Video - Play! Framework önbelleğini güncel tutmak

Fehmi Can SAĞLAM

to Play Framework Türkiye
Merhaba,

Bu videoda[1] veritabanı kayıtları güncellendiğinde Play! Framework önbelleğini de güncellemek adına iki farklı yöntem öneriyorum. Bu yöntemlerin ilki Model sınıfında save metodunu override etmek, diğeri ise JPA olaylarını dinleyen bir plugin yazmak.

[1]: http://fehmicans.net/blog/2012/02/29/play-framework-onbellegini-guncel-tutmak/

Ahmet Alp Balkan

to play-fra...@googlegroups.com
Klavyenize saglik, guzel video olmus. Bir noktada serializable alan metoda kabul ettirmek icin ArrayList olarak degistirmissiniz List olan bir variable'i. Neyin gelmedigini bilmediginiz durumlarda (ornegin JPA cogu metodu List donduruyor ama tipi soylemeyebiliyor, bu yuzden ArrayList yazamayabilirsiniz bu ornekteki gibi), butun list'leri (Serializable)'a guvenle cast edebilirsiniz, tum standard API List implementasyonlari serializable oldugu icin. Just saying.

Fehmi Can Sağlam

to play-fra...@googlegroups.com
Güzel nokta yakalamışsın (Grupta artık birbirimize sen diye hitap edecek samimiyete ulaştığımızı düşünüyorum). Teşekkürler. Videoyu içeren blog yazımı sana atıfta bulunarak güncelleyeyim.