Hienoa hesari

Jaakko Jaakkima

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005206976.html

"Irakilaisten tekemiksi epäiltyjen seksuaali­rikosten
määrä rajussa kasvussa – Miksi he ovat yli­edustettuina
raiskaus­tilastoissa ja mitä ilmiölle voisi tehdä?"

"On mahdollista, että ulkomaalaisten tekemistä
seksuaalirikoksista ilmoitetaan poliisille herkemmin
kuin suomalaisten teoista.

Lisäksi joukossa voi olla myös erilaisin motiivein
tehtyjä perättömiä ilmoituksia, mutta niitä voi
kohdistua myös suomalaisiin."

Niin että juttu saatta olla keksitty, ehkä näistä
ilmoitetaan herkemmin.

Painukoon paskalehti helvettiin.

Out Cider

Jaakko Jaakkima <jaakko....@gmail.com> writes:
> https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005206976.html
>
> "Irakilaisten tekemiksi epäiltyjen seksuaali­rikosten
> määrä rajussa kasvussa – Miksi he ovat yli­edustettuina
> raiskaus­tilastoissa ja mitä ilmiölle voisi tehdä?"

Koska irakilaiset.

> "On mahdollista, että ulkomaalaisten tekemistä
> seksuaalirikoksista ilmoitetaan poliisille herkemmin
> kuin suomalaisten teoista.

17x.

Ja raiskaa se suomalainenkin.

> [...]
> kohdistua myös suomalaisiin."

17x.

> Niin että juttu saatta olla keksitty, ehkä näistä

17x.

--
OutCider

Keke Ketonen

Minä katsoin Yle Areenasta jotain Sannikkaukkola-lähetystä. Vielä
muutama vuosi sitten oli aivan kamala rasistinen persuajatus, että
turvapaikanhakijat pistettäisiin vastaanottokeskuksiin ilman pääsyä
ihmisten ilmoille ennen kuin turvapaikkaprosessista on tullut myönteinen
päätös ja loput sitten palautettaisiin. Nyt siellä Halla-ahon lisäksi
demareiden Eero Heinäluoma, kokkareiden Kai Mykkänen ja jopa vihreiden
Olli-Pekka Parviainen olivat sitä mieltä, että juuri noin pitäisi
toimia. "Maailma muuttuu ja me sen mukana.", sanoi Nykänen.

John Smith

Ei noin umpipaskaa usko kirjoittajakaan.
Majoitetaan turvapaikanhakijat affenanmaalle, eikä päästetä ihmisten
keskuuteen, ennen kuin ovat näyttäneet sisäsiisteytensä.

--
uʍop ǝpᴉs sᴉɥʇ

John Smith

Melkoisia "turvapaikanhakijoita".
affenanmaa on käytettävissä. Helppo eristää.

--
uʍop ǝpᴉs sᴉɥʇ

Turo Juurakko

Ai, mä katsoin ohjelman toosasta, eikä ne vielä siinä päässeet noin
nätisti hyrisevään konsensukseen. Keskustelu oli juuri muuttumassa
mielenkiintoiseksi kun katkaisivat sen ja siirsivät jatkot areenaan. En
jaksanut vaivautua sinne.

--
mukavan tiukkaa

Keke Ketonen

Kaikki ne oli samaa mieltä. Paitsi se nuori jäppinen ja Susanna Koski.
Tai se jäppinen oli eri mieltä ja Susanna Koski istui hiljaa.

John Smith

Meillä kaikilla on kuule rajoitteita!

--
uʍop ǝpᴉs sᴉɥʇ

sora...@gmail.com

> Niin että juttu saatta olla >keksitty,

Juu, pitää toivoa että juttu on tarua, sillä kaikkihan tietävät, että totuus on tarua ihmeellisempi.
Pelkän tarunkin tulkinnassa kun kukkahatuilla on näköjään melkoisia vaikeuksia.

JiiHoo

Turo Juurakko submitted this idea :

> [...]
> kun katkaisivat sen ja siirsivät jatkot areenaan. En jaksanut vaivautua

Siellä jatkoilla se kommari päätti vähän avautua. Osaa olla vajukki
tyyppi. Ja kaikilla oli jotain asiaa Halla-aholle, että tämä syyllistää
kokonaisia ihmisryhmiä. Ei niin voi tehdä.

Mutta sinänsä mielenkiintoista kuinka kaikki ovat toisaalta puhumassa
aivan samaa kuin Halla-aho, toki lukuunottamatta sitä vihreää ja
kommunistia, mutta kauhea tarve selittää että ovat kuitenkin paljon
parempia ja inhimillisempiä kuin Hallis.

Elleivät nämä tapahtumat lisää Persujen kannatusta reilusti, niin
suomalaiset eivät todellakaan välitä tippaakaan ulkomaalaisongelmasta.
Kummallisinta asiasta on, että suurissa kaupungeissa sen luulisi
näkyvän ihan kaikille, jotka jossain liikkuvat, mutta siitä huolimatta
se on ok.

--
Hukkasin kaikki sigut. Kyllä ne vielä palaavat

sora...@gmail.com

zeihau

>Ja kaikilla oli jotain asiaa >Halla-aholle, että tämä >syyllistää
>kokonaisia ihmisryhmiä. Ei niin >voi tehdä.

Minä syyllistäisin vain sen suomalaisen kantaväestön, joka ei tajua ennusmerkkejä, ei ymmärrä syyn ja seurauksen yhteyttä, eikä siis vieläkään tajua holtittoman pakolaispolitiikan vaikutuksia siihen mitä nyt ja tulevaisuudessa tapahtuu.

JiiHoo

sora...@gmail.com formulated the question :
Mikäs siinä, jos sitten saavat itse täysimääräisinä ne seuraukset
kantaa.

Ovat kyllä niin tyhmiä, että ei niiden ajatukset muutu siltikään,
vaikka ne raiskattaisiin ja pahoinpideltäisiin usemmankin kerran.
Eiköhän sekin refugees welcome-tapaus, joka sai puukkoa Turussa ole
jatkanut harrastustaan entistä innokkaammin.

Toisaalta ottaa myös päähän joku Atte Kaleva, joka kyllä sinänsä puhuu
kriittisesti, mutta jolla on kauhea tarve tehdä pesäero persuihin eikä
aio tehdä niiden kanssa mitään yhteistyötä.
Kauhea väittely Riikka Purran janssa, kun tämä kehui jotain Aten
twiittiä. Luulisi että jos on samat tavoitteet, niin kyllä kai se homma
yhdessä onnistuu paremmin kuin keskenään tappelemalla, mutta kun on
pakko osoittaa että on persuja parempi. Jotenkin.

Riikka siis on persu, jos jäi epäselväksi.

--
Jiihoo, katsellessaan Emma Karia jossain ajankohtaisohjelmassa:
"Jumalauta, toi ämmä on seinähullu"

Martti Mäkelä

On 12/09/2018 03:00 PM, JiiHoo wrote:

> [...]
> Kummallisinta asiasta on, että suurissa kaupungeissa sen luulisi näkyvän
> ihan kaikille, jotka jossain liikkuvat, mutta siitä huolimatta se on ok.

Ehkä Suomessa ei ole suuria kaupunkeja? Helsinki taitaa juuri ja juuri
saavuttaa eurooppalaisittain keskisuuren rajan.

--
Pikaliima on pysyvää

sora...@gmail.com

>Ehkä Suomessa ei ole suuria >kaupunkeja

Kaikki kaupungit joissa on Alko, kirjasto ja enemmän kuin yksi Lidl ovat suuria kaupunkeja.

Ari Saastamoinen

JiiHoo <ei....@eika.tule> writes:

> ulkomaalaisongelmasta. Kummallisinta asiasta on, että suurissa
> kaupungeissa sen luulisi näkyvän ihan kaikille, jotka jossain
> liikkuvat, mutta siitä huolimatta se on ok.

Ei ne noiden erikulttuuristen aiheuttamat ongelmat kyllä kaupungilla
kävellessä yleensä näy. Niistä ongelmista pystyy lukemaan lähinnä
lehdistä. Ongelmana siis en näe sitä, että jotkut on eri värisiä tai
puhuvat kieltä, jota en ymmärrä.

--
Arzka oh3mqu+...@hyper.fi - En halua follareita mailina
1. Valitse sopiva paikka, ei ihmisten tai rakennusten lahella, jossa

Turo Juurakko

Ari Saastamoinen kirjoitti 9.12.2018 klo 21:37:

> Ei ne noiden erikulttuuristen aiheuttamat ongelmat kyllä kaupungilla
> kävellessä yleensä näy.

Ja jos näkyy, silloin on liikkeellä väärässä paikassa, väärään aikaan.
Parhaiten ongelmia välttää, kun liikkuu päiväsaikaan julkisilla
paikoilla suurissa ihmisjoukoissa. Toki saattaahan joku rysäyttää
kuorma-autolla juuri siihen sakkiin jossa olet tai räjäyttää pommin
julkisissa liikennevälineissä, mutta suht harvinaisia noikin tapahtumat
ovat jopa koko Euroopan mittakaavassa. Ovat viime aikoina keskittyneet
lähinnä lahtaamaan toisiaan paskastanioissa.

--
mukavan tiukkaa

JiiHoo

Ari Saastamoinen wrote :

> [...]
> kävellessä yleensä näy. Niistä ongelmista pystyy lukemaan lähinnä
> lehdistä. Ongelmana siis en näe sitä, että jotkut on eri värisiä tai

Et ilmeisesti ole käynyt siellä ulkomaalaisten kauppakeskuksessa? Sehän
on juttujen perusteella täysi etninen helvetti.

Itiskö sen nimi on.

--
Jukka K. Korpelan muistelmat:
Urani Sfnetin netiketin vaalijana ja miksi en ole vieläkään

Turo Juurakko

JiiHoo kirjoitti 9.12.2018 klo 21:59:

> Et ilmeisesti ole käynyt siellä ulkomaalaisten kauppakeskuksessa? Sehän
> on juttujen perusteella täysi etninen helvetti.
>
> Itiskö sen nimi on.

Eiks JoniJaakko ristinyt sen jo Lähi-itikseksi.

Finnkino avasi sinne Suomen ensimmäisen IMAX-teatterin. Pitäis jossain
välissä käydä tutustumassa. Jännää, siitä on vuosia kun olen viimeksi
siellä päin käynyt. Tuleeko rullatuksi jo metrossa ennen kuin pääsee
edes perille...

Voi tosin mennä aikaa ennen kuin tulee sopiva tilaisuus jos sielläkin
pyöritetään pelkkiä supersankariblockbustereita...

--
mukavan tiukkaa

Tsaksan Tsulttaani

JiiHoo wrote:

> Et ilmeisesti ole käynyt siellä ulkomaalaisten kauppakeskuksessa?
> Sehän on juttujen perusteella täysi etninen helvetti.
>
> Itiskö sen nimi on.

Puotinharjun ostarista on kyse.

---
Avast Antivirus on tarkistanut taman sahkopostin virusten varalta.

Ari Saastamoinen

JiiHoo <ei....@eika.tule> writes:

> Et ilmeisesti ole käynyt siellä ulkomaalaisten kauppakeskuksessa?
> Sehän on juttujen perusteella täysi etninen helvetti.

Tunnustan, etä en ole muistaakseni ikinä käynyt Itiksessä, kun se on
aika syrjässä mun satunnaisia Hesan vierailuita silmälläpitäen.

Mutta näyttääkö neekerilauma sen pahemmalta kuin iso lauma teinejä,
joita notkuu ainakin monissa muissa kauppakeskuksissa.

sora...@gmail.com

>Mutta näyttääkö neekerilauma >sen pahemmalta kuin iso lauma >teinejä, joita notkuu ainakin >monissa muissa >kauppakeskuksissa.

On makuasia, mikä näyttää pahalta.
Esim. Tikkurilan liikenneasema näyttää viikonloppuisena iltana kuin Soweton iltamarkkinat.

JiiHoo

Ari Saastamoinen explained :

> [...]
>
> Mutta näyttääkö neekerilauma sen pahemmalta kuin iso lauma teinejä,
> joita notkuu ainakin monissa muissa kauppakeskuksissa.

Teinilauma harvemmin joukkoraiskaa, jos ovat suomalaisia. Toi koskee
lähinnä naisia.
Myöskin suomalainen teinilauma harvemmin puukottaa.

--
Unelmoin monikulttuurisuuskuplan räjähtämisestä miljooniksi
sirpaleiksi.

Out Cider

Eihän missään kaupungissa ole yli yhtä Lidliä, ei edes Hervannassa, ja
se on sentään kansainvälinen metropolis, ainakin jos katukuvaa katsoo ja
kuuntelee. Ainoat kielet, joita siellä ei kadulla kuule vahingossakaan,
ovat lahjaruotsi, ja on toki suomikin aika harvassa.

--
OutCider

Out Cider

Turo Juurakko <tj...@valid.invalid> writes:
> [...]
>
> Voi tosin mennä aikaa ennen kuin tulee sopiva tilaisuus jos sielläkin
> pyöritetään pelkkiä supersankariblockbustereita...

Riippuu vähän, kauanko niillä menee saada teatteriinsa IMAX-versio
P. Routalemmen pohdiskelevaan suosikkikirjaan perustuvasta
suurelokuvatuotannosta "Mies seuraa ruohon kasvua".

--
OutCider