O: CBR 1000 tai VFR !

kilocebaristi

-93 tai uudempi! Ehdottomasti siisti, vähän ajettu, ja edullinen.
tarjoa osoitteeseen:
don...@nic.fi

t. olli v.
aikuismotoristi

Epi

Tämä kiloseeppari se vaan jatkaa täällä tätä spämmäämistä.
Ei osoita kovin suurta aikuismaisuutta ignoorata kaikki hienovaraiset ja
vähän vähemmänkin hienovaraiset kehoitukset perehtyä netikettiin ja tämän
uutisryhmän sääntöihin.

: t. olli v.
: aikuismotoristi

Niinpä niin. Hohhoijjaa. Sanokaa nyt hyvät ihmiset että tämä Olli (Kuhta?)
on vaan joku Lystilän pahana päivänään luoma trolli.

--

terveisin
Epi

- | XJ 600 | Rektum MC | -
==============================
- Vain raukkis turvautuu jarruihin. -

BMWR100R

Joopa voin sanoa kokemuksesta, että YKSI viesti tällä palstalla riittää ja
tarjouksia tulee riittävästi .... jos nimittäin on tosissaan ostamassa tai
myymässä. Ne vastaukset jotka sain itse olivat KAIKKI asiallisia ... en vain
ole kerinnyt vastaamaan kaikille ja nyt tällä hetkellä on muutama pyörä
loppusuoralla.

Mutta toimin nyt itse omien periaatteideni vastaisesti ja otan osaa tähän,
mutta kaiketi tälläkin listalla on jonkilainen valvonta ja ainahan ko.
ilmoittelijan voi blokata pois .... en tiedä sotinee varmaan jotain
periaatetta vastaan tai sitten toinen vaihtoehto on että kukaan ei noteeraa
ko.ilmoitusta ei kommentteja eikä mitään niin ei kait AIVOTONKAAN jaksa
loputtomasti riekkua. <= piste

Jees odotan innolla että pääsen tuonne hankeen puskemaan kaksi pyöräisellä
.... sattuvasti vielä ilmoittivat, että bonuksia häipyy kohta jos ei ota
jotain peliä liikenteeseen niin ratkesi tuokin ettei onneksi tarvitse uutta
vakuutusta ottaa :-)

Esa
BMW R100R

"Epi" <e...@poistama.kolumbus.fi> kirjoitti viestissä

Timo Parviainen

haist vittu saatanan homo. .. taman verran irtoo humalatulassa :) siis
tuilassa.!
alkaa menen hermot. ku tama saatanan jöösi aina vaan avautuu nosita
vcitun cbr:sta. Taalaois myynnissa sopiva peli...
-94 cbr1000. aj. 60tkm. hp. 45kmk.
aivan paska mutta sinapa siita valtiat?

-t

Tumppi

"kilocebaristi" <don...@nic.fi> kirjoitti viestissä

Kuulehan kilocebaristi,
mikäli olet oikea henkilö (etkä jonkun piruuttaan luoma trolli, mitä
minäkin jo alan epäillä), niin kerrohan nyt jo ihmeessä tarkemmin, että
mitkä ovat ne vaatimukset, joita olet etsimällesi cbr:lle asettanut.
Kyllä maailmassa ja Suomessakin cebareita riittää ja varsinkin nyt
talviaikana ihan kohtuullisen edullisesti. Mikä helvetti siinä on, ettei
sinulle ole yksikään kelvannut?
Jos ei omaa älliä löydy, niin pyydä joku asiantuntija selvittämään
sinulle käypä hintataso ja aloita etsintä uudelleen, mutta _älä turhaan
täältä_. Tuskin kukaan tämän ryhmän lukija enää sinulle pyöräänsä
haluaisi myydä. Sen verran pahasti olet onnistunut täällä ihmisiä
ärsyttämään ja ihan oikeita tosiostajiakin on kuitenkin jatkuvasti
liikkeellä.

-Tumppi

Veijo Änäkäinen

Tumppi <tuo...@mail.com> wrote in message news:9tosot$t2v$1...@nntp.hut.fi...
Mistä me tiedämme, vaikka hän ja kaverinsa olisivat jo "ostaneet"
useammankin CBR:n hintaan 0,- mk ja jopa noutaneet itse pihasta :-)

Vepa

Juu, juu. Tää on joke, mutta tulipahan vain mieleeni ...

Raimo Vuori

Kannattaa käyttää sitä nyyssiselaimen "torju tämän lähettäjän
viestit" -tai samma på engelska -toimintoa.
Itselläni ei ole aikoihin näkynyt ao. 0.1 M-cebaristin viestejä.

Nämä replyt tosin näkyvät, kun ei kaikkien viestejä kannattane torjua
:)

Raimo

"Timo Parviainen" <tpar...@tuomi.oulu.fi> kirjoitti
viestissä:9tohpt$4pn$1...@ousrvr3.oulu.fi...

Ilse Holmstrom

kilocebaristi wrote:

> -93 tai uudempi! Ehdottomasti siisti, vähän ajettu, ja edullinen.
> tarjoa osoitteeseen:
> don...@nic.fi

Eih taas...

IM

Risto Kaivola

Vastataan tähän kiusantekoon huumorilla: meillä on näköjään aina
muutama viikko aikaa miettiä parasta letkautusta vastaukseksi.

Sopiiko säännöiksi, että vastauksen on oltava hauska, lyhyt (kuusi
riviä maksimi - kun tulee muutenkin tätä roskaa säännöllisesti?) ja
liityttävä joko kilocabaristiin tai aikuismoronismiin, tai johonkin
muuhun ilmoituksessa olevaan?

-r
voiko olla kilocebaristi, jos ei osaa ostaa moottoripyörää?

Tuomas Hakkarainen

"Risto Kaivola" < kirjoitti

> Vastataan tähän kiusantekoon huumorilla: meillä on näköjään aina
> muutama viikko aikaa miettiä parasta letkautusta vastaukseksi.

"Myydään: Kilocebaristi, käyttämätön pää, ehdottomasti siisti ja edullinen.
Pikkaisen pilkattu söhmissä, mutta siitä ei jälkiä missään. Vaihdetaan
Sarlaan tai lahjoitetaan autot-osastoon!"

TH,
XJ600Divari

Pekka Valtanen

"Risto Kaivola" <risto....@nokia.com> kirjoitti viestissä

Eiköhän tuo "ostelija" ole jonkun luoma trolli ja nyt hää lähettelee sitä
aika ajoin ihan vaan nauttiakseen saamastaan palautteesta.

Jos oikein muistan niin tämä tuhannenseparatisti loi hieman profiilia ja
uskottavuutta kyselemällä aluksi kokemuksia mieli pyörästään. Jo tuolloin
hän oli valinnut nimensä, siis ennen pyörän hankintaa. hmm...

Ja katsokaahan hänen signeeraustaan:
t olli
dont panic.fi

Pekka V

P.S.
Minä olen sitten aikuinen mies ja tiedän mihin uskon. :)
P.P.S.
meni yli kuuden rivin. Sori Risto.