Google ja Suski Koski salaliitossa, epäilen myös Hyssälää vai kukaseoli

Sartsa

Eilen:
Kalusta mukava työpaikka.

Tänä aamuna Google ilmoitti, bussi lähtee 20 min ja 49 min päästä.
Mene töihin Kehoon. (Keho = asuinalue Nokialla)

Mitäs minä nyt teen siellä kehossa sille kalulle?
Vinkkejä?
Kaikilla meillä on kuule rajoitteita, mutta pystyn sentään keskustelemaan.
Töitä kaikille, vajaakuntoisillekin.
Huoruus?

Lume Hoppalong Laipio

sartsa

>Mitäs minä nyt teen siellä >kehossa sille kalulle?
>Vinkkejä?

Sillä kannattaisi tehdä sitä, mihin se on suunniteltu.
Nykykielellä sanottuna "oman seksuaalisuuden kanssa eläminen johtaa miellyttävään Keho-positiivisuuteen."

Sartsa

Virtsata?
Mutta kun minulla on noita rajoitteita, pystyn vain keskustelemaan.

Lume Hoppalong Laipio

Lyö keskustelukumppania otsaan jos se alkaa mossottamaan!

Sartsa

Lume Hoppalong Laipio kirjoitti 17.1.2019 klo 12.56:

> Lyö keskustelukumppania otsaan jos se alkaa mossottamaan!

Astalolla vai kalulla, puukolla vai puntarilla?

Tsaksan Tsulttaani

Eikö kova kalu voi olla astalo?

Sartsa

Voi, ja tylppä esine.
Tässä pitää muistaa, että kondomin kanssa voi ei käy lubrikantiksi.

Sartsa

Nykysuomen Sanakirjan mukaan astalo on "ase, lyömäkalu".
Jos lyö jotakuta kyrvällä otsaan, mitä siitä seuraa?
Nyt kaivataan jo lakiasiantuntijaa kertomaan seuraamukset. Yucca?
Finlex-urlahdus?

Jukka K. Korpela

Sartsa kirjoitti 17.1.2019 klo 15.15:

> Nykysuomen Sanakirjan mukaan astalo on "ase, lyömäkalu".

NS:ssa on paljon muutakin epämääräistä, epäselvää ja vähän sinne päin
olevaa juttua, vaikka se toki yleisesti on merkittävä parannus
seuraajiinsa nähden.

Lähinnä astalolla on tarkoitettu ja tarkoitetaan esinettä, jota ei ole
tehty aseeksi tai lyömisvälineeksi, vaan muuhun tarkoitukseen, mutta
jota voidaan käyttää lyömiseen.

> Jos lyö jotakuta kyrvällä otsaan, mitä siitä seuraa?

Yleensä ei yhtään mitään. Se tuskin sattuu uhriin, pikemminkin tekijään.
Periaatteessa kyseessä on ainakin lievä pahoinpitely, mutta
poliisillahan on pysyväisohje olla tutkimatta lievempiä rikoksia kuin
murha ja ylinopeus (tai jotain sinne päin).

> Nyt kaivataan jo lakiasiantuntijaa kertomaan seuraamukset. Yucca?
> Finlex-urlahdus?

Parempi urlahdus:
http://jkorpela.fi/normit.html#astalo

Turo Juurakko

Voi, varsinkin jos kyseessä on puumulkku. Demareilla on ja ne tulevat
käyttämään sitä seuraavalla hallituskaudella kun heidän pj:stään tulee
pm (pääministeri, puumulkku).

Saa nyt sitten vielä nähdä, mutkia matkaan voi tulla vielä näistä
tuoreista teiniraiskausjutuista, jos demareiden äänet vuotaa persuille.
Parin prosentin notkahdus kannatukseen voi merkitä sitä, että kokoomus
vie pm-kisan. Tämä selittääkin miksi demarit ovat niin aloitteellisia ja
tarmokkaita olleet asiassa.

--
mukavan tiukkaa

JiiHoo

Turo Juurakko formulated the question :
Ihmettelen vaan, että miten ihmeessä Kokoomus voi olla ainoa
hallituspuolue, mikä ei ota hittiä kannatukseensa?
Ja se on käytännössä ollut päävastuussa siitä, että raiskarit om maahan
päästetty.

--
Sitä luulisi, että feministit olisivat myös huolissaan raiskausten
kasvusta.

Keke Ketonen

JiiHoo kirjoitti 18.1.2019 klo 11.58:

> [...]
> hallituspuolue, mikä ei ota hittiä kannatukseensa?
> Ja se on käytännössä ollut päävastuussa siitä, että raiskarit om maahan

Kokoomusta pitää pystyssä se, että sinne vuotaa kepusta ääriporvareita.

JiiHoo

After serious thinking Keke Ketonen wrote :
Tosin onhan se niin, että kun kaikki oppositiopuolueet ovat yhtä
lukuunottamatta ihan yhtä maahanmuuttomyönteisiä, niin tilanne on se
ettei ole kuin yksi vaihtoehto.
Ja jostain syystä se yksi vaihtoehto on joidenkin mielestä liian
epäilyttävä, ei muuta kuin täytyy sitten vain sietää uutta muuttunutta
maailmaa ja äänestää samoja vanhoja puolueita.

Tosin odotellaan nyt seuraavaa galluppia ja muistaa vielä senkin, että
gallupit ei äänestä. Ripottelen tuhkaa päälleni vasta kun äänestystulos
on selvillä ja uusi hallitus on Rinteen johtama sekasikiö, missä
Kokoomus on Vasemmistoliiton ja Vihreiden kanssa takaamassa ettei
kukaan estele liikoja, kun maahan tulee sitä kaivattua työvoimaa, joka
ei jostain syystä kyllä työllisty.

--
Hukkasin kaikki sigut. Kyllä ne vielä palaavat

Keke Ketonen

Aika huonolta näyttää. Tuo sinun suosikkipuolueesi puheenjohtajakin
näyttää olevan enimmäkseen EOS-laatikossa ja kun on jostain jotain
mieltä, on siellä vihervassareiden laatikossa valmiina leikkaamaan
hävittäjähankinnoista ja ainoana näkemyksineen, että Venäjä ei muka
pyrkisi vaikuttamaan vaalituloksiin Suomessa. Haloo!

Keke Ketonen

Lume Hoppalong Laipio

keke

>...ainoana näkemyksineen, että >Venäjä ei muka pyrkisi >vaikuttamaan vaalituloksiin >Suomessa. Haloo!

Jos voitaisiin todistaa, että Venäjä kuitenkin pyrkii vaikuttamaan vaalitulokseen Suomessa, olisi näkemys yhä yhtä perusteltu: Ei tuota vaikuttamista voitaisi uusilla hävittäjillä torjua.

Jokin tässä pomminvarmassa ajatusketjussa silti häiritsee, ainakin ihan vaan näin uimamaisteri-pohjalta katsoen.

Sartsa

Lume Hoppalong Laipio kirjoitti 19.1.2019 klo 11.38:
> Jokin tässä pomminvarmassa ajatusketjussa silti häiritsee, ainakin ihan vaan näin uimamaisteri-pohjalta katsoen.

Juma, mä oon vaan uimakandidaatti! Syvä kumarrus!

Keke Ketonen

Lume Hoppalong Laipio kirjoitti 19.1.2019 klo 11.38:

Tietenkin voidaan ajatella, että reilun pelin hengessä Venäjä esim.
Hanhikivi- ja Nord Stream 2-projektien suhteen vain laittaa
lupahakemuksen sisään ja jää odottamaan tulosta. Samoin Krim-pakotteiden
kohdalla Venäjä vain nätisti tietysti odottelee, mitä EU-maat sattuvat
päättämään. Ja tietenkään Venäjän valtio ei ole mitenkään sekaantunut
venäläisten kiinteistökauppoihin, vaan kyse on yksityishenkilöiden
miljoonista. Samoin Suomen NATO-asiat ovat puhtaasti Suomen ja NATO:n
välisiä asioita, Venäjää ei kiinnosta.

Että hyvinkin voidaan olettaa, että Venäjällä ei ole mitään syytä pyrkiä
vaikuttamaan vaalitulokseen tai muutenkaan Suomen politiikkaan.
Olettamisen välillä kannatta aina hetkeksi ottaa pää pois /c:stä, vetää
nopeasti keuhkot täyteen ilmaan varoen katsomasta ympärilleen ja sitten
taas työntää pää syvälle /c:seen, jotta todellisuus ei pääse
häiritsemään ajatuksenjuoksua.

JiiHoo

Keke Ketonen laid this down on his screen :
Kävin vilkaisemassa.
Ne eos-kohdat nyt on sellaisia, että ihan hyvin voisin itsekin vastata.
Pirustako niitä tietää.
Sitten hävittäjuttu on ainakin ennen jakanut armeijan sisälläkin
mielipiteitä. Rahaa ei sitten riitä muille aselejaille.

Halla-aho sanoi, että Venäjän vaikutusmahdollisuuksia liioitellaan.
Ihan samaa mieltä, mukamas kaikki vaihtoehtomediat ovat Putinin
kätyreitä ja silti sieltä vaan tulee niitä oikeita uutisia, mitä
poliisi tai media ei saa julki.

Tuo Oulunkin juttu paljaustui pelkästään Junes Lokan ansiosta.
Jollei tiedonvälitys toimi, niin kyllä sitä tietoa sitten hankitaan
muualta. Kaikki vaihtoehtomediat kuolisivat siihen paikkaan, jos samat
uutiset saisi lukea oikeistakin medioista heti eikä vasta sitten, kun
se on jo nettikohun aiheena.

--
Jukka K. Korpelan muistelmat:
Urani Sfnetin netiketin vaalijana ja miksi en ole vieläkään

Lume Hoppalong Laipio

Keke

> [...]
>nopeasti keuhkot täyteen ilmaan varoen >katsomasta ympärilleen ja sitten
>taas työntää pää syvälle /c:seen, jotta >todellisuus ei pääse

Olen ajoittain jopa hieman kateellinen niille idealisteille, jotka näkevät Venäjän demokratiaa kohti pyrkivänä hyväntahtoisena valtiona, kuvittelevat nykyisen kaltaisen maahanmuuton ratkaisevan väestöpohjan ikääntymiseen liittyvän huoltosuhde- ja työvoimaongelman, kuvittelevat puolueiden ajavan äänestäjiensä asioita, uskovat, että ruoskimalla työssäkäyviä suomalaisia
älyttömillä päästöveroilla voidaan pysäyttää ilmaston lämpeneminen jne.

Olisi oivallista, jos voisi kääntää pään kainaloonsa -niinkuin jotkut linnut nukkuessaan- ja olla näkemättä todellista ja reaaliaikaista maailmaa ympärillään.

(Kerran kyllä kokeilin, mutta meinasi niska nitkahtaa, siellä oli pimeää ja haisi työmiehen tielle. Ei hyvä.)

Keke Ketonen

JiiHoo kirjoitti 19.1.2019 klo 12.32:
> Keke Ketonen laid this down on his screen :

> Kävin vilkaisemassa.
> Ne eos-kohdat nyt on sellaisia, että ihan hyvin voisin itsekin vastata.
> Pirustako niitä tietää.

Juu, mistäs sen tietäis, pitäisikö Suomen pyrkiä NATO-jäsenyyteen vai
ei. Ihan liian hapokas kysymys.

> [...]
> samaa mieltä, mukamas kaikki vaihtoehtomediat ovat Putinin kätyreitä ja
> silti sieltä vaan tulee niitä oikeita uutisia, mitä poliisi tai media ei

Tämä asia on paljon laajempi kuin jotkut vaihtoehtomediat, jotka toki
ovat yksi mahdollinen vaikuttamisen kanava.

Halla-aho näyttäisi olevan turvallisuuspolitiikan osalta kujalla. Ei
jatkoon.

Lume Hoppalong Laipio

Kuuntelin eilen(kö-se-oli?) YLE:n puhekanavaa, jossa kaksi valveutunutta ylehenkistä toimittajaa jutteli:
-Tuleekohan näistä eduskuntavaaleista somevaalit?
-No, sittenhän se nähdään.

Kyllä minä ymmärsin: Jos väärä puolue saa paljon ääniä, vaalitulos on sosiaalisen median vuoksi vääristynyt, koska äänestäjät ovat saaneet sellaista valistusta, joka ei ole lähtöisin YLE:n viestimistä.

JiiHoo

Keke Ketonen formulated the question :

> Juu, mistäs sen tietäis, pitäisikö Suomen pyrkiä NATO-jäsenyyteen vai ei.
> Ihan liian hapokas kysymys.

Ainakaan se ei sano ei, niinkuin aika moni.

--
Luotin persuihin. Minut petettiin. Nyt vituttaa.

Keke Ketonen

Pihalla. Ei jatkoon.

Turo Juurakko

> [...]
> samaa mieltä, mukamas kaikki vaihtoehtomediat ovat Putinin kätyreitä ja
> silti sieltä vaan tulee niitä oikeita uutisia, mitä poliisi tai media ei

No tokihan se vituttaa jos lietsotaan eripuraa ja sitä pidetään sitten
Venäjän syynä ihan kuten etelämmässä Euroopassa kaikki sisäiset ongelmat
ulkoistetaan nykyään Venäjälle. Tässä suhteessa eivät tunnu olevan sen
valveutuneempia kuin Venäjälläkään, jossa kaikki ongelmat puolestaan
juontavat juurensa Natosta.

Minusta Venäjän vaalivaikuttamista akuutimpaa ja vakavampaa
vaalivaikuttamista on se, että annetaan ymmärtää (ihan kotimaisten
poliitikkojen ja toimittajien toimesta) joidenkin poliittisten
toimijoiden olevan Venäjän asialla olevia agentteja. Ilmeisesti ainoa
pätevä todiste ettei vaaleihin ole "vaikutettu" on demareiden
maanvyörymävoitto...

--
mukavan tiukkaa

JiiHoo

On varmaan juu. Kaikki muut on sitten pihalla sisäisestä
turvallisuudesta. Mitä vitun puolustamista Suomessa on, jos se
neekeröidään?

--
On erittäin järkevää olla varuillaan mamun lähistöllä. Mieluummin olen
rasisti kuin ilman lompakkoani.

Sartsa

Erinomainen pointti!

Keuvo

Sartsa kirjoitti 17.1.2019 klo 8.30:
> [...]
> Vinkkejä?
> Kaikilla meillä on kuule rajoitteita, mutta pystyn sentään keskustelemaan.

HUORUUS! Ehdottomasti HUORUUS! Ei muita mahdollisuuksia.

Tai ehkä PERSETTÄHUORUUS!

--
Keuvo