potrzebna uprząż Parapower

stribo

Może być stara, tania, do ćwiczeń naziemnych, typ ten na wagach ale wagi nie potrzebne, za to powinna mieć takie miejsca na ramionach, pod karabinki lub kwadraty, które chyba służyły do montażu np zapasu.

Stribo
6017577pięćpięć

Łukasz Serafin "QbaEPP11"

W tych uprzężach zapas był montowany do karabinków głównych na wagach.
Igor chyba nawet ogłaszał jakieś info, żeby nie podpinać zapasu gdzie indziej.

Łukasz Serafin "QbaEPP11"

stribo

A nie wiem ale tutaj nie chodzi o podpinanie zapasu, tylko o to, żeby były tam takie oczka, tak jak to Igor właśnie opisywał, że służą one do alternatywnego podwieszenia napędu. Niemniej oczywiście słusznie, że o tym wspominasz, bo ktoś by mógł sobie pomyśleć, że tam można zapas montować. Ja na szczęście napisałem, że chyba, bo na solo to ja się nie znam :)
Stribo

Łukasz Serafin "QbaEPP11"

W dniu środa, 3 kwietnia 2019 10:45:31 UTC+2 użytkownik stribo napisał:

Niemniej oczywiście słusznie, że o tym wspominasz, bo ktoś by mógł sobie pomyśleć, że tam można zapas montować. Ja na szczęście napisałem, że chyba, bo na solo to ja się nie znam :)
> [...]

Dokładnie o tym samym pomyślałem, dlatego zamieściłem info.

Q- co się na Solo wychował

romek....@gmail.com

Mam uprząż Pelczara i podpinam zapas właśnie do tych pętli na szelkach uprzęży. Kurde może też nie powinienem? Może ktoś podpowie?

stribo

Nie powinieneś. Zawsze przed montażem zapasu trzeba wszystko przestudiować pod katem ciągłości taśm, sposobu zszyć itd. Ja nie miałem potrzeby montować zapasu w solo ale teraz się przyjrzałem i widzę, że ta taśma naramienna jest wszyta i kończy się na piersiowej. Takie coś przy bardzo duzych obciążeniach może się wypruć, puścić itd.
Stribo

slawe...@gmail.com

Ja mam w trajce zamontowane. Będą do sprzedania bo zmieniam na oryginalne. Jak traja wróci z serwisu to zapraszam.