Scalathon w październiku, a w lipcu hAkkaton? 2.07?

Jacek Laskowski

to scal...@googlegroups.com
Cześć,

Pisałem o Akka: hAkker garden w Krakowie fajną imprezą było - kopiowanie zalecane [1] na blogu i odezwał się do mnie zainteresowany zorganizowaniem podobnej inicjatywy u nas, w Warszawie. Nosi mnie, aby jeszcze przed wakacjami odpalić coś w ten deseń i skoro scalathon będzie w październiku to może w lipcu odpalić hakkaton?

Zrobilibyśmy to w ciągu spotkania - 2,5 godziny. Każdy pisze co chciałby nauczyć się podczas tego spotkania i ktoś bierze się za przygotowanie merytoryczne - w przypadku braku rozkminiamy wspólnie.

Ja byłbym za przejściem przez akkowe aktywatory i popracowaniem nad nimi, np. podniesienie wersji, dokumentacja, itp. Takie miłe rozpoczęcie z Akką.

Co Wy na to?

Ach, kiedy? Podczas kolejnego spotkania po tej środzie - 2 lipca?

Jacek

Mikołaj Koziarkiewicz

to scal...@googlegroups.com
Cześć,

Dzięki za heads-up przez mail :).

Rozumiem że byłoby to po 16 przynajmniej?

Co do merytoryki napiszę jeszcze, ale pomysł cleanup'u aktywatorów jest niezły :).

Łukasz Sowa

to scal...@googlegroups.com
Jeśli tylko nie wypali mój wyjazd w pierwszym tygodniu lipca to chętnie bym wpadł/pomógł to zorganizować - niestety jeszcze nic pewnego u mnie :(

Łukasz

Mikołaj Koziarkiewicz

to scal...@googlegroups.com
I co finalnie robimy z tym koksem? Patrząc po samej aktywności na liście jest chyba za małe zainteresowanie.

Jacek, zgłosił się ktoś do Ciebie "poza konkursem"?

Piotr Babel

to scal...@googlegroups.com

Ja jestem za. Mogę pomoc w organizacji. Może trzeba się spotkać i obgadac temat?

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „WarszawScala” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na scalania+u...@googlegroups.com.

Piotr Trzpil

to scal...@googlegroups.com
Ja także dołączę. Może porozmawiamy po najbliższych scalaniach?

Jacek Laskowski

to scal...@googlegroups.com
Cześć,

Cisza, ale zrzucam to (ufnie) na barki (nieco mniej ostatnio) słonecznej pogody. Jak się zorganizuje, to będzie. Pewnie odpalimy coś ala scalathonik podczas kolejnego spotkania. Nie w ten, to w inny sposób :)

Jacek

Jacek Laskowski

Łukasz Sowa

to scal...@googlegroups.com
Cześć,

Czuję się trochę wywołany do tablicy - ostatnio milczałem, ale zamknięcie półrocza to zawsze masa obowiązków. Przechodząc do konkretów, to kiedyś stworzyłem listę rzeczy, których potrzeba do organizacji hackathonu. Zdecydowanie dwie centralne rzeczy to konkretny termin i sala, na której to mogłoby się odbywać. Potem doorganizuje się resztę - wszystko jest uzależnione od tych dwóch spraw. Co do terminu - ustaliliśmy, że październik, to daje nam możliwości: 4, 11, 18, 25 (soboty). Równolegle zajmijmy się salą - podczas Scalara słyszałem, że Javeo mogłoby takową udostępnić - czy możesz coś Jacku w tej kwestii podziałać? Może w ogóle wtedy nie mogą... albo mają tylko jeden termin - to by trochę rozjaśniło. Do pozostałych - przewertujcie swoje kalendarze wydarzeń okołoprogramistycznych i nieprogramistycznych i sprawdźcie czy te terminy nie kolidują z czymś innym!

Pssst... w wakacje WJUG będzie organizował podobnego typu wydarzenie, na którym będzie można poprogramować m.in. w Scali. Info powinno pojawić się lada dzień - może to niespodzianka, więc na razie nie będę zdradzał szczegółów ;)

Łukasz

30 cze 2014 18:43 "Mikołaj Koziarkiewicz" <mikolaj.ko...@gmail.com> napisał(a):
[...]

Mikołaj Koziarkiewicz

to scal...@googlegroups.com
Temat ożył, fajnie. Ale rozumiem że termin 02.07 już nie za bardzo realistyczny, prawda :)?

Andrzej Michałowski

to scal...@googlegroups.com
Już info się pojawiło oficjalnie więc niczego nie zdradziłeś ;) Niemniej zgadzam się, że termin jest najważniejszy!