Swieta, swieta...

1 view

Jasmine

...i po swietach,
a lodowa pelna... :))

--
Jasmine(;-;)

//Herbata nie jest slodka od cukru,
tylko od mieszania//

Gajowy Marucha

Użytkownik Jasmine napisał:

> ...i po swietach,
> a lodowa pelna... :))

Zrób zlot u siebie, zatrudnij siakąś pannę z agencji i ogłoś, że do
każdego kilograma spożytego lodzik gratis, a za trzy dni góra będziesz
miała lodówkę pustą jak stepy Mongolii w środku ulewy ;)

--
Gajowy Marucha KSabotażystów Seksualnych PSST Official Member
SPAMMERS CLUB Member // India FanClub Member and Founder ;))

Sentex

Użytkownik "Jasmine" <yasm...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> ...i po swietach,
> a lodowa pelna... :))

No ja już nie mogę, ale dla Ciebie opróżnię tę lodówę! :)

Sentex

Jasmine

Użytkownik "Gajowy Marucha"

> Zrób zlot u siebie, zatrudnij siakąś pannę z agencji i ogłoś, że do
> każdego kilograma spożytego lodzik gratis, a za trzy dni góra będziesz
> miała lodówkę pustą jak stepy Mongolii w środku ulewy ;)

Trzech dni w takim tloku, to ja nie wytrzymam ;))

Gajowy Marucha

> Trzech dni w takim tloku, to ja nie wytrzymam ;))

Piwnicę masz? To zaszyj się tam, weź dziecko, nie wiem co jeszcze:
chłopa, kota, roztocza... ;) I przeżyjesz - powstańcy warszawscy mieli
gorzej ;)

Maksymilian Muller

Jasmine wrote:
> ...i po swietach,
> a lodowa pelna... :))

oddaj biednym....

Max

Jasmine

Użytkownik "Sentex"

> No ja już nie mogę, ale dla Ciebie opróżnię tę lodówę! :)

I nalezy ja jeszcze rozmrozic i umyc :)

Jasmine

Użytkownik "Maksymilian Muller"

> oddaj biednym....

Chcesz schabu ze sliwkami i placka makowego?

Mark

Dnia Sat, 27 Dec 2003 19:53:43 +0100, Jasmine napisał(a):

> Chcesz schabu ze sliwkami i placka makowego?

Ja chce! Mozesz przywiezc do Krakowa :P)))*

--
Mark
ICQ:48239541 GG:19902

Sentex

> I nalezy ja jeszcze rozmrozic i umyc :)

A cóż to za problem? ;)

Sentex

Jasmine

Użytkownik "Mark"

> Ja chce! Mozesz przywiezc do Krakowa :P)))*

Jeszcze sie przedzwigam :P
Przygotuje na miejscu :))

Mark

Dnia Sun, 28 Dec 2003 11:57:20 +0100, Jasmine napisał(a):

> Przygotuje na miejscu :))

No, ostatecznie... :P)))

jedrus

Użytkownik "Mark" <drag...@op.pl> napisał w wiadomości

> Ja chce! Mozesz przywiezc do Krakowa :P)))*

Nie badz taki "do przodu" Mark:-)))))
Pozwol ze w-wska "stonka" sie tym zajmie a jak zostanie
to............:-))))))))))))))

jedrus

złośliwa

Użytkownik "Jasmine" <yasm...@poczta.onet.pl> napisał

> ...i po swietach,
> a lodowa pelna... :))

hmmm nie wiem jak Ty to zrobiłaś - ja ilekroć przechodziłam koło lodówki to
zawsze zastawałam ją otwartą ;) Aż grzech było nie skorzystać :D

--
złośliwa
( nie dość że blondynką to gruba :D )

Jasmine

Użytkownik "złośliwa"

> hmmm nie wiem jak Ty to zrobiłaś - ja ilekroć przechodziłam koło lodówki
> zawsze zastawałam ją otwartą ;) Aż grzech było nie skorzystać :D

Masz fajna lodowke z automatycznymi drzwiami :))
i jaka inteligentna, reaguje na Twoje kroki, fajna ;D

Jasmine

Użytkownik "jedrus"

> Nie badz taki "do przodu" Mark:-)))))
> Pozwol ze w-wska "stonka" sie tym zajmie a jak zostanie
> to............:-))))))))))))))

Tia...
w sobote odbyl sie casting,
operator kamery z asystentka dzielnie oproznili lodowke,
wyszli pozna noca :)))

jedrus

> Tia...
> w sobote odbyl sie casting,
> operator kamery z asystentka dzielnie oproznili lodowke,
> wyszli pozna noca :)))

...i nie qmaja czy oproznili lodowe do konca czy jeszcze
nie :-)))

A z tym castingiem....hmmmmm ...qzwa teraz sie zacznooooom
domysly i licytacja: kto, jak, z kim, w jakim kostiumie, w jakiej
pozycji, na czym ............:-)))))
Cza to powtorzyc, poprawic niektore ujecia i nalozyc takie
te....no.....qzwa takie cuuuus jak Rywinowi czasem oczy
zaslaniali :-))))

jedrus

Rafał 'bufi' Lorbiecki

*Jasmine* _nastukała_ :

> Tia...
> w sobote odbyl sie casting,
> operator kamery z asystentka dzielnie oproznili lodowke,
> wyszli pozna noca :)))

Kręciliście khhmm, jakby to powiedzieć, film przyrodniczy dla
dorosłych? ;>

_Pozdrawiam_
_bufi_

Jasmine

Użytkownik "Rafał 'bufi' Lorbiecki"

> Kręciliście khhmm, jakby to powiedzieć, film przyrodniczy dla
> dorosłych? ;>

krecil to operator,
pozostali pilnowali choinki, coby sie nie przewrocila ;))

Jasmine

Użytkownik "jedrus" <

> ...i nie qmaja czy oproznili lodowe do konca czy jeszcze
> nie :-)))

jak jutro przyjdziesz sprawdzic,
to znajdziesz paszteciki z rodzynkami w galarecie :))

> A z tym castingiem....hmmmmm ...qzwa teraz sie zacznooooom
> domysly i licytacja: kto, jak, z kim, w jakim kostiumie, w jakiej
> pozycji, na czym ............:-)))))

Jedrus nic sie nie zacznie,
ludzie piszacy tutaj nie sa ani wscibscy ani tym zainteresowani ;PPP
...no moze z jeden sie znajdzie :DD

> Cza to powtorzyc, poprawic niektore ujecia i nalozyc takie
> te....no.....qzwa takie cuuuus jak Rywinowi czasem oczy
> zaslaniali :-))))

A ze cza powtorzyc, to sie zgadzam,
tylko nastepnym razem przynies dwie butelki :)))

Sentex

> jak jutro przyjdziesz sprawdzic,
> to znajdziesz paszteciki z rodzynkami w galarecie :))

Perwersja! ;)

Sentex

jedrus

Użytkownik "Jasmine" <yasm...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A ze cza powtorzyc, to sie zgadzam,
> tylko nastepnym razem przynies dwie butelki :)))

UPS, ze niby jak...???? bedziemy teraz krecic dwie..????
:-))))

jedrus

Jasmine

Użytkownik "jedrus"

> UPS, ze niby jak...???? bedziemy teraz krecic dwie..????
> :-))))

No to i nie zapomnij o dzwonku ;DD

John Doe

Użytkownik "Jasmine" napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sentex"

> I nalezy ja jeszcze rozmrozic i umyc :)

No to moze ta panienke po lodach zatrudnic do wylizania lodowki - mucha nie
siadzie ;)

Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku

Daniel :)