Re: jbobau vokta'a nu jmaji

Ilmen

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com, ponjo_lojbo...@googlegroups.com
coi ro do mi'e la .ilmen.

.i .ai co'a lo se tcika be li pa mu pi'e ci no bei lo zeldei poi bavla'i bei UTC cu jundi fa mi lo jbobau kumfa ku pe la .skaip. te zu'e lo nu vokta'a fo lo jbobau
.i va'o lo nu do djica lo nu do mi'a jbobau vokta'a kansa zo'u .e'e do selplibregau la .skaip. gi'e co'a jundi lo jbobau kumfa gi'e jungau mi'a lo du'u do vokta'a kansa djica

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2016-02-28), beginning at 3:30PM UTC (New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).
If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Skype ready, go to the Lojban room, and announce your presence there.

UTC時間 年2016月02日28、15:30 (つまり、日本時間 年2016月02日29、00:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Skype のロジバングループに出るつもりです。
口語ロジバンで話し合うのに伴いたいならば、 Skype の準備をし、ロジバングループに注目して出席を発表してください。

mu'o

Ilmen

[...]

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2016-03-06), beginning at 3:30PM UTC (New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Skype ready, go to the Lojban room, and announce your presence there.

UTC時間 年2016月03日06、15:30 (つまり、日本時間 年2016月03日07、00:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Skype のロジバングループに出るつもりです。
口語ロジバンで話し合うのに伴いたいならば、 Skype の準備をし、ロジバングループに注目して出席を発表してください。

mu'o

Ilmen

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com, ponjo_lojbo...@googlegroups.com
https://mw.lojban.org/papri/Recordings_of_live_Lojban_discussions

mi jmina lo snavei pe su'o prujbi nu voksa casnu se pi'o la .skaip. i ji'a jmina lo lerpoi vreji pe lo pagbu be lo se bacru be ze'a lo bi'u nai nu voksa casnu .i .a'o zdile ja plixau do'o

mi'e la .ilmen. mu'o

de'i li 2016:03:03 la .ilmen. di'e ciska

Ilmen

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com, ponjo_lojbo...@googlegroups.com
coi ro do mi'e la .ilmen.

.i .ai co'a lo se tcika be li pa vo pi'e ci no bei lo zeldei poi bavla'i bei UTC cu jundi fa mi lo jbobau kumfa ku pe la .skaip. te zu'e lo nu vokta'a fo lo jbobau

.i va'o lo nu do djica lo nu do mi'a jbobau vokta'a kansa zo'u .e'e do selplibregau la .skaip. gi'e co'a jundi lo jbobau kumfa gi'e jungau mi'a lo du'u do vokta'a kansa djica

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2016-04-17), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Skype ready, go to the Lojban room, and announce your presence there.

UTC時間 年2016月04日17、14:30 (つまり、日本時間 日17、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Skype のロジバングループに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2016-04-24), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Skype ready, go to the Lojban room, and announce your presence there.

UTC時間 年2016月04日24、14:30 (つまり、日本時間 日24、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Skype のロジバングループに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2016-05-01), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Skype ready, go to the Lojban room, and announce your presence there.

UTC時間 年2016月05日01、14:30 (つまり、日本時間 日01、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Skype のロジバングループに出るつもりです。
口語ロジバンで話し合うのに伴いたいならば、 Skype の準備をし、ロジバングループに注目して出席を発表してください。

mu'o

Gleki Arxokuna

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com, ponjo_lojbo...@googlegroups.com
do di'i cusku zo skaip i ku'i je pipno si pilno la mambyl

Ilmen

[...]

I intend to attend the Lojban room of Skype for chatting vocally in Lojban on next Sunday (2016-05-08), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Skype ready, go to the Lojban room, and announce your presence there.

UTC時間 年2016月05日08、14:30 (つまり、日本時間 日08、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Skype のロジバングループに出るつもりです。

Ilmen

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com, ponjo_lojbo...@googlegroups.com
coi ro do mi'e la .ilmen.

.i .ai co'a lo se tcika be li pa vo pi'e ci no bei lo xavdei poi bavla'i bei UTC cu jundi fa mi la zbaga zasni ku noi kibyse'u la .mambl. ku'o te zu'e lo nu vokta'a fo lo jbobau
.i va'o lo nu do djica lo nu do mi'a jbobau vokta'a kansa zo'u .e'e do selplibregau la .mambl. gi'e co'a jundi la zbaga zasni
.i judri fa ti →  [ zbagazasni.ax.lt:64738 ]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-05-21), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).
If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月05日21、14:30 (つまり、日本時間 日21、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。
口語ロジバンで話し合うのに伴いたいならば、 マンブルの準備をして ZbagaZasni というサーバに注目してください。
マンブルサーバ: zbagazasni.ax.lt
ポート番号:64738

mu'o

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-05-28), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月05日28、14:30 (つまり、日本時間 日28、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-06-04), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月06日04、14:30 (つまり、日本時間 日04、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-06-11), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月06日11、14:30 (つまり、日本時間 日11、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-06-18), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月06日18、14:30 (つまり、日本時間 日18、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-07-02), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月07日02、14:30 (つまり、日本時間 日02、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-07-09), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月07日09、14:30 (つまり、日本時間 日09、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-07-16), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月07日16、14:30 (つまり、日本時間 日09、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-07-23), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月07日23、14:30 (つまり、日本時間 日23、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-09-03), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月09日03、14:30 (つまり、日本時間 日03、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-09-17), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月09日17、14:30 (つまり、日本時間 日17、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-10-01), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月10日01、14:30 (つまり、日本時間 日01、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-10-08), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月10日08、14:30 (つまり、日本時間 日08、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com, ponjo_lojbo...@googlegroups.com
coi ro do mi'e la .ilmen.

.i .ai co'a lo se tcika be li pa vo pi'e ci no bei lo xavdei poi bavla'i bei UTC cu jundi fa mi la lojban .e la ckule vu'o poi voksa casnu kumfa zi'e poi la .diskord. cu kibyse'u fi ke'a ku'o te zu'e lo nu vokta'a fo lo jbobau
.i va'o lo nu do djica lo nu do mi'a jbobau vokta'a kansa zo'u .e'e do selplibregau la .diskord. gi'e co'a jundi la lojban .e la ckule vu'o poi voksa casnu kumfa
.i vi'ecpe judri fa ti →  [ http://discord.gg/BVm4EYR ]

I intend to attend the "lojban" and "ckule" voice channels of Discord for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-10-15), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).
If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Discord ready and go to the "lojban" and "ckule" voice channels.
Invitation link:  http://discord.gg/BVm4EYR

次の土曜日、UTC時間 年2016月10日15、14:30 (つまり、日本時間 日15、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Discord での lojban ckule という口語チャンネルに出るつもりです。
口語ロジバンで話し合うのに伴いたいならば、 Discord の準備をして lojban ckule という口語チャンネルに注目してください。
招待リンク: http://discord.gg/BVm4EYR

mu'o

Ilmen

[...]

I intend to attend the "lojban" and "ckule" voice channels of Discord for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-10-22), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Discord ready and go to the "lojban" and "ckule" voice channels.
Invitation link:  http://discord.gg/BVm4EYR

次の土曜日、UTC時間 年2016月10日22、14:30 (つまり、日本時間 日22、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Discord での lojban ckule という口語チャンネルに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the "lojban" and "ckule" voice channels of Discord for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-11-05), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Discord ready and go to the "lojban" and "ckule" voice channels.
Invitation link:  http://discord.gg/BVm4EYR

次の土曜日、UTC時間 年2016月11日05、14:30 (つまり、日本時間 日05、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Discord での lojban ckule という口語チャンネルに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the "lojban" and "ckule" voice channels of Discord for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-11-19), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Discord ready and go to the "lojban" and "ckule" voice channels.
Invitation link:  http://discord.gg/BVm4EYR

次の土曜日、UTC時間 年2016月11日19、14:30 (つまり、日本時間 日19、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私は Discord での lojban ckule という口語チャンネルに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-11-26), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月11日26、14:30 (つまり、日本時間 日26、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-12-03), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月12日03、14:30 (つまり、日本時間 日03、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-12-10), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月12日10、14:30 (つまり、日本時間 日10、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-12-17), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月12日17、14:30 (つまり、日本時間 日17、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2016-12-31), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2016月12日31、14:30 (つまり、日本時間 日31、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-01-07), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月01日07、14:30 (つまり、日本時間 日07、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-01-14), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月01日14、14:30 (つまり、日本時間 日14、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-01-21), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月01日21、14:30 (つまり、日本時間 日21、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-01-28), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月01日28、14:30 (つまり、日本時間 日28、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-02-04), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月02日04、14:30 (つまり、日本時間 日04、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-02-11), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月02日11、14:30 (つまり、日本時間 日11、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-02-18), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月02日18、14:30 (つまり、日本時間 日18、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-02-25), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月02日25、14:30 (つまり、日本時間 日25、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-03-11), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月03日11、14:30 (つまり、日本時間 日11、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-03-18), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 9:30AM, Los Angeles: 6:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月03日18、14:30 (つまり、日本時間 日18、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-04-01), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月04日01、14:30 (つまり、日本時間 日01、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-04-15), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月04日15、14:30 (つまり、日本時間 日15、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-04-22), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月04日22、14:30 (つまり、日本時間 日22、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-05-11), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月05日11、14:30 (つまり、日本時間 日11、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-05-20), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月05日20、14:30 (つまり、日本時間 日20、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-06-03), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月06日03、14:30 (つまり、日本時間 日03、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-06-17), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月06日17、14:30 (つまり、日本時間 日17、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-07-01), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月07日01、14:30 (つまり、日本時間 日01、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-07-08), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月07日08、14:30 (つまり、日本時間 日08、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-07-22), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月07日22、14:30 (つまり、日本時間 日22、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマ ンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

口語ロジバンで話し合うのに伴いたいならば、 マンブルの準備をして ZbagaZasni というサーバに注目してください。
マンブルサーバ: zbagazasni.ax.lt
ポート番号:64738

mu'o

uakci

to lojban...@googlegroups.com, loj...@googlegroups.com, ponjo_lojbo...@googlegroups.com
i ta'o mo la'eme'o kunti bu pe zoi zoi マ ンブル zoi

—mi'e la nitpike uakci
--
このメールは Google グループのグループ「ロジバン相談室」に登録しているユーザーに送られています。
このグループから退会し、グループからのメールの配信を停止するには lojban-souda...@googlegroups.com にメールを送信してください。

niftg

to lojban...@googlegroups.com, loj...@googlegroups.com, 日本ロジバン若手の会(PJCG)
> i ta'o mo la'eme'o kunti bu pe zoi zoi マ ンブル zoi

.i la'a me ninlinji bu gi'e ta'o ji'a ca'a viska simlu lo ka me ninlinji bu kei mi va'o tu'a lo vi fonca'a

uakci

to lojban...@googlegroups.com, loj...@googlegroups.com, 日本ロジバン若手の会(PJCG)
i mi ji'a mencrefonxa catlu i li'armi fai lo ka me la'e me'o kunti bu
i doi ilmènko ko cikre

—mi'e la sezdusyborvaiborji'imlutra rei si uakci

W dniu czw., 20.07.2017 o 03:31 niftg <nift...@gmail.com> napisał(a):
> i ta'o mo la'eme'o kunti bu pe zoi zoi マ ンブル zoi

.i la'a me ninlinji bu gi'e ta'o ji'a ca'a viska simlu lo ka me ninlinji bu kei mi va'o tu'a lo vi fonca'a

Ilmen

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com, ponjo_lojbo...@googlegroups.com

.u'i je'e .i ca lo bavla'i nu mi benji lo voksnu notci cu cikre fa mi nu'e do fa'o

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-07-29), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月07日29、14:30 (つまり、日本時間 日29、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

口語ロジバンで話し合うのに伴いたいならば、 マンブルの準備をして ZbagaZasni というサーバに注目してください。
マンブルサーバ: zbagazasni.ax.lt
ポート番号:64738

mu'o

(to doi la ŭakci mi cikre za'a dai lo poi'i do mi pu cpedu be lo ka cikre ke'a toi)

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-08-02), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月08日02、14:30 (つまり、日本時間 日02、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-08-26), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月08日26、14:30 (つまり、日本時間 日26、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

口語ロジバンで話し合うのに伴いたいならば、 マンブルの準備をして ZbagaZasni というサーバに注目してください。
マンブルサーバ: zbagazasni.ax.lt
ポート番号:64738

mu'o

Gleki Arxokuna

to lojban...@googlegroups.com, loj...@googlegroups.com, ponjo_lojbo...@googlegroups.com
i pei co'a pilno la diskord ji'a i za'a ru'e la skaip ca'o zenba lo ka za makau se pilno ije la mambl ca'o se pilno no drata be lo pilnrgiki

--
このメールは Google グループのグループ「ロジバン相談室」に登録しているユーザーに送られています。

Ilmen

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com, ponjo_lojbo...@googlegroups.com

.i'a na nabmi mi fa lo nu pilno la .diskord. i ji'a za'a su'o da se nandu lo ka selplibregau la .mambyl. i zu'u nai mi na djuno lo du'u ma kau ni frili fa lo ka rejgau lo voksa kei do'e la .diskord.

mi'e la .ilmen. mu'o

--
このメールは Google グループのグループ「日本ロジバン若手の会」に登録しているユーザーに送られています。
このグループから退会し、グループからのメールの配信を停止するには ponjo_lojbo_citno...@googlegroups.com にメールを送信してください。

Gleki Arxokuna

to lojban...@googlegroups.com, loj...@googlegroups.com, ponjo_lojbo...@googlegroups.com
i ka'e troci tu'a la'e dei'o

このグループから退会し、グループからのメールの配信を停止するには ponjo_lojbo_citno_girzu+unsub...@googlegroups.com にメールを送信してください。
このグループに投稿するには ponjo_lojbo_citno_girzu@googlegroups.com にメールを送信してください。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-08-30), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月08日30、14:30 (つまり、日本時間 日30、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

口語ロジバンで話し合うのに伴いたいならば、 マンブルの準備をして ZbagaZasni というサーバに注目してください。
マンブルサーバ: zbagazasni.ax.lt
ポート番号:64738

mu'o

Gleki Arxokuna

to lojban...@googlegroups.com, loj...@googlegroups.com, ponjo_lojbo...@googlegroups.com
i ju'i ro do do jinvi ma lo nu co'a pilno la diskord lo nu do se voksa tavla
i sa'u mi kucli
i ti'e lo pilno be la diskord ca so'imei

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-10-07), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月10日07、14:30 (つまり、日本時間 日07、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

On 04/10/2017 19:15, Ilmen wrote:

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-10-14), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月10日14、14:30 (つまり、日本時間 日14、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-10-21), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月10日21、14:30 (つまり、日本時間 日21、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-10-28), beginning at 2:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月10日28、14:30 (つまり、日本時間 日28、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-11-04), beginning at 2:30PM UTC (London: 2:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月11日04、14:30 (つまり、日本時間 日04、23:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマンブルでの ZbagaZasni というサーバに出るつもりです。

Ilmen

to loj...@googlegroups.com, lojban...@googlegroups.com, ponjo_lojbo...@googlegroups.com

coi ro do mi'e la .ilmen.

.i .ai co'a lo se tcika be li pa mu pi'e ci no bei lo xavdei poi bavla'i bei UTC cu jundi fa mi la zbaga zasni ku noi kibyse'u la .mambl. ku'o .e la .diskord. ji'a te zu'e lo nu vokta'a fo lo jbobau

.i va'o lo nu do djica lo nu do mi'a jbobau vokta'a kansa zo'u .e'e do selplibregau la .mambl. gi'e co'a jundi la zbaga zasni
.i judri fa ti →  [ zbagazasni.ax.lt:64738 ]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble as well as Discord for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-11-11), beginning at 3:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月11日11、15:30 (つまり、日本時間 日12、00:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマンブルでの ZbagaZasni というサーバに加えて Discord にも出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble as well as Discord for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-12-09), beginning at 3:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月12日09、15:30 (つまり、日本時間 日10、00:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマンブルでの ZbagaZasni というサーバに加えて Discord にも出るつもりです。

口語ロジバンで話し合うのに伴いたいならば、 マンブルの準備をして ZbagaZasni というサーバに注目してください。
マンブルサーバ: zbagazasni.ax.lt
ポート番号:64738

mu'o

Gleki Arxokuna

to lojban...@googlegroups.com, loj...@googlegroups.com, ponjo_lojbo...@googlegroups.com
I e'o irci jungau ca lo nu pu'o jundi fa do

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble as well as Discord for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2017-12-16), beginning at 3:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2017月12日16、15:30 (つまり、日本時間 日17、00:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマンブルでの ZbagaZasni というサーバに加えて Discord にも出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble as well as Discord for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2018-01-20), beginning at 3:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2018月01日20、15:30 (つまり、日本時間 日21、00:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマンブルでの ZbagaZasni というサーバに加えて Discord にも出るつもりです。

Ilmen

[...]

I intend to attend the ZbagaZasni server on Mumble as well as Discord for chatting vocally in Lojban on next Saturday (2018-02-10), beginning at 3:30PM UTC (London: 3:30PM, New York: 10:30AM, Los Angeles: 7:30AM).

If you want to take part in our Lojban vocal chat, please have your Mumble ready and go to the ZbagaZasni server.
Address:  zbagazasni.ax.lt:64738

次の土曜日、UTC時間 年2018月02日10、15:30 (つまり、日本時間 日11、00:30)に始まって、口語ロジバンで喋るために私はマンブルでの ZbagaZasni というサーバに加えて Discord にも出るつもりです。