Cenzura v reportech z lokalit na STRANÁCH POTAPĚČSKÝCH

Vladimír Kulštejn

to scub...@googlegroups.com
Zdravím všechny. Tak dneska kolega narazil na zajímavou věc u lokality Bořená hora. Už nejde u této lokality psát report z ponoru.  Pan provozovatel asi neunesl kritiku na svou adresu.

Vladimír Kulštejn

tel: 608979942
Ubytování na břehu Jesenické přehrady www.jachtklubcheb.hys.cz
Obklady dlažby sanita voda a topení www.keraplastik.cz

tomas....@volny.cz

to scub...@googlegroups.com
Já to takněják čekal mě to neva stejně tam nejezdím

> Od: Vladimír Kulštejn <vkul...@gmail.com>
> Komu: scub...@googlegroups.com
> Datum: 25.08.2016 14:21
> Předmět: [scuba-cz] Cenzura v reportech z lokalit na STRANÁCH POTAPĚČSKÝCH
>--
>Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny scuba-cz ve Skupinách Google.
> [...]

Miroslav Pragl

to scub...@googlegroups.com
No nemyslim, ze je to stastne reseni. Rozsiri se dohady a domnenky, ktere budou pravdepodobne horsi, nez to, co bylo (at uz pravdive, nebo ne) napsano na SP.

Nicmene pokud provozovatel nenapsal svou reakci / verzi a nepozadal Zdenka o jeji ofiko zverejneni, nikdo ho k tomu nemuze nutit.

MP

Jiří Hovorka

to konference scuba-cz

Tak se bude hlášení psát sem  :-(

Na pana Googla asi nikdo nemá  :-)

JH

> [...]

--
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny „scuba-cz“ ve Skupinách Google.
Chcete-li do této skupiny přidat příspěvek, zašlete e-mail na adresu scub...@googlegroups.com.
Navštivte tuto skupinu na https://groups.google.com/group/scuba-cz.
Další možnosti najdete na https://groups.google.com/d/optout.

Miroslav Pragl

to scub...@googlegroups.com

Proste co se na Netu stalo, uz se hnedtak neodestane a nejaka cenzura beznym uzivatelem je naivni pokus

MP

Miroslav Pragl

to konference scuba-cz
Na druhou stranu pokud nekdo snad napsal urazlive nebo evidentne nepravdive hlaseni, bylo pravem (povinnosti) spravce SP na to reagovat.

MP

Tomáš Junek

Miroslav Pragl

to scub...@googlegroups.com
vsak jsem psal “pokud snad...”

Tomáš Junek

to scub...@googlegroups.com

Já to vůbec nerozporoval, jen přidal svůj názor, čím to dle mého bude ;) Ty poslední komentáře na SP mi nepřišly nijak divoké, spíše realistické. Kolega jim, psal i na přímo, že přijdou o lidi, ale zjevně teď budou dávat přednost jiným aktivitám než klidnému potápění. Škoda...

Petr Svenda

to scub...@googlegroups.com

Evidentně tam potápěče nechtějí, což je jejich svaté právo. Nebo chtějí, ale přísně na komerční bázi, což je také jejich svaté právo. Btw., jestli je pan Miláček skutečně instruktor, tak potěš Pámbu.
Petr Svenda

Michal Černý

to scub...@googlegroups.com
Ahoj všem,

no ze strany provozovatele lomu mě to ani nepřekvapuje, jeho vztah k potápěčům mi přišel vždy jako přinejmenším "zvláštní".

Co mě ale překvapuje, že to Zdeněk všechno z SP stáhnul, myslel jsem, že SP jsou nezávislé a necenzurované. Tak snad se teď nezačnou ozývat další majitelé vodních ploch, aby byly z SP také odstraněny, protože k nim jezdí potápěči autem i přes zákaz vjezdu, nebo tam nechávají bordel, či se jim nebude líbit něco v komentářích. Aby se tedy do budoucna nestalo, že tato "bible" českých potápěčských lokalit, bude prakticky prázdná.

Michal Černý

to scub...@googlegroups.com
Jirko myslím že ještě lepší bude tam nejezdit, máme u nás spoustu dalších pěkných lokalit, které jsou i zdarma, nebo když je někdo provozuje, tak si hostů váží a chová se k nim minimálně slušně.

Dne 25. srpna 2016 14:36 Jiří Hovorka <hovorka...@centrum.cz> napsal(a):

> [...]

--
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny „scuba-cz“ ve Skupinách Google.

Jiří Hovorka

to konference scuba-cz

No tady jde o to, že je to nejblíže Prahy pro efektivní výcvik díky ustrojovacím stolům, vstupům, platu, vodícím šňůrám a plnění.

JH

> [...]

Jirko myslím že ještě lepší bude tam nejezdit, máme u nás spoustu dalších pěkných lokalit, které jsou i zdarma, nebo když je někdo provozuje, tak si hostů váží a chová se k nim minimálně slušně.

di...@centrum.cz

to scub...@googlegroups.com
No, jestli to tam bude s kvalitou vody pokračovat s kopce jako do teď, tak Slapy budou v porovnání s BH lokalitou s křišťálově průzračnou vodou.
Rošťák
PS z centra Prahy je to stejná vzdálenost ...

Kindly please be tolerant to typos as I send this email from my mobile device. Thank you.

Jiří Hovorka

to konference scuba-cz

No to by mne zajímalo, jak jsi dospěl tomuto svému tvrzení. Měřil jsi viditelnosti? A taky na Slapech?

Letošní Bořenka, měřená viditelnost:

10.7.2016 - viditelnost 5-7 m

13.7.         -                  5 m

14.8.         -                  5 m (po invazi cvičenců byly kolem plata 3 m)

Loňská Bořenka:  o 1-2 m lepší viditelnost.

Závěr toho tvrzení o relativně křišťálově čisté vodě je tedy nesmysl.

Jinak jsem psal speciálně o podmínkách pro výcvik, který tam může navíc vidět ryby a vrtulník.

JH

> [...]

No, jestli to tam bude s kvalitou vody pokračovat s kopce jako do teď, tak Slapy budou v porovnání s BH lokalitou s křišťálově průzračnou vodou.

di...@centrum.cz

to scub...@googlegroups.com
To byla nadsázka... Pardon. Nedal jsem tam smajlíky. :(
Co je ale fakt, že cca před měsícem jsem tam ztratil buddyho, který plaval 40 cm vedle mne. Stacilo si zkontrolovat hloubku a nebyl ... Vynořili jsme se oba na hladinu 2 m od sebe těsně po sobě. Takže ona ta viditelnost je tam asi jak kde a jak kdy.
Rošťák

Kindly please be tolerant to typos as I send this email from my mobile device. Thank you.

Jiří Hovorka

to konference scuba-cz

Pokud jde o nadsázku, tak jsem si v této souvislosti vzpomněl na hospodu Na mýtince: Nejdřív si otevřel hospodu u silnice na Písek. Ale chodili mu tam lidi.  . . .

:-)

> [...]

--
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny „scuba-cz“ ve Skupinách Google.

Bobo

IPetr

to scuba-cz
Ja jsem byl na Borence dohromady 3x. Prvni dve navstevy byly v pohode, obsluha si nas zkasirovala a pak se o nas nestarala. Posledni navsteva asi pred měsícem tak radostna nebyla. Viditelnost rekl bych prumer, vrtulnik, kanoe na ceske pomery OK, u nakladacku to bylo fakt mléko. Co nas ale nepotesilo, ze druhemu teamu nafoukali nejaky sajrajt, po tom co vylezli z vody, tak je bolela hlava, bylo jim na zvraceni. V nafoukanem plynu byl citit olej. Davali jsme jim dychat zbytek padesatky co jsem mel ve stage ze Slapu, tak se po nejake dobe nastesti srovnali. Obsluha sla lahve vypustit a prefoukat s tim, ze ten den bezel kompresor cely den a ze se to stat muze. No nevim, muj nazor je ze toto by se stavat nemelo. Mimochodem, Slapy na Sedle luxusni viditelnost, skoro jsem mel pocit, ze nejsem na Slapech. :-)

tomas....@volny.cz

to scub...@googlegroups.com
Odkud ste šli na sedlo z náplavky já slyšel,že tam pruděj poldové
> [...]
>
>--
>Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny scuba-cz ve Skupinách Google.

IPetr

to scuba-cz
Ano potapeli jsme do Naplavky. Prijeli jsme tam az v 7 vecer aby jsme se nemuseli s nikym dohadovat. Bylo nam receno ze takto vecer to je v klidu. Bylo...