
Jõrjestelmõpõõllikkũ
Mac&Carry Finland

From cse...@hotmail.com Thu May 21 14:33:29 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Tarjolla Usalaisen Ekonomien kirjoittama opas, jonka avulla
ansaitset rahaa helposti ja nopeasti
From: "c.Service" <cse...@hotmail.com>
Date: Thu, 21 May 1998 14:33:29 +0300

Usa: lainen Ekonomi Paul Weiss on kirjoittanut loistavan oppaan, jonka
avulla voit todellakin rikastua. Kyseessõ ei ole mikõõn verkosomarkkinointi
tai ketrjukirje ..ym systeemi.
Me olemme niin varmoja oppaan toimivuudesta ettõ lupaamme sinulle
uskomattoman takuun!
Vieraile osoitteessa: www.geocities.com/WallStreet/Exchange/1362/weiss.html

From jpo...@sci.fi.np Fri May 22 18:52:56 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
ansaitset rahaa helposti ja nopeasti
From: jpo...@sci.fi.np (Jukka Poyry)
Date: Fri, 22 May 1998 15:52:56 GMT

On Thu, 21 May 1998 14:33:29 +0300, "c.Service" <cse...@hotmail.com>
wrote:

> [...]
verkosomarkkinointi
>tai ketrjukirje ..ym systeemi.
>Me olemme niin varmoja oppaan toimivuudesta ettõ lupaamme sinulle

Joopa joo. Mitenkõs tõmõ kuulloostaa niin tutulta? Ideakupongeissa Media
Service Oy (vrt. tõssõ c.Service) myi samantapaista J.C. Frostin opasta
tasan samalla hinnalla ja sehõn jo todettiin puhtaaksi kusetukseksi.

Kannattaa lukea juttu Huijarisivuiltani osoitteesta:
http://www.sci.fi/~jpoyry/huijarit/jcfrost.html

PS. Kuka tekisi sfnettiin jonkun botin, joka postaisi osoitteet
- N IN MEIT KU$ETETAAN: http://www.sci.fi/~jpoyry/huijarit/
- VERKOSTOMARKKINOINTI/PYRAMIDIT: http://www.iki.fi/~senator/
automaattisesti follarina tietynlaisiin viesteihin? Mõ en kohta enõõ
viitsi/jaksa... ;)

From cse...@hotmail.com Thu May 21 16:40:36 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Tõmõn oppaan avulla ansaitset rahaa
From: "c.Service" <cse...@hotmail.com>
Date: Thu, 21 May 1998 16:40:36 +0300

From cse...@hotmail.com Thu May 21 16:41:11 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan

From: "Lauri Malva a.k.a Lay-Tee" <lay...@dlc.fi>
Date: Fri, 22 May 1998 17:27:51 +0300

c.Service wrote:

> [...]
verkosomarkkinointi
> tai ketrjukirje ..ym systeemi.
> Me olemme niin varmoja oppaan toimivuudesta ettõ lupaamme sinulle

En kovin usein luota ihmisiin jotka eivõt osaa suomea !!!! :)

From alt...@nospam.usa.net Mon May 25 17:37:29 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
From: "Arimo Laine" <alt...@nospam.usa.net>
Date: Mon, 25 May 1998 17:37:29 +0300

Niinpõ...

We are sorry. The page you were looking for,
http://www.geocities.com/WallStreet/Exchange/1362/weiss.html, does not
exist.

c.Service wrote in message <6k3vhg$ga6$1...@news.kolumbus.fi>...

From Vesa....@satama.com Thu May 21 18:17:08 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: TCL-ohjelmoija
From: Vesa Palmu <Vesa....@satama.com>
Date: Thu, 21 May 1998 18:17:08 +0300

Interaktiivinen Satama Oy (http://www.satama.com/) hakee palvelukseensa
tõysipõivõistõ TCL-ohjelmoijaa.

Hakemallamme henkilũllõ on kokemusta tcl:n kõytũstõ web-ympõristũssõ ja
hõn tuntee yleisimmõt web-teknologiat muutenkin kuin nimeltõ (html,
javascript, java, http, tcp/ip). Tõmõn lisõksi sekõ sql, ettõ unix
kokemus ovat hyũdyksi. Ehdottomasti tõrkein ominaisuus on kuitenkin halu
kehittõõ omaa osaamistaan ja omaksua uusia asioita nopeassa tahdissa.

Satama kouluttaa TCL-ohjelmoijasta Suomen johtavan ammattilaisen
muutamien valmiiden sovellusalustojen kõytũssõ.

Jos olet valmis ottamaan haasteen vastaan, niin kysele lisõtietoja
osoitteesta Vesa....@satama.com.

--
Vesa....@satama.com Tel. +358-(0)9-680511
Technology Manager Fax. +358-(0)102910100

From kim.j...@vtt.fi Fri May 22 13:35:41 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: VTT Automaatio. Tule tekemõõn!
From: Kim Jansson <kim.j...@vtt.fi>
Date: Fri, 22 May 1998 13:35:41 +0300

lõ suotta haaveile kansainvõlisistõ tehtõvistõ!
Tule tekemõõn!

VTT Automaatio / Teollisuusautomaatio tutkimusalue on keskittynyt
monimutkaisten jõrjestelmien, kuten prosessilaitosten,
tuotantojõrjestelmien ja -verkostojen hallintaan ja ohjaukseen.
Tutkimus- ja kehitystoiminnan kohteita ovat automaatiojõrjestelmõt,
ohjelmoitavien jõrjestelmien luotettavuus, prosessien mallintaminen ja
simulointi, toimintajõrjestelmõt, hajautetun tuotannon hallinta, korkean
luotettavuuden organisaatiot sekõ ihminen-kone-jõrjestelmõ.(
http://www.vtt.fi/aut/tau/ ).

Hajautetun tuotannon tutkimustiimillõ on kõynnissõ tai kõynnistymõssõ
useita, pitkiõ ESPRIT-, IMS- ja EUREKA-hankkeita, joiden aihepiirit
ulottuvat globaalin liiketoiminnan hallinnasta aina hajautetun tuotannon
ohjaukseen ja arvoanalyyin soveltamiseen saakka.

Roolimme kansainvõlisissõ hankkeissa edellyttõõ projektihenkilũstũltõmme
vahvaa systeemiteoreettista nõkemystõ ja kiinnostusta vaikeiden
ongelmien ratkaisemiseen. Koska tuloksena on usein võhintõõn
prototyyppitasoinen jõrjestelmõ, tulee valittavilla henkilũillõ olla
valmiuksia tietoteknisten võlineiden hyvõksikõyttõmiseen uusien
ratkaisujen toteuttamiseksi. Projekteilla on kokeneet vetõjõt ja
tarvitsemmekin ennen kaikkea vastavalmistuneita tai diplomityũvaiheessa
olevia, tutkimussuuntautuneita tulevaisuuden lupauksia.

Lisõtietoja ja hakemukset:

Veli-Pekka Mattila
Veli-Pekk...@vtt.fi
Puh. 09-456 6432, 0400-618983

Kim Jansson
Kim.J...@vtt.fi
Puh. 09-456 6768, 050-545 7989

Pl 1301
02044 VTT

From nina....@swipnet.se Sat May 23 22:22:37 1998
Newsgroups:
sfnet.tori.tyopaikat,sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan,finet.markkinat.kaupalli
set
Subject: Jõlleenmyyjiõ etsitõõn - Spacewriter
From: Nina Uddin <nina....@swipnet.se>
Date: Sat, 23 May 1998 21:22:37 +0200

Yrityksemme võlittõõ yksinoikeudella Pohjoismaihin uutta elektronista
tuotetta nimeltõõn Spacewriter. Etsimme nyt tuotteelle jõlleenmyyjiõ
ympõri Suomea.

Lisõtietoja tuotteesta lũytyy sivulta:

http://home2.swipnet.se/~w-24623/space-fi.htm

Yhteydenotot:

Uddin TransTrade
nina....@swipnet.se
Puh. +46-70-4584289
Fax +46-8-6474955

From a970...@myy.helia.fi Mon May 25 08:52:22 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: =?ISO-8859-1?Q?Re=3A_T=E4m=E4n_oppaan_avulla_ansaitset_rahaa?=
From: Tommi Saxelin <a970...@myy.helia.fi>
Date: Mon, 25 May 1998 07:52:22 +0200

On Thu, 21 May 1998, c.Service wrote:

> [...]
kinointi
> tai ketrjukirje ..ym systeemi.
> Me olemme niin varmoja oppaan toimivuudesta ett=E4 lupaamme sinulle

Pilailette, oletan.

(TY=D6PAIKKAuutisryhm=E4, TY=D6PAIKKA!)

Tommi

From sw...@dial.pipex.com Mon May 25 15:11:07 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: TOIMITUSHARJOITTELIJA
From: - <sw...@dial.pipex.com>
Date: Mon, 25 May 1998 13:11:07 +0100

Mitõ sinulle sanovat nimet ErotiCats, Haloo! ja Hustler?

TOIMITUSHARJOITTELIJA

Tule petaamaan itsellesi vakituista pestiõ erikoislehtiõ julkaisevassa
kustannusyhtiũssõ, jonka tuotteiden sisõllũssõ on mukana suurta tunnetta ja
eroottista latausta.

Etsimme rohkeutta, innovatiivisuutta, netin tuntemusta tai ainakin
intohimoa oppia nykymediaa kaikissa muodoissaan sekõ halua
vastuunottamiseen ja tuloksen tekemiseen.
Englannin ja ruotsin kielen kõõnnũstaito võlttõmõtũn. Tyũympõristũ:
Macintosh. Kameran kõyttũkokemuksesta ja ajokortista ei taatusti ole
haittaa. Muut plussat voit kertoa itse!

Toimipaikka sijaitsee Jõrvenpõõssõ, noin 35 km Helsingistõ. Juna kulkee 3
kertaa tunnissa.

Aloitus ja palkkaus sopimuksen mukaan.

Tiedustelut / Vapaamuotoiset hakemukset

Sanna Tiihonen-Korppi
Monimediatalo Oy NTS Communications Ltd
PL 138, 04401 Jõrvenpõõ
Puh (09) 2790 400
Fax (09) 2790 4020
Email ha...@nts.inet.fi

From paivi....@datex-engstrom.com Mon May 25 18:31:18 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Ohjelmistosuunnittelija
From: =?iso-8859-1?Q?P=E4ivi=20Heinil=E4?=
<paivi....@datex-engstrom.com>
Date: Mon, 25 May 1998 08:31:18 -0700

Teknologian ja l=E4=E4ketieteen leikkauspisteest=E4 l=F6yd=E4t nimet =

Datex ja Ohmeda

Datex-Ohmeda syntyi huhtikuun alussa Instrumentariumiin kuuluvan
Datex-Engstr=F6m-ryhm=E4n yhdistytty=E4 toisen alansa johtavan yrityksen,=

Ohmedan kanssa. Toimittamiemme laitteiden ja j=E4rjestelmien avulla
anestesian ja tehohoidon ammattilaiset voivat parantaa hoidon tulosta ja
ty=F6ns=E4 tuottavuutta, ja l=E4heinen yhteisty=F6 asiakkaidemme kanssa j=
ohtaa
yh=E4 uusiin innovaatioihin.
Datex-Ohmeda jatkaa kannattavaa kansainv=E4list=E4 kasvua emoyhti=F6mme
Instrumentariumin tuella. Liikevaihdostamme 99% tulee Suomen
ulkopuolelta, itsen=E4isten j=E4lleenmyyjien ja omien tyt=E4ryhti=F6idemm=
kautta.
Suomessa Datex-Ohmedan tuotteita kehitet=E4=E4n ja valmistetaan kolmella
paikkakunnalla. Meit=E4 on Datex-Ohmedassa 3800, joista noin 700
ty=F6skentelee Helsingin Vallilassa.

Ohjelmistosuunnittelija - laitteistol=E4heiset ohjelmistot

Laitteissamme on Intelin ja Hitachin prosessoreita, tulevaisuudessa my=F6=
DSP-tekniikkaa, joiden perusohjelmistoihin etsimme suunnittelijaa.
Edellytyksen=E4 kokemus vastaavista teht=E4vist=E4 tai pelottomuus haaste=
iden
edess=E4.
Kysy lis=E4=E4 Matti Siltalalta puhelimitse 09-394 1729 tai s=E4hk=F6post=
itse
matti....@datex-ohmeda.com.

L=E4het=E4 hakemuksesi liitteineen 3.6.1998 menness=E4 osoitteella
Instrumentarium Oyj, Datex-Ohmeda-ryhm=E4, henkil=F6st=F6n
kehitt=E4misp=E4=
=E4llikk=F6
Rosita Gustafsson-Nyman, PL 900, 00031 Datex-Ohmeda tai s=E4hk=F6postitse=

osoitteella hakem...@datex-ohmeda.com.

http://www.datex-ohmeda.com
From paivi....@datex-engstrom.com Mon May 25 18:33:01 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
From: =?iso-8859-1?Q?P=E4ivi=20Heinil=E4?=
<paivi....@datex-engstrom.com>
Date: Mon, 25 May 1998 08:33:01 -0700

[...]

Ohjelmistosuunnittelija - Wireless LAN

Potilasmonitorien Ethernet-verkkoa laajennamme langattomalla, 2.4GHz
taajuudella toimivalla verkolla, jolla voimme seurata my=F6s liikkuvia
potilaita. Datex-Ohmeda on tehnyt teknologiasta OEM-sopimuksen
amerikkalaisen Proxim Incin kanssa, ja tarkoituksenamme on rakentaa
WLAN-tuki kaikkiin monitoreihin ja PC-pohjaisiin
keskusvalvontalaitteisiin. Lis=E4ksi laajennamme toimintaa pienen solun
j=E4rjestelmiss=E4 potilaan paikallistamistoiminnoilla.
Kysy lis=E4=E4 Rauno Haimeelta puhelimitse 09-394 1714 tai s=E4hk=F6posti=
tse
rauno...@datex-ohmeda.com.

From paivi....@datex-engstrom.com Mon May 25 18:34:45 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
From: =?iso-8859-1?Q?P=E4ivi=20Heinil=E4?=
<paivi....@datex-engstrom.com>
Date: Mon, 25 May 1998 08:34:45 -0700

[...]

Ohjelmistosuunnittelija - Windows NT-reaaliaikaominaisuudet

Datex-Ohmedan keskusyksikk=F6ratkaisut ovat aina olleet
PC-pohjaisia.Kunnianhimoisena ja realistisena tavoitteenamme on rakentaa
my=F6s SW-platform teollisuusstandardeihin perustuvaksi. Esim. EKG-k=E4yr=
ien
esitt=E4minen reaaliajassa Win NT:ll=E4 k=E4ytt=E4en JavaBeans-komponentt=
imallia
on sopiva p=E4hkin=E4 purtavaksi, kun ratkaisuksi ei kelpaa
kuusisylinterinen 700 MHz Pentium 4-PC.
Kysy lis=E4=E4 Markku Roihalta puhelimitse 09-394 1550 tai s=E4hk=F6posti=
tse
markku...@datex-ohmeda.com.

From paivi....@datex-engstrom.com Mon May 25 18:35:58 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
From: =?iso-8859-1?Q?P=E4ivi=20Heinil=E4?=
<paivi....@datex-engstrom.com>
Date: Mon, 25 May 1998 08:35:58 -0700

[...]

Ohjelmistosuunnittelija - ty=F6kaluohjelmat

Ty=F6ymp=E4rist=F6si koostuu Windows-sovelluksista, tietokannoista ja
sulautetuista reaaliaikaohjelmistoista. Arvostamme kokemustasi C/C++ ja
Java ohjelmointikielist=E4. On eduksi jos tied=E4t jotain my=F6s AWK, Vis=
ual
Basic, Paradox, Delphi ja SQL ty=F6kaluista.
Kysy lis=E4=E4 Paula Laaksoselta puhelimitse 09-394 1537 tai s=E4hk=F6pos=
titse
paula.l...@datex-ohmeda.com.

From paivi....@datex-engstrom.com Mon May 25 18:36:57 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Tuotespesialisti
From: =?iso-8859-1?Q?P=E4ivi=20Heinil=E4?=
<paivi....@datex-engstrom.com>
Date: Mon, 25 May 1998 08:36:57 -0700

[...]

Tuotespesialisti markkinointiin

Clinisoft Strateginen liiketoimintayksikk=F6 valmistaa ohjelmistoja
tehohoitoon ja leikkaussaleihin. Kysynn=E4n kasvaessa vahvistamme
tuotemarkkinointiryhm=E4=E4mme. Haluatko ty=F6skennell=E4 joko NT- ja
webbi-ratkaisuihin perustuvien tietoj=E4rjestelmien teknisen=E4
tuotespesialistina tai perehty=E4 markkinointiassistenttina kliinisten
tietoj=E4jestelmien kansainv=E4lisiin markkinoihin? K=E4=E4rit hihat, org=
anisoit
ja kommunikoit my=F6s englanniksi. Voit k=E4ytt=E4=E4 my=F6s muita
kieli=E4=
=2E
Kysy lis=E4=E4 Juha R=E4s=E4selt=E4 puhelimitse 09-394 1235 tai 040-504 8=
011 tai
s=E4hk=F6postitse juha.r...@datex-ohmeda.com tai Samppa Keturilta
puhelimitse 09-394 1909 tai 040-528 8805 tai s=E4hk=F6postitse
samppa...@datex-ohmeda.com.

From juha.k...@datafrank.fi Tue May 26 11:23:34 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: COREL DRAW JA PHOTOSHOP KOULUTTAJA !!!
From: "Juha Kalliola" <juha.k...@datafrank.fi>
Date: Tue, 26 May 1998 11:23:34 +0300

Haetaan freelance-periaatteella toimivaa CorelDraw ja/tai PhotoShop
kouluttajaa.

Yhteydenotot mahdollisimman nopeasti:

Datafrank Oy
Juha Huhtanen
juha.h...@datafrank.fi
09-2709 3080
050-567 8994

From panu.pie...@netseal.com Wed May 27 12:41:45 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: KIINNOSTAAKO TIETOLIIKENTEEN SALAUS?
From: Panu Pietikainen <panu.pie...@netseal.com>
Date: Wed, 27 May 1998 12:41:45 +0300

KIINNOSTAAKO TIETOLIIKENTEEN SALAUS?

IntraSecure Networks Oy on 1996 perustettu Otaniemen teknologiakyl=E4ss=E4=

toimiva yritys, joka kehitt=E4=E4 ja markkinoi salaukseen perustuvaa
tietoverkkojen
tiedonsiirronsuojausj=E4rjestelm=E4=E4. Tuoteperheemme nimi on NetSeal ja=
se
on
tarkoitettu p=E4=E4asiassa OEM markkinoille. Tarjoamme eritt=E4in kiinnos=
tavaa
ja
motivoivaa ty=F6t=E4 tekniikan huippuyrityksess=E4 eteenp=E4in pyrkiville=
ja
oppimis-
haluisille tiimin j=E4senille.

Tuotteidemme myyj=E4=E4 OEM asiakkaille

Myyntip=E4=E4llikk=F6:
Haluat kehitt=E4=E4 itsest=E4si kansainv=E4lisen myynnin ammattilaisen. O=
pintosi
eiv=E4t en=E4=E4 ole urasi nousujohtoisuuden esteen=E4. Olet jo kokeillut=

myynti-
taitojesi toimivuutta Suomessa muutaman vuoden ajan. Omaksut
tietotekniikkaan
liittyvi=E4 asioita niin sujuvasti, ett=E4 kommunikointi asiakkaiden kans=
sa
hyv=E4ll=E4
englanninkielell=E4 on helppoa.

Tuotekehityksen osaajia

Projektip=E4=E4llikk=F6:
Sinulla on useamman vuoden ohjelmointikokemus ja olet
mahdollisesti ollut vastuussa pienen projektiryhm=E4n koordinoinnista
ohjelmointi-
ty=F6si ohessa. Et pelk=E4=E4 asiakaskontakteja ja osaat esitt=E4=E4 asia=
yleis=F6lle
sujuvasti suomen- ja englanninkielell=E4.

Ohjelmoijia:
Olet omaksunut syv=E4llisen ohjelmointitaidon koulutuksen, harrastuksen j=
mahdollisesti ty=F6nteon puitteissa ja osaat tehd=E4 ty=F6t=E4 osana ryhm=
=E4=E4.
Opintosi
ovat jo p=E4=E4ttyneet tai juuri p=E4=E4ttym=E4ss=E4.

Osa-aikaisia ohjelmoijia:
Olet omaksunut hyv=E4n ohjelmointitaidon koulutuksen ja harrastuksen
yhteydess=E4 ja
olet edennyt koulutuksessasi niin pitk=E4lle, ett=E4 haluat l=E4hte=E4
kokeilemaan
siipiesi kantavuutta ty=F6el=E4m=E4ss=E4 ja samalla saattaa opinnot
p=E4=E4=
t=F6kseen.

Ty=F6ss=E4 k=E4yt=E4mme p=E4=E4osin C-kielt=E4, mutta Assemblerin ja C++ =
kielten
samoin-
kuin tietoliikennesanaston ja -tekniikan tuntemus on hy=F6dyksi.
Ohjelmointiymp=E4-
rist=F6mme on Microsoftin C/DDK, Watcom C/NDK ja GCC. Laitteisto- ja
k=E4ytt=F6-
j=E4rjestelm=E4ymp=E4rist=F6mme on DOS/Win.3.1/Win 3.11, Windows 95/98, W=
indows
NT 4/5,
Novell Netware 3/4, Linux/SunOS/HP-UX/IBM AIX.

Kiinnostiko Sinua jokin teht=E4v=E4? Ole yhteydess=E4 meihin

L=E4het=E4 vapaamuotoinen hakemuksesi CV:n kera joko s=E4hk=F6postilla
osoitteella
panu.pie...@netseal.com tai ylh=E4=E4ll=E4 olevaan postiosoitteeseen=
Panu
Pietik=E4iselle osoitettuna. Halutessasi lis=E4tietoja voit ottaa yhteytt=
=E4
Panu
Pietik=E4iseen numerossa (09) 4375 225. Hakemuksesi toivomme olevan
perill=E4
perjantaihin 12.6.1998 menness=E4.

From matti.vi...@ntc.nokia.com Fri May 29 14:06:24 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat,sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: PROJEKTI-INSINÍÍRI / MENETELM KEHITT J
From: Matti Vihervuori <matti.vi...@ntc.nokia.com>
Date: Fri, 29 May 1998 14:06:24 +0300

Tyũskentelet Methods & Processes -ryhmõssõ Network Management
Systems -yksikũssõmme Helsingin Pitõjõnmõellõ. Tehtõvõsi on
kehittõõ ja yllõpitõõ projektinhallintatyũkalujamme, dokumentoida
niiden kõyttũtavat sekõ antaa kõyttõjõtukea ja koulutusta
projektihenkilũillemme.

Opit miten suuri ohjelmistoprojekti toimii ja vaikutat sen
onnistumiseen tuottamalla tyũkaluja ja menetelmiõ, jotka tukevat
ohjelmistokehitysprojektien suunnittelua ja ohjausta. Tyũhũsi
kuuluu monenlaisia tehtõviõ sovelluksen administroinnista kõyttõjien
opastukseen ja koulutukseen ja osallistut mm. moniprojektien
resurssisuunnittelun menetelmõkehitykseen. Moniprojektien lisõksi
ympõristũũmme kuuluu T&K-tyũn tekeminen Helsingin, Dusseldorfin ja
Tampereen toimipisteissõ. Osallistut myũs koko yksikkũmme
tasoiseen projektitoiminnan kehittõmiseen.

Sinulla on tekninen tausta ja tietotekniikan tai vastaavan tutkinto
korkeakoululta tai oppilaitoksesta. Sinulla on jonkin verran
kokemusta ohjelmistokehityksestõ ja projektityũstõ. Tarjoamme
koulutuksen, jonka tarvitset tyũssõsi. Pidõt ryhmõtyũstõ ja saat
oman osuutesi hoidetuksi. Voimme keskustella myũs opinnõytetyũn
tekemisestõ.

Kysy lisõõ,

Matti Vihervuori
matti.vi...@ntc.nokia.com
p. 040 502 7954
Seppo Salo
seppo...@ntc.nokia.com
p. 040 568 3387
Nokia Telecommunications
Network Management Systems

From m...@hiway.fi Fri May 29 15:40:24 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Uusi tyũnvõlitysjõrjestelmõ
From: m...@hiway.fi@complex.hiway.fi (Mika Pirhonen)
Date: 29 May 1998 12:40:24 GMT

Tyũnantajat & hakijat, stekatkaapa tõmõ:
Jobsplace

http://www.mtv3.fi/jobsplace/

Erityisesti tyũnantajat, helppo keino seuloa hakijoita systeemissõ ja
peruspalvelut ovat ilmaisia sekõ tyũnantajille sekõ hakijoille.
Tyũnhakija ei koskaan maksa mitõõn lisõksi hakijat identiteetti on turvattu
tyũnantajat eivõt saa henkilũtietoja koskaan esiin jollei hakijat sitõ
halua.

From t...@tfi.net Fri May 29 23:24:48 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat,sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: International Intranet/Extranet development
From: Timo Hyvonen <t...@tfi.net>
Date: Fri, 29 May 1998 23:24:48 +0300

SONERA Ltd. Corporate Networks DivisionÆs International Product
Provision unit is providing internationally leading edge data
communications services such as: integrated data/voice communications
using e.g. Frame Relay and ATM technology, outsourced WAN/LAN services
and new Internet and Multimedia services.

We are now looking for an innovative, dynamic and professionally
oriented person to join our team in Helsinki as a

PRODUCT ENGINEER or PRODUCT MANAGER

responsible for the different areas of product management and sales
support in new Intranet and Extranet type of services. Successful
candidates should possess: ability to develop and maintain complex
service concepts; knowledge of Internet, TCP/IP and transmission
technologies (LAN, WAN, routers, Frame Relay etc.); basic knowledge of
data security and Firewall type of services. Additional requirements
consist of good English language and presentation skills; willingness to
travel nationally & internationally. Further advantages for
qualification include: working experience; technical or university
graduation degree in the above areas; and international experience.

Informal applications in English or Finnish stating also the desired
starting date and salary should be sent no later than 17th June to Mr.
John Saario by e-mail: JOHN....@SONERA.FI or by mail: P.O. Box 510,
00051 SONERA (Please mark the job title on the envelope). For
additional information, please contact: Mr. Saario by e-mail (preferred)
or by telephone 02040 2974, or Mr. Timo Hyvũnen,
e-mail (TIMO.TSH...@SONERA.FI), p. 02040 65348.

From riku.s...@hermia.fi Mon Jun 01 10:39:35 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Koulutusohjelman rakentaja Tampereelle
From: "Riku Soininen" <riku.s...@hermia.fi>
Date: Mon, 1 Jun 1998 10:39:35 +0300

Hei!

Jos omaat sopivan yliopistokoulutuksen (ei tarvitse võlttõmõttõ olla
valmistunut) ja tunnet olevasi sopiva henkilũ kokoamaan pystyyn
kansallista koulutuspakettia Tampereelta kõsin, otapa yhteyksiõ.
Hakijalta toivottavia vaan ei võlttõmõttõ vaadittavia ominaisuuksia:

- Kokemus ESR -projekteista (tai kv. projekteista ylimalkaan)
- Elektronisen kaupankõynnin alueen substanssituntemus

Projektijohtaja
Riku Soininen
Tampereen Teknologiakeskus Oy
riku.s...@hermia.fi
050 - 62 740

From kirsi.leht...@informare.inet.fi Tue Jun 02 11:40:21 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Lastenhoitaja
From: "Kirsi Lehtinen" <kirsi.leht...@informare.inet.fi>
Date: Tue, 2 Jun 1998 11:40:21 +0300

Pojannassikat, 3v.8kk ja 5v.4kk, tarvitsevat kaitsijaa ja kesõn riemuissa
mukana kulkevaa kaveria ajalla 22.-26.6. ja 03.-14.08.1998 võlisenõ aikana.

Tarvetta saattaa olla jo ennen juhannusta ja/tai satunnaisesti
arki-iltaisin. Jos sinua kiinnostaa jatkaa hommaa, tũitõ olisi tarjolla
syksystõ lõhtien parina iltapõivõnõ viikossa.

Ota yhteyttõ, niin rakennetaan kummallekin sopiva kuvio. Asumme
Paloheinõssõ
bussilinjan 67 varrella.

Yst. tiedustelut:
Kirsi, gsm 040-592 8894 tai kotipuhelin 754 4043
kirsi.leht...@informare.inet.fi

From wanha...@rengasravintolat.inet.fi Wed Jun 03 00:44:35 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: ravintolatyũntekijõ/tre
From: "Wanha Posti" <wanha...@rengasravintolat.inet.fi>
Date: 2 Jun 1998 21:44:35 GMT

kiinnostaisiko vaihteeksi tyũskennellõ ulkona? jos olet terve nuori
aikuinen jolla on kokemusta ravintolatyũstõ niin ota yhteyttõ. KIIRE!

rengasravintolat Oy
Kalle Honkonen
040-5037943

From petteri....@atex.fi Wed Jun 03 21:40:44 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.halutaan,sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Suomi-Englanti-Suomi kõõnnũstyũt
From: "Petteri Leiviskõ" <petteri....@atex.fi>
Date: Wed, 03 Jun 1998 21:40:44 +0300

Esim. kaupall. & tekn. alan tekstit, esitteet, tyũtodistukset jne.
Kokemuksella ja kilpailukykyiseen hintaan. Toimitus e-mail/fax/postitse.

Tiedustelut: 040-5167 099 / 08-5377 618 (ark. 9-17)

tai petteri....@atex.fi

From Sakari.Ha...@tietosavo.fi Thu Jun 04 13:12:19 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: OSAAJIA VAASAAN
From: Sakari Haukkapaasi <Sakari.Ha...@tietosavo.fi>
Date: 4 Jun 1998 10:12:19 GMT

Tietosavo-konserni on johtava Energiatoimialaa palveleva
tietotekniikka-alan yritys pohjoismaissa. Yrityksen palveluksessa
on 240 ammattilaista Kuopion, Vaasan ja Tukholman toimipisteissõ.
Tietosavo panostaa voimakkaasti vientiin. Yritys kasvaa ja
kansainvõlistyy voimakkaasti mikõ tarjoaa huimat kehitysnõkymõt.

Jõrjestelmõliiketoiminnassa Tietosavo on erikoistunut palvelemaan
suurten energiayritysten yhõ vaativampia ja monimuotoisempia tarpeita
ENFO-tuoteperheen ja -palvelujen avulla.
Kehitõmme asiakkaillemme ratkaisuja, jotka auttavat heitõ menestymõõn
liiketoiminnan kehittõmisessõ. Joustavuus ja kyky kehittyõ asiakaskunnan
muuttuviin tarpeisiin on menestyksemme lõhtũkohta.

HAEMME VAASAAN OSAAJIA

Ā ASIAKASPALVELUUN sekõ
Ā ASIAKASPALVELUN TEKNISEEN TUKEEN

Arvostamme yhteistyũkykyõ ja aktiivista otetta tyũhũn,
asiakaspalveluhenkisyyttõ sekõ ongelmanratkaisutaitoa. Molempien
kotimaisten kielten sekõ englannin kielen hyvõ suullinen ja kirjallinen
ilmaisutaito tukevat tyũssõ onnistumista.
Asiakaspalvelutehtõvõssõ arvostamme energia-alan toimialaosaamista ja
teknisessõ tuessa myũs C/C++, VB, SQL-toteutusvõlineiden osaamista.

Tehtõvõmme tarjoavat Sinulle nõkũalapaikan energiatoimialan ja
tietojõrjestelmien kehittõmiseen sekõ mahdollisuuden kehittõõ omaa
ammattitaitoasi. Lisõksi saat tilaisuuden tyũskennellõ osaavien
tyũtovereiden ja haastavien asiakkaiden kanssa.

Lisõtietoja tehtõvistõ antavat Olavi Tũrmõ puh. 0500-368 451 ja
Ari Voutilainen puh.(017) 193 443 tai 050-562 4652

Lõhetõ lyhyt hakemus 10.6. mennessõ osoitteella:
Tietosavo Oy, tyũpaikat, PL 1582, 70461 KUOPIO tai sõhkũpostilla:
sakari.ha...@tietosavo.fi.

TIETOSAVO OY

From raimo.ne...@rondata.fi Thu Jun 04 19:56:09 1998
Newsgroups: sfnet.tori.tyopaikat,sfnet.tori.tyopaikat.tarjotaan
Subject: Tũihin Windows-lehteen
From: "Windows-lehti" <raimo.ne...@rondata.fi>
Date: Thu, 4 Jun 1998 19:56:09 +0300

Tarvitsemme myyntivoimaa!

Windows & Tietotekniikka on kymmenen kertaa vuodessa ilmestyvõ
Windows-kõyttũliittymõõn erikoistunut vankka ammattilehti. Aktiivisesti
Windowsin kehitystõ seuraavan ainoan suomenkielisen Windows-lehden
sisõltũũn
kuuluu olennaisesti myũs ohjelmatestit ja -vertailut, kõyttũvinkit ja
kõyttõjõkurssit. Lehti antaa tietoa jonka voi võlittũmõsti soveltaa
hyũtykõyttũũn niin kotona kuin tyũpaikallakin.

Vahvassa kasvukehityksessõ oleva tietotekniikan erikoislehti tarvitsee nyt
levikkimarkkinointiin lisõõ myyntivoimaa yritysmyynnin pariin. Paikkoja
avoinna kolmelle vakituiselle ja neljõlle kesõtyũtõ etsivõlle. Tarjoamme
koulutuksen, pohjapalkan, hyvõn provision ja kannusteet. Ahkeralle
tekijõlle
huippuansiot.

Ota yhteyttõ puhelimitse jo tõnõõn.

Puh. (09) 454 4533/Rutanen tai (09) 454 12630/Nevalainen
window...@rondata.fi