Moje latanie 2001-2010 - materiał archiwalny

JaroXS

Hej,

https://www.youtube.com/watch?v=7IDWLU-kujw

opis na youtube pod filmem.

Pozdrawiam,

Jarek Borowiec

bodzio123

Jaro pięknie.Pozdrawiam
Message has been deleted

kris

Jarek,
dobry materiał, dzięki za podzielenie się swoim doświadczeniem

Pozdrawiam
Krzysiek

hynek...@onet.eu

Kcuik do gory :))

poz.pawel

memorio...@gmail.com

Hmmmm.Nie wiedzialem ze zaczynales od mojego Ravena...
Pare dni temu przelecialem sie na jednym wyciagnietym gdzies z piwnicy,skrzydlo z 95 roku...Dalej lata 😀
Moze skrece jakis material...

Wojtek

JaroXS

Hej,

tak zaczynałem w zasadzie od Aplauz DFX ale potem na 18 urodziny uzbierałem pieniądze i kupiłem sobie za 1400 PLN Ravena AX używanego. Na tym Ravenie robiłem swoje pierwsze podwinięcia o raz spirale upadkowe z których wychodziłem bardzo ostro ;). Po każdej spirali wchodziło mi podwinięcie prawie na pół skrzydła. Oczywiście to nie było skrzydłem ale moim pilotażem. Na Ravenie trenowałem również ground spirale, ale jego drogi sterowania były tak długie że musialem później zmienić skrzydło na inne bardziej czułe. Na Ravenie AX latałem swoje pierwsze przeloty po 20-30 km z Praszki za Wieluń itd. Tylko 2x w termice spotkało mnie na nim podwinięcie na 3/4 ale zawsze sobie poradziłem. Generalnie to skrzydło umożliwiło mnie bardzo spokojny rozwój i jeszcze je później sprzedałem bezproblemowo komuś kto latał PPG.
Między czasie latałem również kilka razy na skrzydle TOP od Dudka oraz na innych wynalazkach z tamtych czasów.

Pozdrawiam,

Jarek Borowiec

ps. szacunek że potrafiłeś zrobić takie skrzydło jak Raven AX.

memorio...@gmail.com

DFX to tez byla "moja" firma (wlascicielem byl ojciec Pawla) ale sie z tego wymiksowalem,pozniej przyszedl Piotrek Dudek...ktory tez sie wkrotce z niej wymiksowal 😃