schemat elektroniki vario braunninger IQ

miron

Może ktoś posada schemat elektroniki vario brauninger IQ competition.

Mateusz SP8EBC

W dniu 01.07.2020 o 21:14, miron pisze:
> Może ktoś posada schemat elektroniki vario brauninger IQ competition.

Raczej nigdzie nie znajdziesz. Ja kiedyś szukałem do innego Brauingera i
nikt tego nie ma (zapewne z Brauingerem włącznie). Pytanie co się
zdupiło? Brauinger nie używał żadnych ASICów, PALi, GALi czy CPLD.
Wszystkie scalaki są z półki, płytka dwuwarstwowa. O ile nie padł proc,
którego nie dostaniesz to reszta raczej na prawy

miron

Mateusz podeślij namiary na siebie.Pozdrawiam serdecznie Mirek

Paweł Prokopowski

W dniu środa, 1 lipca 2020 21:15:00 UTC+2 użytkownik miron napisał:
> Może ktoś posada schemat elektroniki vario brauninger IQ competition.

Z czym masz problem? Możliwe ,że pomogę.

radiolc

Może zna ktoś symbol czujnika barometrycznego w tym vario. w moim prawdopodobnie padł sensor.

Ara Su

Hej, mam IQ one po wodowaniu. Nie chce pipczeć.
Ktoś się podejmie zajrzeć?

miron

Paweł, możesz dać namiar na siebie.Pozdrawiam Mirek

Ara Su

Sorry, dopiero odczytałem. Tel 79038049 osiem.

p.prok...@gmail.com

poniedziałek, 6 lipca 2020 o 11:20:28 UTC+2 Ara Su napisał(a):
> Hej, mam IQ one po wodowaniu. Nie chce pipczeć.
> Ktoś się podejmie zajrzeć?
Mogą się podjąć. W razie czego mam całą płytę główną w magazynie.
Tel: 5zero2 4zero9 19cztery

p.prok...@gmail.com