GOPRO kamerka

Radek Hovorka

to scub...@googlegroups.com
Ahoj,
probehlo tady od Silvy ve vlakne o videosvetlech, ze pouziva kamerku GO-PRO. Jakou mate zkusenost s jeji zivotnosti? Mam GO-PRO4 Silver, za rok a pul treti, vzdy bez problemu vyreklamovana, vzdy najednou prestala fungovat...za pul roku mi konci zaruka, tak se zacinam bat... a to jsem na ni opatrny a ani moc ji nepouzivam...se vsema trema dohromady natoceno cca 10hod. zaberu a cca 100 fotek...az na spolehlivost jsem s ni max. spokojeny... s filtrama a pouzdrem do vetsich hloubek stala cca 15 tis. ....ponekud drahy na takovou nespolehlivost...  Radek

Silvestr Peknik

to scub...@googlegroups.com

Ahoj,

pouzivame tri roky, bez problemu, ale mame starsi typ GoPro 2.

Dva kusy, a to jsme je uz koupili z druhe ruky, bazarove, jak jsou stare nevim.

Ahoj Silva

--
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny „scuba-cz“ ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e-maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu scuba-cz+u...@googlegroups.com.

Bez virů. www.avast.com

tdc.dc

to scub...@googlegroups.com
A jak resite mlzeni skla ? Mam AEE. Plastove pouzdro a slleneny pruzor, ktery se mlzi. Antifog ani Jar nepomaha.
Jiri Pravda - Gaston
potapecidecin.cz
> Od: "Silvestr Peknik" <pek...@alvin.cz>
> Komu: <scub...@googlegroups.com>
> Datum: 13.10.2016 10:32
> Předmět: RE: [scuba-cz] GOPRO kamerka
>
>Ahoj,
>

>pouzivame tri roky, bez problemu, ale mame starsi typ GoPro 2.
>
>Dva kusy, a to jsme je uz koupili z druhe ruky, bazarove, jak jsou stare nevim.
>

>Ahoj Silva

Neptunedivers

to scub...@googlegroups.com
Jirko, to je nevýhoda AEE oproti Gopro - víc se hřejí a proto se mlží. Co vím, tak to dělá snad každýmu, obzvlášť v našich studenejch vodách :-(

MArtin

VaDo

to Konnference Scuba
Ahoj
Pytlíček z bot - pár zrníček silikagelu.

****************************
S přáním příjemného zbytku dne...
Ing. Václav Domin

Dne 13. října 2016 18:19 tdc.dc <tdc...@centrum.cz> napsal(a):
> [...]
>

>pouzivame tri roky, bez problemu, ale mame starsi typ GoPro 2.
>
>Dva kusy, a to jsme je uz koupili z druhe ruky, bazarove, jak jsou stare nevim.

Tureček Petr

to scub...@googlegroups.com

Mlžení se řeší standartně uzavřením pouzdra v suchém prostředí a vložením silikagelového plátku ke kamerce, nabízí mimo jiné gopro

PetrTureček - turda

> [...]

>pouzivame tri roky, bez problemu, ale mame starsi typ GoPro 2.
>
>Dva kusy, a to jsme je uz koupili z druhe ruky, bazarove, jak jsou stare nevim.

Aleš Bouší

to scub...@googlegroups.com
Ahoj,
já jsem si koupil kilový pytel silikagelu. Ve velkém ziploc pytlíku ho mám tak tři hrsti. Kameru tam vložím i s pouzdrem v nezacvaknutém stavu a nechám cca 10m. Pak přes igelit zacvaknu pouzdro a vyndám ven. Nikdy nebyl žádný problém, s mlžením, ani v tropech.
Ahoj Aleš

Pavel

to scub...@googlegroups.com

Ahoj,

mám AEE a používám ty jejich standardní vložky proti mlžení a je to bez problémů jak v našich vodách tak v tropech.

Jinak mě překvapila ta stížnost na životnost GP4. Já mám MagiCam S71 cca 2 roky, používám ji pod vodu, na lyže a vozím ji na hexacoptéře a funguje bez problémů

--
Pavel
pa...@email.cz

to scuba-cz
ahoj ja dostal k aee s71 touch (pred dvema lety) tyto antifog vlozky - http://www.magicam.cz/eshop/cs/prislusenstvi-pro-aee-magicam/505-aee-anti-fog-vlozky-proti-mlzeni.html
ze makaj je jasny pole toho ze pred zavrenim do kejsu je dehydruju fenem a po znoru a otevreni kejsu sou vlhky
s touto vychytavkou sem nikdy nezaznamenal naznak zamlzeni

Radek Hovorka

to scub...@googlegroups.com
Mne taky prekvapila ta zavadovost, jsem na ni fakt opatrnej... hledal jsem na netu info o jejich zavadovosti a nenasel zadny problemy...asi mam smulu... prodejce, kde jsem reklamoval rikal, ze se to obcas stava, ale jak casto jsem z nej nedostal... jinak je to na ty rozmery super kamerka...kdyz ma dost svetla....Radek