Sv. Marina 16-24.7

Mojmír Skala

to scub...@googlegroups.com
Ahoj vsem,

nechystate se nekdo v terminu viz subj. na Marinu? Radi bychom tam udelali par zajimavych ponoru na vraky kam se z baze vetsinou nejezdi, respektive jezdi ale az od sesti lidi a nam mozna 1-2 potapeci zatim chybi.

Jde o vraky

Vis
Kalliope
Dormio
Baron Gautsch.

ke...@volny.cz

to scub...@googlegroups.com
cus,
bohužel o mesic dele , tj posledi tyen srpen.
kent,
dej vedet jak t tam vypada uz jsem tam asi 4 rokx nebyl, diky

> Od: Mojmír Skala <mojmir...@gmail.com>
> Komu: "scub...@googlegroups.com" <scub...@googlegroups.com>
> Datum: 12.07.2016 09:18
> Předmět: [scuba-cz] Sv. Marina 16-24.7
>--
>Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny scuba-cz ve Skupinách Google.
> [...]

Radek Hovorka

to scub...@googlegroups.com
Zdar, taky tam budem, poslednich 14 dnu v srpnu...parcela B018...za ctyri roky mimo dvou novych bazenu nic noveho... v lete narvano, kempovaci misto potreba rezervovat.... vypotapena klasika.... ponor se hlasi v boude na plazi, nocni potapeni streda, sobota, vyjezdy zakladen roky stejne.... stary, jednoduchy kemp je uz davno historii.... Radek

to scub...@googlegroups.com
Jeste doplnim, mame i par volnych mist (max 3) v aute a na parcele u karavanu moznost postavit mensi stan. M.

Odesláno ze smartphonu se systémem BlackBerry 10.
to scub...@googlegroups.com
Ahoj,

baze funguji stale obe. M.

kent

to scub...@googlegroups.com
diky, a pomery porad stejne ? u slovincu zaplatis registraci a  delej si co chces ?  nepamatujes si ceny ?  vzduch a potapeni,  na vraky se jezdi ? lena a spol ?

Mojmír Skala

to kent
U nemcu 15kn za den a delej si co chces jak rikas, se Slovincema jsme pred mesicem jeli na vrak Visu za 30Eur bez dalsiho poplatku. Slovinci umi foukat vse, AIR, EAN, O2 i TMX ale pouze do 200bar (S080 EAN50 vychazela na 12 nebo 13EUR). Nemci umi skoro 300bar,cenikova cena snad 0,8EUR za litr coz je strasidelny ale my snad meli nejakou skupinovou slevku.

Odesláno ze smartphonu se systémem BlackBerry 10.
Od: kent <ke...@volny.cz>
Komu: scub...@googlegroups.com
Datum: 13. 7. 2016 8:13:58

Ivan Horák

to scub...@googlegroups.com

Ahoj,

a funguje kemp a centra i v zari a rijnu?

Ivan

d.i.v.e.r.

to scuba-cz, iv...@horaks.eu
Ahoj Ivane,
tady najdeš téměř vše :

a jen drobná poznámka není to bohužel úplně pravda co říká Emes,
u němců to není dělej si co chceš, striktně trvají na buddy systému,
takže u nich do vody jen ve dvou.
2014 mě Slovinec viděl dvakrát,když jsem se u něj přihlásil,
a pak  po 10 dnech jsem si vyzvedl kartu a zaplatil myslím okolo 100 kn
jako poplatek za 10 dnů potápění. Do vody a z vody jsem chodil z malé plážičky nad levou stěnou,
abych nedráždil německé DM  v budce u kapličky.
Kemp v plné sezoně narvaný k prasknutí, opravdu je nutné bookovat místo předem, pod vodou václavák,
ale sociálky a celý kemp čistý a uklizený v průběhu celého dne.
JInak je to asi jeden z nejdražších kempů v Hrvatsku, takže po sezoně je dobrá volba.
Emesovu komerci nebudu pitvat.
Máchal

Dne čtvrtek 14. července 2016 15:59:00 UTC+2 IvanH napsal(a):

[...]

Určitě vše fungovalo do konce září, později jsem tam nikdy nebyl. Podle stránek kempu http://www.camping-adriatic.com/marina-camp-labin  mají v kempu otevřeno do konce října.....

to scub...@googlegroups.com
Cus,
diky za odkaz na bazi, na Marinu pojedu predposledni tejden v srpnu,
Kdyby se chtěl někdo pridat bude nas ne vylety vic coz by bylo prima
kent

> [...]
>Standa www.respodiving.cz

Standa Slaby

to scuba-cz
To se nepotkáme :-) Já jsem tam 3. - 7. 09. bydlím v apartmánu kousek před samoškou. Super bydlení za slušné peníze. http://www.respodiving.cz/fotky/
Standa

Standa Slaby

to scuba-cz
Ještě kontakt německou bázi přímo v kempu: http://www.scubacenter.de/en/
Standa

Dne úterý 12. července 2016 9:18:26 UTC+2 emes napsal(a):
Ahoj vsem,

ke...@volny.cz

to scub...@googlegroups.com
cus, za kolik a jak je to velky
dik
> [...]

> Předmět: Re: [scuba-cz] Re: Sv. Marina 16-24.7
>
>To se nepotkáme :-) Já jsem tam 3. - 7. 09. bydlím v apartmánu kousek před

Radek Hovorka

to scub...@googlegroups.com
Tak uz tam nebudem...ze zdravotnich duvodu...Radek

to scub...@googlegroups.com
Jeste dotaz,
nevite nekdo, jak jsou vybaveny ty male obytnaky? (varna
konvice,varic,lednice ...), nebo si radeji vzit vse s sebou?
Dik
Ivan

---

Ivan Horák