Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Co się dzieje z globem?

4 views
Skip to first unread message

zdumiony

unread,
Mar 22, 2012, 2:45:37 PM3/22/12
to
Zdaje się że zablokowano stare grupy Google


glob

unread,
Mar 22, 2012, 3:57:10 PM3/22/12
to

zdumiony napisał(a):
> Zdaje si� �e zablokowano stare grupy Google


Nie, jestem ale pisałem sobie gdzie indziej o sufrażyskach
zagranicznych i polskich i trochę temat mnie wciągnął i zaobserwowałem
nowe zjawisko w atakach na feministki, bo panie jak Skłodowska,
Nałkowska, Konopnicka , Orzeszkowa itd były polskim sufrażystkami i
pierwszymi feministkami i jechano z nimi jak obecnymi feministkami.
Teraz są znane i czczone jako ikony literatury polskiej, ale polacy
nie chcą pamiętać jak były przez polaków traktowane i te zaniki
pamięci powtarzają do każdej feministki. Ale już jestem i chyba
wpadłem na pomysł, że również mężczyźni też potrzebują wyzwolenia,
trzeba wyzwolić mężczyznę z patryjarchatu, który mu szkodzi.
Feministki narzekają że mężczyna traktuję kobietę przez ciało i to
ciało u kobiety traktuje przedmiotowo...........ale jak ma traktować
innych ciało, jak mężczyzna swoje własne ciało traktuje przedmiotowo,
gdyż nie powinien się podobać i dbać o własne ciało ,które najlepiej
poświęcić, zniszczyć zawodowo, nie okazywać ciałem ładności, ale
przynależność do zawodu, który ma mu to ciało znieatrakcyjnić. Tak
samo jak feministki wywalczyły sobie wybór, czy chcą pracować czy
zajmować się domem, mężczyzna nie ma takiego wyboru. Nie może
powiedzieć......pierdolę, chce zajmować się domem ,
dziećmi.....Mężczyzna jest biedny, nie może wybrać, nie ma kontaktu z
dziećmi ,bo ma jedynie robić kariery i utrzymać dom, jest daleko od
własnych dzieci, które bez ojca mają później problemy jak budować
relację w związku, szczególnie córki nie mają wzoru, co kosztuje
nieudane związki ,a chłopcy są skrzywieni emocjonalnie i chcą
akceptacji kobiet, są uzależnieni od akceptacji kobiety. Panowie są
biedni, oddala się ich od własnych dzieci ,nie mogą powiedzieć że im w
życiu nie wychodzi, że nie mogą sprostać, że sobie nie radzą sobie, bo
przestają istnieć w społecznej nomenklaturze i oczekiwaniach.
Mężczyźni boją się emocji, język męski jest bezbarwny, twardy,
pozbawiony i ucięty od własnych emocji, nie potrafią nawet płakać nad
swoim nieszczęściem. Musimy się wyzwolić , tak jak kobiety wyzwoliły
siebie, my o sobie zapomnieliśmy.

medea

unread,
Mar 22, 2012, 4:08:42 PM3/22/12
to
W dniu 2012-03-22 20:57, glob pisze:
> nie okazywać ciałem ładności

Piękne!

Ewa

zdumiony

unread,
Mar 22, 2012, 4:37:24 PM3/22/12
to
Użytkownik "glob" <robert.p...@gmail.com> napisał w wiadomości
news:925909af-e551-43f3...@vy8g2000pbc.googlegroups.com...
>> Zdaje się że zablokowano stare grupy Google
> Nie,

Na Gmailu też nowy wygląd mi nie odpowiada, ale cały czas dostępny jest
stary, więc może i nie zlikwidują grup.
> samo jak feministki wywalczyły sobie wybór, czy chcą pracować czy
> zajmować się domem, mężczyzna nie ma takiego wyboru. Nie może
> powiedzieć......pierdolę, chce zajmować się domem ,
Ale czy mężczyźni chcieli by zajmować się domem, sprzątać i gotować?


Fragile

unread,
Mar 22, 2012, 4:40:39 PM3/22/12
to
Dnia Thu, 22 Mar 2012 19:45:37 +0100, zdumiony napisał(a):

> Zdaje się że zablokowano stare grupy Google
>
A to trzeba tu siedzieć non-stop???
Dajże globowi odetchnąć ;)

Pozdrawiam,
M.

glob

unread,
Mar 22, 2012, 4:31:12 PM3/22/12
to


medea napisał(a):
No, trzeba skończyć wreszcie z tym "westernowatym" typem mężczyzny.

glob

unread,
Mar 22, 2012, 5:06:41 PM3/22/12
to


zdumiony napisał(a):
> U�ytkownik "glob" <robert.p...@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci
> news:925909af-e551-43f3...@vy8g2000pbc.googlegroups.com...
> >> Zdaje si� �e zablokowano stare grupy Google
> > Nie,
>
> Na Gmailu te� nowy wygl�d mi nie odpowiada, ale ca�y czas dost�pny jest
> stary, wi�c mo�e i nie zlikwiduj� grup.
> > samo jak feministki wywalczy�y sobie wyb�r, czy chc� pracowa� czy
> > zajmowa� si� domem, m�czyzna nie ma takiego wyboru. Nie mo�e
> > powiedzie�......pierdol�, chce zajmowa� si� domem ,
> Ale czy m�czy�ni chcieli by zajmowa� si� domem, sprz�ta� i gotowa�?


Przynajmniej powinni mieć wybór, tak jak kobiety mają obecnie i albo
chce pracować albo siedzi w domu. Mężczyna jest poza domem
jedynie ,nie może wybrać że chce się zajmować domem, panowie nie mają
takiego wyboru jak kobiety.

glob

unread,
Mar 22, 2012, 5:20:58 PM3/22/12
to


Fragile napisał(a):
> Dnia Thu, 22 Mar 2012 19:45:37 +0100, zdumiony napisaďż˝(a):
>
> > Zdaje si� �e zablokowano stare grupy Google
> >
> A to trzeba tu siedzieďż˝ non-stop???
> Daj�e globowi odetchn�� ;)
>
> Pozdrawiam,
> M.

Nie jestem zmęczony, za to mam głowę pełną trzeciej fali feminizmu
czyli postfeminizm. Kto by pomyślał że kobiety swoim nowatorstwem w
polsce będą na miarę dwudziestego pierwszego wieku i bardziej
intelektualne , wykształcone od większości panów. To Panowie są teraz
biedni, uwięziły nas schematy w których czerstwiejemy i nie jesteśmy w
stanie sprostać cywilizacji, nie dajemy sobie już rady w obecnym
świecie, jesteśmy za mało elastyczni , kobieta szybko znajdzie nowe
zajęcie, mężczyźnie trudno się przestawić i pogodzić z tym, że to
kobieta przynosi mamuta do domu, czyli więcej zarabia , lepiej sobie
radzi, nawet nie wiemy co czujemy bo nam nie wolno czuć.

Przemysław Dębski

unread,
Mar 22, 2012, 7:36:35 PM3/22/12
to
glob pisze:
> ..........ale jak ma traktować
> innych ciało, jak mężczyzna swoje własne ciało traktuje przedmiotowo,
> gdyż nie powinien się podobać i dbać o własne ciało ,które najlepiej
> poświęcić, zniszczyć zawodowo, nie okazywać ciałem ładności, ale
> przynależność do zawodu, który ma mu to ciało znieatrakcyjnić.

umc, umc, umc, umc, zatrakcyjniamy ciało śmiało, zatrakcyjniamy ciało śmiało
zatrakcyjniamy ciało śmiało
niektórych tu
pojebało

na kolana śmieszne dziwolągi
Julian

Ikselka

unread,
Mar 22, 2012, 7:41:17 PM3/22/12
to
Dnia Thu, 22 Mar 2012 12:57:10 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> (...) mężczyzna nie ma takiego wyboru. Nie może
> powiedzieć......pierdolę, chce zajmować się domem ,


Nooo, mój drogi, niestety, tak już jest urządzone: albo p...lenie, albo
bycie babą ze wszystkimi tego aspektami. Nie ma to i to.
:->
--

XL
D.Tuskowi: "Nie możemy kupić swojego bezpieczeństwa, wolności i braku
strachu przed bombą przez popełnienie grzechu tak wielkiego, jak
powiedzenie miliardowi istot ludzkich żyjących obecnie w niewoli za żelazną
kurtyną: "Porzućcie swoje sny o wolności, ponieważ, aby ratować własną
skórę, zamierzamy ubić interes z waszymi panami". " Ronald Wilson Reagan,
40. Prezydent Stanów Zjednoczonych.

Przemysław Dębski

unread,
Mar 22, 2012, 7:43:37 PM3/22/12
to
glob pisze:
odwal się, jacy my ? :P

My Dębska naród wybrany

Ikselka

unread,
Mar 22, 2012, 7:49:14 PM3/22/12
to
Dnia Thu, 22 Mar 2012 14:06:41 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Mężczyna jest poza domem
> jedynie ,nie może wybrać że chce się zajmować domem, panowie nie mają
> takiego wyboru jak kobiety.

Jak to nie? - a Ty?
Wybrałeś wolność, nie?

glob

unread,
Mar 22, 2012, 8:04:46 PM3/22/12
to


Przemysław Dębski napisał(a):
> glob pisze:
> >
> > Fragile napisaďż˝(a):
> >> Dnia Thu, 22 Mar 2012 19:45:37 +0100, zdumiony napisaďż˝(a):
> >>
> >>> Zdaje si� �e zablokowano stare grupy Google
> >>>
> >> A to trzeba tu siedzieďż˝ non-stop???
> >> Daj�e globowi odetchn�� ;)
> >>
> >> Pozdrawiam,
> >> M.
> >
> > Nie jestem zm�czony, za to mam g�ow� pe�n� trzeciej fali feminizmu
> > czyli postfeminizm. Kto by pomy�la� �e kobiety swoim nowatorstwem w
> > polsce b�d� na miar� dwudziestego pierwszego wieku i bardziej
> > intelektualne , wykszta�cone od wi�kszo�ci pan�w. To Panowie s� teraz
> > biedni, uwi�zi�y nas schematy w kt�rych czerstwiejemy i nie jeste�my w
> > stanie sprostaďż˝ cywilizacji, nie dajemy sobie juďż˝ rady w obecnym
> > �wiecie, jeste�my za ma�o elastyczni , kobieta szybko znajdzie nowe
> > zaj�cie, m�czy�nie trudno si� przestawi� i pogodzi� z tym, �e to
> > kobieta przynosi mamuta do domu, czyli wi�cej zarabia , lepiej sobie
> > radzi, nawet nie wiemy co czujemy bo nam nie wolno czuďż˝.
>
> odwal siďż˝, jacy my ? :P
>
> My D�bska nar�d wybrany

Dębska, mężczyzna tak bardzo nie dba o ciało, że nawet nie chce
chodzić do lekarza, on wytrzyma jest mężczyzną, ciało jest mu
potrzebne aby je zniszczyć, a nie o nie dbać i zajadłe feministki
pokutują ,że ich ciała są przedmotowo traktowane, a tak naprawdę
przedmiotowo mężczyna traktuje też własne ciało i o tym się mówi iż
mężczyźni są zaniedbani, jak również taki mężczyna posiada KOMPLEKS
ŻELAZNEGO CZŁONKA, nooooooo, wyobraża sobie swoje wielkie możliwości
jak też wielki wzrost i tym członkiem powinien pokonać, zdominować
kobietę , wtenczas niknie czułość i przytulanie. Ja nie chę wzgardzać
własnym ciałem , ja lubię swoje ciało i nie chce mieć kompleksu
żelaznego członka, którym mam pokonywać partnerkę, czyli dominować.

glob

unread,
Mar 22, 2012, 8:10:56 PM3/22/12
to


Ikselka napisał(a):
> Dnia Thu, 22 Mar 2012 12:57:10 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):
>
> > (...) m�czyzna nie ma takiego wyboru. Nie mo�e
> > powiedzieďż˝......pierdolďż˝, chce zajmowaďż˝ siďż˝ domem ,
>
>
> Nooo, m�j drogi, niestety, tak ju� jest urz�dzone: albo p...lenie, albo
> bycie babďż˝ ze wszystkimi tego aspektami. Nie ma to i to.
> :->
> --
>
> XL
> D.Tuskowi: "Nie mo�emy kupi� swojego bezpiecze�stwa, wolno�ci i braku
> strachu przed bomb� przez pope�nienie grzechu tak wielkiego, jak
> powiedzenie miliardowi istot ludzkich �yj�cych obecnie w niewoli za �elazn�
> kurtyn�: "Porzu�cie swoje sny o wolno�ci, poniewa�, aby ratowa� w�asn�
> sk�r�, zamierzamy ubi� interes z waszymi panami". " Ronald Wilson Reagan,
> 40. Prezydent Stan�w Zjednoczonych.

Nic nie jest tak urządzone, też tak mówiono kiedyś do kobiet że mają w
domu siedzieć bo tak jest urządzone i co wcale nie jest, to tylko
stereotypy kulturowe które trzeba przezwyciężyć i panowie powinni mieć
ten wybór jak mają kobiety.

glob

unread,
Mar 22, 2012, 8:16:48 PM3/22/12
to


Ikselka napisał(a):
> Dnia Thu, 22 Mar 2012 14:06:41 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):
>
> > M�czyna jest poza domem
> > jedynie ,nie mo�e wybra� �e chce si� zajmowa� domem, panowie nie maj�
> > takiego wyboru jak kobiety.
>
> Jak to nie? - a Ty?
> Wybra�e� wolno��, nie?
> --
>
> XL
> D.Tuskowi: "Nie mo�emy kupi� swojego bezpiecze�stwa, wolno�ci i braku
> strachu przed bomb� przez pope�nienie grzechu tak wielkiego, jak
> powiedzenie miliardowi istot ludzkich �yj�cych obecnie w niewoli za �elazn�
> kurtyn�: "Porzu�cie swoje sny o wolno�ci, poniewa�, aby ratowa� w�asn�
> sk�r�, zamierzamy ubi� interes z waszymi panami". " Ronald Wilson Reagan,
> 40. Prezydent Stan�w Zjednoczonych.

Cały czas pokutuje stereotym że kobieta zajmuje się domem i
mężczyna ,który traci pracę siedzi w domu i się frustruje, zamiast
zająć się domem i dziećmi i jak najszybciej z tego domu chce uciec, bo
sterotyp wzmacnia w nim poczucie że jak będzie w domu to jest
nieudacznikiem. A jest, bo obecnie mężczyźni są słabsi gdyż nie
uwolnili się o steretypów jak kobiety.

Ikselka

unread,
Mar 22, 2012, 8:21:31 PM3/22/12
to
Czego jęczysz? - jak widać nie musisz ani dominować ani chodzić na mamuta,
miałes wybór.
--

XL
D.Tuskowi: "Nie możemy kupić swojego bezpieczeństwa, wolności i braku
strachu przed bombą przez popełnienie grzechu tak wielkiego, jak
powiedzenie miliardowi istot ludzkich żyjących obecnie w niewoli za żelazną
kurtyną: "Porzućcie swoje sny o wolności, ponieważ, aby ratować własną
skórę, zamierzamy ubić interes z waszymi panami". " Ronald Wilson Reagan,
40. Prezydent Stanów Zjednoczonych.

Ikselka

unread,
Mar 22, 2012, 8:22:25 PM3/22/12
to
Powtarzam: chcesz p...lić, musisz być mężczyzną. Nie ma inaczej.
--

XL
D.Tuskowi: "Nie możemy kupić swojego bezpieczeństwa, wolności i braku
strachu przed bombą przez popełnienie grzechu tak wielkiego, jak
powiedzenie miliardowi istot ludzkich żyjących obecnie w niewoli za żelazną
kurtyną: "Porzućcie swoje sny o wolności, ponieważ, aby ratować własną
skórę, zamierzamy ubić interes z waszymi panami". " Ronald Wilson Reagan,
40. Prezydent Stanów Zjednoczonych.

Przemysław Dębski

unread,
Mar 22, 2012, 8:22:19 PM3/22/12
to
glob pisze:
Ale w większości przypadków jest tak, że kobiety chcą być zdominowane.
Nie w jakimś złym znaczeniu. Po prostu nie chcą myśleć, podejmować
decyzji itd. zdając się w tych kwestiach na faceta. Feministki to tylko
dobrze nagłośniona mniejszość.

kochanie, muszę iść do ubikacji - mogę ?
Dębska

Ikselka

unread,
Mar 22, 2012, 8:26:00 PM3/22/12
to
Dnia Thu, 22 Mar 2012 17:04:46 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> a tak naprawdę
> przedmiotowo mężczyna traktuje też własne ciało i o tym się mówi iż
> mężczyźni są zaniedbani, jak również taki mężczyna posiada KOMPLEKS
> ŻELAZNEGO CZŁONKA, nooooooo, wyobraża sobie swoje wielkie możliwości
> jak też wielki wzrost i tym członkiem powinien pokonać, zdominować
> kobietę , wtenczas niknie czułość i przytulanie.

Wybacz, mój mały, ale z samej męskiej czułości i przytulania mało wynika
dla kobiety 3333-)

glob

unread,
Mar 22, 2012, 8:38:12 PM3/22/12
to


Przemysław Dębski napisał(a):
> glob pisze:
> >
> > Przemys�aw D�bski napisa�(a):
> >> glob pisze:
> >>> Fragile napisaďż˝(a):
> >>>> Dnia Thu, 22 Mar 2012 19:45:37 +0100, zdumiony napisaďż˝(a):
> >>>>
> >>>>> Zdaje si� �e zablokowano stare grupy Google
> >>>>>
> >>>> A to trzeba tu siedzieďż˝ non-stop???
> >>>> Daj�e globowi odetchn�� ;)
> >>>>
> >>>> Pozdrawiam,
> >>>> M.
> >>> Nie jestem zm�czony, za to mam g�ow� pe�n� trzeciej fali feminizmu
> >>> czyli postfeminizm. Kto by pomy�la� �e kobiety swoim nowatorstwem w
> >>> polsce b�d� na miar� dwudziestego pierwszego wieku i bardziej
> >>> intelektualne , wykszta�cone od wi�kszo�ci pan�w. To Panowie s� teraz
> >>> biedni, uwi�zi�y nas schematy w kt�rych czerstwiejemy i nie jeste�my w
> >>> stanie sprostaďż˝ cywilizacji, nie dajemy sobie juďż˝ rady w obecnym
> >>> �wiecie, jeste�my za ma�o elastyczni , kobieta szybko znajdzie nowe
> >>> zaj�cie, m�czy�nie trudno si� przestawi� i pogodzi� z tym, �e to
> >>> kobieta przynosi mamuta do domu, czyli wi�cej zarabia , lepiej sobie
> >>> radzi, nawet nie wiemy co czujemy bo nam nie wolno czuďż˝.
> >> odwal siďż˝, jacy my ? :P
> >>
> >> My D�bska nar�d wybrany
> >
> > D�bska, m�czyzna tak bardzo nie dba o cia�o, �e nawet nie chce
> > chodzi� do lekarza, on wytrzyma jest m�czyzn�, cia�o jest mu
> > potrzebne aby je zniszczy�, a nie o nie dba� i zajad�e feministki
> > pokutuj� ,�e ich cia�a s� przedmotowo traktowane, a tak naprawd�
> > przedmiotowo m�czyna traktuje te� w�asne cia�o i o tym si� m�wi i�
> > m�czy�ni s� zaniedbani, jak r�wnie� taki m�czyna posiada KOMPLEKS
> > �ELAZNEGO CZ�ONKA, nooooooo, wyobra�a sobie swoje wielkie mo�liwo�ci
> > jak te� wielki wzrost i tym cz�onkiem powinien pokona�, zdominowa�
> > kobiet� , wtenczas niknie czu�o�� i przytulanie. Ja nie ch� wzgardza�
> > w�asnym cia�em , ja lubi� swoje cia�o i nie chce mie� kompleksu
> > �elaznego cz�onka, kt�rym mam pokonywa� partnerk�, czyli dominowa�.
>
> Ale w wi�kszo�ci przypadk�w jest tak, �e kobiety chc� by� zdominowane.
> Nie w jakim� z�ym znaczeniu. Po prostu nie chc� my�le�, podejmowa�
> decyzji itd. zdaj�c si� w tych kwestiach na faceta. Feministki to tylko
> dobrze nag�o�niona mniejszo��.
>
> kochanie, musz� i�� do ubikacji - mog� ?
> D�bska

No i może trochę tak ale też jest ważna czułość, nie mówie że kobiecie
powinno się na wszystko pozwolić, ale taki układ to przypomina nawet
gwałt bo przecież kobietę trzeba pokonać tym żelaznym członkiem,
zupełnie jak na pornosach, ten mit jest też szkodliwy dla kobiet, bo
ona wtenczas jest jedynie oczekująca i bezwolna.

glob

unread,
Mar 22, 2012, 8:39:37 PM3/22/12
to


Ikselka napisał(a):
> Dnia Thu, 22 Mar 2012 17:10:56 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):
>
> > Ikselka napisaďż˝(a):
> >> Dnia Thu, 22 Mar 2012 12:57:10 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):
> >>
> >>> (...) m�czyzna nie ma takiego wyboru. Nie mo�e
> >>> powiedzieďż˝......pierdolďż˝, chce zajmowaďż˝ siďż˝ domem ,
> >>
> >>
> >> Nooo, m�j drogi, niestety, tak ju� jest urz�dzone: albo p...lenie, albo
> >> bycie babďż˝ ze wszystkimi tego aspektami. Nie ma to i to.
> >>:->
> >> --
> >>
> >> XL
> >> D.Tuskowi: "Nie mo�emy kupi� swojego bezpiecze�stwa, wolno�ci i braku
> >> strachu przed bomb� przez pope�nienie grzechu tak wielkiego, jak
> >> powiedzenie miliardowi istot ludzkich �yj�cych obecnie w niewoli za �elazn�
> >> kurtyn�: "Porzu�cie swoje sny o wolno�ci, poniewa�, aby ratowa� w�asn�
> >> sk�r�, zamierzamy ubi� interes z waszymi panami". " Ronald Wilson Reagan,
> >> 40. Prezydent Stan�w Zjednoczonych.
> >
> > Nic nie jest tak urz�dzone, te� tak m�wiono kiedy� do kobiet �e maj� w
> > domu siedzie� bo tak jest urz�dzone i co wcale nie jest, to tylko
> > stereotypy kulturowe kt�re trzeba przezwyci�y� i panowie powinni mie�
> > ten wyb�r jak maj� kobiety.
>
> Czego j�czysz? - jak wida� nie musisz ani dominowa� ani chodzi� na mamuta,
> mia�es wyb�r.
> --
>
> XL
> D.Tuskowi: "Nie mo�emy kupi� swojego bezpiecze�stwa, wolno�ci i braku
> strachu przed bomb� przez pope�nienie grzechu tak wielkiego, jak
> powiedzenie miliardowi istot ludzkich �yj�cych obecnie w niewoli za �elazn�
> kurtyn�: "Porzu�cie swoje sny o wolno�ci, poniewa�, aby ratowa� w�asn�
> sk�r�, zamierzamy ubi� interes z waszymi panami". " Ronald Wilson Reagan,
> 40. Prezydent Stan�w Zjednoczonych.

Jak nie, tego oczekuje się od mężczyny.

glob

unread,
Mar 22, 2012, 8:42:33 PM3/22/12
to


Ikselka napisał(a):
> Dnia Thu, 22 Mar 2012 17:04:46 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):
>
> > a tak naprawdďż˝
> > przedmiotowo m�czyna traktuje te� w�asne cia�o i o tym si� m�wi i�
> > m�czy�ni s� zaniedbani, jak r�wnie� taki m�czyna posiada KOMPLEKS
> > �ELAZNEGO CZ�ONKA, nooooooo, wyobra�a sobie swoje wielkie mo�liwo�ci
> > jak te� wielki wzrost i tym cz�onkiem powinien pokona�, zdominowa�
> > kobiet� , wtenczas niknie czu�o�� i przytulanie.
>
> Wybacz, m�j ma�y, ale z samej m�skiej czu�o�ci i przytulania ma�o wynika
> dla kobiety 3333-)
> --
>
> XL
> D.Tuskowi: "Nie mo�emy kupi� swojego bezpiecze�stwa, wolno�ci i braku
> strachu przed bomb� przez pope�nienie grzechu tak wielkiego, jak
> powiedzenie miliardowi istot ludzkich �yj�cych obecnie w niewoli za �elazn�
> kurtyn�: "Porzu�cie swoje sny o wolno�ci, poniewa�, aby ratowa� w�asn�
> sk�r�, zamierzamy ubi� interes z waszymi panami". " Ronald Wilson Reagan,
> 40. Prezydent Stan�w Zjednoczonych.

Nawet jak nie jest to zgodne z jej wolą, bo tu liczy się tylko wola
żelaznego członka. Ciekawe ile żon jest gwałconych przez mężów?.

Ikselka

unread,
Mar 22, 2012, 8:48:58 PM3/22/12
to
Dnia Thu, 22 Mar 2012 17:39:37 -0700 (PDT), glob napisał(a):

>> Czego j�czysz? - jak wida� nie musisz ani dominowa� ani chodzi� na mamuta,
>> mia�es wyb�r.

> Jak nie, tego oczekuje się od mężczyny.

No i co z tego. Jak widać nic sobie z tego nie robisz i głowy ci nikt nie
urywa z tego powodu, żyjesz jak chcesz.
A że kobiet chętnych na samo przytulanie i niańczenie męża jakoś nie ma, to
cóż chcesz - kobieta mając dzieci i je przytulając i niańcząc ma dosyć.
Wszystkich osób w rodzinie nie wyniańczy, bo kto będzie niańczył ją.
--

XL
D.Tuskowi: "Nie możemy kupić swojego bezpieczeństwa, wolności i braku
strachu przed bombą przez popełnienie grzechu tak wielkiego, jak
powiedzenie miliardowi istot ludzkich żyjących obecnie w niewoli za żelazną
kurtyną: "Porzućcie swoje sny o wolności, ponieważ, aby ratować własną
skórę, zamierzamy ubić interes z waszymi panami". " Ronald Wilson Reagan,
40. Prezydent Stanów Zjednoczonych.

Ikselka

unread,
Mar 22, 2012, 8:50:56 PM3/22/12
to
Dnia Thu, 22 Mar 2012 17:42:33 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Nawet jak nie jest to zgodne z jej wolą, bo tu liczy się tylko wola
> żelaznego członka. Ciekawe ile żon jest gwałconych przez mężów?.

To temat marginalny w tej dyskusji, nie zbaczaj w rejon patologii.
Mówimy o NORMALNEJ relacji.
--

XL
D.Tuskowi: "Nie możemy kupić swojego bezpieczeństwa, wolności i braku
strachu przed bombą przez popełnienie grzechu tak wielkiego, jak
powiedzenie miliardowi istot ludzkich żyjących obecnie w niewoli za żelazną
kurtyną: "Porzućcie swoje sny o wolności, ponieważ, aby ratować własną
skórę, zamierzamy ubić interes z waszymi panami". " Ronald Wilson Reagan,
40. Prezydent Stanów Zjednoczonych.

glob

unread,
Mar 22, 2012, 9:41:57 PM3/22/12
to


Ikselka napisał(a):
> Dnia Thu, 22 Mar 2012 17:39:37 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):
>
> >> Czego j�czysz? - jak wida� nie musisz ani dominowa� ani chodzi� na mamuta,
> >> mia�es wyb�r.
>
> > Jak nie, tego oczekuje si� od m�czyny.
>
> No i co z tego. Jak wida� nic sobie z tego nie robisz i g�owy ci nikt nie
> urywa z tego powodu, �yjesz jak chcesz.
> A �e kobiet ch�tnych na samo przytulanie i nia�czenie m�a jako� nie ma, to
> c� chcesz - kobieta maj�c dzieci i je przytulaj�c i nia�cz�c ma dosy�.
> Wszystkich os�b w rodzinie nie wynia�czy, bo kto b�dzie nia�czy� j�.
> --
>
> XL
> D.Tuskowi: "Nie mo�emy kupi� swojego bezpiecze�stwa, wolno�ci i braku
> strachu przed bomb� przez pope�nienie grzechu tak wielkiego, jak
> powiedzenie miliardowi istot ludzkich �yj�cych obecnie w niewoli za �elazn�
> kurtyn�: "Porzu�cie swoje sny o wolno�ci, poniewa�, aby ratowa� w�asn�
> sk�r�, zamierzamy ubi� interes z waszymi panami". " Ronald Wilson Reagan,
> 40. Prezydent Stan�w Zjednoczonych.

Ale obłuda, kobieta i mężczyna się nie przytulają byleby utrzymać
męskiego kalekę w kulurze patryjarchatu, który i tak nie sprosta
wydajności mitu i zaczyna się staczać w impotęcje, kompleksy na temat
swojej wydolności i więcej w łóżku ma lęków, że nie sprosta swojemu
żelaznemu członkowi i zdobyczy, że już mu nawet nie podryga.

glob

unread,
Mar 22, 2012, 9:46:44 PM3/22/12
to


Ikselka napisał(a):
> Dnia Thu, 22 Mar 2012 17:42:33 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):
>
> > Nawet jak nie jest to zgodne z jej wolďż˝, bo tu liczy siďż˝ tylko wola
> > �elaznego cz�onka. Ciekawe ile �on jest gwa�conych przez m��w?.
>
> To temat marginalny w tej dyskusji, nie zbaczaj w rejon patologii.
> M�wimy o NORMALNEJ relacji.
> --
>
> XL
> D.Tuskowi: "Nie mo�emy kupi� swojego bezpiecze�stwa, wolno�ci i braku
> strachu przed bomb� przez pope�nienie grzechu tak wielkiego, jak
> powiedzenie miliardowi istot ludzkich �yj�cych obecnie w niewoli za �elazn�
> kurtyn�: "Porzu�cie swoje sny o wolno�ci, poniewa�, aby ratowa� w�asn�
> sk�r�, zamierzamy ubi� interes z waszymi panami". " Ronald Wilson Reagan,
> 40. Prezydent Stan�w Zjednoczonych.

Przy micie żelaznego członka nie ma czułości ,jest więc
zdobycz ,której zdanie czy che czy nie się mało liczy. I myślę że
gwałtów małżeńskich jest dużo, jak też impotęcji mężczyzn którzy
psychicznie czują że wyzwaniu i oczekiwaniom nie podołają.

Aicha

unread,
Mar 23, 2012, 1:39:31 AM3/23/12
to
W dniu 2012-03-23 01:38, glob pisze:

>> Ale w wi�kszo�ci przypadk�w jest tak, �e kobiety chc� by� zdominowane.
>> Nie w jakim� z�ym znaczeniu. Po prostu nie chc� my�le�, podejmowa�
>> decyzji itd. zdaj�c si� w tych kwestiach na faceta. Feministki to tylko
>> dobrze nag�o�niona mniejszo��.
>>
>> kochanie, musz� i�� do ubikacji - mog� ?
>> D�bska
>
> No i może trochę tak ale też jest ważna czułość, nie mówie że kobiecie
> powinno się na wszystko pozwolić, ale taki układ to przypomina nawet
> gwałt bo przecież kobietę trzeba pokonać tym żelaznym członkiem,
> zupełnie jak na pornosach, ten mit jest też szkodliwy dla kobiet, bo
> ona wtenczas jest jedynie oczekująca i bezwolna.

Dlatego jest już oddzielna kategoria pornosów dla kobiet.

--
Nie ma na tym świecie bestii podobnej złej kobiecie, chociaż bowiem
wśród czworonogów lew jest najsroższy, a wśród wężów drakon najdzikszy,
to żadnego z nich nie można porównać ze złą kobietą. (Piotr Komes)

Ghost

unread,
Mar 23, 2012, 3:10:42 AM3/23/12
to

Użytkownik "Aicha" <blueberry3...@to.ja> napisał w wiadomości
news:jkh2aj$3pv$1...@usenet.news.interia.pl...

> Dlatego jest już oddzielna kategoria pornosów dla kobiet.

Fuj.

zdumiony

unread,
Mar 23, 2012, 4:47:11 AM3/23/12
to
Użytkownik "Aicha" <blueberry3...@to.ja> napisał w wiadomości
news:jkh2aj$3pv$1...@usenet.news.interia.pl...
> Dlatego jest już oddzielna kategoria pornosów dla kobiet.

Tak? A jakie to? gołe facety?


Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 6:36:18 AM3/23/12
to
Dnia Thu, 22 Mar 2012 18:41:57 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Ikselka napisał(a):
>> Dnia Thu, 22 Mar 2012 17:39:37 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):
>>
>>>> Czego j�czysz? - jak wida� nie musisz ani dominowa� ani chodzi� na mamuta,
>>>> mia�es wyb�r.
>>
>>> Jak nie, tego oczekuje si� od m�czyny.
>>
>> No i co z tego. Jak wida� nic sobie z tego nie robisz i g�owy ci nikt nie
>> urywa z tego powodu, �yjesz jak chcesz.
>> A �e kobiet ch�tnych na samo przytulanie i nia�czenie m�a jako� nie ma, to
>> c� chcesz - kobieta maj�c dzieci i je przytulaj�c i nia�cz�c ma dosy�.
>> Wszystkich os�b w rodzinie nie wynia�czy, bo kto b�dzie nia�czy� j�.

> Ale obłuda, kobieta i mężczyna się nie przytulają byleby utrzymać
> męskiego kalekę w kulurze patryjarchatu, który i tak nie sprosta
> wydajności mitu i zaczyna się staczać w impotęcje, kompleksy na temat
> swojej wydolności i więcej w łóżku ma lęków, że nie sprosta swojemu
> żelaznemu członkowi i zdobyczy, że już mu nawet nie podryga.

Nie zauważyłam. Ale ty jak widzę tak. Ciekawe, na czyim przykladzie TY, a
na czyim ja 3333-)

PS. I przestań cytować sygnaturkę.
--

XL
D.Tuskowi: "Nie możemy kupić swojego bezpieczeństwa, wolności i braku
strachu przed bombą przez popełnienie grzechu tak wielkiego, jak
powiedzenie miliardowi istot ludzkich żyjących obecnie w niewoli za żelazną
kurtyną: "Porzućcie swoje sny o wolności, ponieważ, aby ratować własną
skórę, zamierzamy ubić interes z waszymi panami". " Ronald Wilson Reagan,
40. Prezydent Stanów Zjednoczonych.

Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 6:36:37 AM3/23/12
to
Dnia Thu, 22 Mar 2012 18:46:44 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Przy micie żelaznego członka nie ma czułości

Mit.
--

XL
D.Tuskowi: "Nie możemy kupić swojego bezpieczeństwa, wolności i braku
strachu przed bombą przez popełnienie grzechu tak wielkiego, jak
powiedzenie miliardowi istot ludzkich żyjących obecnie w niewoli za żelazną
kurtyną: "Porzućcie swoje sny o wolności, ponieważ, aby ratować własną
skórę, zamierzamy ubić interes z waszymi panami". " Ronald Wilson Reagan,
40. Prezydent Stanów Zjednoczonych.

Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 6:41:07 AM3/23/12
to
Teraz faceci są passe - teraz miłosć lesbijska jest na topie 33333-)

zdumiony

unread,
Mar 23, 2012, 7:09:08 AM3/23/12
to
Użytkownik "Ikselka" <iks...@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hunbo25oyh8.ms...@40tude.net...
>>> Dlatego jest już oddzielna kategoria pornosów dla kobiet.
>>
>> Tak? A jakie to? gołe facety?
>
> Teraz faceci są passe - teraz miłosć lesbijska jest na topie 33333-)

To takie pornosy niekoniecznie dla kobiet, facetom tez mogą podobać się
lesbijki, nawet lepiej niż patrzenie na seks miedzy kobietą a mężczyzną bo
po co oglądać penisy?


medea

unread,
Mar 23, 2012, 7:56:19 AM3/23/12
to
W dniu 2012-03-23 01:38, glob pisze:
> nie mówie że kobiecie powinno się na wszystko pozwolić

No i wyszło szydło z worka! Ujawnił się męski szowinista! Hue hue hue...

Ewa

medea

unread,
Mar 23, 2012, 7:58:04 AM3/23/12
to
W dniu 2012-03-23 06:39, Aicha pisze:
> W dniu 2012-03-23 01:38, glob pisze:
>
>>> Ale w wi�kszo�ci przypadk�w jest tak, �e kobiety chc�
>>> byďż˝ zdominowane.
>>> Nie w jakim� z�ym znaczeniu. Po prostu nie chc� my�le�,
>>> podejmowaďż˝
>>> decyzji itd. zdaj�c si� w tych kwestiach na faceta. Feministki
>>> to tylko
>>> dobrze nag�o�niona mniejszo��.
>>>
>>> kochanie, musz� i�� do ubikacji - mog� ?
>>> D�bska
>>
>> No i może trochę tak ale też jest ważna czułość, nie mówie że kobiecie
>> powinno się na wszystko pozwolić, ale taki układ to przypomina nawet
>> gwałt bo przecież kobietę trzeba pokonać tym żelaznym członkiem,
>> zupełnie jak na pornosach, ten mit jest też szkodliwy dla kobiet, bo
>> ona wtenczas jest jedynie oczekująca i bezwolna.
>
> Dlatego jest już oddzielna kategoria pornosów dla kobiet.

To już tylko krok do tego, żeby damski i męski seks w ogóle odseparować. ;)

Ewa

zażółcony

unread,
Mar 23, 2012, 8:17:59 AM3/23/12
to
W dniu 2012-03-23 09:47, zdumiony pisze:
> U�ytkownik "Aicha"<blueberry3...@to.ja> napisa� w wiadomo�ci
> news:jkh2aj$3pv$1...@usenet.news.interia.pl...
>> Dlatego jest ju� oddzielna kategoria pornos�w dla kobiet.
>
> Tak? A jakie to? go�e facety?

Bardziej harlequiny niż nagie, ale tak, facety.

glob

unread,
Mar 23, 2012, 8:39:58 AM3/23/12
to


medea napisał(a):
> W dniu 2012-03-23 01:38, glob pisze:
> > nie m�wie �e kobiecie powinno si� na wszystko pozwoli�
>
> No i wysz�o szyd�o z worka! Ujawni� si� m�ski szowinista! Hue hue hue...
>
> Ewa

To ty robisz co chcesz a ja mam z zachwytem cały czas przytakiwać,
zawsze, tak?

glob

unread,
Mar 23, 2012, 8:44:11 AM3/23/12
to


Aicha napisał(a):
> W dniu 2012-03-23 01:38, glob pisze:
>
> >> Ale w wi�kszo�ci przypadk�w jest tak, �e kobiety chc� by� zdominowane.
> >> Nie w jakim� z�ym znaczeniu. Po prostu nie chc� my�le�, podejmowa�
> >> decyzji itd. zdaj�c si� w tych kwestiach na faceta. Feministki to tylko
> >> dobrze nag�o�niona mniejszo��.
> >>
> >> kochanie, musz� i�� do ubikacji - mog� ?
> >> D�bska
> >
> > No i mo�e troch� tak ale te� jest wa�na czu�o��, nie m�wie �e kobiecie
> > powinno si� na wszystko pozwoli�, ale taki uk�ad to przypomina nawet
> > gwa�t bo przecie� kobiet� trzeba pokona� tym �elaznym cz�onkiem,
> > zupe�nie jak na pornosach, ten mit jest te� szkodliwy dla kobiet, bo
> > ona wtenczas jest jedynie oczekuj�ca i bezwolna.
>
> Dlatego jest ju� oddzielna kategoria pornos�w dla kobiet.
>
> --
> Nie ma na tym �wiecie bestii podobnej z�ej kobiecie, chocia� bowiem
> w�r�d czworonog�w lew jest najsro�szy, a w�r�d w��w drakon najdzikszy,
> to �adnego z nich nie mo�na por�wna� ze z�� kobiet�. (Piotr Komes)

von Tiersa wytwórnia produkuje, słyszałem że w nich jest dużo właśnie
nacisku na sferę czułości i te stosunki trwają długo, trzeba by
obejrzeć.:)

zdumiony

unread,
Mar 23, 2012, 9:15:51 AM3/23/12
to
Użytkownik "glob" <robert.p...@gmail.com> napisał w wiadomości
news:91e96694-41ba-4cff...@j14g2000vbc.googlegroups.com...
> von Tiersa wytwórnia produkuje, słyszałem że w nich jest dużo właśnie
> nacisku na sferę czułości i te stosunki trwają długo, trzeba by
> obejrzeć.:)

Czyli ciekawsze niż te dla mężczyzn


Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 9:22:45 AM3/23/12
to
Jest jakaś ikonka na ręcooopad????

zdumiony

unread,
Mar 23, 2012, 9:24:34 AM3/23/12
to
Użytkownik "Ikselka" <iks...@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:x00e7emhall9$.180kbfbbhfi6p.dlg@40tude.net...
>> To takie pornosy niekoniecznie dla kobiet, facetom tez mogą podobać się
>> lesbijki, nawet lepiej niż patrzenie na seks miedzy kobietą a mężczyzną
>> bo
>> po co oglądać penisy?
>
> Jest jakaś ikonka na ręcooopad????

Dlaczego? Lesbijki podobają się zarówno kobietom jak i mężczyznom


Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 9:40:27 AM3/23/12
to
Jak nie, jak tak? - teraz już tylko lesbijstwo i pedalstwo jest naturalne.
Widziałaś kiedy pedała z lesbijką tete a tete? - ja nawet na filmie nie
widziałam.
3-]

Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 9:43:17 AM3/23/12
to
Nie widziałeś nigdy, żeby długo trwał???
333-)

Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 9:43:41 AM3/23/12
to
Mów za siebie.

glob

unread,
Mar 23, 2012, 9:55:20 AM3/23/12
to


zdumiony napisał(a):
> U�ytkownik "glob" <robert.p...@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci
> news:91e96694-41ba-4cff...@j14g2000vbc.googlegroups.com...
> > von Tiersa wytw�rnia produkuje, s�ysza�em �e w nich jest du�o w�a�nie
> > nacisku na sfer� czu�o�ci i te stosunki trwaj� d�ugo, trzeba by
> > obejrze�.:)
>
> Czyli ciekawsze ni� te dla m�czyzn

Inne, w porno męskim masz uprzedmiotowienie kobiety i tu rządzi
żelazny penis, gdzie wszystko odbywa się dla jego potrzeb, a w
kobiecym jest dużo erotyzmu i tu jest pokazany kochanek ,który
zaspokaja jej potrzeby i one stają się ważne. Tak słyszałem.

Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 9:56:38 AM3/23/12
to
Dnia Fri, 23 Mar 2012 14:43:41 +0100, Ikselka napisał(a):

> Dnia Fri, 23 Mar 2012 14:24:34 +0100, zdumiony napisał(a):
>
>> Użytkownik "Ikselka" <iks...@gazeta.pl> napisał w wiadomości
>> news:x00e7emhall9$.180kbfbbhfi6p.dlg@40tude.net...
>>>> To takie pornosy niekoniecznie dla kobiet, facetom tez mogą podobać się
>>>> lesbijki, nawet lepiej niż patrzenie na seks miedzy kobietą a mężczyzną
>>>> bo
>>>> po co oglądać penisy?
>>>
>>> Jest jakaś ikonka na ręcooopad????
>>
>> Dlaczego? Lesbijki podobają się zarówno kobietom jak i mężczyznom
>
> Mów za siebie.

C.d.
http://www.fakt.pl/Corka-Holland-z-partnerka-w-TVP2-Katarzyna-Adamik-i-Olga-Chajdas-w-Pytaniu-na-sniadanie,artykuly,147902,1.html
Podnieciłes się już?

Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 9:58:46 AM3/23/12
to
Dnia Fri, 23 Mar 2012 06:55:20 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> zdumiony napisał(a):
>> U�ytkownik "glob" <robert.p...@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci
>> news:91e96694-41ba-4cff...@j14g2000vbc.googlegroups.com...
>>> von Tiersa wytw�rnia produkuje, s�ysza�em �e w nich jest du�o w�a�nie
>>> nacisku na sfer� czu�o�ci i te stosunki trwaj� d�ugo, trzeba by
>>> obejrze�.:)
>>
>> Czyli ciekawsze ni� te dla m�czyzn
>
> Inne, w porno męskim masz uprzedmiotowienie kobiety i tu rządzi
> żelazny penis, gdzie wszystko odbywa się dla jego potrzeb, a w
> kobiecym jest dużo erotyzmu i tu jest pokazany (...)Tak słyszałem.

Słyszałes, co pokazane?
333-)

> kochanek ,który
> zaspokaja jej potrzeby i one stają się ważne.

Potrzeby przytulania się? A pozostałe?
3333-)

glob

unread,
Mar 23, 2012, 10:03:17 AM3/23/12
to


Ikselka napisał(a):
> Dnia Fri, 23 Mar 2012 05:44:11 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):
>
> > Aicha napisaďż˝(a):
> >> W dniu 2012-03-23 01:38, glob pisze:
> >>
> >>>> Ale w wi�kszo�ci przypadk�w jest tak, �e kobiety chc� by� zdominowane.
> >>>> Nie w jakim� z�ym znaczeniu. Po prostu nie chc� my�le�, podejmowa�
> >>>> decyzji itd. zdaj�c si� w tych kwestiach na faceta. Feministki to tylko
> >>>> dobrze nag�o�niona mniejszo��.
> >>>>
> >>>> kochanie, musz� i�� do ubikacji - mog� ?
> >>>> D�bska
> >>>
> >>> No i mo�e troch� tak ale te� jest wa�na czu�o��, nie m�wie �e kobiecie
> >>> powinno si� na wszystko pozwoli�, ale taki uk�ad to przypomina nawet
> >>> gwa�t bo przecie� kobiet� trzeba pokona� tym �elaznym cz�onkiem,
> >>> zupe�nie jak na pornosach, ten mit jest te� szkodliwy dla kobiet, bo
> >>> ona wtenczas jest jedynie oczekuj�ca i bezwolna.
> >>
> >> Dlatego jest ju� oddzielna kategoria pornos�w dla kobiet.
> >>
> >> --
> >> Nie ma na tym �wiecie bestii podobnej z�ej kobiecie, chocia� bowiem
> >> w�r�d czworonog�w lew jest najsro�szy, a w�r�d w��w drakon najdzikszy,
> >> to �adnego z nich nie mo�na por�wna� ze z�� kobiet�. (Piotr Komes)
> >
> > von Tiersa wytw�rnia produkuje, s�ysza�em �e w nich jest du�o w�a�nie
> > nacisku na sfer� czu�o�ci i te stosunki trwaj� d�ugo, trzeba by
> > obejrzeďż˝.:)
>
> Nie widzia�e� nigdy, �eby d�ugo trwa�???
> 333-)
> --
>
> XL
> D.Tuskowi: "Nie mo�emy kupi� swojego bezpiecze�stwa, wolno�ci i braku
> strachu przed bomb� przez pope�nienie grzechu tak wielkiego, jak
> powiedzenie miliardowi istot ludzkich �yj�cych obecnie w niewoli za �elazn�
> kurtyn�: "Porzu�cie swoje sny o wolno�ci, poniewa�, aby ratowa� w�asn�
> sk�r�, zamierzamy ubi� interes z waszymi panami". " Ronald Wilson Reagan,
> 40. Prezydent Stan�w Zjednoczonych.

Mnie porno nudzi, tam nie ma akcji, podobno w kobiecym jest fabuła.
Ten facet w męskim porno jak tylko wyjmie penisa i pochlaszcze po
twarzy to ta już wyje jakby miała siedem orgazmów na raz i później
młodzi wpadają w kompleksy, bo ich partnerka tak nie wyje, więc coś z
nimi jest nie tak.

zdumiony

unread,
Mar 23, 2012, 10:06:36 AM3/23/12
to
Użytkownik "Ikselka" <iks...@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:1j9j37qtslugn.19byt7g7a5hqz$.dlg@40tude.net...
> Potrzeby przytulania się? A pozostałe?
> 3333-)

jakie pozostałe?


Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 10:06:56 AM3/23/12
to
Dlatego porno jest szkodliwe.
My nie oglądamy, ale z innych powodów - m.in. nie kręcą nas cudze
wydzieliny.
--

XL
D.Tuskowi: "Nie możemy kupić swojego bezpieczeństwa, wolności i braku
strachu przed bombą przez popełnienie grzechu tak wielkiego, jak
powiedzenie miliardowi istot ludzkich żyjących obecnie w niewoli za żelazną
kurtyną: "Porzućcie swoje sny o wolności, ponieważ, aby ratować własną
skórę, zamierzamy ubić interes z waszymi panami". " Ronald Wilson Reagan,
40. Prezydent Stanów Zjednoczonych.

zdumiony

unread,
Mar 23, 2012, 10:07:19 AM3/23/12
to
Użytkownik "glob" <robert.p...@gmail.com> napisał w wiadomości
news:30472ea5-3dda-4749...@x5g2000pbl.googlegroups.com...
> Inne, w porno męskim masz uprzedmiotowienie kobiety i tu rządzi
> żelazny penis, gdzie wszystko odbywa się dla jego potrzeb, a w
> kobiecym jest dużo erotyzmu i tu jest pokazany kochanek ,który
> zaspokaja jej potrzeby i one stają się ważne. Tak słyszałem.

To o wiele lepsze niż męskie porno - sieczkarnia


Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 10:13:30 AM3/23/12
to
DOMINACJI męskiej 3-)

zdumiony

unread,
Mar 23, 2012, 10:17:02 AM3/23/12
to
Użytkownik "Ikselka" <iks...@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fmvnoiya7yzk$.1mcdsfxiehnxs$.dlg@40tude.net...
> DOMINACJI męskiej 3-)

Lubisz być zdominowana jak w pornosach? Ikselka przywiązana do łóżka a facet
stoi z bacikiem :)


medea

unread,
Mar 23, 2012, 10:18:28 AM3/23/12
to
W dniu 2012-03-23 14:56, Ikselka pisze:
> Dnia Fri, 23 Mar 2012 14:43:41 +0100, Ikselka napisał(a):
>
>> Dnia Fri, 23 Mar 2012 14:24:34 +0100, zdumiony napisał(a):
>>
>>> Użytkownik "Ikselka"<iks...@gazeta.pl> napisał w wiadomości
>>> news:x00e7emhall9$.180kbfbbhfi6p.dlg@40tude.net...
>>>>> To takie pornosy niekoniecznie dla kobiet, facetom tez mogą podobać się
>>>>> lesbijki, nawet lepiej niż patrzenie na seks miedzy kobietą a mężczyzną
>>>>> bo
>>>>> po co oglądać penisy?
>>>> Jest jakaś ikonka na ręcooopad????
>>> Dlaczego? Lesbijki podobają się zarówno kobietom jak i mężczyznom
>> Mów za siebie.
> C.d.
> http://www.fakt.pl/Corka-Holland-z-partnerka-w-TVP2-Katarzyna-Adamik-i-Olga-Chajdas-w-Pytaniu-na-sniadanie,artykuly,147902,1.html
> Podnieciłes się już?

Ty z kolei na pewno. Nawet nie musiały się rozbierać jak widać.

BTW Na to też trafiłaś przy okazji?

http://www.fakt.pl/Madzia-nie-zginela-od-razu-Zabito-ja-czadem-nowe-dowody,artykuly,152383,1.html

Ewa

glob

unread,
Mar 23, 2012, 10:18:22 AM3/23/12
to

zdumiony napisał(a):
> U�ytkownik "glob" <robert.p...@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci
> news:30472ea5-3dda-4749...@x5g2000pbl.googlegroups.com...
> > Inne, w porno m�skim masz uprzedmiotowienie kobiety i tu rz�dzi
> > �elazny penis, gdzie wszystko odbywa si� dla jego potrzeb, a w
> > kobiecym jest du�o erotyzmu i tu jest pokazany kochanek ,kt�ry
> > zaspokaja jej potrzeby i one staj� si� wa�ne. Tak s�ysza�em.
>
> To o wiele lepsze ni� m�skie porno - sieczkarnia

Chyba tak i podobno fabuła jest elektryzująca, bo w kobiecym porno
liczy się nastrój, który trzeba stworzyć aby miała apetyt na seks i
ten kochanek jest pod jej potrzeby, czyli pieści ją długo i
namiętnie ,a nawet słyszałem o tym że porno kobiece nadaje się do
celów edukacyjnych.

Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 10:20:09 AM3/23/12
to
Mówisz o sadomasochizmie, a nie męskiej dominacji.

medea

unread,
Mar 23, 2012, 10:21:38 AM3/23/12
to
W dniu 2012-03-23 14:40, Ikselka pisze:
> Dnia Fri, 23 Mar 2012 12:58:04 +0100, medea napisał(a):
>
>> W dniu 2012-03-23 06:39, Aicha pisze:
>>> W dniu 2012-03-23 01:38, glob pisze:
>>>
>>>>> Ale w wi�kszo�ci przypadk�w jest tak, �e kobiety chc�
>>>>> byďż˝ zdominowane.
>>>>> Nie w jakim� z�ym znaczeniu. Po prostu nie chc� my�le�,
>>>>> podejmowaďż˝
>>>>> decyzji itd. zdaj�c si� w tych kwestiach na faceta. Feministki
>>>>> to tylko
>>>>> dobrze nag�o�niona mniejszo��.
>>>>>
>>>>> kochanie, musz� i�� do ubikacji - mog� ?
>>>>> D�bska
>>>> No i może trochę tak ale też jest ważna czułość, nie mówie że kobiecie
>>>> powinno się na wszystko pozwolić, ale taki układ to przypomina nawet
>>>> gwałt bo przecież kobietę trzeba pokonać tym żelaznym członkiem,
>>>> zupełnie jak na pornosach, ten mit jest też szkodliwy dla kobiet, bo
>>>> ona wtenczas jest jedynie oczekująca i bezwolna.
>>> Dlatego jest już oddzielna kategoria pornosów dla kobiet.
>> To już tylko krok do tego, żeby damski i męski seks w ogóle odseparować. ;)
>>
> Jak nie, jak tak?

A gdzie widzisz "nie" w moim poście?

> Widziałaś kiedy pedała z lesbijką tete a tete?

Nie zaglądam ludziom do łóżek,

> - ja nawet na filmie nie
> widziałam.

a pornosów nie oglądam.

> 3-]

3-)

Ewa

medea

unread,
Mar 23, 2012, 10:22:17 AM3/23/12
to
W dniu 2012-03-23 13:44, glob pisze:
> von Tiersa wytwórnia produkuje, słyszałem że w nich jest dużo właśnie
> nacisku na sferę czułości i te stosunki trwają długo, trzeba by
> obejrzeć.:)

A na "normalnych" pornosach stosunki trwają krótko?

Ewa

medea

unread,
Mar 23, 2012, 10:23:03 AM3/23/12
to
W dniu 2012-03-23 15:06, zdumiony pisze:
Patrzenia głęboko w oczy na przykład. ;)

Ewa

medea

unread,
Mar 23, 2012, 10:24:10 AM3/23/12
to
W dniu 2012-03-23 13:39, glob pisze:
Nie, jak Ci pozwolę, to nie musisz. ;)

Ewa

glob

unread,
Mar 23, 2012, 10:24:51 AM3/23/12
to

zdumiony napisał(a):
> U�ytkownik "Ikselka" <iks...@gazeta.pl> napisa� w wiadomo�ci
> news:fmvnoiya7yzk$.1mcdsfxiehnxs$.dlg@40tude.net...
> > DOMINACJI m�skiej 3-)
>
> Lubisz by� zdominowana jak w pornosach? Ikselka przywi�zana do ��ka a facet
> stoi z bacikiem :)

Ja myślę że Ikselcia lubi być dominowana ale w innym znaczeniu, że
jednocześnie facet ma przewagę i jednocześnie potrafi zelektryzować
dotykiem , gładzeniem ,jest dynamiczny ale jednocześnie przekazuje
czułość, bo najlepiej połączyć cechy męskie i elektryzującą
delikatność w jedno , co też tarmosi się kobietę i jest otwartym na
jej sygnały.

Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 10:24:46 AM3/23/12
to
Dnia Fri, 23 Mar 2012 15:18:28 +0100, medea napisał(a):

> W dniu 2012-03-23 14:56, Ikselka pisze:
>> Dnia Fri, 23 Mar 2012 14:43:41 +0100, Ikselka napisał(a):
>>
>>> Dnia Fri, 23 Mar 2012 14:24:34 +0100, zdumiony napisał(a):
>>>
>>>> Użytkownik "Ikselka"<iks...@gazeta.pl> napisał w wiadomości
>>>> news:x00e7emhall9$.180kbfbbhfi6p.dlg@40tude.net...
>>>>>> To takie pornosy niekoniecznie dla kobiet, facetom tez mogą podobać się
>>>>>> lesbijki, nawet lepiej niż patrzenie na seks miedzy kobietą a mężczyzną
>>>>>> bo
>>>>>> po co oglądać penisy?
>>>>> Jest jakaś ikonka na ręcooopad????
>>>> Dlaczego? Lesbijki podobają się zarówno kobietom jak i mężczyznom
>>> Mów za siebie.
>> C.d.
>> http://www.fakt.pl/Corka-Holland-z-partnerka-w-TVP2-Katarzyna-Adamik-i-Olga-Chajdas-w-Pytaniu-na-sniadanie,artykuly,147902,1.html
>> Podnieciłes się już?
>
> Ty z kolei na pewno.

Owszem, bardzo. Aże mnie się cafa.


> Nawet nie musiały się rozbierać jak widać.

Dzięki Bogu. Ponieważ moja erekcja sięgnęłaby apogeum.
:->
Co w związku z powyższym? - bo nie rozumiem - matka była lesbijką czy moze chcesz udowodnić zły wpływ seksu hetero na psychikę matek?
3-]

zdumiony

unread,
Mar 23, 2012, 10:25:19 AM3/23/12
to
Użytkownik "Ikselka" <iks...@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:3p8db620m4gb.i...@40tude.net...
> Mówisz o sadomasochizmie, a nie męskiej dominacji.

Jest jakaś różnica?


Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 10:26:06 AM3/23/12
to
O pornosie to nawet mowy nie było 3-)

zdumiony

unread,
Mar 23, 2012, 10:26:34 AM3/23/12
to
Użytkownik "glob" <robert.p...@gmail.com> napisał w wiadomości
news:724c53af-1259-4947...@px4g2000pbc.googlegroups.com...
> Chyba tak i podobno fabuła jest elektryzująca, bo w kobiecym porno
> liczy się nastrój, który trzeba stworzyć aby miała apetyt na seks i
> ten kochanek jest pod jej potrzeby, czyli pieści ją długo i
> namiętnie ,a nawet słyszałem o tym że porno kobiece nadaje się do
> celów edukacyjnych.

To ja jestem nietypowym facetem bo wolę kobiece porno od męskiego,


Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 10:27:38 AM3/23/12
to
Bingo, globuś. Tak własnie lubię i tak własnie mam :-)

Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 10:28:05 AM3/23/12
to
Są same różnice.

glob

unread,
Mar 23, 2012, 10:29:20 AM3/23/12
to


medea napisał(a):
> W dniu 2012-03-23 13:44, glob pisze:
> > von Tiersa wytw�rnia produkuje, s�ysza�em �e w nich jest du�o w�a�nie
> > nacisku na sfer� czu�o�ci i te stosunki trwaj� d�ugo, trzeba by
> > obejrzeďż˝.:)
>
> A na "normalnych" pornosach stosunki trwaj� kr�tko?
>
> Ewa

Tak są krótkie i ma się wydawać że to ma kobiecie wystarczyć.

Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 10:29:21 AM3/23/12
to
Generalnie wszyscy, którzy lubią jakiekolwiek porno, są nietypowi.
To ci, którym czegoś brakuje, Jak kobiety, które lubią harlekiny.

glob

unread,
Mar 23, 2012, 10:11:04 AM3/23/12
to


Ikselka napisał(a):
No właśnie inne też, ale trzeba obejrzeć, podobno jest fabuła która
sama z siebie jest elektryzująca a nie zdejmowanie gaci i wycia w dwie
minuty szczęśliwej kobiety jak w męskim.

glob

unread,
Mar 23, 2012, 10:33:50 AM3/23/12
to


medea napisał(a):
> W dniu 2012-03-23 13:39, glob pisze:
> >
> > medea napisaďż˝(a):
> >> W dniu 2012-03-23 01:38, glob pisze:
> >>> nie m�wie �e kobiecie powinno si� na wszystko pozwoli�
> >> No i wysz�o szyd�o z worka! Ujawni� si� m�ski szowinista! Hue hue hue...
> >>
> >> Ewa
> > To ty robisz co chcesz a ja mam z zachwytem ca�y czas przytakiwa�,
> > zawsze, tak?
>
> Nie, jak Ci pozwolďż˝, to nie musisz. ;)
>
> Ewa

Czasem trzeba kobietę zdominować, bo jak się poświęca dla mężczyzny to
wtenczas naprawdę czuje się kobietą . Nie mógłbym odmówić ci tej
przyjemności Medea:)

Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 10:42:07 AM3/23/12
to
Globuś, ja naprawdę widziałam i to, i to, nawet "babskiego" harlekina
próbowałam czytać... Bo to wiesz, człowiek sobie najlepiej wyrabia zdanie
na własnym doświadczeniu. I no niestety, TO mnie nie kręci, wręcz
zniesmacza, po co ma mi się mój osobisty seks kojarzyć z tymi brudami tam?
Ba, żałuję, ze cokolwiek obejrzałam.
A harlekiny to już w ogóle budyń.
No ale ciekawość to ciekawość.

glob

unread,
Mar 23, 2012, 10:42:29 AM3/23/12
to


Ikselka napisał(a):
Fajnie to byśmy pasowali do siebie:))

Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 10:44:43 AM3/23/12
to
Alż niejednokrotnie wystarczy!
Tyle że nie w TEJ konwencji.

PS. Szybkie numerki są bardzo... 3-)

Chiron

unread,
Mar 23, 2012, 10:52:53 AM3/23/12
to

Użytkownik "medea" <xx...@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:jkhocv$n0t$1...@news.icm.edu.pl...
>W dniu 2012-03-23 01:38, glob pisze:
>> nie mówie że kobiecie powinno się na wszystko pozwolić
>
> No i wyszło szydło z worka! Ujawnił się męski szowinista! Hue hue hue...
>

Idzisz do kobiet? Nie zapomnij zabrać bicza!
:-)
--

Chiron
...i już mnie nie maaaaaaa!!!

Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 10:56:50 AM3/23/12
to
Lubię dojrzałość w mężczyźnie :-)

medea

unread,
Mar 23, 2012, 10:58:55 AM3/23/12
to
W dniu 2012-03-23 15:29, glob pisze:
Wiesz, zdarzyło mi się kiedyś widzieć i miałam trochę inne wrażenie.
Wprawdzie było jak piszesz - że kobiety nadzwyczaj szybko udawały
orgazmy - ale faceci też mogli i mogli, a ta moc im się jakoś dziwnie
nie kończyła. ;)

Ewa

medea

unread,
Mar 23, 2012, 11:00:37 AM3/23/12
to
W dniu 2012-03-23 15:33, glob pisze:
No wiesz, jak to mówił Grek Zorba - nie ma większego grzechu dla
mężczyzny, jak odmówić przyjemności kobiecie. ;)

Ewa, poświęcona

Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 11:00:27 AM3/23/12
to
Pic na wodę - fotomontaż 3-)

medea

unread,
Mar 23, 2012, 11:04:59 AM3/23/12
to
W dniu 2012-03-23 15:11, glob pisze:
> No właśnie inne też, ale trzeba obejrzeć, podobno jest fabuła która
> sama z siebie jest elektryzująca a nie zdejmowanie gaci i wycia w dwie
> minuty szczęśliwej kobiety jak w męskim.

Kiedyś, nastolatką jeszcze będąc (ale raczej musiałam mieć 18 lat),
wybrałam się z koleżanką do kina w przekonaniu, że idziemy na horror.
Jak się ostatecznie okazało, był to całkiem ostry erotyk, ale miał
fabułę i był nakręcony pod gusta kobiet (co oceniam z perspektywy
czasu). Nigdy nie udało mi się go trafić i obejrzeć jeszcze raz. Wtedy
zrobił na mnie wrażenie, teraz nie wiem, jak bym go odebrała.
Przypuszczam, że dla stałych oglądaczy pornosów byłby zbyt miętki. ;)

Ewa

medea

unread,
Mar 23, 2012, 11:06:33 AM3/23/12
to
W dniu 2012-03-23 15:42, Ikselka pisze:
> A harlekiny to już w ogóle budyń.

Harlequiny to chyba w ogóle inna kategoria, bardziej zbliżona do
telenoweli niż pornografii. Tam zero seksu, poza pocałunkami i czułością. ;)

Ewa

medea

unread,
Mar 23, 2012, 11:08:37 AM3/23/12
to
W dniu 2012-03-23 15:24, Ikselka pisze:
> Dnia Fri, 23 Mar 2012 15:18:28 +0100, medea napisał(a):
>
>> W dniu 2012-03-23 14:56, Ikselka pisze:
>>> Dnia Fri, 23 Mar 2012 14:43:41 +0100, Ikselka napisał(a):
>>>
>>>> Dnia Fri, 23 Mar 2012 14:24:34 +0100, zdumiony napisał(a):
>>>>
>>>>> Użytkownik "Ikselka"<iks...@gazeta.pl> napisał w wiadomości
>>>>> news:x00e7emhall9$.180kbfbbhfi6p.dlg@40tude.net...
>>>>>>> To takie pornosy niekoniecznie dla kobiet, facetom tez mogą podobać się
>>>>>>> lesbijki, nawet lepiej niż patrzenie na seks miedzy kobietą a mężczyzną
>>>>>>> bo
>>>>>>> po co oglądać penisy?
>>>>>> Jest jakaś ikonka na ręcooopad????
>>>>> Dlaczego? Lesbijki podobają się zarówno kobietom jak i mężczyznom
>>>> Mów za siebie.
>>> C.d.
>>> http://www.fakt.pl/Corka-Holland-z-partnerka-w-TVP2-Katarzyna-Adamik-i-Olga-Chajdas-w-Pytaniu-na-sniadanie,artykuly,147902,1.html
>>> Podnieciłes się już?
>> Ty z kolei na pewno.
> Owszem, bardzo. Aże mnie się cafa.
>
>
>> Nawet nie musiały się rozbierać jak widać.
> Dzięki Bogu. Ponieważ moja erekcja sięgnęłaby apogeum.
> :->

Odmawiasz sobie przyjemności ze względu na post, czy jak? ;-P

> Co w związku z powyższym? - bo nie rozumiem - matka była lesbijką czy moze chcesz udowodnić zły wpływ seksu hetero na psychikę matek?
> 3-]

W związku z tym, że jeśli trafiam na fakt, to tylko dzięki Tobie. A tam
wałkują wciąż te same stare tematy.
I jak się ma Twoja intuicja?

Ewa

Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 11:08:19 AM3/23/12
to

glob

unread,
Mar 23, 2012, 10:54:58 AM3/23/12
to
Czy ja wiem, jako bardzo młoda osoba nie mogłem pozbyć się uczucia że
tam się krzywdzi kobiety, nagle z tej fajnej babki którą zobaczyłem w
realu robiło się jakiegoś mopa którym się zamiata podłogę i później
dopiero usłyszałem o przedmiotowym traktowaniu, ale różnym kolegom z
podwórka taki stan właśnie odpowiadał . Czyli mnie skręcało a ich
zachwycało i myślę że przenieśli takie zachowania do związku i o tym
właśnie stanowi mit żelaznego penisa. Nie jestem mało męski ale wydaje
mi się że właśnie cechy męskie i wrażliwość połączona z delikatnością
którą tak lubię jest lepsza, przynajmnie Oldze to bardzo odpowiadało.
A jeśli kobiece porno jest podobne to może służyć do przekazywania
fajnych wrażeń i pobudzania.

medea

unread,
Mar 23, 2012, 11:09:22 AM3/23/12
to
W dniu 2012-03-23 15:26, Ikselka pisze:
A, no faktycznie, na "Królu Lwie" też nie widziałam.

Ewa

zdumiony

unread,
Mar 23, 2012, 11:09:56 AM3/23/12
to
Użytkownik "medea" <xx...@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:jki33b$j6e$1...@news.icm.edu.pl...
> Wiesz, zdarzyło mi się kiedyś widzieć i miałam trochę inne wrażenie.
> Wprawdzie było jak piszesz - że kobiety nadzwyczaj szybko udawały
> orgazmy - ale faceci też mogli i mogli, a ta moc im się jakoś dziwnie nie
> kończyła. ;)

czyli sieczkarnia


Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 11:11:55 AM3/23/12
to
Akurat ten, co go próbowałam, opowiadał m.in. o dynamicznym seksie na m.in.
stole kuchennym - zahukana gospodyni domowa, mąż zaniedbujacy i nieobecny,
niezwykły przybysz, upojne chwile, rozstanie, wspomnienia na całe życie
podczas obiadu jedzonego z mężem na tych samych deskach, gdzie... no
sztampa 3-)

medea

unread,
Mar 23, 2012, 11:12:56 AM3/23/12
to
W dniu 2012-03-23 16:08, Ikselka pisze:
> http://film.onet.pl/filmy/katalog/dziewiec-i-pol-tygodnia,6057,film.html ?

Nie, no bez przesady.
Zaraz poszukam, może znajdę.

Ewa

medea

unread,
Mar 23, 2012, 11:14:00 AM3/23/12
to
W dniu 2012-03-23 16:00, Ikselka pisze:
> Dnia Fri, 23 Mar 2012 15:58:55 +0100, medea napisał(a):
>
>> W dniu 2012-03-23 15:29, glob pisze:
>>> medea napisał(a):
>>>> W dniu 2012-03-23 13:44, glob pisze:
>>>>> von Tiersa wytw�rnia produkuje, s�ysza�em �e w nich jest du�o w�a�nie
>>>>> nacisku na sfer� czu�o�ci i te stosunki trwaj� d�ugo, trzeba by
>>>>> obejrzeďż˝.:)
>>>> A na "normalnych" pornosach stosunki trwaj� kr�tko?
>>>>
>>>> Ewa
>>> Tak są krótkie i ma się wydawać że to ma kobiecie wystarczyć.
>> Wiesz, zdarzyło mi się kiedyś widzieć i miałam trochę inne wrażenie.
>> Wprawdzie było jak piszesz - że kobiety nadzwyczaj szybko udawały
>> orgazmy - ale faceci też mogli i mogli, a ta moc im się jakoś dziwnie
>> nie kończyła. ;)
>>
> Pic na wodę - fotomontaż 3-)
>
>

Podejrzewałam właśnie, że to nie był film dokumentalny. ;-P

Ewa

Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 11:14:00 AM3/23/12
to
Dnia Fri, 23 Mar 2012 16:08:37 +0100, medea napisał(a):

> W dniu 2012-03-23 15:24, Ikselka pisze:
>> Dnia Fri, 23 Mar 2012 15:18:28 +0100, medea napisał(a):
>>
>>> W dniu 2012-03-23 14:56, Ikselka pisze:
>>>> Dnia Fri, 23 Mar 2012 14:43:41 +0100, Ikselka napisał(a):
>>>>
>>>>> Dnia Fri, 23 Mar 2012 14:24:34 +0100, zdumiony napisał(a):
>>>>>
>>>>>> Użytkownik "Ikselka"<iks...@gazeta.pl> napisał w wiadomości
>>>>>> news:x00e7emhall9$.180kbfbbhfi6p.dlg@40tude.net...
>>>>>>>> To takie pornosy niekoniecznie dla kobiet, facetom tez mogą podobać się
>>>>>>>> lesbijki, nawet lepiej niż patrzenie na seks miedzy kobietą a mężczyzną
>>>>>>>> bo
>>>>>>>> po co oglądać penisy?
>>>>>>> Jest jakaś ikonka na ręcooopad????
>>>>>> Dlaczego? Lesbijki podobają się zarówno kobietom jak i mężczyznom
>>>>> Mów za siebie.
>>>> C.d.
>>>> http://www.fakt.pl/Corka-Holland-z-partnerka-w-TVP2-Katarzyna-Adamik-i-Olga-Chajdas-w-Pytaniu-na-sniadanie,artykuly,147902,1.html
>>>> Podnieciłes się już?
>>> Ty z kolei na pewno.
>> Owszem, bardzo. Aże mnie się cafa.
>>
>>
>>> Nawet nie musiały się rozbierać jak widać.
>> Dzięki Bogu. Ponieważ moja erekcja sięgnęłaby apogeum.
>>:->
>
> Odmawiasz sobie przyjemności ze względu na post, czy jak? ;-P

Erekcji 3-]

>
>> Co w związku z powyższym? - bo nie rozumiem - matka była lesbijką czy moze chcesz udowodnić zły wpływ seksu hetero na psychikę matek?
>> 3-]
>
> W związku z tym, że jeśli trafiam na fakt, to tylko dzięki Tobie. A tam
> wałkują wciąż te same stare tematy.
> I jak się ma Twoja intuicja?
>

Spoko. Różne są zboczenia, temat nie jest dla mnie kluczowy na tyle, zebym
miałą jakiekolwiek problemy ze sobą.

medea

unread,
Mar 23, 2012, 11:15:55 AM3/23/12
to
W dniu 2012-03-23 16:12, medea pisze:
To był film polskiego reżysera, Waleriana Borowczyka (tego od "Dziejów
Grzechu"):

http://www.filmweb.pl/film/Bestia-1975-37720

Ewa

medea

unread,
Mar 23, 2012, 11:18:49 AM3/23/12
to
W dniu 2012-03-23 16:11, Ikselka pisze:
> Dnia Fri, 23 Mar 2012 16:06:33 +0100, medea napisał(a):
>
>> W dniu 2012-03-23 15:42, Ikselka pisze:
>>> A harlekiny to już w ogóle budyń.
>> Harlequiny to chyba w ogóle inna kategoria, bardziej zbliżona do
>> telenoweli niż pornografii. Tam zero seksu, poza pocałunkami i czułością. ;)
>>
> Akurat ten, co go próbowałam, opowiadał m.in. o dynamicznym seksie na m.in.
> stole kuchennym - zahukana gospodyni domowa, mąż zaniedbujacy i nieobecny,
> niezwykły przybysz, upojne chwile, rozstanie, wspomnienia na całe życie
> podczas obiadu jedzonego z mężem na tych samych deskach, gdzie... no
> sztampa 3-)

To miałaś więcej szczęścia ode mnie.

Ewa

zdumiony

unread,
Mar 23, 2012, 11:19:57 AM3/23/12
to
Użytkownik "Ikselka" <iks...@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:1csjuc8kyvljm$.1fn4bql2j9uck$.dlg@40tude.net...
> Generalnie wszyscy, którzy lubią jakiekolwiek porno, są nietypowi.
> To ci, którym czegoś brakuje, Jak kobiety, które lubią harlekiny.

pisałem już że jestem niezrealizowany seksualnie...


Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 11:20:31 AM3/23/12
to

zdumiony

unread,
Mar 23, 2012, 11:25:46 AM3/23/12
to
Użytkownik "medea" <xx...@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:jki437$psc$7...@news.icm.edu.pl...
> To był film polskiego reżysera, Waleriana Borowczyka (tego od "Dziejów
> Grzechu"):
>
> http://www.filmweb.pl/film/Bestia-1975-37720

To było podniecające, seks z takim włochatym?


medea

unread,
Mar 23, 2012, 11:27:10 AM3/23/12
to
W dniu 2012-03-23 16:20, Ikselka pisze:
O Teletubisiach zapomnieli. 3-)

Ewa

Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 11:28:00 AM3/23/12
to
Aha. Komentarze niezbyt pochlebne.

medea

unread,
Mar 23, 2012, 11:28:25 AM3/23/12
to
W dniu 2012-03-23 16:19, zdumiony pisze:
To na co czekasz? Realizuj się!

Ewa

medea

unread,
Mar 23, 2012, 11:32:05 AM3/23/12
to
W dniu 2012-03-23 16:25, zdumiony pisze:
Hm, tam było dużo różnego seksu, z tego co pamiętam. ;)

Ewa

Ikselka

unread,
Mar 23, 2012, 11:31:23 AM3/23/12
to
To nie jest ujma, po prostu nie miałes szczęścia. Tyle że moze częściowo
znaczenie mają w tym Twoje uprzedzenia...?
It is loading more messages.
0 new messages