Kupię Nukleona, Nukleona Wrc lub Uniwersalna

Krzysztof Kruk

Witam jak w temacie. Ważne jest żeby było z aktualnym przeglądem i w bardzo dobrym stanie cena 5500 max

tom...@vp.pl

Witam mam nucleona 29 z 2010r 130h nalotu

Darek Magusiak

Lol.... a rozmiar jakis konkretny czy sztuke na namiot potrzebujesz?

pzdr
Darek

Krzysztof Kruk

No faktycznie, przepraszam nie podałem rozmiaru.
Moja masa to 115 kg wiec jakiś max 25

Łukasz Serafin "QbaEPP11"

W dniu środa, 26 lipca 2017 07:55:29 UTC+2 użytkownik Krzysztof Kruk napisał:
> No faktycznie, przepraszam nie podałem rozmiaru.
> Moja masa to 115 kg wiec jakiś max 25

Ja się zastanawiam nad sprzedażą swojego, ale najpierw muszę wysłać na przegląd.
https://get.google.com/albumarchive/102637429434645841954/album/AF1QipOtl_xy1D6bV9tiT0lMqc_-OmauKqJ0AWoHv73d

Mirek Rzepkowski

Ile chcesz za nucleona

Łukasz Serafin "QbaEPP11"

W dniu środa, 26 lipca 2017 17:44:06 UTC+2 użytkownik Mirek Rzepkowski napisał:
> Ile chcesz za nucleona

Jeśli po przeglądzie wszystko bedzie ok to coć w okolicach 4500.

Krzysztof Kruk

Daj nr do siebie

Łukasz Serafin "QbaEPP11"

W dniu środa, 26 lipca 2017 19:10:57 UTC+2 użytkownik Krzysztof Kruk napisał:
> Daj nr do siebie

694 osiemset3naście czterysta19 tylko jak by co, to dzwon jutro od 7 do 15. Teraz jestem niedostępny