Rajstopy wiąż

devils...@poczta.onet.pl

Kurcze jak przekonać dziewczynę do tego żeby dała mi się związać własnymi
rajstopami???i zakneblować?

Penisoręki

> Kurcze jak przekonać dziewczynę do tego żeby dała mi się związać własnymi
> rajstopami???i zakneblować?

Pistoletem !

panmarcepan

devils...@poczta.onet.pl napisał:

> Kurcze jak przekonać dziewczynę do tego żeby dała mi się związać własnymi
> rajstopami???i zakneblować?

Wsadz sobie na glowe kalesony, usta zatkaj noszonymi skarpetami a wtedy Ona
krzyknie : " waski do budy!!! "... jak dasz jej sie w ten sposob ponizyc to z
czasem moze... oleje Cie bo stwierdzi ze jednak z Toba cos nie tak

kasiatoya

ROTFL
hihihi ja po prostu uwielbiam te grupe :)

pozdrawiam (bez rajstop)
kasiatoja

Nata

devils...@poczta.onet.pl wrote:

> Kurcze jak przekonać dziewczynę do tego żeby dała mi się związać własnymi
> rajstopami???i zakneblować?

myślę ze 0,75L mogłoby pomóc...

--
nata + gg://1698037 +
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser&userid=9206944

mamqa

Użytkownik "Nata" <insta...@pf.pl> napisał w wiadomości

> myślę ze 0,75L mogłoby pomóc...

Czystego spirytusu? Chcesz zeby ja otrul? ;-)
Ps. piszesz z doswiadczenia?
--
Mam(q)a
ma...@wp.pl g-g 365511

agniecha

> Kurcze jak przekonać dziewczynę do tego żeby dała mi się związać własnymi
> rajstopami???i zakneblować?

Przede wszystkim nie przejmuj się wszystkimi ludźmi, którzy już Cię za to
pytanie wyśmiali. Takie są twoje pragnienia i nie ma się co przejmować, ani
irytować, że inni robią sobie jaja. Kiedyś im to przejdzie, muszą tylko
wydorośleć, a ja Cię rozumiem i dam Ci dobrą radę, przemyśl ją sobie dobrze.
Według mnie jeśli chcesz aby dziewczyna zgodziła się na zakneblowanie musisz
wszystko dokładnie zaplanować. Po pierwsze aby nie czuła się nieswojo w
nowej sytuacji musisz także siebie zaangażować w większym stopniu niż tylko
przy kneblowaniu. Pomyśl jakbyś się czuł nago na środku pokoju pełnym
staruszek trzymających za ręce swoje ukochane wnuczki, pewnie głupio,
natomiast na plaży nudystów nie przejmowałbyś się taką sytuacją, chodzi mi o
to, że Ty też powinieneś mieć coś na sobie pasującego do sytuacji.
Powinieneś założyć rajtuzy, takie seksowne fioletowe rajtuzy, można je kupić
na każdym bazarze, tylko przed założeniem obetnij paznokcie u nóg bo nie
chciałbyś chyba aby poszło Ci oczko, to byłaby tragedia, no i pamiętaj
podciągnąć je aż pod pachy inaczej nici z zamierzonego efektu. Zakneblowanie
to już druga rzecz jakiej od niej wymagasz i w związku z tym musisz
zaproponować coś za to, że zgodzi się na to. Mógłbyś do niej przez cały czas
mówić wierszem ale jeśli nie jesteś poetą to nic nie szkodzi, wystarczy
nastrojowa muzyczka, sądzę, że jesteś człowiekiem wrażliwym i na pewno masz
w swoim domu nagrania Shazzy albo innych przebojowych zespołów takich jak
"bajerfull" i ich coolowe pieśni. Nie zapomnij o lampce wina przed zabawą, i
nie bądź sknerą, tym razem wyciągnij to droższe, nawet możesz się szarpnąć
na takie za 7 złotych. Po takich zabiegach każda ale to każda dmuchana lala
będzie Twoja.

agniecha

Nata

mamqa wrote:

> Czystego spirytusu?

czystej ( ~40% )

> Chcesz zeby ja otrul? ;-)

jesli Cie to kreci.. ;)

> Ps. piszesz z doswiadczenia?

coś w tym stylu :)

mamqa

> jesli Cie to kreci.. ;)

nie pijam alkoholu :-)

> coś w tym stylu :)

moze podzielisz sie z nami doswiadczeniami? ;-)

mamqa

Użytkownik "agniecha" <mag...@USUNTOiksserwis.com.pl> napisał w wiadomości

[...]

bosze... poplakalam sie ze smiechu... ale masz racje Shazza + dobre markowe
wino za 7 zl na kazda podziala ;-Rotfl

Nata

agniecha wrote:

> [...]
> na takie za 7 złotych. Po takich zabiegach każda ale to każda dmuchana lala

ROOOOOOTFFLLL!!!!
tp było piękne ;P

Nata

mamqa wrote:

> nie pijam alkoholu :-)

co kto lubi :)

> moze podzielisz sie z nami doswiadczeniami? ;-)

z doswiadczenia wiem, ze gdy czlowiek jest baaaaardzo spiety alkohol
baaaaardzo rozluznia ;)

mamqa

> z doswiadczenia wiem, ze gdy czlowiek jest baaaaardzo spiety alkohol
> baaaaardzo rozluznia ;)

A mnie sie zawsze wydawalo ze kobiecie wstarczy rozpuscic wlosy a facetowi
rozwizac krawat i cale napiecie mija (nawet wytrzeszcz oczu) ;-)

kasiatoya

ROTFL!!!!
umarlam hihiihihihihi

kasiatoya

bubu

<devils...@poczta.onet.pl>

> Kurcze jak przekonać dziewczynę do tego żeby dała mi się związać własnymi
> rajstopami???i zakneblować?

Po ryju jej! Po ryju!

--
( )''. .''( ) Wszystko jest o wiele lepsze
( (Y) ) kiedy ma się pod ręką

panmarcepan

agniecha <mag...@USUNTOiksserwis.com.pl> napisał(a):

> [...]
> na takie za 7 złotych. Po takich zabiegach każda ale to każda dmuchana lala

Tak ladnie Agniecha zaczela, juz myslalem ze lubi byc wiazana ponczochami. :)
Ale jak widac kobiety maja lepsza fantazje. Tak to bylo piekne opowiadanie
skrytych marzen. Rajtuzy...winko...muzyczka hiehie jak na zagramaniczynych
filmach przyrodniczych. A chlopak po prostu chce zwiazac swoja laske bo widac
normalnie nie na wszystko mu pozwala. Napisz chlopie wprost na co masz
ochote. Moze wystarczy porozmawiac z kobietka a Ona jest w stanie wszystko
zrozumiec. Moze nawet czyta te grupe - mozna poznac to po checi na anala bo
to rok anala. Nie wyjasniles nam dlaczego chcesz ja zakneblowac. Za duzo
gada?? Moze wystaczy zajac jej czyms usta - byle nie po analu :).

Nata

mamqa wrote:

> A mnie sie zawsze wydawalo ze kobiecie wstarczy rozpuscic wlosy a facetowi
> rozwizac krawat i cale napiecie mija (nawet wytrzeszcz oczu) ;-)

mi sie nei da rozpuscic wlosow.. chm.. bo ja mam technicznie rzecz
biorac caly czas rozpuszczone..

mamqa

Uzytkownik "Nata" <insta...@pf.pl> napisal w wiadomosci

> mi sie nei da rozpuscic wlosow.. chm.. bo ja mam technicznie rzecz
> biorac caly czas rozpuszczone..

To moze nosisz krawat? ;-)

--
Mam(q)a
ma...@wp.pl g-g 365511

"Aby cenic i kochac to, co wielkie,
najpierw musisz cwiczyc sie w tym, co male" /Georg Keil

RusH

Nata <insta...@pf.pl> wrote in news:1dstj80c8phn3$.d...@winiary.com:

> mi sie nei da rozpuscic wlosow.. chm.. bo ja mam technicznie rzecz
> biorac caly czas rozpuszczone..

jestes chodzaca rozpusta :P

Pozdrawiam.
--
RusH // Mam malego :( [692-95-30-05 tylko SMS]
http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/ :P

RusH

"agniecha" <mag...@USUNTOiksserwis.com.pl> wrote in

> [...]
> obetnij paznokcie u nóg bo nie chciałbyś chyba aby poszło Ci oczko, to
> byłaby tragedia, no i pamiętaj podciągnąć je aż pod pachy inaczej nici

zaczynam sie wczuwac

> nagrania Shazzy

ja lubie szaze - imo lepsza od ich troje

mamqa

Użytkownik "RusH" <ru...@kiti.pulse.pdi.net> napisał w wiadomości

> ja lubie szaze - imo lepsza od ich troje

znaczy sie w lozku wolisz byc w duecie niz w kwartecie? ;-)

--
Mam(q)a
ma...@wp.pl g-g 365511

Nata

mamqa wrote:

> To moze nosisz krawat? ;-)

nie. kiedys na dyskotece pozyczylam i koledze zarzygalam. od tad nie
nosze ;)

Nata

RusH wrote:

> jestes chodzaca rozpusta :P

ba.. do tego one stercza na wszystkie strony z tylu ;)

RusH

"mamqa" <ma...@wp.pl> wrote in news:b2hvek$9h0$1...@nemesis.news.tpi.pl:

> Użytkownik "RusH" <ru...@kiti.pulse.pdi.net> napisał w wiadomości

> znaczy sie w lozku wolisz byc w duecie niz w kwartecie? ;-)

przeceniasz mnie , naprawde nie wiem co odpowiediec. Co ma ich 3 do mojego
luszka ?