[RW][inside]

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
hei,

ma bucur ca ati reusit toti sa veniti la primul ocm. sper sa fie la fel in continuare, sa ne intelegem la fel de bine si sa fim mai eficienti decat azi.

ce am hotarat azi:

 - am discutat despre planificare. am pus palnificarea pe grup, vreau ca fiecare om sa se gandeasca mai in detaliu cum vede planificarea pe zile si la urmatorul ocm vom   discuta despre asta plus ar fi bine sa va ganditi pe tot ce scrieti acolo la niste obiective. sper sa am cat mai repede template-ul de la teo sa il trimit sa vedeti cam cum ar trebui sa arate.

  -  am discutat cu gelly, saptamana viitoare trebuie sa ne intalnim sa facem project development iar abia dupa aceea vom putea face product sheet. pana atunci ne trebuie targetul de firme.

  -  am stabilit ca de acuma cine intarzie, vrea sa vorbeasca la telefon, nu da reply la mailuri, nu scrie pe spreadsheet plateste 1 leu.

  -  am uploadat si finantarea, daca vreti detalii despre proiect, cum a fost gandit de echipa de grants, vedeti acolo.

  -   brainstorming pe viziune. cine are idei sa dea mail pe grup

  - sper sa ne intalnim la primul nostru team-building sambata seara, majoritatea puteti, confirmati si mai discutam despre asta.

cam atat. o seara faina la toti.
-
Andrei Imbrisca

OCP Recycle Weekend
Matching Responsible
OC Finance & Logistics SEP'10
Incoming Exchange Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: +40742172514

Email: Imbrisc...@gmail.com
          Andrei....@aiesec.net

Website: http://www.aiesectm.ro
__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

The international platform for young people to explore and develop their leadership potential
__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

Local Group of Partners:

Strategic Partners:
imobiliare.ro;   Orange

Exchange Partners:
BOSCH

General Partners:
BNB;  NLP Explorer;  IH;   West University of Timisoara;   The Polytechnics University of Timisoara

Event Partners:
Iulius Mall

Media Partners:
24 FUN;    tvt89

Pantea Radu ilie

to Recycle Weekend

Eu sunt prezent sambata la primul team-building :> si super ca ai pus
si finantarea ;)

Adi Andreescu

to recycle...@googlegroups.com
timbilding!!! ok

Diana Buliga

to recycle...@googlegroups.com
fac tot posibilul sa ajung la TB

o sa pun in files JD pe care i l-am dat liu Teo si sa va uitati daca va place viziunea de acolo, doar sa o mai modelam noi putintel
hugs and kisses pt OC-ul zapacit:D

2010/5/27 Adi Andreescu <adia...@gmail.com>
timbilding!!! ok

--
Diana Buliga
Team leader Tracking Performace

OC TM IT School 2010
Junior Trainer - Local Team of Trainers

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: 0740 015677
E-mail: diana_...@yahoo.com

Website:http://www.aiesectm.ro

Teodora Maties

to recycle...@googlegroups.com
Hei voi,

Cum a fost primul OC meeting??Din cate vad din mailuri, foarte fain :)

Va atasez spreadsheet-ul pe care o sa-l folosim pentru planificari. Saptamana viitoare o sa-l finalizam si il punem online.

Spor
--
Teodora Maties
Vicepresident of Projects Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: +40.745 96 24 03
Email: teodora...@gmail.com

Website: http://www.aiesectm.ro
__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

The international platform for young people to discover and develop their leadership potential

__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

Local Group of Partners:

Strategic Partners:
imobiliare.ro;   Orange

General Partners:
BNB;  NLP Explorer;  IH;   West University of Timisoara;   The Polytechnics University of Timisoara

Planificare.xls

Diana Buliga

to recycle...@googlegroups.com
hey Teo! a fost foarte fainutz:D avem muuulta energie (nu-i asa, adi?) si muulte idei (bune si nebune):D

te invitam la un OCM de-al nostru pentru multa voie buna si muuulte zambete:D
p.s. sa nu intarzii ca platesti 1 leu:))
muah

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com
Si desigur sa nu uitam si vorbitu la telefon care e tot un leu :D: ))))

--
Pantea Radu Ilie

OC Finance&Logistics Recycle Weekend
Incoming Exchange Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: +40755092420

Email: pantea.r...@gmail.com
         pante...@aiesec.net

Diana Buliga

2010/5/27 Pantea Radu ilie <pantea.r...@gmail.com>

--
[...]

525.gif

Teodora Maties

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
nu is bani mei, sunt ai nostri, o sa bem la sfarsit bine de tot pe bani astia.

inca mai poti sa fi oc support daca vrei si tu o parte:))
[...]

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
hei team,

ce mai faceti? sper ca invatati si sper ca retineti tot. cum ramane cu intalnirea de maine, mergem undeva, facem ceva? cine ce vrea si de la cat?

cand vreti sa facem urmatorul OCM? eu as prefera luni la 6, joi am examen si miercuri as prefera sa stau acasa sa mai invat.

viziune? s-a mai gandit cineva la ea? adi cu alexandra incep azi sa lucreze la site si ar fi bine sa avem viziunea pana marti. sa ne prezentam la LCM noi ca echipa, logo + viziune. Sa se vada ca muncim si ca proiectul nostru e cel mai tare.

Alexandra si Diana pune-ti notitele care le-ati luat despre viziune intr-un mail sa avem si noi ideile de atunci sa facem un brainstorming online.

Astept reply pentru ziua de maine si pentru ziua de luni. daca nu....1 leu si ma obligati sa va sun:D

o seara faina.

--
Andrei Imbrisca

OCP Recycle Weekend

Patrascu Miruna

to recycle...@googlegroups.com

legat d intalnirea d ocm,eu luni d la 6 am examen, iar nu pot. si nu comenta d sunat , k eu t sun k am cosmote:))

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com

     Bai deci eu luni la 6 sunt liber ca ceru dar daca nu poate miru hai ori mai devreme ori mai tarziu eu nam treaba oricand e bine. Ar fi fain sa avem viziunea mai devreme ca sa pot sa completez cererea pentru camin ca trebuie detaliat proiectu pe ea in rest e gata numa trebuie sa o dau mai departe :).

Adi Andreescu

to recycle...@googlegroups.com
luni de la cat? nu conteaza :)) e ok oricand pt mine.

si legat de TB maine... YE hell YEA si Neaparat ie!! daca altceva nu, makr un drinking game set la mine in bucatarie pana rasare soarele :D faza naspa e ca nu e loc dekt de stat la masa... si ar fi semi-trist, parerea mea.
nu stiu... raman deschis la orice idee

Omotă Andrei

to recycle...@googlegroups.com
legat de luni, de la 6 s-ar putea sa ma intalanesc cu gelly si cu o parte din departamentul de ER, avem planificata o intalnire pentru strategia de vanzari, de la 8 e ER meeting.

sambata seara daca sunt in oras cred ca pot veni la un suc.

2010/5/28 Adi Andreescu <adia...@gmail.com>

--
Andrei Omotă

Customer Care Responsible
External Relations AIESEC Timisoara

e-mail: omota....@gmail.com
tel: 0723-335 212
     0740-950 017
website: www.aiesectm.ro
_________ _________ _________ _________ _________ _________ _________ _________
The international platform for young people to explore and develop their leadership potential.
_________ _________ _________ _________ _________ _________ _________ _________

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
daca ei 2 sunt liberi si miruna ma gandesc ca paote de la 4, mutam la 4? andrei? poti la 4? restu ce ziceti de ora 4?

eu vin adi, la tine sau oriunde mergem, care mai vreti sa veniti si puteti maine, spune-ti acuma sa stim sa ne intalnim cat mai multi.

Patrascu Miruna

to recycle...@googlegroups.com

luni de la 4 e ok:) maine atarn si eu cu voi

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com

Ma bag si eu maine la atarnat da cam de pe la 21 incolo :)

Furdean Sergiu

to recycle...@googlegroups.com
sper sa ma bag si eu la atarnat dar sa vad cum fac cu licenta ...ca intru in criza de timp ...urmatoru examen e joi la mine ...si e crunt ...de restu examenelor nu-mi fac griji ...dar joi ...stau cu smochina...asa ca ...nu promit nimic.

o seara faina

Diana Buliga

to recycle...@googlegroups.com
ioi..nu stiu daca pot luni..tre sa merg si eu la ER meeting..si am un examen..
hmm..maine  seara asa putea, dar cat mai pe seara:d videm..:D
pups

În data de 29 mai 2010, 00:20, Furdean Sergiu <fur...@gmail.com> a scris:
[...]

Omotă Andrei

to recycle...@googlegroups.com
luni de la 4 pot

Adi Andreescu

to recycle...@googlegroups.com
deci cum ramane diseara (sambata)?
La ora 10 se pare ca ar fi cel mai bine pentru toti. dar unde?
         1. Bere/vin/tuica/suc + carti sau ceva la mine?
         2. Bere/suc in complex
         3. Film in sediu
         4. Poker/others/alte idei?
Ce v-ar placea sa facem?

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com
Eu zic numaru 1 sau 4 ? voi ?:))))
[...]

Alexandra Alexandra

to recycle...@googlegroups.com
eu sunt pt 1 sau 2

Alexandra Alexandra

to recycle...@googlegroups.com
eu pot de la 6, .luni

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
eu sunt pentru 1, luni o sa ramana probabil la 4 ca vad ca cei mai multi pot atunci, alexandra esti cam singura care poate
la 6. o sa vii cand termini seminaru daca mai vrei.

cine mai vine azi?

10/5/29 Alexandra Alexandra <alexandra...@gmail.com>

Alexandra Alexandra

to recycle...@googlegroups.com
pai daca nu fac un seminar de la 4 pot sa vin sau poate ne da drumu profa mai repede :)

Alexandra Alexandra

to recycle...@googlegroups.com
ok.............dar la ce ora? si nu v-ati putea intalni undeva si cu mine sa mergem impreuna?

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
Reminder

Maine 16.00 sediu vechi OCM. daca cineva inafara de alexandra nu poate sa spuna. cine intarzie 1 leu. ne vedem maine

o zi faina.

Alexandra Alexandra

to recycle...@googlegroups.com
eu mai dau un reply pt orice eventualitate:P  ; deci da.....poate intarzii sau poate nu aajung depinde de profa

Omotă Andrei

to recycle...@googlegroups.com
ok, deci ne  vedem la ora 16 in SEDIUL VECHI

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com

;) maine sediu vechi see ya ;)

[...]

Furdean Sergiu

to recycle...@googlegroups.com
nush exact daca o sa pot ajunge, avand in vedere ca am plin de invatat. nu promit nimic, dar sper sa ajung.

o seara faina

Diana Buliga

to recycle...@googlegroups.com
eu am examen inainte:D incerc sa ajung la fix desi am ore la Vest:P
muah

hmm..daca vreti sa vedeti un filmuletz fain:D

În data de 30 mai 2010, 19:00, Furdean Sergiu <fur...@gmail.com> a scris:
[...]

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
Hei team,

ce faceti? cum stati cu invatatu?

va scriu ca sa va amintesc ca trebuie facuta planificarea. toate ariile trebuie sa o faca pana joi ora 20.00 atasez atat planificarea goala, template cat si planificarea care a completat-o pantea ca sa aveti un template.

fiecare arie trebuie sa isi detalieze putin sarcinile si sa le scrie in planificare pe zile.

atat deocamdata, o seara faina.

--
Andrei Imbrisca

OCP Recycle Weekend

Planificare Pantea.xlsx

Teodora Maties

Diana Buliga

to recycle-weekend
hey there:D
cine imi da si mie updates?

pups

2010/6/1 Teodora Maties <teodora...@gmail.com>

[...]

Adi Andreescu

to recycle...@googlegroups.com
@ Teo kre k e pe grup logo-ul. da oricum o sa fie pe site knd il facem. :D

aa si joi ne intalnim cu silvia sa facem strategia promo. Andrei, sa-mi zici daca vrei sa vii si tu. Sau tu nu ai voie? :))

Teodora Maties

to recycle...@googlegroups.com
Pai ramane chestia cu chocolate?

2010/6/1 Adi Andreescu <adia...@gmail.com>

@ Teo kre k e pe grup logo-ul. da oricum o sa fie pe site knd il facem. :D

aa si joi ne intalnim cu silvia sa facem strategia promo. Andrei, sa-mi zici daca vrei sa vii si tu. Sau tu nu ai voie? :))

Adi Andreescu

to recycle...@googlegroups.com
aaaaaa nu ala ramne.
asta: RW logo

Adi Andreescu

to recycle...@googlegroups.com
da nu il pune inca pe site. stai pana diseara dupa LCM daca poti :P

Alexandra Alexandra

to recycle...@googlegroups.com
cat imi place logo-ul si de abia astept sa ne mai gandim la alte filmulete pt promo ;)

Diana Buliga

to recycle-weekend
congrats teamy:* ne vedem diseara la LCM:*:*
v-ati gandit cum ne prezentam?:D

Adi Andreescu

to recycle...@googlegroups.com
working on that:P