Trajka Condor od Jarka Okupnika

Tomek Nowicki

Hej
Mam do was pytanie czy znacie kolesia i ten sprzęt. Ciężko się z kolesiem rozmawia a chciał bym kupić ten sprzęt . Podobno można go oglądać na Mirosławicach Szymanowie i w Ostrowie ale jakoś ciężko się z tym Panem umówić na Szymanowie.

arturro1967

Tomek Nowicki schrieb am Donnerstag, 6. Mai 2021 um 17:52:58 UTC+2:
> [...]
> Mam do was pytanie czy znacie kolesia i ten sprzęt. Ciężko się z kolesiem rozmawia a chciał bym kupić ten sprzęt . Podobno można go oglądać na Mirosławicach Szymanowie i w Ostrowie ale jakoś ciężko się z tym Panem umówić na Szymanowie.
Jesli o tego chodzi to chyba jest dosc zajety:
https://www.youtube.com/channel/UCyjIsnapVnY3lX25Dx48kuw/videos
https://www.facebook.com/jarek.okupnik

flymike

Dokładnie taką trajkę ma do sprzedania mój kolega. Sprzęt jest w świetnej formie i dobrej cenie. Dostępny w Augustowie. Zbyszek poprosił mnie bym podał tutaj do niego namiar bezpośredni: tel. 510 449 029 , śmiało dzwoń ;)

Tomek Nowicki

Zadzwonię sobie dzisiaj dzięki za namiary.

Wracając do traki z Wrocławia to na FB były wpisy ze trajka była rozbita i ma większy nalot niż 4h ale nie mogę znaleźć(chyba został usunięty) może na tej grupie są osoby które się wypowiadały w komentarzach i będą tak miłe że podzielą się swoja wiedzą,

meserszmidt

Ktoś wie gdzie kupie silnik do takiej trajki? Kto je przerabia do celów lotniczych?

parataxi

sobota, 8 maja 2021 o 08:26:19 UTC+2 mese...@gmail.com napisał(a):
> Ktoś wie gdzie kupie silnik do takiej trajki? Kto je przerabia do celów lotniczych?

http://flandersparamotor.be/nl/producten/flanders-v-630cc-4
http://motoparafly.com/#condor

Mimo wszystko był bym czujny, miałem okazję polatać na tym i... a zresztą z jakiegoś powodu kariery te sprzęty nie zrobiły mimo że ich historia ma już co najmniej 15 lat.

Tomek

Trochę Condorem wylatałem jak byś chciał więcej info o tej trajce i silniku to pisz na pv.

Tomek PPGG

niedziela, 9 maja 2021 o 14:35:13 UTC+2 Tomek napisał(a):
> Trochę Condorem wylatałem jak byś chciał więcej info o tej trajce i silniku to pisz na pv.
Nie moge do Ciebie napisac na priv ale jak mozesz to napisz mi na priv o tej trajce i silniku.

Tomek

Podaj meila lub nr tel.

Tomek PPGG

Hej.
Dziękuje wszystkim za przesłane informacje i zdjęcia tej niby nowej trajki bez przygód.

Jak by ktoś był zainteresowany konkretnie tym egzemplarzem to informuje.
1) Trajki nie moża zobaczyć w Mirosławicach czy w Szymanowie tak jak jest napisane w ogłoszeniu ale za jedyne 300zł (płatne z góry na konto Pana Okupnika po zaksięgowaniu kasy Pan Okupnik udostępni trajke do pooglądania) na początku kazał sobie wpłacić cała kasę wiec mysle że to dobra oferta z tymi 300 zł:).
2) Aby na trajce wykonać lot testowy trzeba za trajke wystawiona za 25 tys - 29 tys (rożne ogłoszenia) wpłacić kaucje w wysokości 32 tyś.
3) W ogłoszeniu Pan Jarek mowi że trajka jest nowa i ma 4 h nalotu. Z otrzymanych zdjęć od kolegów Jarka którzy chcą zostać anonimowi wynika że trajka w 2020 roku miała wypadek gdzie straciła pół przodu, kosz, śmigło o czym Pan Okupnik nie wspomina nawet zapytany w prost. A nalot 4 h to fikcja bo trajka ma bardzo ciekawą historie o której Pan Okupnik znowu zapomniał napisać.
4) Pan Okupnik twierdzi że kupił tą trajke od producenta na FVAT i do kwietnia 2021 sprzęt jest na gwarancji :). Jak poprosiłem o kopie dokumentu to się okazało ze zgubiony a później Pan Okupnik stwierdził ze kupił ja bez rachunku od producenta bo wtedy dostał lepszą cene bo nie trzeba płacić podatków do US.

Podsumowując radze omijać ten sprzęt, nic ale dokładnie nic nie jest prawdą a Pan Okupnik słynie w necie ze zbierania zaliczek wystarczy tylko poszukać.

Pozdrawiam Tomek

Bartosz Szewczyk

W zeszłym roku koledze ktoś przywiózł jakąś trajkę na briggsie ale jej nie kupił bo miała spawany karter o czym sprzedający wcześniej nie mówił.Ale co i skaď nie wiem ale warto na to zwrócić uwagę jak trafi się coś z takim silnikiem w necie.