Google Grup tidak lagi mendukung postingan atau langganan Usenet baru. Konten lama masih dapat dilihat.

MVlehtikin juutalaisten vallassa?

6 kali dilihat
Langsung ke pesan pertama yang belum dibaca

TJT2

belum dibaca,
30 Des 2016, 01.33.4730/12/16
kepada
Alkuperäinen:
Saksan oikeusministeri: vaihtoehtomedioiden kannattajat on vangittava!
http://magneettimedia.com/saksan-oikeusministeri-vaihtoehtomediojen-kannattajat-on-vangittava/

MVlehden kopio:
Saksan oikeusministeri: vaihtoehtomedioiden kannattajat on vangittava!
http://mvlehti.net/2016/12/29/saksan-oikeusministeri-vaihtoehtomedioiden-kannattajat-on-vangittava/

Kovasti on kopioitu tekstiä, mutta SENSUURI näyttää iskeneen:
Alkuperäinen:
2015 Saksan hallitus nimitti kommunistisessa Stasi-tiedustelupalvelussa
kannuksensa ansainneen juutalaisen Anetta Kahanen sensuroimaan sosiaalisen
median maahanmuuttokeskustelua.
MVlehden "kopio":
2015 Saksan hallitus nimitti kommunistisessa Stasi-tiedustelupalvelussa
kannuksensa ansainneen Anetta Kahanen sensuroimaan sosiaalisen median
maahanmuuttokeskustelua.
Alkuperäinen kuvateksti:
Juutalainen Anetta Kahane.
MVlehden kuvateksti:
Fanaatikon katseella varustettu Anetta Kahane.

MVLEHTI ON SIIS SENSUROINUT "ARTIKKELISTAAN" TIEDON, ETTÄ KAHANE ON
JUUTALAINEN.

Nykyään ei näköjään voi luottaa enää MVlehteenkään!!!

JiiHoo

belum dibaca,
30 Des 2016, 06.41.5830/12/16
kepada
TJT2 wrote on 30.12.2016 :

> MVLEHTI ON SIIS SENSUROINUT "ARTIKKELISTAAN" TIEDON, ETTÄ KAHANE ON
> JUUTALAINEN.
>
> Nykyään ei näköjään voi luottaa enää MVlehteenkään!!!

Ehkäpä joku MV-lehden journalistisen linjan päättäjistä on huomioinut,
että on vaan vitun ärsyttävää, kun Magneettimedia toitottaa
juutalaisista jatkuvalla syötöllä.

Laadukkaampana julkaisuna päättivät, että se on tärkempää, että kuka
tekee eikä että mihin viiteryhmään se kuuluu.

Vähän sama juttu kuin suomalaiset urheilijat maailmalla. Joitakin
ärsyttää, kun toitotetaan jatkuvalla syötöllä erikseen, että
suomalainen Valtteri Bottas tekee sitä ja tätä. Riittäisi kun sanotaan
pelkkä nimi.

--
Ääripersu

Lume Laipio

belum dibaca,
30 Des 2016, 14.29.0330/12/16
kepada

"JiiHoo" wrote in
TJT2 wrote on 30.12.2016 :

>Laadukkaampana julkaisuna päättivät, että se on tärkempää, että kuka
tekee eikä että mihin viiteryhmään se kuuluu.

Juutalaisuus on uskonto.
Ei myöskään ole tavallista kertoa valtion Saksan valtion
toimihenkilöistä, että "kristitty," "buddhalainen" jne,
jos ei sillä ole uutisen kannalta merkitystä.

JiiHoo

belum dibaca,
30 Des 2016, 15.21.3630/12/16
kepada
Lume Laipio explained on 30.12.2016 :
Kyllähän sillä tuntuu olevan paljonkin merkitystä, että sukuolella ei
ole väliä, kunhan naisia on vähintään puolet eikä haittaa vaikka
olisivat kaikki naisia.

Jossain asioissa myös etnisellä alkuperällä on väliä, koska on ihan
pakko ottaa joku etninen vaikkei rodulla olekaan mitään väliä.

--
Haluaisin olla luonnonsuojelijoiden puolella. Mutta en voi, koska ne
ovat niin urpoja.

Lume Laipio

belum dibaca,
31 Des 2016, 04.55.4731/12/16
kepada

"JiiHoo" wrote in
Lume Laipio :

> [...]

>Jossain asioissa myös etnisellä alkuperällä on väliä, koska on ihan pakko
>ottaa joku etninen vaikkei rodulla olekaan mitään väliä.

Vielä kertaalleen: Juutalaisuus on uskonto, se ei ole sidoksissa
sukupuoleen, etnisyyteen eikä muuhunkaan "rotuun."

JiiHoo

belum dibaca,
31 Des 2016, 05.58.3131/12/16
kepada
Lume Laipio used his keyboard to write :
Vai niin.

Ainoa mikä minua kiinnostaa juutalaisuudessa, että ne eivät harrasta
terroristi-iskuja summamutikassa euroopassa.

--
Rasistifasisti

Lume Laipio

belum dibaca,
31 Des 2016, 07.22.0331/12/16
kepada

"JiiHoo" wrote in
Lume Laipio :

>Vai niin.
>Ainoa mikä minua kiinnostaa juutalaisuudessa, että ne eivät harrasta
>terroristi-iskuja summamutikassa euroopassa.

Olisihan tuo ihan maininnan arvoinen asia nykyisin.

Otto J. Makela

belum dibaca,
31 Des 2016, 19.21.0931/12/16
kepada
"Lume Laipio" <sora...@gmail.com> wrote:

> "JiiHoo" wrote in
>
> Olisihan tuo ihan maininnan arvoinen asia nykyisin.

Asia ei ole aivan selvä, juutalaisuudessa on oma ääriaineksensa
joka vieläkin toisinaan tekee terroristiseksi luokiteltavia iskuja.
Iskut onneksi rajoittuvat nykyisellään Israeliin.

https://en.wikipedia.org/wiki/Jewish_religious_terrorism
https://en.wikipedia.org/wiki/Israeli_settler_violence

Followup-to: sfnet.keskustelu.politiikka

--
/* * * Otto J. Makela <o...@iki.fi> * * * * * * * * * */
/* Phone: +358 40 765 5772, ICBM: N 60 10' E 24 55' */

TJT2

belum dibaca,
15 Mar 2017, 01.37.0415/03/17
kepada
JiiHoo wrote:

> Ehkäpä joku MV-lehden journalistisen linjan päättäjistä on huomioinut,
> että on vaan vitun ärsyttävää, kun Magneettimedia toitottaa

Ketä se muka ärsyttää?

> juutalaisista jatkuvalla syötöllä.

Magneettimediassa on kyllä paljon muitakin juttuja. Lopeta Kontulan ja
Jaakonsaaren ja muiden punikkiämmien blogien lukeminen, niin jää aikaa MM:n
lukemiseen...

> Laadukkaampana julkaisuna päättivät, että se on tärkempää, että kuka
> tekee eikä että mihin viiteryhmään se kuuluu.

Kovasti kuitenkin muistavat mainita viiteryhmän "matut" ja viiteryhmän
"muslimit":

> [...]
> ärsyttää, kun toitotetaan jatkuvalla syötöllä erikseen, että
> suomalainen Valtteri Bottas tekee sitä ja tätä. Riittäisi kun sanotaan

Bottas ei ole suomalainen nimi, joten eihän sitten tiedettäisi mistä se on
kotoisin.

(s.k.evoluutio vaihdettu s.k.varaventtiilisksi, kun evoryhmäkin näyttää
kuolevan...)

The only thing that appears to be evolving is 'evolution,' and it's becoming
more and more absurd.

TJT2

belum dibaca,
15 Mar 2017, 01.37.0415/03/17
kepada
JiiHoo wrote:
> Lume Laipio used his keyboard to write :

Ja minä kun olin vähällä päästää Vale Laipion pois kill fileestäni, kun
jostain quoteista sain vaikutelman, että hänkin on maahanmuuttokriitikko ja
perussuomalaisiin pettynyt perussuomalainen... Juutalaisten uskonto on
judaismi
"Judaism is an ancient monotheistic religion,"
https://en.wikipedia.org/wiki/Judaism
Juutalaisuus ei siis ole uskonto, vaan rotu, jonka edustajat tyypillisesti
ovat judaismiuskossa, mutta nykyään myös muissa uskonnoissa, ja etenkin
ateismissa. Toistan: juutalaisia ateisteja. Miljoonatolkulla.

Vielä kertaalleen. Judaismi on uskonto, sen on sidoksissa juutalaiseen
rotuun.
"Jews are an ethnoreligious group[23] and include those born Jewish and
converts to Judaism. "
ibid. Mitenkäs Lumi Laipio selittää ne juutalaiset, jotka ovat ATEISTEJA??
"However, many people who call themselves Jews do not believe in that
religion at all! More than half of all Jews in Israel today call themselves
"secular," and don't believe in G-d or any of the religious beliefs of
Judaism. Half of all Jews in the United States don't belong to any
synagogue."
http://www.jewfaq.org/judaism.htm
Ja lopullinen niitti Vale Laipion valheille
"In the 1980s, the United States Supreme Court ruled that Jews are a race"

> Ainoa mikä minua kiinnostaa juutalaisuudessa, että ne eivät harrasta
> terroristi-iskuja summamutikassa euroopassa.

Niin, suunnittelevat iskunsa huolellisesti etukäteen.

In the 1980s, the United States Supreme Court ruled that Jews are a race

JiiHoo

belum dibaca,
15 Mar 2017, 03.17.4815/03/17
kepada
TJT2 has brought this to us :
> Bottas ei ole suomalainen nimi, joten eihän sitten tiedettäisi mistä se on
> kotoisin.

Ne kyllä tietävät kuka Bottas on, jota F1 kiinnostaa.

--
Rasistifasisti

TJT2

belum dibaca,
18 Mar 2017, 01.55.3618/03/17
kepada
JiiHoo wrote:
> TJT2 has brought this to us :
>
> Ne kyllä tietävät kuka Bottas on, jota F1 kiinnostaa.

Eikös Windowsin kanssa puljatessa F5 ja F8 ole ne ainoat oleelliset...!?
Btw, Firefox on ruvennut tyrkyttämään jotain esr-päivityksiä, pikaisella
vilkaisulla niiden sivustolle löysin vain jotain juttua, että tarkoitettu
joillekin organisaatioille!?

Myers had myriads of opportunities to make a fool of himself, and he missed
not a single one of them.

0 pesan baru