( SPAM ) GO PRO 2 plus dodatki

tomek...@wp.pl

Wyrobiła mi się 3 cia kamerka, więc mogę "pozbyć się" jednej z niezniszczalnych Go Pro Hero2. Jeśli ktoś by sobie życzył stać się jej właścicielem za 300pln ( z wysyłką w PL) , to kontakt: 695sześćzerojeden377 ( po 21.00 ) lub na maila ( z Grupy lub youtube message ) .
Zainteresowanym mogę wysłać foto zestawu, czyli : kamery, obudowy wodoszczelnej ze stopką ( Nie jest to moja aktualna obudowa, zmodyfikowana o otwór na głośnik, i osłonę soczewki i przycisku, acz ta kamerka w tym zestawie latała ), drzwiczek zamiennych z "wywietrznikami" ( wiele osób lata z wodoszczelnymi i następuje zaparowanie soczewki ) , podkładki montażowej płaskiej, podkładki montażowej wypukłej, płaskiej podkładki plastikowej, baterii.
Jedyna modyfikacja to "uwolnienie" głośnika, aby móc nagrywać para-rozmowy. Soczewki nieporysowane. Wszystko sprawne, a różnice w porównaniu z chińszczyzną widać w filmowaniu ruchu, pod słońce i post-produkcji.
Od 2014r, kiedy ją odkupiłem, 70% filmików zrobiłem właśnie tą kamerką. Jako że nie nagrywam ciągiem lecz 10-20sek sekwencjami, bateria nie jest jeszcze zużyta. Napinki nie mam, ale szkoda, że tak leży zamiast latać i filmować.

Pozdr.

tomek...@wp.pl

Oferta już nieaktualna.