"drobna, urocza wpadka"-inna wersja

Iwon(K)a

http://wyborcza.pl/1,76842,9716356,Tusk_o_jeden_guzik_za_daleko.html

"Takie reakcje utwierdzają mnie w przekonaniu, że Komisja Etyki Poselskiej
powinna rozpatrzyć, czy zachowanie posła Donalda Tuska nie naruszało
artykułu 6 Kodeksu Etyki Poselskiej: "Poseł powinien unikać zachowań, które
mogą godzić w dobre imię Sejmu. Powinien szanować godność innych osób".

Brawo dla Piotra Pacewicza.

i.

Vilar

Użytkownik "Iwon(K)a" <iwon...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
A nie uważasz, że to burza w szklance wody? (kolejna).
I w sumie znowu robota mediów skupiających się na pierdołkach zamiast na
rzeczach jakby konkretniejszych. Ale może to też nasza wina, bo chętniej
czytamy i oglądamy pierdołki, niż tematy, wydawałoby się, ważniejsze?

MK

Chiron

Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości grup

[...]

=================================================================================
Bo nie mamy elit, które by na każdym kroku- przy każdej okazji zadawały
Donkowi konkretne pytania o ZUS, budżet, etc. On na te tematy nie ma
niczego- dosłownie niczego sensownego do powiedzenia. IMO- napierniczanki z
kibicami- to też celowo sprowokowane przez niego igrzyska zamiast chleba.

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

Vilar

Użytkownik "Chiron" <chi...@onet.eu> napisał w wiadomości

Nie elity zadają pytania, ale dziennikarze.
Nie wiesz czy nie ma, jeśli nikt nie spytał. Ja np. nie wiem, a chciałabym
wiedzieć. I sorry Chiron, na słowo z pewnością Ci nie uwierzę :-PPPP,

A akcja "chleba i igrzysk:" to jednak robota pracowników mediów. I nie
sądzę, żeby było to działanie celowe (w Twoim rozumieniu). Raczej chodzi o
tak trywialne kwestie jak: oglądalność, czytalność, nakłady i KASA.

MK

Ghost

Użytkownik "Vilar" <vi...@USUN.TO.op.pl> napisał w wiadomości

> A akcja "chleba i igrzysk:" to jednak robota pracowników mediów. I nie
> sądzę, żeby było to działanie celowe (w Twoim rozumieniu). Raczej chodzi o
> tak trywialne kwestie jak: oglądalność, czytalność, nakłady i KASA.

nieprawdabotospisekjestjakzresztawszystkonatymswiecie

Vilar

Użytkownik "Ghost" <gh...@everywhere.pl> napisał w wiadomości

Ba, ale nie sądzę, żeby Chironowi dobrze się żyło z takim podejściem...
Ale nie moja sprawa, w sumie, MK

Ghost

Użytkownik "Vilar" <vi...@USUN.TO.op.pl> napisał w wiadomości

Przeciez czlowiekowi z adrenalina tez sie fajnie wspolzyje.

Vilar

Użytkownik "Ghost" <gh...@everywhere.pl> napisał w wiadomości

Ale od stale wysokiego poziomu adrenaliny i kortyzolu mózg w końcu głupieje
i ślepnie na bodźce (depresja), MK

Chiron

Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości grup

Tak, masz rację.
:-)

Ghost

U�ytkownik "Vilar" <vi...@USUN.TO.op.pl> napisa� w wiadomo�ci

> U�ytkownik "Ghost" <gh...@everywhere.pl> napisa� w wiadomo�ci

> Ale od stale wysokiego poziomu adrenaliny i kortyzolu m�zg w ko�cu
> g�upieje i �lepnie na bod�ce (depresja), MK

By sie zgadzalo.

zażółcony

> [...]

> niczego- dosłownie niczego sensownego do powiedzenia. IMO- napierniczanki
> z kibicami- to też celowo sprowokowane przez niego igrzyska zamiast

No ale zobacz Chiron - Ty nie odróżniasz w podanych tematach pytań
sensownych od bezsensownych. To i stąd pewnie taka Twoja ocena stanu rzeczy.

(Na marginesie tematu "oddać emerytom z prywatyzacji" przyszło mi do głowy,
że
równolegle wypadałoby może takze z drugiej strony: "emeryci, oddajcie
gierkowskie długi".
I co, zbilansowało Ci sie to w końcu jakoś ?)

Iwon(K)a

"Vilar" <vi...@USUN.TO.op.pl> wrote in message

na pewno w porownaniu z kryzysem, wojnami na swiecie, nieplacacym NFZ
jest to drobiazg. Ale nie zaliczylabym to do pierdolek. Raczej do pewnego
kodeksu
pracy/zachowania w miejscu pracy.

i.

Chiron

Użytkownik "zażółcony" <r...@xop.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> No ale zobacz Chiron - Ty nie odróżniasz w podanych tematach pytań
> sensownych od bezsensownych. To i stąd pewnie taka Twoja ocena stanu
Skoro jest w Tobie tyle pewności, że masz rację- to jest to całkiem
nielogiczne podejście z Twojej strony: skoro uznajesz a priori któreś z w/w
pytań (ZUS, budżet) za bezsensowne- i na dodatek masz przekonanie, że ja
tego nie wiem- to nielogiczne jest pisać mi o tym na dodatek nie pisząc
które (i krótko dlaczego) pytanie jest bezsensowne.
No i jak się usprawiedliwisz?:-)

> [...]
> gierkowskie długi".
> I co, zbilansowało Ci sie to w końcu jakoś ?)

No oczywiiście- masz rację. Każdemu z nich pod przymusem pańśtwo zabierało
pieniądze obiecując za to emeryturę, a w rzeczywistości np budowali hutę w
Częstochowie, a Ty wobec tego stawiasz tezę, że każdemu z nich państwo pod
przymusem dawało kasę, którą pożyczało na paskarskie procenty w zachodnich
bankach.Chyba trochę trudno Ci to będzie udowodnić:-)

medea

W dniu 2011-06-06 14:04, Iwon(K)a pisze:

Ale czyjego? Bo chyba nie tylko Tuska?

Nie zamierzam go usprawiedliwiać, bo zachował się idiotycznie, ale
dziennikarka idąc na spotkanie z premierem też mogłaby się stosownie
ubrać. Dobre maniery i zasady obowiązują obie strony, dziennikarka też
była w pracy, czyż nie?

Ewa

Ghost

Użytkownik "medea" <xx...@poczta.fm> napisał w wiadomości

> Nie zamierzam go usprawiedliwiać, bo zachował się idiotycznie

Wszystkie czlonki mnie odpadujom.

Chiron

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

Szlachectwo zobowiązuje. Z ich dwojga tylko on jest ekscelencją. No cóż-
wszystko jakoś strasznie spsiało...

medea

W dniu 2011-06-06 22:34, Ghost pisze:

Może masz wokół za mało pań z odsłoniętymi ramionami.

Ewa

Ikselka

Dnia Mon, 06 Jun 2011 22:20:41 +0200, medea napisał(a):

> [...]
> dziennikarka idąc na spotkanie z premierem też mogłaby się stosownie
> ubrać. Dobre maniery i zasady obowiązują obie strony, dziennikarka też

A to jednak strój JEST ważny? Jednak coś wypada, a coś nie?
3-)
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20of%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

Iwon(K)a

"medea" <xx...@poczta.fm> wrote in message news:isjcqp$87j$1...@news.onet.pl...

> Ale czyjego? Bo chyba nie tylko Tuska?\

nie tylko. Zgadzam sie.

> [...]
> dziennikarka idąc na spotkanie z premierem też mogłaby się stosownie
> ubrać. Dobre maniery i zasady obowiązują obie strony, dziennikarka też

tak.

i.

Ghost

Użytkownik "medea" <xx...@poczta.fm> napisał w wiadomości

Raczej za duzo pan na usenecie lykajacych kazdy bzdet z TV i pudelka.

Chiron

http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2011/06/05/sila-zlego/

medea

W dniu 2011-06-07 00:00, Ikselka pisze:

> A to jednak strój JEST ważny? Jednak coś wypada, a coś nie?
> 3-)

A czy kiedykolwiek twierdziłam coś innego?
333333333333333333333333333333333333333333-)

Ewa

medea

W dniu 2011-06-07 09:26, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <xx...@poczta.fm> napisał w wiadomości

> Raczej za duzo pan na usenecie lykajacych kazdy bzdet z TV i pudelka.

Nie wiedziałam, że Wyborcza = pudelek. Ale niech tam...

Ewa

Aicha

W dniu 2011-06-07 12:33, medea pisze:

> Nie wiedziałam, że Wyborcza = pudelek. Ale niech tam...

Niestety, w wielu miejscach już tak.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

Qrczak

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

W wariancie brudzącym ręce na czarno.

Qra

medea

W dniu 2011-06-07 13:42, Qrczak pisze:

O, jeden z powodów, dla których wolę wersję internetową codziennych gazet.

Ewa

Ikselka

To już było OGÓLNIE do WSZYSTKICH, co twierdzili 3333333333333-)))))))))

Iwon(K)a

"Iwon(K)a" <iwon...@poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]

kolejny.....:/

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/339922,po-krytykuje-poncyljusza-za-utrwalanie-stereotypow-o-kobietach.html

"W środę w TOK FM Poncyljusz mówiąc o byłej już przewodniczącej PJN Joannie
Kluzik-Rostkowskiej ocenił: "Myślę, że jak opadną emocje, to też będzie
można na bazie przypadku Joanny analizować takie case study - kobiety w
polityce, bo to się łatwo mówi, to jest wiele postulatów na zasadzie
dopuśćmy kobiety, wprowadźmy parytety, a potem są dzieci, są pewne obowiązki
dnia codziennego (...) kobiety, kiedy mają dzieci w wieku szkolnym, w
polityce mają bardzo trudno i zresztą Joanna jest tego najlepszym
przykładem. Mogą sobie na to pozwolić kobiety, które już są spełnione
zawodowo, macierzyńsko, mają dorosłe dzieci".""

i.