Wypadek!

Borntofly

hynek...@onet.eu

W dniu niedziela, 16 czerwca 2019 23:10:50 UTC+2 użytkownik Borntofly napisał:
> https://wadowiceonline.pl/wydarzenia/14077-wypadek-paralotniarza

sorry nie mogłem się powstrzymać. Copy i Paste z tekstu:

Jego życiu nie zagraża bezpieczeństwo.

poz.pawel

areks...@gmail.com

Godzina wskazuje na to że terma zadziałała

Conrado

> Godzina wskazuje na to że terma zadziałała

W tym roku na Pararudnikach w niedzielę staliśmy już spakowani do wyjazdu.
Oglądaliśmy sobie pokazy lotnicze. Holowały się trochę wcześniej paralotnie
a pokaz rozpoczął wiatrakowiec. Najpierw zaczęła nad publiką fruwać
reklamówka a potem urwany latawiec. W mgnieniu oka pokazały się jaskółki i
jerzyki w tym kominie. Chwilę później rozkręcił się nagle i miejscowo dust
devil, który bardzo mocno i lokalnie zaczął bałaganić. Namiot pomocy
medycznej obdarło z materiału a konstrukcje powyginało. Porwało do góry
trochę ciuchów, kurzu i śmieci. Kilka metrów obok nie działo się za to nic
szczególnego. Tak się zastanawialiśmy, co by się działo z paralotnią na holu
w czymś takim. Wiatrakowiec lekko bujało w bliskim sąsiedztwie, ale ten
sprzęt do wrażliwych na takie niespodzianki nie należy.

Conrado

Statler

W dniu poniedziałek, 17 czerwca 2019 15:37:39 UTC+2 użytkownik Conrado napisał: Wiatrakowiec lekko bujało w bliskim sąsiedztwie, ale ten
> sprzęt do wrażliwych na takie niespodzianki nie należy.

Nie generalizuj;)
Są cięzkie, średnie, lekkie i bardzo lekkie. (wiatrakowce)