Tiernapojat 2018

Heikki Heinonen

JiiHoo

Heikki Heinonen used his keyboard to write :
> https://www.youtube.com/watch?v=NT5nJV31D_k

En viitsi katsoo, koska kuitenkin persut.

Miksi? Kyllä mä ymmärrän kuinka hauskaa on vinoilla suvakeille ja se
oli varmaan tosi hyvä ajatus kun nettifoorumeilla hihiteltiin.

Mutta oikeasti tiernapojat on ihan vitun kökköilyä eikä kukaan
välittäisi siitä yhtään mitään ellei joku tiedostava olisi sitäkin
kieltämässä rasistisena.

--
Halla-ahoa voi äänestää vain Helsingissä

Matti Lehtiniemi

> https://www.youtube.com/watch?v=NT5nJV31D_k

Hyvä ja onnistunut.
Hieman yllätti että Halla-Ahon huumorintaju riittää tuohon.Hänen käytös
on välillä niin yli-asiallista ja kulmikasta.
Halla-Ahohan on ateisti, en tiedä onko noi muut.
Kerran näin Eerolan ja Turkkilan sivu-silmällä Tapiolassa kirkon
vieressä,olisko ollut Eerolan häät.(olin kaljottelemassa)
He varmaan ovat kirkon jäseniä vielä.

Huomaa selvästi että älykkäämpi porukka jäi persuihin ja typerämmät
siirtyi sinisiin.

Matti

Heikki Heinonen

On Sat, 22 Dec 2018 11:39:42 +0200, Matti Lehtiniemi <matti.le...@remove-me.kolumbus.fi> wrote:

>Hyvä ja onnistunut.
>Hieman yllätti että Halla-Ahon huumorintaju riittää tuohon.Hänen käytös
>on välillä niin yli-asiallista ja kulmikasta.
>Halla-Ahohan on ateisti, en tiedä onko noi muut.

Kaikki älykkäät ihmiset on ateisteja paitsi Sartsa.

> [...]
>He varmaan ovat kirkon jäseniä vielä.
>
>Huomaa selvästi että älykkäämpi porukka jäi persuihin ja typerämmät

Samalla otettiin jako rehellisiin ja pettureihin.

Näsä

Totta, seuraavat vaalit onkin minulle mielenkiintoa herättäviä,
vain noilta osin, saako siniset, kuinka monta ääntä.
Vaalikarjan muisti on lyhyt, ja eduskuntaan voi tulla valituksi, vain rahalla, puolueen tai omilla.
Se siitä demokratiasta, vain rahalla pääsee poliitikoksi/nimelliseksi päättäjäksi, viimeisen tutkimuksen mukaan n.40.000 eurolla.
Siis köyhien on täysin mahdotonta, köyhiä edustaa/puolustaa.
Saman "pesuveden" mukana menevät kaikki pienet yritykset joiden asiakkat köyhtyvät.
Viimeiset, smmuttakoot valot.

JiiHoo

Heikki Heinonen submitted this idea :
> Samalla otettiin jako rehellisiin ja pettureihin.

Tänään oli Turun Sanomien Extrassa pitkä juttu Sampo Terhosta. Uskooko
se itsekkään omiin puheisiinsa?
Miksi ihmeessä lehdistö yrittää sponssata sinisiä? Sekin juttu oli niin
myötäkarvainen, että persuista ei ole taidettu tehdä ainuttakaan
vastaavaa. Siinä oli myös sen kaltaisia väitteitä, että olisi pitänyt
olla erikseen vastinemahdollisuus perussuomalaisilla. Liittyy jotenkin
journalistisiin ohjeisiin, joita nuo paremmat mediat omien sanojensa
mukaan noudattavat.

--
Rasistifasisti

Jukka K. Korpela

JiiHoo kirjoitti 22.12.2018 klo 14.59:

> Miksi ihmeessä lehdistö yrittää sponssata sinisiä?

Eikö se ole vallan ilmeistää? Jos sinisten kannatusta saadaan edes
hiukan hilattua ylöspäin, se on pois perussuomalaisilta.
Perussuomalaisten tulos taas vaikuttaa olennaisesti hallituksen
muodostamiseen. Se tulee olemaan joka tapauksessa hankalaa, mutta
hankaluudet ovat sitä isommat, mitä suurempi määrä kansanedustajilla on
puolueella, jonka muut ovat ennalta leimanneet mahdottomaksi ottaa
hallitukseen. Ruotsin tilanne pelottaa. Joku voi sanoa, että
Sverigedemokraterna on paljon suurempi puolue kuin miksi
Perussuomalaiset voi nyt nousta. Toisaalta Suomen puolueiden välit ovat
monin tavoin tulehtuneet, eikä tässä ole kyse vain jostan blokkirajojen
ylittämisen vaikeudesta.

Median vaalityö sinisten puolesta ei edes perustu oletukseen, että
siniset voisivat saada edustajan lävitse. Pelkkä äänien syöminen
perussuomalaisilta riittää.

Siis miettikääpä, miten seuraavan hallituksen voisi saada kasaan. Jos
siniset ihmeen kautta saisivat pari edustajaa, heidät saatettaisiin jopa
ottaa apupuolueeksi, mutta mistä varsinainen hallituspohja? (Oma
veikkaukseni on, että kolme kuukautta kestäneiden tuloksettomien
neuvottelujen jälkeen Antti Rinteen annetaan muodostaa sos.dem.
vähemmistöhallitus. Sen annetaan toimia vajaan vuoden, jona aikana
demarien kannatus romahtaa, ja sitten onkin uusien vaalien aika.)

--
Yucca, http://jkorpela.fi

Näsä

Totta, ja ongelma on yleismaailmallinen, eli globaali.
Sama tilanne joka puolella maalimaa, kukaan ei enää usko poliitikkojen tuovan mitään hyvää, tähän mailmantilanteeseen.
kaikki ovat myytyjä mie...eiku henkilöitä.
Suomeen ehdottaisin virkamieshallitusta, jota ei ole valittu millään poliittisella perusteella.
Hallituksen muodostajaksi esitän sauli ensimmäistä, ja siksi parhaaksi sauliksi saulin paikalle.
Kerrankin Suomi voisi aikuisten oikeesti toimia, esimerkkinä.
Näkeekähän se jo sokea reettakin, ja paavo lipponenkin, ettei tämä peli vetele.
Koht sillee maaliman rauha järkkyy, jos ei kukaan ota mitään kaunista käteensä ;-)

Turo Juurakko

Maailmassa ei taida olla ollut enempää toiminnanmiehiä (Trump, Putin,
Filippiinien idiootti, itäeuroopan orbanit, jne) vallassa sitten 1930-
ja 40-lukujen. Toiminnanmiehille ominaista on aina ollut se, etteivät
tunnusta ja tunnista omaa osallisuuttaan tapahtumien kulkuun, syy on
aina muissa. En usko, että lisää toiminnanmiehiä on mikään ratkaisu
rauhattomaan maailman tilaan.

--
mukavan tiukkaa

JiiHoo

It happens that Turo Juurakko formulated :

> [...]
> usko, että lisää toiminnanmiehiä on mikään ratkaisu rauhattomaan maailman

Ratkaisu olisi, että nämä nykyiset valtapuolueet alkaisivat oikeasti
kuuntelemaan niitä huolestuneita kansalaisia ja tekemään politiikkaa,
joka laittaa oman kansan etusijalle eikä jonkun globaalin
hyväntekeväisyyden, mikä aiheuttaa Turun puukotuksia ja Oulun
raiskauksia.

Itsehän toki ymmärrän erinomaisesti niitä, jotka ovat kunnolla vihaisia
näistä tapahtumista, koska itsekin olen sellainen.
Mutta en todellakaan voi ymmärtää vastapuolen toimia, jossa ei voida
edes puhua asioista niiden omalla nimellä ja syytetään muita
rasismista, kun joku sanoo mitä mieltä on kurkunleikkaajista ja
lastenraiskaajista.

--
Olen natsi ja rasisti. Ylpeä sellainen

JiiHoo

JiiHoo pretended :
Laitetaas muuten tähän, että tein niin typerästi, että menin katsomaan
sen marokkalaisen videon, jossa naiselta leikattiin pää irti. Se
täydellinen epäinhimillisyys mitä noissa paskasakeissa on, on niin
käsittämättömän suurta, että ei normaali ihminen pysty ymmärtämään.

Ja tällaiset tyypit ovat Suomessakin saaneet turvapaikan, kuten ne
kaksoset joilla oli facebookissa kuvia, kun kantoivat irtileikattuja
päitä. Ei voi lähettää Irakiin, kun siellä on vaarana kuolemantuomio
noiden pään katkaisemien vuoksi. Sen sijaan niillä on oikeus olla
Suomessa vapaalla jalalla, täydellä ylläpidolla. Suomalaisten
turvallisuus on täysin toissijaista.

--
Unelmoin monikulttuurisuuskuplan räjähtämisestä miljooniksi
sirpaleiksi.

Matti Lehtiniemi

En lähtisin noin pitkälle analysoimaan.Sen sijaan siniset ovat
sosiaalisesti lahjakkaita kristittyjä, ja media luonnolisesti
sosiaalisesti lahjakkaina ihmisinä tuntevat yhteenkuuluvaisuutta heidän
kanssaan.
Perussuomalaiset ovat hiljaisempaa ja älykkäämpää porukkaa.He eivät
sovellu pääkaupunkiseudun rahanjakokuvioihin, eivätkä osaa sillä tavalla
olla hyvää pataa toimittajien kanssa.

> Suomeen ehdottaisin virkamieshallitusta, jota ei ole valittu millään poliittisella perusteella.
> Hallituksen muodostajaksi esitän sauli ensimmäistä, ja siksi parhaaksi sauliksi saulin paikalle.

Minun mielestä Suomessa nimenomaan on virkamieshallinto,
oligarkia.Virkamiehet katsovat olevansa EU-virkamiehiä, eivätkä kuuntele
kansanedustajia enään.
Kun virkamiehet jakavat valtion lainaamia isoja rahasummia, heidän ei
tarvitse kysyä kansanedustajilta mitään.He voivat käyttää
korkeakoulututkintojaan tekosyynä määritelläkseen itsensä
kansanedustajia pätevämmiksi ihmisiksi.

Tämä on johtanut melkoiseen demokratiavajeeseen Suomessa, ja virkamiehet
jakavat mielellään lainattuja(tyhjästä painettuja) euroja toinen toisilleen.
Tämä on johtanut julkisen sektorin kasvamiseen valtavaksi koneistoksi,
joka syö jo itseään.

Suomen valtio siis osallistuu uusien eurojen painamiseen:Otetut lainat
miinus maksetut lainat.
Valitettavasti näistä euroista joudutaan maksamaan korkoa, mikä on sekin
Suomea köyhdyttävä ominaisuus.

Matti

JiiHoo

Matti Lehtiniemi pretended :
> [...]
> pääkaupunkiseudun rahanjakokuvioihin, eivätkä osaa sillä tavalla olla hyvää

Sosiaalisesti lahjakkaampia? Kristittyjä?

Veikkaisin että lähes jokainen persu on kristitty, kuten on myös
kaikissa muissa puolueissa.

Tämä näiden "sosiaalinen ylivoimaisuus" ei kyllä näkynyt mitenkään kun
olivat vielä persuissa.

--
Joku Keke sanoi venttiilissä:
"Nykypäivän mediassa sisältöä ei ole valmiiksi tarjolla, vaan ajatus

Turo Juurakko

JiiHoo kirjoitti 22.12.2018 klo 20:12:
> [...]
> kaikissa muissa puolueissa.
>
> Tämä näiden "sosiaalinen ylivoimaisuus" ei kyllä näkynyt mitenkään kun

No ei ne suotta puolueen kermaan nousseet (ei, en usko että johtui
siitä, että olisivat olleet pelkästään Timpan hyviä kavereita). Juho
Eerolat, Teuvo Hakkaraiset ja Laura Huhtasaaret jäivät alemmalle
pallille syystä. Laura on kyllä kärkäs käymään kimppuun ja puolustamaan
asiaa, mutta epäilen vähän, että hänkään ei olisi paljon mitään ilman
Mestariaan, jonka juttuja hän pitkälti plagioi.

--
mukavan tiukkaa

JiiHoo

After serious thinking Turo Juurakko wrote :
Timo Soini ja Sampo Terho nyt lähinnä voisi mennä tuohon kyvykkyyden
kategoriaan, mutta eipä nyt kyllä muita tule mieleen suoralta kädeltä.
Niinistö on melkein kuin Halla-aho kakkonen ja oliko todellakin
puolustusministerinä oleminen niin unelmapaikka, että sen eteen sitten
voikin hyvin tuhota lopun uransa?

Muut ei kyllä säväytä yhtään sen enempää kuin luettelemasi tyypit.
Persuissa on todella se ongelma, että siellä saa ääniä ihan
tumpelotkin, koska ei ole vaihtoehtoja. Mieluummin tumpelo, joka
sentään yrittää jotain mistä itse diggaa kuin vaikka oikein kyvykäs Li
Andersson, jonka kanssa ei ole samaa mieltä oikein mistään. Ainakaan
politiikasta.

Mutta kyllähän persujen kärkityypit olivat tietenkin Timon kavereita,
sehän se päätti, että kuka pääsee ministeriksi. Eikä ministeriainesta
kyllä kovin monesta persusta ollut ja ei noi kaikki ole muutenkaan
olleet tehtäviensä tasalla. Lindström nyt ainakin on ollut ihan
kuutamolla ja sen takia on pitänyt sairaslomaakin ottaa, kun hommat on
ihan liian vaativia.

--
Kansalainen Heikki Heinonen:
" Ennen vanhaan heiteltiin tomaatteja ja kananmunia, mutta kenellä

Sartsa

Heikki Heinonen kirjoitti 22.12.2018 klo 12.00:
> Kaikki älykkäät ihmiset on ateisteja paitsi Sartsa.

Kiitos!

Keke Ketonen

Jukka K. Korpela kirjoitti 22.12.2018 klo 15.53:

> [...]
> vähemmistöhallitus. Sen annetaan toimia vajaan vuoden, jona aikana
> demarien kannatus romahtaa, ja sitten onkin uusien vaalien aika.)

Minä veikkaan, että demareiden ja kokkareiden "raastavat
periaatteelliset erimielisyydet" häviävät kuin tuhka tuuleen siinä
vaiheessa, kun vaalitulos on taulussa ja ryhdytään hallitusneuvotteluihin.

Koska ko. puolueet saavat vain reilu 40% kansanedustajapaikoista, tulee
hallitukseen mukaan apupuolueeksi vihreät. Koska vihreät ovat
oikeistosta katsoen vasemmistopuolue ja vasemmalta katsoen "kokoomuksen
puisto-osasto", on tämä hallituspohja kuta kuinkin tasapuolinen
molempien päähallituspuolueiden näkökulmasta. Tarvittaessa tasataan
vielä ruotsalaisilla/kristillisillä. Ongelma tässä hallituspohjassa on
tietysti se, miten varmistetaan hallituksen jatko enemmistöhallituksena
senkin jälkeen, kun vihreät lähtevät hallituksesta vaalikauden
puolivälin jälkeen.

Hallituskelvottomia puolueitahan meillä tulee olemaan kolme: persujen
kanssa ei kukaan leiki, vassarit ovat sekalainen joukko epärealistisia
idealisteja ja keskusta ei lähde 13% torjuntavoittonsa jälkeen
taloudellisen laskukauden hallitukseen edelleen karistamaan
kannattajiaan. Tähän hallituskelvottomien joukkoon tulevat tietysti myös
Liike Nyt ja Seitsemän tähden liike, jos ne onnistuvat saamaan
kansanedustajia.

Turo Juurakko

Noh, mulla oli mielessä Terho (eduskuntaryhmän pj), Simon Elo (aikoinaan
persunuorten pj) ja sitten se Niinistö (ministeri). Lindström ja tämä
naisministeri jonka nimeä en edes muista saattoivat kieltämättä saada
pestinsä lähinnä olemalla hyvää pataa Soinin kanssa. Onhan noissa
kolmessa nimessä (plus Soini) jo kärkimateriaalia melkein enemmän kuin
muissa puolueissa, mikä on erityisen hyvin kun ottaa huomioon
millaisesta tuntemattomuudesta tulleesta nousukaspuolueesta on/oli kyse.

--
mukavan tiukkaa

Turo Juurakko

Ai niin ja unohdin vielä ihan Halla-ahon, jonka lasken tietenkin
puolueen terävämpään kärkeen.

--
mukavan tiukkaa

Out Cider

JiiHoo <ei....@eika.tule> writes:
> [...]
> täydellinen epäinhimillisyys mitä noissa paskasakeissa on, on niin
> käsittämättömän suurta, että ei normaali ihminen pysty ymmärtämään.

Olen joskus, vuosia sitten, katsonut jonkin vastaavanlaisen videon. En
tee sitä virhettä uudelleen. Valehtelematta voin sanoa, että katsojana
jotain meni sisältäni rikki. Jotain, johon mikään väkivaltaviihde ei
koskaan ole vaikuttanut millään tavalla.

--
OutCider

Heikki Heinonen

Minä jätin molemmat katsomatta. Olisi kyllä hyvä että suvakit vähän näkisivät mitä islam on käytännössä.

sora...@gmail.com

Päitä leikataan täysin ymmärrettävästä syystä:
Jotta Allah olisi suuri. Suurihan se nytkin on, mutta kasvun rajoja ei ole vielä saavutettu.
Siinä kontekstissa jonkun maan matosen veivikaulan katkaisu on vain pienenpieni edistysaskel islamilaisessa maailmanvalloituksessa.
Kristikansalla ei ole mitään vastaavia käytäntöjä, joten voitaisiin jo suosiolla luovuttaa myös henkisellä tasolla. Käytännössähän niin on tehtykin.

JiiHoo

Keke Ketonen wrote :
> [...]
> joukkoon tulevat tietysti myös Liike Nyt ja Seitsemän tähden liike, jos ne

Olet kyullä väärässä Vasemmistoliitosta. Se kyllä kelpaa mihin tahansa
hallitukseen, kun sille annetaan joku asia, josta saavat mesota omana
ansionaan. Kuten vaikka että Vasemmistoliitto takasi opiskelijoille
puolen tunnin päivätorkut.

--
Iso K:
"Minun mielestäni junamiesten olisi pitänyt heittää Lenin tulipesään"

JiiHoo

on 22.12.2018, Turo Juurakko supposed :
Pidätkö oikeasti Simon Eloa jonain kyvykkäänä? Silloin kun se oli vielä
persu, niin pidin sitä aika outona kaverina. Nyt loikkauksen jälkeen se
on paljastunut aika niljakkaaksi tyypiksi.

Jotenkin hassua, että tämä Hikipedian juttu menisi ihan hyvin
Wikipediaan, jos parit loukkaukset ja ihan tuulesta temmatut
spekulaatiot poistaisi. Mutta vaikka tämä kohta on niin täyttä asiaa
kuin vain voi olla.
" Elo kirjoitti Hommafoorumilla, että Halla-aho oli avannut hänen
silmänsä, ja julkaisi vuonna 2012 tämän kunniaksi korkeatasoisen
Dingo-pastissin.[1]

Toisen kerran Elon silmät avautuivat kesällä 2017, jolloin hän tajusi,
että Halla-aho olikin kannattajineen ollut kaiken aikaa vaarallinen
äärioikeistolainen rasisti. Tämä valaistuminen tapahtui
Perussuomalaisten puoluekokouksessa välittömästi sen jälkeen, kun Elo
ei tullut valituksi puheenjohtajistoon. Halla-ahon raiskaustoivottelut
ja rikostuomiot olivat olleet Elolle terävää yhteiskunta-analyysiä,
mutta hän lakkasi pitämästä Halla-ahoa uhrina, kun uhrin paikalle
puolustusasemaan löytyi paljon kiinnostavampi henkilö: Simon Elo.
Niinpä Elo retconnasi Mestarin pahan puolelle ja lähti heti mukaan, kun
Soini, Terho ja Jussi Niinistö tarvitsivat jonkun ruipelomaisen fall
guy -babyfacen hoitamaan likaiset työt eduskuntaryhmän hajottamisessa"

--
Holtiton maahanmuutto on ongelma. Halla-aho on ratkaisu

JiiHoo

Out Cider submitted this idea :
> Valehtelematta voin sanoa, että katsojana
> jotain meni sisältäni rikki. Jotain, johon mikään väkivaltaviihde ei
> koskaan ole vaikuttanut millään tavalla.

Jep.
Voin rehellisesti sanoa, että yhdenkään leffan takia en ole menettänyt
yöuniani tai että mieleen olisi tullut jälkikäteen joku leffan
kammottava kohtaus.

Nyt kävi näin.

--
Jiihoo, katsellessaan Emma Karia jossain ajankohtaisohjelmassa:
"Jumalauta, toi ämmä on seinähullu"

JiiHoo

It happens that JiiHoo formulated :
No, kai tätäkin voi aika asialliseksi jutuksi sanoa ja vielä Yleltä.
Mutta onhan tämä selvästi kriittinen juttu ja haastateltavat joutuvat
taas selittämään vaikka maahanmuuttovastaisuutta.

Sinänsä hauska paljastus, naistenlehdet eivät suostu tekemään persuista
hömppäjuttuja, kuten muista puolueista.

https://yle.fi/uutiset/3-10565402

--
JiiHoo:
"Puakki vaikuttaisi helvetin fiksulta elleivät sen kirjoitukset olisi

Näsä

Malliesimerkki ;-) jos hoidat virkaasi huonosti tai muusta syystä valtionvelkaa kasvatetaan kohtuuttomasti,https://yle.fi/uutiset/3-10570813 ;-)

Jukka K. Korpela wrote:
> [...]
> vähemmistöhallitus. Sen annetaan toimia vajaan vuoden, jona aikana
> demarien kannatus romahtaa, ja sitten onkin uusien vaalien aika.)

Vanhojen viestien lukeminen on hauskaa! Kannattaisi teidän muidenkin
kokeilla! (ja tämä ketju on alunperinkin postattu kahteen ryhmään, Heikin
toimesta, turha syyttää tästäKÄÄN minua...)

Arad contradicts both himself and the official storyline.

Keke Ketonen wrote:

> Minä veikkaan, että demareiden ja kokkareiden "raastavat
> periaatteelliset erimielisyydet" häviävät kuin tuhka tuuleen siinä
> vaiheessa, kun vaalitulos on taulussa ja ryhdytään
> hallitusneuvotteluihin.

Vain veikkaamalla voi... nolata itsensä noin pahasti.

> Koska ko. puolueet saavat vain reilu 40% kansanedustajapaikoista,
> tulee hallitukseen mukaan apupuolueeksi vihreät. Koska vihreät ovat

Tuo sentään meni oikein.

> molempien päähallituspuolueiden näkökulmasta. Tarvittaessa tasataan
> vielä ruotsalaisilla/kristillisillä. Ongelma tässä hallituspohjassa on

Ruotsalaiset nyt oli aika itsestäänselvyys.

> tietysti se, miten varmistetaan hallituksen jatko
> enemmistöhallituksena senkin jälkeen, kun vihreät lähtevät
> hallituksesta vaalikauden puolivälin jälkeen.

Jää nähtäväksi, vaan itse suhtaudun tuohon hyvin skeptisesti.

> Hallituskelvottomia puolueitahan meillä tulee olemaan kolme: persujen
> kanssa ei kukaan leiki, vassarit ovat sekalainen joukko epärealistisia
> idealisteja ja keskusta ei lähde 13% torjuntavoittonsa jälkeen

Yksi oikein kolmesta, joten hyvä yritys, mutta lisää harjoitusta tarvitset,
paljon lisää. Vasemmistoliiton mukaantulo hallitukseen, jossa SDP ja
Vihretä, aika selvää, pitäisi olla kaikille vähänkin politiikasta
ymmärtäville.

> taloudellisen laskukauden hallitukseen edelleen karistamaan
> kannattajiaan. Tähän hallituskelvottomien joukkoon tulevat tietysti

Sen sijaan täytyy myöntää, että KEPUn mukaantulo oli minullekin pieni
yllätys, oletin niiden vallanhimon olevan pitemmän aikavälin projekti, mutta
ilmeisesti se on jo noussut niin korkealle, että estää näkemästä yhtä
vaalikautta pitemmälle.

> myös Liike Nyt ja Seitsemän tähden liike, jos ne onnistuvat saamaan
> kansanedustajia.

Mitähän Harkimo nykyään ajattelee?

Keke Ketonen

Tunnetusti tulevaisuuden ennustamisessa on haasteensa. Pelin luonne
muuttui oleellisesti, kun kepulaiset eivät jääneetkään oppositioon,
vaikka lähes 100% ihmisistä ja reilusti yli puolet kepulaisistakin sitä
odottivat.

JiiHoo

After serious thinking TJT2 wrote :

> [...]
> aika selvää, pitäisi olla kaikille vähänkin politiikasta ymmärtäville.

Vassarit toki moka, mutta kuka olisi ikinä voinut kuvitella, että kepu
menee hallitukseen tuhoamaan loputkin kannatuksestaan?
Aika sitkeitä noi kepun kannattajat kyllä ovat, mutta arvaisin, että
aika monen pitää tosissaan tsempata itseään hokemalla, että katsotaan
nyt mitä sieltä tulee.
Itselleni on hyvin vaikeata nähdä mitään sellaisia päätöksiä, joilla
kepu pystyy perustelemaan hallituksessaolonsa.

> [...]
> ilmeisesti se on jo noussut niin korkealle, että estää näkemästä yhtä

Että sentään pieni ylätys.

> Mitähän Harkimo nykyään ajattelee?

Se on huomannut sisällään pienen persun. Toki kiistää sen viimeiseen
asti, hän harjoittaa ihan toisenlaista maahanmuuttokriittisyyttä kuin
natsirasistit. Siis persut.

https://blogit.iltalehti.fi/hjallis-harkimo/2019/08/26/hallitus-lisaa-turvapaikanhaun-vetovoimatekijoita/

--
Tekniikan huippuosaja Matti Lehtiniemi:
"Taidat olla suvakki/vasemmistolaisperheestä kun et kykene