Warp

Artur2235

Panie i panowie jaki czas oczekiwania na nowe skrzydło Warp ?
Dzięki

Artur2235

What you are responding for

voytas07

Je n'ai aucune information non plus

valent...@wp.pl

> Panie i panowie jaki czas oczekiwania na nowe skrzydło Warp ?
> Dzięki
> Pozdrawiam

https://www.youtube.com/watch?v=l-xTgblcZoA

:-)

Sławek Mikołów

A nie łatwiej zapytać pod in...@dudek.eu?

Artur2235

To tu producent paralotni nie zagląda?

areks...@gmail.com

Zagląda Zagląda

czwo...@interia.pl

Ale tylko jak bija ;)

cygan

Tomo

Skoro już temat WARP, to wrzucę filmiki jakie mi się napatoczyły w YT.
Fajne skrzydełko... może w przyszłym roku przesiądę się z Sxx.

https://youtu.be/VFk2vQMlpVQ

https://youtu.be/1WCt6rmck-s

Tomo

jeszcze ten... tez fajny filmik :) https://youtu.be/Kt-cprFti6k

Marcin Bernat

Jeśli chodzi o czas oczekiwania to coś koło 6 tyg od zamówienia (Zaprasza do Mnie na zakupy :) ). Z WARP jest mały problem, nie można go sprzedawać pilotom nieprzygotowanym do tak ostrego skrzydła.
Na wiosnę nie wcześniej jak w kwietniu planuję zrobić prawdziwe testy tego skrzydła. Wylatałem WARP-em max 15 godz i poza nadzwyczajną prędkością i zwrotnością nie mogę nic więcej powiedzieć.
pozd. Marcin

paraptaszek

Cześć Marcin
Jakie testy będziesz wykonywał?

mirek...@poczta.fm

W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2019 09:13:40 UTC+1 użytkownik paraptaszek napisał:
> Cześć Marcin
> Jakie testy będziesz wykonywał?

To znaczy ze do tej pory były Nie prawdziwe

cmr...@wp.pl

Nie. To znaczy, że nikt nie zrobił realnego porównania w kwestii spalania, prędkości, opadania w locie ślizgowym w porównaniu do choćby Snake czy hadron XX o podobnej rozmiarówce.

http://bezuzyteczna.pl/static/content/405df75a89093e7f403762594.jpg

paraptaszek

Najchętniej zobaczyłbym podobne testy, do tych, które zostały opublikowane przez Fabrykę dla SXX. Były tam przeróżne klapy, podwinięcia i wszystkie inne atrakcje, jakich wolałbym uniknąć. To byłby ciekawy materiał.

furtak

Czy według Ciebie testy producenta były wystarczające i dawały pełen obraz jak skrzydło się zachowa w normalnym użytkowaniu ?

paraptaszek

Marek, to były ciekawe i wiele pokazujące filmy (te dotyczące kontroliwanych podwinięć SXX). Nie twierdzę że wyczerpały temat, ale pokazały naprawdę sporo. Utrwalono podczas zawodów kilka podwinięć przy zmacznych prędkościach, więc Jak dołożysz do te filmy z zawodów slalomowych - masz dość klarowny obraz zachowań skrzydła.

Podobnie interesujące filmy pokazują zachowania Run&Fly.

Dla mnie szklanka jest w połowie pełna.

Artur2235

Dzisiaj jest już 8 tydzień jak czekam na to skrzydło

cmr...@wp.pl

Na wielkanoc jak znalazł

Artur2235

W którym roku?

cmr...@wp.pl

Nądź dobrej myśli. Nadzieja umiera ostatnia.

Conrado

> Dzisiaj jest już 8 tydzień jak czekam na to skrzydło

Kazali Ci wpłacić zaliczkę, czy całą kwotę? :)

Conrado

Artur2235

Zaliczkę na początek a pod koniec 8 tygodni całą kwotę

voice

W dniu 2019-01-22 o 21:22, Artur2235 pisze:
> Dzisiaj jest już 8 tydzień jak czekam na to skrzydło

Do zawodów chyba zdążysz

v.