słuchawki navcomm

pallet...@gmail.com

Witam.
Czy ktoś może posiada schemat złącza 5pin do kabla słuchawkowego w słuchawkach Navcomm? Chodzi o gniazdo w obudowie słuchawki, do którego podpina się kabel do radia.
Paweł

voice

W dniu 2019-08-22 o 10:48, pallet...@gmail.com pisze:
> [...]
> Czy ktoś może posiada schemat złącza 5pin do kabla słuchawkowego w słuchawkach Navcomm? Chodzi o gniazdo w obudowie słuchawki, do którego podpina się kabel do radia.

A w Navcomm'ie nie maja ?

pozdrawiam
v.

zirael

W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 12:09:13 UTC+2 użytkownik voice napisał:

> A w Navcomm'ie nie maja ?
>
> pozdrawiam
> v.

Też tak myślałem Isiu, że Navcomm to najprostsza droga ale niestety. Odpisali mi, że takiego schematu nie mają bo serwisanci mają go w głowie :). Zaproponowali mi najtańsze ich zdaniem rozwiązanie: zakup nowego kabla za 124zł :D.
Tylko, że stary jest całkiem dobry, oberwałem po prostu wtyczkę i chcę ją przylutować.

Paweł

bartoszs...@gmail.com

Tez kiedyś chciałem.To ich know how i nie udostępnią.Dorobili mi 3 kable bo mam gniazdo w słuchawce i mam różne radia.

pallet...@gmail.com

W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 18:48:57 UTC+2 użytkownik bartoszs...@gmail.com napisał:
> Tez kiedyś chciałem.To ich know how i nie udostępnią.Dorobili mi 3 kable bo mam gniazdo w słuchawce i mam różne radia.

Chciałem uniknąć rozbierania słuchawki bo przecież nie będę wyrzucał dobrego kabla. Nie wiem w czym mają problem żeby ten schemat przesłać. Ja tych kabli nie zamierzam przecież produkować.

u2

W dniu 2019-08-22 o 16:10, zirael pisze:
> Też tak myślałem Isiu, że Navcomm to najprostsza droga ale niestety. Odpisali mi, że takiego schematu nie mają bo serwisanci mają go w głowie

Polimeryzowalbym.
Kupilem w Navcommie nowy intercom. Nie dzialal. Reklamacji nie chcieli
przyjac. Bo nie i juz!
Otworzylem urzadzenie, powycinalem jakies dosmarkane kabelki ktorych na
zdrowy rozum nie powinno tam byc i intercom zaczal dzialac.
Reasumujac, nie wiem co ich sewrisanci maja w glowach, ale na pwno nie
sa to schematy.
Janusze elektroniki i biznesu i tyle.

--
u2