[Real Family: 7883] ယံုခ်င္ယံု မယံုခ်င္ေန ( ၁ ) ။ ကိုယ့္ ကိုယ္ ကို သတ္ေသသြားသူ တစ္ေယာက္ ထားခဲ့ေသာစာ ။ ( ေသေသခ်ာခ်ာ ဖတ္ၾကည့္ေနာ္ )

ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ

to hydegroup, Newgeneration, real-family-mm
                          အရြယ္ေရာက္ျပီးျဖစ္ေသာ  သမီးတစ္ေယာက္ရွိတဲ့ မုဆိုးမတစ္ေယာက္ ကို က်ေနာ္ က လက္ထပ္ျပီး
ယူခဲ့တယ္ ။ က်ေနာ့္ အေဖက က်ေနာ့္ရဲ့ မယားပါ သမီးနဲ့ ေမတၱာသက္၀င္ျပီး လက္ထပ္လိုက္ျပန္ပါတယ္ ။ ဒီေတာ့
က်ေနာ့္ အေဖက က်ေနာ့္ သမက္ ျဖစ္လာတယ္ ... ။ က်ေနာ့္ မယားပါ သမီး ကလဲ က်ေနာ့္ ရဲ့ အေမ ျဖစ္လာျပန္ေရာ...။
ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုေတာ့ သူက က်ေနာ့္ အေဖရဲ့ ဇနီး ျဖစ္ေနတာကိုး...။
                         က်ေနာ့္ ဇနီးက သားေယာက္်ားေလး ေမြးတယ္ဗ်ာ ။ က်ေနာ့္ သားက က်ေနာ့္ အေဖရဲ့ ေယာက္ဖ
ျဖစ္ေနျပန္ေရာ ( က်ေနာ့္ သား က သူ. မိန္းမရဲ့ ေမာင္ေလး ျဖစ္ေနလို.ေလ ) ။ ျပီးေတာ့ က်ေနာ့္ သားက က်ေနာ့္ ဦးေလးလဲ
ျဖစ္ေနျပန္ေရာ ..။ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုေတာ့ က်ေနာ့္ မိေထြးရဲ့ ေမာင္ေလး ျဖစ္ေနတာကိုး ။
                        က်ေနာ့္ အေဖရဲ့ ဇနီးက  သား တစ္ေယာက္ရဲ့ မိခင္ျဖစ္လာပါတယ္ ။ ဒီေတာ့ ( မိေထြးက ေမြးလာတဲ့ )
သူ. သားေလးက က်ေနာ့္ ရဲ့ ညီေပါ့ ။( အဲ... တျပိဳင္တည္းမွာပဲ ) က်ေနာ့္ ရဲ့ ေျမးလည္း ေျမးေပါ့ ။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့
က်ေနာ့္ မယားပါ သမီးရဲ့ ... သား ...ကိုး ..။
                        အေျခအေနနဲ့ ေလ်ာ္ညီစြာ  ေျပာရမယ္ဆိုရင္ က်ေနာ့္ မိန္းမ က က်ေနာ့္ အဘြား ျဖစ္သြားျပန္တယ္ ။
ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုေတာ့ သူမ က က်ေနာ့္ အေမရဲ့ အေမေလ...။ က်ေနာ္ ဟာ က်ေနာ့္ မိန္းမ ရဲ့ လင္ေယာက္်ား ျဖစ္သလို
တျပိဳင္နက္တည္းမွာ ပဲ ... က်ေနာ့္ မိန္းမ ရဲ့ ေျမးျဖစ္ေနျပန္ပါတယ္ ။ ( မိန္းမ တစ္ေယာက္ကိုလက္ထက္တဲ့ ဘယ္ေယာက္်ားမဆို )
အဲဒီ ဇနီး မိန္းမ ရဲ့ အဘြား ယူထားတဲ့ လင္ေယာက္်ား ကို အဘိုးေတာ္တာေပါ့ ..။ ထို.ေၾကာင့္ ...

                      "  က်ေနာ္ သည္ပင္ ... က်ေနာ္ ဧ။္ အဘိုး ျဖစ္သြားပါတယ္ ခင္ဗ်ား .....။ "

                                                                                                                ( Mark Twain )

***  Believe It Or Not By Robert Ripley

ဖတ္ရတာ ရႈပ္ေထြးျပီး နားမလည္ႏိုင္ဘူးဆိုရင္  ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ အေရးအသားညံ့လို.ပါ ။
     မူရင္း အဂၤလိပ္လို ေရးထားတာကေတာ့ အလြန္ရွင္းပါတယ္ ။ ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ က ဖတ္တဲ့သူေတြ
     မရွင္းမွာ စိုးလို. ရွင္းရင္း ရွင္းရင္း နဲ့ ပိုရႈပ္သြားတာျဖစ္ပါလိမ့္မယ္ ။

--
Thanks,

           ဦးဦး ေမွာ္ဆရာ

--
"Real Family" group မွၾကိဳဆိုပါတယ္ခင္ဗ်ား။
Post ကိုေမးကေန တင္ခ်င္ရင္ေတာ့ real-fa...@googlegroups.com ကိုေမးပို႔လိုက္ပါ။ Post မ်ားကို တစ္ေနရာထဲတြင္ အကုန္ဖတ္ႏိုင္ရန္၊ reply လုပ္လွ်င္ ပိုမိုလြယ္ကူေစရန္၊ member မ်ားကို သိရွိႏိုင္ရန္၊ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြမ်ားအား အလြယ္တကူ ဖိတ္ၾကားႏုိင္ရန္ http://groups.google.com/group/real-family-mm?hl=en ကေန၀င္ေပးၾကပါခင္ဗ်ား။ အေၾကာင္းအရာတူပါက ေခါင္းစဥ္မ်ား မေဖာင္းပြေစရန္ လက္ရွိေခါင္းစဥ္ေအာက္မွာသာ ဆက္ေရးရန္။(Reply ျပန္ရန္) ေတာင္းဆုိပါတယ္ခင္ဗ်ား.။

သိဂီၤ

to real-fa...@googlegroups.com
အင္း အမ်ိဳးစပ္တာ အေတာ္ေလး..ေတာ္ေပတယ္...မူးသြားတယ္...:D

သိဂီၤ

Vam pire

to real-fa...@googlegroups.com

[...]

ei myatnoeekhin

to real-fa...@googlegroups.com
အဲ့ဒီ အမ်ိဳးစပ္နည္း အျပင္ သားကိုယ္တိုင္က အေဖရဲ႕ ေယာကၡမ ျဖစ္တာရွိေသးတယ္ charles darvenေျပာျပတာေလ
အဲ့ဒီအမ်ိဳးစပ္နည္း တစ္စံုတစ္ေယာက္ကိုေျပာျပဖူးတယ္ ရယ္ေနေတာ့တာပဲ ရွုပ္လည္းရွုပ္တယ္ေလ
ဘာပဲေျပာေျပာ သတိရစရာျဖစ္သြားတာေပါ့
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ကိုေမွာ္ခ်ရာေရ