Spam- Motul 800 2t Factory Line off road.

sas...@wp.pl

Mam na sprzedaż trzy 4 litrowe bańki oleju Motul 800 2t....
Cena 205zl.
Jeśli ktoś jest chętny to zapraszam.
Więcej info 667 690 dwa pięć dwa.

furtak

Normalna cena zrób taniej to kupię wszystkie

Yti

W inter carsie ostatnio po 185 zł kupiłem

sas...@wp.pl

Kupiłem w cenie 203 zl i za tyle mogę oddać. A cena w inter carsie jak patrzyłem na stronie to 240zł.

Yti

Przepraszam, 184 zł w inter carsie, na stronie nie ma co patrzeć, trzeba jechać do sklepu i ładnie zagadać z handlowcem, czym ładniej będziemy gadać tym większy rabat dostaniemy

marcin55

Ta cena 184 zł w intercars to dla klientów handlowych, obca osoba z ulicy zapłaci więcej

Oczko

Przecież to okazja za 205 pln macie 12 litrów oleum ;)

AndrzejF

https://www.strefakierowcy.pl/34121,motul-800-2t-factory-line-off-road-4-l.html
cena 190zł + przesyłka 10,9zł = 200,9zł. Mam fakturę i gwarancję. Jeden dzień i odbiór w paczkomacie.
Polecam.