PaNppua vaa niin saatanasti!

Keuvo Makkarainen

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2ac4c873-b5d0-4573-8261-41277bdf47d1

"Mielenosoitus lähtenyt käsistä Helsingissä – väkivallan uhka, poliisi
varautuu voimakeinoihin"

Jos ei suoraan päähän kadulla, niin putkassa kakkoseen. Oppisivat olemaan.

--
Keuvo

Keke Ketonen

Kurtti ja Turkki. Miksi tulevat tänne riehumaan eivätkä pysy siellä
Syyriassa ja Damaskuksen tiellä ja mitä siellä nyt onkaan?

Turo Juurakko

Vitut. Jos olisin vastuussa niiden isis-terroristien vartioimisesta,
vapauttaisin kaikki vittuillessani saatesanoin "fly fly fly and do your
thing!"

--
mukavan tiukkaa

Keke Ketonen

Sitten ne tekisivät sen juttunsa, mitä videoilla on nähtykin eli pään
amputoinnin.

Lume H. Laipio

Keke

>Sitten ne tekisivät sen juttunsa, mitä videoilla on nähtykin eli pään
>amputoinnin.

Maailma on joillekin täynnä henkiolentoja.
Useimmille on kuitenkin vain yksi henkiolento,
johon uskotaankin sitten sitä lujemmin.
Tähän asti jotenkin ymmärrettävää.
Mutta se on jotenkin käsittämätöntä, mikä saa
johonkin tiettyyn olentoon uskovan olemaan
vakuutettu siitä tehtävänannosta, jolla hänen
velvollisuutensa on nyppäistä johonkin toiseen
mielikuvitusolentoon uskovalta pää irti.
(Yhtä vakava po. asian kannalta tietenkin on,
ettei usko minkään ns. tuonpuoleisen olemassaoloon.
Se vastaa tässä yhteydessä väärään olentoon uskomista.)

Jos yhteiskunnassa todella pyrittäisiin johonkin
kansalaisten keskeiseen turvallisuuteen ja rauhan-
tilaan, olisi tuollaiset aggressiiviset uskovaiset
suljettava eristyksiin.
Mutta aivan kaikkein kummallisinta on, että
Suomen rauhaa ja ihmisarvoa kunnioittava
kansalainen syyllistyy näin pohtiessaan
vakavaan vihapuheeseen.

JiiHoo

on 15.10.2019, Lume H. Laipio supposed :
> [...]
> vakuutettu siitä tehtävänannosta, jolla hänen
> velvollisuutensa on nyppäistä johonkin toiseen
> mielikuvitusolentoon uskovalta pää irti.

Pystyn ymmärtämään tuon ihan sillä, että fanaattisesti uskova on täysin
sekaisin.

Sitä minä en pysty ymmärtämään, että Suomen valtio, eliitti ja
suvaitsevaiset ovat ottaneet tuollaisen barbaariuskonnon erityisen
suojeluksen kohteeksi eikä siitä saa sanoa mitä se on. Siis ne samat
tyypit, jotka kritisoivat luterilaista kirkkoa aivan kaikesta, mutta
eivät välitä kun jossain toisessa uskonnossa on kaikki potensiins sata
kertaa enemmän päin persettä. Ei taida edes islamin naispappien puute
haitata.

--
Holtiton maahanmuutto on ongelma. Halla-aho on ratkaisu

Keke Ketonen

Niin, onhan se totta, että nämä henkiolentoasioista kumpuavat
erimielisyydet on nähty erityisenä asiana, johon yhteiskunnissa on
kiinnitetty huomiota erikseen painottamalla ihan lainsäädännössäkin,
että jokainen saa uskoa tai olla uskomatta ihan mihin tahansa
henkiolentoon ilman, että päätä saa sen vuoksi amputoida.

Monet muut asiat on jätetty ilman vastaavaa lainsäädännöllistä
erityiskohtelua. Minun mielestäni lainsäätäjä olisi tasapuolinen, jos
vastaava kohtelu ulotettaisiin koskemaan mahdollisimman monia asioita.

Voitaisiin säätää esim. teleoperaattorivapauslaki, johon sisältyvän
teleoperaattorinrauhapykälän perusteella ihminen voisi vaihtaa
teleoperaattoriaan ilman, että ne edellisen teleoperaattorin
nälkäpalkalla alihankintayritykseltä palvelukseensa ostamat
myyntihenkilöt soittelevat perään erikoistarjouksineen ja muine
"juumaifrend, tis prais, ounli todei"-houkutteluineen. Sellaiseen
soitteluun yllyttävä joutaisi maksamaan tuntuvat sakot ja kipurahat
teleoperaattorirauhan rikkomisesta.

Samoin jokainen "näin saat kesäkilot pois"-tyyppisen lehtiartikkelin
kirjoittaja pitäisi tuomita kansanryhmää vastaan kiihottamisesta. Me
muutaman ylipainokilon omaavat henkilöt olemme leppoisia, mutta silti
aina annetaan ymmärtää, että siinä olisi jotain väärää ja jotenkin
pitäisi pyrkiä jättämään oma ryhmä ja liittymään laihojen tai
normipainoisten kansaryhmään.

Tietenkin lisääntyvän säätelyn tilalle tarvitaan tasapainottavia
tekijöitä. Voitaisiin säätää laki, että lippalakki päässä autoa
alinopeudella ajavat henkilöt saa tavattaessa ampua jokamiehen
oikeuksien perusteella.

Lume H. Laipio

Keke

> [...]
>tekijöitä. Voitaisiin säätää laki, että lippalakki päässä autoa
>alinopeudella ajavat henkilöt saa tavattaessa ampua jokamiehen

Haluaisitko tuon lain koskevan myös lippalakki väärinpäin
ajelevia? On huomioitava, että sen porukan mopoautoilla ei
pysy taajamien ulkopuolella edes suurimmassa sallitussa
nopeudessa.

Keke Ketonen

Erityisesti tätä kansanryhmää vastaan kiihotuin.

Keuvo Makkarainen

Keke Ketonen kirjoitti 15.10.2019 klo 22.36:
> [...]
> tekijöitä. Voitaisiin säätää laki, että lippalakki päässä autoa
> alinopeudella ajavat henkilöt saa tavattaessa ampua jokamiehen

Eikö niitä saakaan ampua nykyisin? Olen tainnut syyllistyä jokamiehen ja
-naisen oikeuksien rikkomiseen.

Okei. Keräsin myös kanttarelleja jonkun pihasta, nussin hänen vaimoaan
ja susikoiraansa.

Mutta eikös se ole jokamiehenoikeus? Ainakin musulmaanejen sellainen.

--
Keuvo

Keke Ketonen

Tapahtuiko se kanttarellijuttu Espoon reissullasi, jolla liikuit
väärällä nimellä?

Siitähän oli lehdessäkin juttua:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/af299ff2-789c-4d3a-bfd0-d43ff9e15a23

Lume H. Laipio

Keke

>Siitähän oli lehdessäkin juttua:

Niinpä näkyy olevan. Kaikesta sitä ilmoituksia
väsätäänkin.
Vaikuttaa ihan tavalliselta illanvietolta, mutta
tämä mii-tuu on tehnyt naisväestä kovin herkkä-
nahkaista.

Jaakko Jaakkima

Paviaanilauman riehuntaa onkin sitten riemullista
katsoa. Kovin monta kertaa en ole joutunut joutunut
sellaista katsomaan, vaikka kuulemma täällä päin
sellaista olisi.

Yksikin kerta apinalauman riehuntaan katsottuna
oli minulle liikaa. Sellaista olen vasten tahtoani
joutunut näkemään, vaikka koitin välttää.

Turo Juurakko

Pitääpä muistaa nimitellä apinaksi suakin jos joskus tulee tilanne, että
sukulaisiasi ajetaan pois kodeistaan ja tapetaan ja jos kitiset asiasta...

--
mukavan tiukkaa

Tsaksan Tsulttaani

Turo Juurakko wrote:

> Pitääpä muistaa nimitellä apinaksi suakin jos joskus tulee tilanne,
> että sukulaisiasi ajetaan pois kodeistaan ja tapetaan ja jos kitiset
> asiasta...

Niin ja Jaakon pitää muistaa ottaa iPhone ja geelit mukaan,
sekä hukata henkilöpaperinsa.
Niin ja muu perhe pitää jättää kotiin!

Turo Juurakko

Tsaksan Tsulttaani kirjoitti 19.10.2019 klo 13:03:
> Niin ja muu perhe pitää jättää kotiin!

Jaakon tapauksessa perhe luultavasti vain kiittää.

--
mukavan tiukkaa

JiiHoo

Eli sekö auttaa sitten asiaa, että suomalaiset kivittävät paikallista
poliisia, rikkovat ikkunoita ja muutenkin perseilevät?

Nuo ovat muutenkin syyllistyneet suomalaisten pahoinpitelyihin
"mielenosoituksissaan", menkööt sinne Turkkiin riehumaan, jos on pakko
riehua. Mutta eihän ne sinne uskalla mennä, kun ovat paenneet tähän
vellimössömaahan, jossa katsotaan kaikkea sormien läpi.

--
Joku Keke sanoi venttiilissä:
"Nykypäivän mediassa sisältöä ei ole valmiiksi tarjolla, vaan ajatus

Turo Juurakko

JiiHoo kirjoitti 19.10.2019 klo 15:28:

> Eli sekö auttaa sitten asiaa, että suomalaiset kivittävät paikallista
> poliisia, rikkovat ikkunoita ja muutenkin perseilevät?

Yksikö niistä otettiin kiinni kivityksestä. Olipa mellakka. Kaikki
karkoitukseen vaan.

--
mukavan tiukkaa

JiiHoo

Turo Juurakko explained on 19.10.2019 :

> Yksikö niistä otettiin kiinni kivityksestä. Olipa mellakka. Kaikki
> karkoitukseen vaan.

Jos eivät kerta Suomessa osaa olla. Se nyt ainakin on todella
erinomainen sananlasku, mitä en nyt muista ihna oikein enkä jaksa
luntata.

Jos tuot kolmannen maailman maahasi, niin mukana tulee kolmannen
maailman tavat.
Minä en kyllä halua mitään tapoja paskastanioista, mutta jostain syystä
aika moni tuntuu sitä haluavan. Tai ainakin ummistavat silmänsä
seurauksilta, koska niille on aivan käsittämätöntä, että raiskausten ja
väkivaltarikollisuuden nousu johtuisi mitenkään ulkomaalaisista, vaikka
niiden ansioista tekeojen prosentuaalinen määrä on huimassa kasvussa.

--
Lisäilen lentäviä lauseita siguun, kun jotain tulee mieleen

Lume H. Laipio

"JiiHoo"
> Turo Juurakko

> Eli sekö auttaa sitten asiaa, että suomalaiset kivittävät paikallista
> poliisia, rikkovat ikkunoita ja muutenkin perseilevät?

Apina on viisas eikä hyökkää henkensä pelastajan kimppuun.

Lume H. Laipio

"JiiHoo"

> Jos tuot kolmannen maailman maahasi, niin mukana tulee kolmannen maailman
> tavat.

Unelmat käyvät kerrankin toteen.
(Se on tässä maailmassa harvinaista,
kun unelmoidaan yleensä mahdottomia.)