(SPAM) Poszukiwana trajka dwuosobowa do 120 kg,nie tylko nowa.

nc-ko...@netcologne.de

Witam ,
moj znajomy przymierza sie do kupna trajki dwuosobowej i skrzydla bo jego zona koniecznie chce z nim latac.Moglby ktos wymienic mi ze 2-3 trajki produkowane w Polsce do 120 kg masy wlasnej ? Ma to byc wieksza, wygodna trajka z mozliwie 4 taktowym silnikiem,ale nie koniecznie.Dzieki z gory.
Pozdrawiam Artur ,,Arturro"

tomekma...@op.pl

Mam cos może Cie zainteresuje odezwij się na pv.

waldemarl...@gmail.com

Witaj :) Lenistwo aż śmierdzi:) Wszystko jest w necie :) Waldek Lewicki

Yti

Właśnie ze w necie jest bardzo mało, można znaleźć jeszcze trochę informacj o trójkach Romana Jopka, a znowu o sprzęcie Albatros czy Kermit jest bardzo mało informacji, a opiniach to juz w ogóle można zapomnieć.

waldemarl...@gmail.com

Nie prawda. Tylko nie chce się szukać w starych wątkach lub nawet ogłoszeń się nie przegląda. Tak od ręki : Chudziński, Szelest, Facet od Brigsa z wieżycy czy jakoś tak,Sky treking i wiele innych.Tylko się NIE CHCE :) WL

Yti

Ale kolega pytał o wygodna trajkę

waldemarl...@gmail.com

Co masz do wymienionych na szybko producentów? Aaa jeszcze pan Romnicki też robi trajki tandemowe.Wygodne tzn duże czy małe?bo krótką traja lata się lepiej od długiej.Czterotakt to znów ciężki w stosunku do mocy;) Może chodzi o poduszkę pod tyłek 😂. Ogólnie jak kolega lata to pewnie wie czego chce a jak dopiero zamierza to bym nie zaczynał od ciężkiego tandemu. WL

Yti

No to najwidoczniej mamy inne poczucie wygody. Trajka Romickiego i wygodna? Nie ma chyba mniej wygodnych trajek niż te tego typu.

Józef Dusza

W dniu poniedziałek, 21 sierpnia 2017 13:16:55 UTC+2 użytkownik waldemarl...@gmail.com napisał:
> Nie prawda. Tylko nie chce się szukać w starych wątkach lub nawet ogłoszeń się nie przegląda. Tak od ręki : Chudziński, Szelest, Facet od Brigsa z wieżycy czy jakoś tak,Sky treking i wiele innych.Tylko się NIE CHCE :) WL

Jeszcze są Harpie , bardzo wygodne trajeczki :-)

gim...@poczta.onet.pl

W dniu niedziela, 20 sierpnia 2017 15:19:48 UTC+2 użytkownik nc-ko...@netcologne.de napisał:
zobacz na Facebook Paratrikes gimilot

mirosla...@o2.pl

W dniu niedziela, 20 sierpnia 2017 15:19:48 UTC+2 użytkownik nc-ko...@netcologne.de napisał:
Witam Kolegow.
Z mojego punktu widzenia to dla mnie tylko Gimilot.Siedzisz w niej jak w fotelu przed telewizorem,nic nie cierpnie i do tego chroni dobrze przed wiatrem.
Pozdrawiam serdecznie.
miro